Yllä oleva tilasto on Britannian kansalaisten vuosittaisen käytön mukaan.
 En kyllä muista mistä luin ton mutta ajattelin nyt lisätä.
 En kyllä muista mistä luin ton mutta ajattelin nyt lisätä.A.D kirjoitti:Lisäisin tohon Kannabis juttuun että yli annostukseen pitää vetää 11kg kannabista.
Että pitää olla jo melkoinen ihminen että pystyy vetää niin paljonEn kyllä muista mistä luin ton mutta ajattelin nyt lisätä.
 *vitsi* vitsi* voisin kyllä sanoa että eipä ole huonompi vaihtoehto jättää kaikkia päihteitä pois.. (itse olen absolutisti).. ja muistakin päihteistä kieltäytyjä ellei kaffe kuulu noihin xD... *vaikka nautinto aine toki on ja kukaan ei siihen kait viellä ole kupsahtanut!!*
  *vitsi* vitsi* voisin kyllä sanoa että eipä ole huonompi vaihtoehto jättää kaikkia päihteitä pois.. (itse olen absolutisti).. ja muistakin päihteistä kieltäytyjä ellei kaffe kuulu noihin xD... *vaikka nautinto aine toki on ja kukaan ei siihen kait viellä ole kupsahtanut!!*
Pelkästä kahvista ei varmaan kukaan ole kuollut mutta kofeiinipillerit onkin toinen juttuaavenainen kirjoitti:*onneksi kahvi ei kuulu tuohon listaan**vitsi* vitsi* voisin kyllä sanoa että eipä ole huonompi vaihtoehto jättää kaikkia päihteitä pois.. (itse olen absolutisti).. ja muistakin päihteistä kieltäytyjä ellei kaffe kuulu noihin xD... *vaikka nautinto aine toki on ja kukaan ei siihen kait viellä ole kupsahtanut!!*

(Toi nyt oli vitsi kun ei tuota juttua ole vielä mitenkään todistettu.) Mutta osataan sitä jenkeissäkin. CIA:han oli myös mukana järjestämässä 9/11:stä.
 (Toi nyt oli vitsi kun ei tuota juttua ole vielä mitenkään todistettu.) Mutta osataan sitä jenkeissäkin. CIA:han oli myös mukana järjestämässä 9/11:stä.
 . Taitaa toisella olla välittäjäaineet lopussa ja hengenlähtö lähellä. Toinen taas valittaa että ruoka loppu viikko sitten
. Taitaa toisella olla välittäjäaineet lopussa ja hengenlähtö lähellä. Toinen taas valittaa että ruoka loppu viikko sitten  
Palaa sivulle “Vaihtoehtoajattelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa