Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

Rajatieto ja -viihde, yhdistykset, kultit, historia, eli alan kulttuuri sekä lieveilmiöt
Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Paranormaalit sarjat / elukat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 21 Huhti 2008, 18:55

Makru kirjoitti:
Obake kirjoitti:Itse katson sitä Haamutiimiä, Angelia kun sattoo nokan eteen ja sitä hypnoosi ohjelmaa aina kun se sattuu tulemaan Hullujen japanilaisten jälkeen. :)


Haamutiimiä iteki välillä katon mut musta on aika noloo miten ne kyselee niiltä hengiltä et "Onko täällä ketään?" "Haluatko kommunikoida kanssamme?" jne. jne.

Criss Angell temput on vaan niin ääliöitä kun aina ennen temppua he kyselevät katsojilta että "emmehän ole tavanneet toisiamme ennen" ja siihen tyyliin..

Sit mikä oli se hypnoosi ohjelma oliko se nyt Hypnoosin vallassa vai mikä lie niin on aivan naurettava. Miten ihminen muka voi nukahtaa tuosta vain sormia napsauttamalla?

Sori vaan et mä nyt mollaan näitä mut tää on vaan mun mielipide.


Miten se on naurettavaa että toinen nukahtaa sormia napsauttamalla kun ihminen saadaan hypnoosiin se on täysin hypnotisoijan kontrolloitavissa esim jos se sanoo että käy hakemassa sinun tililtäsi kaikki rahat ja anna ne minulle niin se tekee niin.
Viimeksi muokannut Korvapuikko, 22 Huhti 2008, 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 21 Huhti 2008, 18:56

Korvapuikko voisit vähän laittaa tota fonttia pienemmälle.....
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Paranormaalit sarjat / elukat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Huhti 2008, 19:31

Korvapuikko kirjoitti:
Makru kirjoitti:
Obake kirjoitti:Itse katson sitä Haamutiimiä, Angelia kun sattoo nokan eteen ja sitä hypnoosi ohjelmaa aina kun se sattuu tulemaan Hullujen japanilaisten jälkeen. :)


Haamutiimiä iteki välillä katon mut musta on aika noloo miten ne kyselee niiltä hengiltä et "Onko täällä ketään?" "Haluatko kommunikoida kanssamme?" jne. jne.

Criss Angell temput on vaan niin ääliöitä kun aina ennen temppua he kyselevät katsojilta että "emmehän ole tavanneet toisiamme ennen" ja siihen tyyliin..

Sit mikä oli se hypnoosi ohjelma oliko se nyt Hypnoosin vallassa vai mikä lie niin on aivan naurettava. Miten ihminen muka voi nukahtaa tuosta vain sormia napsauttamalla?

Sori vaan et mä nyt mollaan näitä mut tää on vaan mun mielipide.


Miten se on naurettavaa että toinen nukahtaa sormia napsauttamalla kun ihminen saadaan hypnoosiin se on täysin hypnotisoijan kontrolloitavissa esim jos se sanoo että käy hakemassa sinun tililtäsi kaikki rahat ja anna ne minulle niin se tekee niin.

Itseasiassa tuo ei ihan pidä paikkaansa, sillä hypnoosissakaan ihmistä ei saa tekemään mitään mitä hän ei itse halua. Et voi esim. sanoa, että hyppää ikkunasta.

PS. Niin ja tosiaan voisit pitää sen fontin ihan normaalin kokoisena.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
DisposableTeen
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 12:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Paranormaalit sarjat / elukat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja DisposableTeen » 06 Touko 2008, 14:03

_Hellhound_ kirjoitti:Supernatural on yks. En tiiä onko se täällä, jo mutta ajattelinpahan vain pistää. Sitä tuli Subilta joskus kauan sitten. Siinähän oli, helvetinkoiria, demoneita ja tälläsiä paranormaaleja juttuja. :D


Oi,supernatural oli kyl aivan huippu sarja :) tosi mielenkiintoisia ja välillä pelottaviakin jaksoja...ja ennen kaikkea silmänruokaa niistä komeista veljeksistä ;) mihin sarja on jääny?muistaakseni sen piti vaan tauolle jäädä...toivottavasti ainaskin uusis vanhat jaksot...
If you're strange,then you're one of us!

Avatar
Heeti
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Touko 2008, 10:31

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Heeti » 11 Touko 2008, 12:08

Supernatural jatkuu subilla kesäkuussa. Tai oikeastaan alkaa ykköskausi alusta ;D IHANAA! itse olen koukussa siihen 100% :D Kolmoskaudesta ei ole viel tietoo millon on tulossa subin ohjelmistoon . sitä on siirretty ja siirretty aina vaan. muttaa meni vähän vaan supernatural-tiedoksi tämä viesti :D

Avatar
Burn
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 16:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Burn » 11 Touko 2008, 12:15

Toi Supernatural on kyllä hyvä sarja, kaverillani on ensimmäinen ja toinen tuotantokausi kotonaan ja niitä monesti katsomme yhdessä :alien:
Varo mistä unelmoit, se voi toteutua.

Avatar
Heeti
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Touko 2008, 10:31

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Heeti » 11 Touko 2008, 12:19

Mulla on kans se 1 ja 2 kausi . Kattelen sitte aina niit kavereil ja tälläi ;D Ja kolmoskautta voi netissä katsella onneksi.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Zipuli » 24 Touko 2008, 12:19

Mullakin on Supernatural DVDt, ilman suomen tekstitystä, koska ostin ne jenkeistä... Supernaturalissa on niin hotit näyttelijät.. awwsss...

