I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

Rajatieto ja -viihde, yhdistykset, kultit, historia, eli alan kulttuuri sekä lieveilmiöt
Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Phantom » 08 Huhti 2009, 15:12

Täytyy varmaan kokeilla joku kaunis kerta näitä.....
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Tomppa12345
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 14:29
Paikkakunta: Espoo\Leppävaara

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Tomppa12345 » 21 Huhti 2009, 16:05

Tuossa puhutaan jostain ''asteista'' tai tasoista.(Alpha, Beta, Delta, Gamma, Theta) Mitä nuo eri tasot oikein on?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Huhti 2009, 19:02

Ne liittyvät näihin aivoaaltoihin, joita aivot tuottaa eri tiloissa. Mm. nukkuessa ja meditaation aikana tulee jotain tiettyä aaltoa jne.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 30 Touko 2009, 12:11

Olisi siisti kokeilla... Siis tuleeko niistä kuumetta ja pääkipua? Ja huonoa oloa? Se ei ole hyvä juttu..
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Wespa » 30 Touko 2009, 16:41

Mitään sivuvaikutuksia ei pitäisi tulla. Tosin muistaakseni joissain harvoissa tapauksissa on tulut pääkipuja. Tähänkin varmaan vaikuttaa jos kuuntelee täysillä/liian kovaa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 30 Touko 2009, 20:27

Entä vaikuttaako tämä mitenkään aivoihin? Kun tässä sanotaan että "digital drug" niin se sai mut huolestumaan..
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 30 Touko 2009, 21:27

slipknotrulez kirjoitti:Entä vaikuttaako tämä mitenkään aivoihin? Kun tässä sanotaan että "digital drug" niin se sai mut huolestumaan..


Kyseisen ääniraidan olisi ilmeisesti tarkoitus jännästi sotkea aivoja sillä viisiin, että jänniä tuntemuksia tulee. Vaikka ei näille koskaan mitää tieteellistä näyttöä ole...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Jaarno » 31 Touko 2009, 19:33

Luultavastihan tuossa on vain kyseessä placebo but who cares? Ihan sama mihin vaikutus perustuu kuhan vain toimii. :)

Jschleft
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 04 Elo 2009, 00:04

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Jschleft » 04 Elo 2009, 12:00

Voikos kukaan reupata tota "Ravi’s Ascension Audio Freqs" , sillä linkki ei toimi?

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 08 Elo 2009, 22:31

Aika jänniä nuo doserit. Kokeilin ite paria silleen että kuuntelin youtubesta, ja jo se sai aikaan aika jänniä fiiliksiä..
Kiinnostaa kyllä kaikki tuollainen, mutta itse kun olen henkisesti sen verran tasapainoton, niin en kyllä tiedä uskallanko kokeilla. :shock:

Sitä Virtual Haircutia olen kokeillut. Oli aika hauska :)
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Regendos » 08 Elo 2009, 23:00

Tähtiensusi kirjoitti:Aika jänniä nuo doserit. Kokeilin ite paria silleen että kuuntelin youtubesta, ja jo se sai aikaan aika jänniä fiiliksiä..
Kiinnostaa kyllä kaikki tuollainen, mutta itse kun olen henkisesti sen verran tasapainoton, niin en kyllä tiedä uskallanko kokeilla. :shock:

Sitä Virtual Haircutia olen kokeillut. Oli aika hauska :)

I-Dosereita pitäisi kuunnella makuultaan, mieluiten pimeässä huoneessa ja rentoutuneena. Et todennäköisesti saa mitään efektiä aikaan jos keskittyminen vähääkään herpaantuu. Tietokoneen ääni on esimerkiksi häiritsevä tekijä.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Jaarno » 09 Elo 2009, 12:18

Ja varsinkin hyvillä kuulokkeilla. Ja hyvälaatuista ääntä. Ei taida nuo Youtuben raiskaamat Doserit toimia ainakaan. Jos nyt muutkaan. :)

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Loka 2009, 11:24

Whoa. Nyt kyllä kusi itsellä searchi tuota topicia tehdessä. Ei löytynyt mitään.
Sellainen muistikuva olikin että täällä jo topicci tuolle olisi mutta ajattelin sitten ku search ei mitään löytänyt että se oli blogin puolella.

Noh, kirjoitetaanpa tänne.

Itse kokeilin eilen Hand of Godia ja Bufotoadia kaverin kanssa.
Hand of God ei oikeastaan tuntunut missään. Saattoi tosin johtua siitä että en oikein onnistunut rentoutumaan.

Bufotoad taas kolahti ja kunnolla! Vähän vaikea tuollaista selittää. Varsinkin tähän aikaan illasta.
Noh, koitetaan. Eli siis ensimmäiseksi alkoi tuntumaan siltä että jalat olisivat puuta. (Älkää kysykö. Kuvaa vain parhaiten sitä) Jonku ajan päästä sitten kuulin sellaista vähän kuin muumien tunnarin tapaista musiikkia päässä. Hyräilin sen tahtiin ja kuvittelin olevani jossain tanssilavalla. Kohta sitten säpsähin että: "Heii määhän oon kotona mitäs hemmettiä"

Noh, vähä aikaa taas meni normaalisti kun taas alkoin kuulemaan TODELLA ison kärpäsen pörräystä. Arvelisin että matkatelkkarin kokoisen. Pidin silmät yhä kiinni ja kuuntelin sen pörräystä ympäri huonetta. Kohta sitten tämäkin ääni loppui.

Lopuksi sitten tuli tälläinen että kädet ja jalat alkoivat tuntumaan todella painavilta. Ikäänkuin betonia. En pystynyt liikkumaan yhtään. Vähän kuin unihalvaus. Noh Doser loppui ja avasin silmät. Enpä pysty liikkumaan vieläkään vaikka kuinka yritän! Kaverille sitten huutelen että: "Heei. Mulla ei liiku käet eikä jalat!" Kaveri katto vähä oudosti siinä vieressä repi kuulokkeet päästä ja kyseli oonko kunnosa. Noh muutaman minuutin tappelin siinä ja pääsin viimein ylös.

Jonkun aikaa oli vielä melko sekava olo ja vasen pohje oli jotenkin oudosti jännittynyt ~10min ajan. En saanut rentoutettua sitä.



Edittiä// Ja enköhän vetäny vielä tuplat \o/

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Loka 2009, 15:36

Hemmetin hauska kokemus varmasti. Minun doser kokemukset ovat menneet aina pieleen, enkä enää edes jaksa yrittää.

Löysit sentään oikealle topicille. :peukku:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 03 Loka 2009, 17:31

Regendos kirjoitti:Hemmetin hauska kokemus varmasti. Minun doser kokemukset ovat menneet aina pieleen, enkä enää edes jaksa yrittää.

Löysit sentään oikealle topicille. :peukku:

Mietityttää vain, mitä muuta Jaarno oli vetänyt...

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Loka 2009, 17:55

Regendos kirjoitti:Hemmetin hauska kokemus varmasti. Minun doser kokemukset ovat menneet aina pieleen, enkä enää edes jaksa yrittää.

Löysit sentään oikealle topicille. :peukku:


;D
Itsellä auttaa tuossa kuuntelun aikana kun ensin jännitän ja rentoutan lihaksia.
Sitten alan laskemaan ja hengittämään tyyliin: "Yksi" ja hengitän sisään. "Kaksi" ja hengitän ulos. Tuota toistan ja keskityn periaatteessa vain tuohon.

Tonza133 kirjoitti:Mietityttää vain, mitä muuta Jaarno oli vetänyt...


Hehheh. Mitään muuta ei ollu vedetty kuin 8 tuntia koulua tätä ennen.

Eipä nuokaan nyt vielä niitä pahimpia ollut. Kaveri kerto siinä muutamista juttuista mitä hänen kavereilleen oli käynyt. Taisi olla Gates of Hades mistä eräs tyyppi oli mennyt aivan paniikkiin. Puristanut vaan peittoa sängyllä, itkenyt hysteerisenä silmät kiinni eikä ollut oikeen mihinkään reagoinut. Puolisen tuntia oli melko paniikissa ollut siinä.

En nyt muista jaksa kirjoitella. Tuo kuitenkin se pahin mitä kuulin.

Avatar
NEO
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Huhti 2009, 17:42
Paikkakunta: Porvoo

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja NEO » 03 Loka 2009, 23:07

Kokeilin nyt ensimmäistä kertaa kunnolla i-Doseria. Eli ensimmäinen kokeilu oli Quickhappy, josta ilmeisesti nimen perusteella pitäisi tulla iloiseksi. Muita vaikutuksia ei ilmentynyt kuin että vähäksi aikaa tuli todella virkeä olo vaikka olin aika väsynyt kun aloitin kuuntelun. Näkökyky myös jotenkin heikentyi ja välillä jotenkin oli hankalaa lukea esim. tekstiä tietokoneelta dosen jälkeen. Voi kyllä johtua myös siitä että olin silmät kiinni ja mulla on piilarit silmissä jotka jo pitäisi ottaa pois. :D

Voisin kohta kokeilla vielä jotain toista dosea, tai sitten vasta huomenna.
I am the one and only. In heaven and on Earth.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 04 Loka 2009, 01:11

Koko juttu perustuu osittain Placeboon, ja toisaalta tarvitsee myös olla kunnolliset kuulokkeet, ja ääniasetukset säädettynä kuntoon.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Loka 2009, 15:04

Näinhän se taitaa olla. Mutta who cares jos toimii. Kuten ylempänä sanoinkin. ;)

Jooh kannattaa Neo aloittaa näistä "miedoimmista" doseista niin löytää sen oman tyylin doseja kuunnellessa. Saa sitten enemmän irti nuista voimakkaimmista doseista.

Avatar
thebel
Muumio
Viestit: 298
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 19:28
Paikkakunta: Kokkola

Re: I-Doserit (Hallusinaatioita äänen avulla)

ViestiKirjoittaja thebel » 15 Loka 2009, 00:35

Jschleft kirjoitti:Voikos kukaan reupata tota "Ravi’s Ascension Audio Freqs" , sillä linkki ei toimi?


Tässä toimiva linkki. Siinä pitää vaan oottaa jotain 90 sekuntia, että sen voi ladata:
http://rapidshare.com/files/157039081/R ... s__01_.wav
There are no eternal facts, as there are no absolute truths
- Friedrich Nietzsche


Palaa sivulle “X-Kulttuuri”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija

cron