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 18 Heinä 2008, 15:50

Tällainen osui silmääni päivän lehdestä:

"Kuusiosainen sarja kelttiläisistä demoneista, hirviöistä ja yliluonnollisista henkiolennoista. Osa 1/6. Demonit kuten Púca ja Caorthannach voivat olla yhteydessä ihmisiin."

Tämä sarja siis alkaa tänään, 18.7. En tiedä onko kyseessä dokumentti vai jotain fiktiivistä, tässä ei sanota. Mutta kannattaa pistää boxit nauhoittamaan. :)
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Zipuli » 13 Syys 2008, 20:58

Tuo uusi Riivatut talot alkoi nyt tässä viimelauantaina Subilta. Ihan OK se on, mutta ei se TAPSia voita. Itselleni tulee jotenkin tulee sellanen olo, että ne ei ihan tiedä mitä ne tekee.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 15 Syys 2008, 12:09

Zipuli kirjoitti:Tuo uusi Riivatut talot alkoi nyt tässä viimelauantaina Subilta. Ihan OK se on, mutta ei se TAPSia voita. Itselleni tulee jotenkin tulee sellanen olo, että ne ei ihan tiedä mitä ne tekee.


Mun mielestä ne taas vaikutti siltä, että ne tiesi vähän liiankin hyvin, mitä seuraavaksi tapahtuu. Käsikirjoitetulta haiskahtaa, en kyllä uskonut sekunttiakaan siihen meedioon tai muuhun toimintaan. Kun se pöytä viime jaksossa muka liikkui, aina kun kuvattiin pöytään, oli yksi kulma pöydästä kameran ulkopuolella. Youtubessa on joitain pätkiä ko. sarjasta, jossa yritetään paljastaa se, että sarja todella on käsikirjoitettu. Hakekaa sanoilla most haunted hoax tms. Viihteenähän sarja toki menee, rakennukset ovat kertakaikkiaan upeita.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Syys 2008, 15:40

Itseäni nämä sarjat missä tutkitaan jotain paranormaalia lähinnä ärsyttää, koska ne ovat vain tapa tehdä rahaa, ja välillä myös valmiiksi käsikirjoitettu.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Zipuli » 15 Syys 2008, 16:44

Joo, se kyllä menee vähän myös yli se sen 'meedion' "henkiopastaja-Sam" joka kertoo sille asioita. En kyllä itsekkään siihen usko.
Ja sillä juontajalla on kokoajan sellainen ilme päällä, että sekään ei usko sekunttiakaan 'meedion' kertomista jutuista.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Syys 2008, 18:18

Riivatut talot oli aika läppä, kun katsoin yhtä noin kaksikymmentä minuuttia, ja meinasin oksentaa epäuskottavan toteutuksen johdosta...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 16 Syys 2008, 01:41

Tuo riivatut talot on kyllä ihan suoraa katsojalle vittuilua ja katsojan aliarviomista. Käsikirjoitettua paskaa. Oli kyllä semmosta sontaa että... Miten ihmeessä tuosta ollaan 9 tuotantokautta saatu?
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 18 Syys 2008, 16:51

9 TUOTANTOKAUTTA!!??
Mitä helv***** nyky tv:lle tapahtuu? Tuota höttöä 9 tuotantokauden verran? No huhhuh vaan...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Syys 2008, 18:03

Aqua vitae kirjoitti:9 TUOTANTOKAUTTA!!??
Mitä helv***** nyky tv:lle tapahtuu? Tuota höttöä 9 tuotantokauden verran? No huhhuh vaan...

Kuten olen sanonut ihmiset ovat tyhmiä...

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Zipuli » 18 Syys 2008, 18:43

Tonza133 kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:9 TUOTANTOKAUTTA!!??
Mitä helv***** nyky tv:lle tapahtuu? Tuota höttöä 9 tuotantokauden verran? No huhhuh vaan...

Kuten olen sanonut ihmiset ovat tyhmiä...


Sarja on kuulemma TODELLA suosittu britanniassa... kyllä ne on tyhmiä...

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Syys 2008, 18:55

Zipuli kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:9 TUOTANTOKAUTTA!!??
Mitä helv***** nyky tv:lle tapahtuu? Tuota höttöä 9 tuotantokauden verran? No huhhuh vaan...

Kuten olen sanonut ihmiset ovat tyhmiä...


Sarja on kuulemma TODELLA suosittu britanniassa... kyllä ne on tyhmiä...

Eivät osaa edes jakolaskuja laskea ilman laskinta...

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Paranormaalit sarjat / elokuvat televisiosta / internetistä.

ViestiKirjoittaja Dala » 29 Syys 2008, 21:34

Minä en ole vielä onnistunut tuota Riivatut talot -sarjaa katsomaan teeveestä sen myöhäisen esitysajan takia (aikaset herätykset) ja olen vain yhden jakson katsonut netistä. Kieltämättä aika jännä sarja, vähän silleen kevyesti tehty, ei oikein päätä eikä häntää loppujen lopuksi. En kuitenkaan epäile kauheasti itsessään henkilöiden luotettavuutta, kyllähän noissa rakennuksissa voi ihan hyvin kummitella ja eikä olisi ihme jos jotain kuvausryhmäkin huomaisi. Pitäisi ottaa taas ja katsoa muitakin jaksoja, ei vaan ikinä muista... :roll:

Tykkään kyllä TAPSista enemmän.
Uskoa se on epäuskokin


Palaa sivulle “X-Kulttuuri”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija