Vasemmisto

Yhteiskunnallinen, tieteellinen ym. toisinajattelu, joka ei sovellu muihin osioihin
Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Ali G- » 25 Marras 2008, 22:36

Aqua vitae kirjoitti:Hahhaha! Itse Kirkkonummelainen! Ja Turkulainen!! (<--- Turkulainen sukunimenä^^)
Jaa että minun pitäisi sitten olla kaksinkertainen p****ainen?
Hyvin heitetty! Ei ne mielipiteet nyt oikeasti aina jakaudu puolueittain. Kaikki ei ole mustaa ja valkoista tässä maailmassa. Usko pois. Pitäisi alkaa jo vähän heliittää. Ei ihmisiä voi tuomita sen perusteella, missä asuvat. Esim. pohjoisemmassa helsinkiläiset ovat roskasakkia. Ei kannata siellä mennä ylpeilemään siellä sillä ei.
Jos oikeasti haluat elää kolhooseissa lopun ikääsi, siitä vain, ja lopeta se vineeminen yksityisyrittäjyydestä. Ilman heitä, ei olisi kunnollista talouttakaan. Kaikilla on jokin osa tässä yhteiskunnassa.
Deal with it.


Öööh...
Mä sanoinkin että mä tunnen monta mukavaa kirkkonummelaista ja turkulaista ymn.
Lue mun viestit ennen kun alat kirjottelemaan ja samat sulle Zrud, ootteko sokeita, lukekaa viestit loppuun.
Ali G- kirjoitti:Noh, ton perusteella sanosin että kehä 3;n ulkopuolella asuu ylimielisiä paskiaisia, mutten mee yleistämään... Ainakaan vielä, koska kyllä mä joten kuten tunnen monia mukavia vihtiläisiä, turkulaisia, kirkkonummelaisia ymn.
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Ali G- » 25 Marras 2008, 22:40

DS8 kirjoitti:Mielenkiintoisesta keskustelusta tähän? Oikeasti, miksi ketään tosissaan väittäisi (tosissani toivon etten epähuomiossa missannut tämmöistä kohtaa) että ihmisten idioottimaisuuteen vaikuttaisi jotenkin asuinpaikka?
Tunnen hyviä tyyppejä Kuopiosta Ahvenanmaalle, kuten myös niitä idiootteja. Herätys ja takaisin.

Keskustelunjatkoyritys.

Millaisia mielikuvia sana "vasemmisto" tuo ensimmäisenä teille mieleen?
Itselleni vasemmistosta ensimmäisenä mieleen tuli kommunismi.


Mullepa tulee Sosialismi(Vasemmistoliitto) ja SDP sekä Vihreät.
Huoh... Kaikki sanoo että mä yleistän ihmisii, vaikka Zrud,DS8 ja Aqua Vitae yleistää paljon enemmän dorkat, lukisitte j*malauta viestit loppuun ennenkuin vastaatte. Varsinkin aqua ja Zrud, sori vaa
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Ali G- » 25 Marras 2008, 23:13

Spiff kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:HAH! Selväst huomaa ett tuut landelt!!? Tietenkin kapitalismilla on useita hyviä puolia, mutta jos kiistät sen huonot puolet, sun kans on ihan turha puhuu...
Tiedokses, Itä-Helsinki on jo melkein oma kaupunkinsa, ei nyt ihan, mut ei se varsinaisesti stadiikaa oo...


Hävettää asua samassa kaupungissa.



Huoooh... Zrud aloitti Stadin mollaamisen, enkä varsinaisesti ole stadilainen vaan satun oleskelemaan paljon stadissa... Tavallaan kyllä asun
Toiseksi Zrudin yksityisviesteissä on vähän pahempaa muutama täs:quote="Zrud"]no stadi on perseestä... niihä se vaa o. suuri osa stadilaisist lapsista o ku sie :-/
täynnä itteää ja luulee olevasa parempi ihminen ku nää landelaiset.[/quote]
Zrud kirjoitti:ilmeisest oon loukannu sun tunteita.
ku noi kovasti alat itkua vääntämää joka asiasta.
jospa nyt vaa jättäisit kuitenki sen winettämise ja vittuilun siksee.
kiitos kaunis.

mm. Viestin otsikko oli todella yllättävä;"Turpakii nulikka"
Jaa että Zrud on uhri ja mä oon hyökkääjä, Ootteko kaikki jossai vitun salaliitos mua vastaa??

Zrud kirjoitti:noh... ai Ali G voi sille mitään jos hän on vielä lapsi :-/
eiköhän hänkin joskus ala ymmärtämään elämän tosiasioita.

ja helsingissä asuu muutenkin enemmin ihmisiä kuin esim omalla paikka-kunnallani.,
niin tottakai helsinkiin mahtuu enemmänkin näitä ylimielisiä lapsia.
(ei mitään henk koht vaan ihan perus faktaa)


Jos joku on ylimielinen täällä, se en ole minä, ja nähtävästi tajuan elämän tosi-asioita nenmmän, kun sinä! Miten monessa maassa oot käyny, jos matkailet paljon, niin kyllä tiedät että huomattava enemmistö ihmisistä elää huonommin kuin suomessa, samaa tasoa kun Suvela ja Itä-Helsinki. Vai että ihan perusfaktaa, ja sä oot sanonut Stadilaisii ylimielisiks, mitähän toi sitte meinaa??

Aqua vitae kirjoitti:Hahhaha! Itse Kirkkonummelainen! Ja Turkulainen!! (<--- Turkulainen sukunimenä^^)
Jaa että minun pitäisi sitten olla kaksinkertainen p****ainen?
Hyvin heitetty! Ei ne mielipiteet nyt oikeasti aina jakaudu puolueittain. Kaikki ei ole mustaa ja valkoista tässä maailmassa. Usko pois. Pitäisi alkaa jo vähän heliittää. Ei ihmisiä voi tuomita sen perusteella, missä asuvat. Esim. pohjoisemmassa helsinkiläiset ovat roskasakkia. Ei kannata siellä mennä ylpeilemään siellä sillä ei.
Jos oikeasti haluat elää kolhooseissa lopun ikääsi, siitä vain, ja lopeta se vineeminen yksityisyrittäjyydestä. Ilman heitä, ei olisi kunnollista talouttakaan. Kaikilla on jokin osa tässä yhteiskunnassa.
Deal with it.


Yksityisyrittäjyydellä on monia hyviä puoliaan, sitä en ole kiistänyt, mutta säpä et näytä tajuavan mitä yksityisyrittäjyys saattaa aiheuttaa, mm. Itä-Helsingissä sisäpoliittisesti ja maailmankartalla melkein kaikki maat 40 asteen pohjoisen leveyspiiristä alaspäin, HUOMATTAVASTI huonommin kuin me suomalaiset. Kolhoositkaan eivät toimi, sen osoittaa mm. Neuvostoliitto, elintason romahdus ja Stalinin vainot 30-luvulla olivat todella tuhoisia!
Viimeksi muokannut Ali G-, 25 Marras 2008, 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Ali G- » 25 Marras 2008, 23:17

Mitäs elämällä meinaat? Jos Täällä kökkimistä sitä teen iltäpäivisin useasti, mutta sanoisin että "omaa" elämää mulla on enemmän. :lol:
Juuripa tuota asennetta tarkotan, Zrud, aijai, ei hyvä. :cry:
Eipä mulla varsinaisesti oo ikinä mitään landea vastaan ollu, landessa on hienoja maisemia jne. Mutta jos kaikki on Zrudin kaltasii, niin kuulkaa mun mielipide on niin hilkul ett se muuttus, kuulkaa! :roll: :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja tuputhy » 26 Marras 2008, 00:15

Zrud voisi hieman asennettaan korjata..me ollaan ihmisiä riippumatta siitä, missä satutaan asumaan. Olen itsekin siellä Helsingissä asunut, mutta en kyllä huomannut siellä elelevien ihmisten olevan mitenkään erilaisia, kuin muualla asuvat. Tietysti kuulin siellä sitä "heinähattu"-heittoa, mutta itsekin silti viihdyn paremmin muualla, kuin siellä. Ei se Helsingissä tai siellä liepeillä asuminen kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, että he halveksuisivat muualla asuvia. Eiköhän tässä ole kyseessä sama, kuin Suomi- Ruotsi- otteluissa, niin että jommallakummalla puolella täytyy olla?
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Marras 2008, 04:18

njoo kivat avautumiset Ali G'ltä :-)
ja vaikka kaikki ihmiset olisivatkin todella mukavia helsingissä.
niin en silti sinne muuttaisi. se koko alueena on omasta mielestä todella ankea.
joka kadun-kulmassa aina hirveät remontteeraukset.
en vain voi sietää koko aluetta vaikka siellä ihmisiä ei olisikaan.
mutta varmana on helsingissä mukaviakin jannuja... itse en vain ole montaa sellasta tavannut.
enemmän juuri näitä egoisteja.

ja Ali G. miksi minun EDELLEENKÄÄN pitäisi verrata omaa maatamme johonkin toiseen
se ei muuta asiaa miksikään eikä auta missään.
Yksityis-yrittäjyydessä ei ole yhtään huonoa puolta. ainakaan monin näkökulmastani.
Miksi sen pitäisi olla minun ongelmani jos joku muu maa ei osaa hoitaa asiotaan paremmin.
itse en todellakaan haaskaa aikaani muiden maiden elämäntilanteiden murehtimiseen.
koska se on hyödytöntä ajan haaskausta.

ja on todella typerää verrata suomea johonkin kirottuun neuvostoliittoon.
ylipäätänsä se on turhaa verrata suomea muihin maihin ja niiden maitten eroavuuksiin.
ymmärrä se?

Asenteeni ei ehkä kaikkia ihmisiä miellytä. mutta eipä se mua paljoo hetkautakkaan.

Ja pointtihan oli se. en vihaa helsinkiä ihmisten takia. vaan suurimmalta osin sen... ulkonäön takia. edellisellä kerralla kun tuskassa oli niin eipä siel keskustas paljoo tehny miel pyörii...
äkkii vaa veti sen välin hostellin ja festari alueen välil käppäili.
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 26 Marras 2008, 15:11

Ad Hominem, Ali G-, Ad Hominem. Todellakin.

Luin viestisi loppuun. Luen aina viestit loppuun. Ja varon mitä kirjoitan. Ja en hauku toisia dorkiksi vieläpä painotetulla fontilla.

Kun ilmoitat viestissäsi tuntevasi monta hyvää kirkkonummelaista, turkulaista etc. tarkoittaa se sitä, että monta on osa jotain suurempaa väestöä, josta suurin osa ei ole mukavia. Nämä dorkat täällä kirkkonummella, jotka eivät lue viestejä kunnolla loppuun, saattavat sittenkin lukea viestit loppuun, mutta sinähän et sitä halua ymmärtää, sillä jotain piti päästä sanomaan. Siinä ei mitkään "sori vaan" auta. Sori vaan.

Asenteet. Oli ne kenellä tahansa minkälaisia tahansa, ne ovat jokaisella omansa. Jos joku ei pidä helsinkiläisistä, se on OK. Jos joku ei pidä maalaisväestä, se on OK. Jos joku ei pidä oikeasta, se on OK. Jos joku ei pidä vasemmasta, se on OK.
MUTTA SE, ETTÄ TÄÄLLÄ ALETAAN HAUKKUA IHMISTEN ASENTEIDEN PERUSTEELLA; ON TÄYSIN BS!!
Ju**l**ta antakaa dorkien sokeiden kirkkonummelaisten, maalaisten ja stadilaisten olla sokeine dorkine asenteineen rauhassa!

Ja jos ei Suomesta, sen poliittisista suuntauksista ja siellä asuvista ihmisistä (<--- jotka ovat sokeita, eivätkä lue viestejä kunnolla loppuun) pidä muttaakoon ******** sinne punaisempaan valtioon jos niin ilahduttaa.
Suomea on ihan turha verrata mihinkään toiseen valtioon. Suomi on uniikki. Jokainen valtio on.
Viimeksi muokannut Aqua vitae, 26 Marras 2008, 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Marras 2008, 15:37

Veit jalat suustani. Ali G jos toho viel alkaa jotai avautumaa nii se vaa todistaa yhen asian itsestään :-D mut saa nähä mitä tuleman pitää.
Feel the LOVE

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Ali G- » 26 Marras 2008, 16:18

Aqua vitae kirjoitti:Ad Hominem, Ali G-, Ad Hominem. Todellakin.

Luin viestisi loppuun. Luen aina viestit loppuun. Ja varon mitä kirjoitan. Ja en hauku toisia dorkiksi vieläpä painotetulla fontilla.

Kun ilmoitat viestissäsi tuntevasi monta hyvää kirkkonummelaista, turkulaista etc. tarkoittaa se sitä, että monta on osa jotain suurempaa väestöä, josta suurin osa ei ole mukavia. Nämä dorkat täällä kirkkonummella, jotka eivät lue viestejä kunnolla loppuun, saattavat sittenkin lukea viestit loppuun, mutta sinähän et sitä halua ymmärtää, sillä jotain piti päästä sanomaan. Siinä ei mitkään "sori vaan" auta. Sori vaan.

Asenteet. Oli ne kenellä tahansa minkälaisia tahansa, ne ovat jokaisella omansa. Jos joku ei pidä helsinkiläisistä, se on OK. Jos joku ei pidä maalaisväestä, se on OK. Jos joku ei pidä oikeasta, se on OK. Jos joku ei pidä vasemmasta, se on OK.
MUTTA SE, ETTÄ TÄÄLLÄ ALETAAN HAUKKUA IHMISTEN ASENTEIDEN PERUSTEELLA; ON TÄYSIN BS!!
Ju**l**ta antakaa dorkien sokeiden kirkkonummelaisten, maalaisten ja stadilaisten olla sokeine dorkine asenteineen rauhassa!

Ja jos ei Suomesta, sen poliittisista suuntauksista ja siellä asuvista ihmisistä (<--- jotka ovat sokeita, eivätkä lue viestejä kunnolla loppuun) pidä muttaakoon ******** sinne punaisempaan valtioon jos niin ilahduttaa.
Suomea on ihan turha verrata mihinkään toiseen valtioon. Suomi on uniikki. Jokainen valtio on.



Ensiksi; Se monta tarkoitti just sitä, että mä tunnen enemmän mukavia kuin ärsyttäviä ihmisiä! Esimerkiksi Vihdissä ja Tampereella on tosi monta kivaa, mukavaa ja ystävällistä ihmistä!

Toiseksi; Miksei voi verrata? Jokainen valtio on tietysti uniikki, mutta kysyn vaan MIKSI EI VOI VERRATA? En oo missään vaiheessa yleistänyt Suomen kansaa, joten nähtävästi et ole todellakaan lukenut viestejäni loppuun, sori vaan.

Kolmanneksi; Mä en alottanu haukkumaan asenteista! MYÖNNÄN; Ylireagoin todella paljon ja siitä pahoittelut!

Neljänneksi; Jos sä et kerran yleistä ihmisiä, niin mitäs toi sun viestin loppu; "Ja jos ei Suomesta, sen poliittisista suuntauksista ja siellä asuvista ihmisistä (<--- jotka ovat sokeita, eivätkä lue viestejä kunnolla loppuun) pidä muttaakoon ******** sinne punaisempaan valtioon jos niin ilahduttaa.".
Mitä toi tarkoittaa?? Toi, jos mikä on todellakin yleistämistä omasta mielestäni :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Marras 2008, 16:33

siis. kysymys kuuluu. MIKSI PITÄISI VERRATA!?!?!
SIITÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ KENELLEKKÄÄN !!!
ilmeisesti sä et sita vaan nyt tahdo tajuta...
ja luen viestit loppuu jote sysh ny.
mitä se auttaa missään vaikka vertaisit suomea muihin maihin ??? kysynpähä vaan.
SE EI AUTA MITÄÄN
Ja jos toellakin ihannoit muita maita enemmän kuin suomea... kysymys kuuluu miksi edes asut täälä ?
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 26 Marras 2008, 20:07

Ali G- kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Ad Hominem, Ali G-, Ad Hominem. Todellakin.

Luin viestisi loppuun. Luen aina viestit loppuun. Ja varon mitä kirjoitan. Ja en hauku toisia dorkiksi vieläpä painotetulla fontilla.

Kun ilmoitat viestissäsi tuntevasi monta hyvää kirkkonummelaista, turkulaista etc. tarkoittaa se sitä, että monta on osa jotain suurempaa väestöä, josta suurin osa ei ole mukavia. Nämä dorkat täällä kirkkonummella, jotka eivät lue viestejä kunnolla loppuun, saattavat sittenkin lukea viestit loppuun, mutta sinähän et sitä halua ymmärtää, sillä jotain piti päästä sanomaan. Siinä ei mitkään "sori vaan" auta. Sori vaan.

Asenteet. Oli ne kenellä tahansa minkälaisia tahansa, ne ovat jokaisella omansa. Jos joku ei pidä helsinkiläisistä, se on OK. Jos joku ei pidä maalaisväestä, se on OK. Jos joku ei pidä oikeasta, se on OK. Jos joku ei pidä vasemmasta, se on OK.
MUTTA SE, ETTÄ TÄÄLLÄ ALETAAN HAUKKUA IHMISTEN ASENTEIDEN PERUSTEELLA; ON TÄYSIN BS!!
Ju**l**ta antakaa dorkien sokeiden kirkkonummelaisten, maalaisten ja stadilaisten olla sokeine dorkine asenteineen rauhassa!

Ja jos ei Suomesta, sen poliittisista suuntauksista ja siellä asuvista ihmisistä (<--- jotka ovat sokeita, eivätkä lue viestejä kunnolla loppuun) pidä muttaakoon ******** sinne punaisempaan valtioon jos niin ilahduttaa.
Suomea on ihan turha verrata mihinkään toiseen valtioon. Suomi on uniikki. Jokainen valtio on.



Ensiksi; Se monta tarkoitti just sitä, että mä tunnen enemmän mukavia kuin ärsyttäviä ihmisiä! Esimerkiksi Vihdissä ja Tampereella on tosi monta kivaa, mukavaa ja ystävällistä ihmistä!

Toiseksi; Miksei voi verrata? Jokainen valtio on tietysti uniikki, mutta kysyn vaan MIKSI EI VOI VERRATA? En oo missään vaiheessa yleistänyt Suomen kansaa, joten nähtävästi et ole todellakaan lukenut viestejäni loppuun, sori vaan.

Kolmanneksi; Mä en alottanu haukkumaan asenteista! MYÖNNÄN; Ylireagoin todella paljon ja siitä pahoittelut!

Neljänneksi; Jos sä et kerran yleistä ihmisiä, niin mitäs toi sun viestin loppu; "Ja jos ei Suomesta, sen poliittisista suuntauksista ja siellä asuvista ihmisistä (<--- jotka ovat sokeita, eivätkä lue viestejä kunnolla loppuun) pidä muttaakoon ******** sinne punaisempaan valtioon jos niin ilahduttaa.".
Mitä toi tarkoittaa?? Toi, jos mikä on todellakin yleistämistä omasta mielestäni :roll:


Ihmettelen vain, miksi puhut koko ajan yleistämisestä? Itse en ole yhtäkään sanaa puhunut yleistämisestä, enkä minä ole väitellyt sitä vastaan tai mitään. Miksi puhut kuin minä olisin sanonut jotain yleistämisestä. Ja minä edelleenkin luen viestit loppuun. Voisit lopettaa sen jankkaamisen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Ali G- » 26 Marras 2008, 20:26

Hyvä on, kerroin vain mitä aattelin, sama se, ei tarvi välittää
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Spiff » 27 Marras 2008, 20:36

Ali G- kirjoitti:
Spiff kirjoitti:
Ali G- kirjoitti:HAH! Selväst huomaa ett tuut landelt!!? Tietenkin kapitalismilla on useita hyviä puolia, mutta jos kiistät sen huonot puolet, sun kans on ihan turha puhuu...
Tiedokses, Itä-Helsinki on jo melkein oma kaupunkinsa, ei nyt ihan, mut ei se varsinaisesti stadiikaa oo...


Hävettää asua samassa kaupungissa.



Huoooh... Zrud aloitti Stadin mollaamisen


Meinaatko sitten että olet yhtään parempi kun menet mukaan ja alat vähättelemään toisia koska he ovat "landelta"?

Ali G- kirjoitti:enkä varsinaisesti ole stadilainen vaan satun oleskelemaan paljon stadissa... Tavallaan kyllä asun


Sillä ei ole mitään merkitystä missä kukin asuu. Kenenkään uskottavuus ei siitä muutu asuuko hän sitten pohjoisnavalla vai pekingissä.
Hey ho let's go!

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Ali G- » 27 Marras 2008, 22:18

Ensimmäiseksi; Ooon todella herkkänahkainen niiden suhteen jotka alkaa mollaa mun "omia" asioita, get it?

Toiseksi; Oonko yrittäny sanoo tosiaan niin? Pahoittelut, jos satuin puhumaan liian aggressiivisesti/suorasukaisesti/ajattelemattomasti.
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Zrud » 27 Marras 2008, 23:14

Sitä sinä tuppaat tekemään. Mutta toi on turhaa alkaa täälä valittamaa, jos joku ei yhdy sinun vasemmisto puolueeseen.
Itse en henk koht näe mitään järkeä edes tukea yhtään poliittista-puoluetta.
Kylhän se poliitikon duuni ois helppoo. Käy kokouksissa. Puhu Paskaa. Saa törkeät KK tulot.
Istumisesta ja puhumisesta.
Feel the LOVE

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Ali G- » 28 Marras 2008, 18:59

Ensimmäiseksi; Olenko, no joka tapauksessa kannattaa katsoo mikä oli provokaatio sille, että tuuppasin tekee sillee.

Toiseksi; Mä en oo sanonu missään vaiheessa että kaikkien pitää liittyä Vasemmistolaiseen puolueeseen, vai oonko tosissaa sanonu nii, kerro se mulle.

Kolmanneksi; Hyvä! Itse-asiassa toi onkin loppuen lopuks paras suuntaus, jos kaikki ihmiset valitsis samanlaisen suuntauksen.
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Zrud » 29 Marras 2008, 02:13

itse olen sitä mieltä että kaikki poliittiset suuntaukset ja uskonnot pitäisi hävittää kokonaan maailmasta.
Feel the LOVE

Emolys
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 25 Syys 2008, 07:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Emolys » 22 Tammi 2009, 15:21

Minun mielestäni puoluteita ei tarvitsisi. Ne tuottavat turhaa sähläystä ja elämämme on rajoittunut näiden ryhmien päätöksiin enemmän kuin uskommekaan. Esimerkkinä mainitsemastani SÄHLÄYKSESTÄ on suomen sisällissodan valkoisten ja punaisten tappelut joissa kuoli hirveästi ihmisiä. Mikä oli tavoite? Saada jompi kumpi puolue dominoivaksi. Senkö takia piti teurastaa niin paljon viattomia kansalaisia? Senkö takia piti laittaa valtio itseään vastaan? Ei todellakaan! :demoni:

Isot poliitikkosedät ovat loppujen lopuksi aika naurettava ajatus jos syvennymme omaan mielemme ja alamme miettiä oikein kunnolla yhteiskunnan toimivuutta ja ihmisen luonnetta aloittaen täysin puhtaalta pöydältä.

Suunnittelin kerran oman aatteen. En väitä että se toimisi mutta se oli mielenkiintoinen.

Tässä lyhennettynä peruspiirteet:
kansa päättää nippeliäänestyksellä kaikki pienimmätkin jutut (se onnistuu kännykän mallisella laitteella johon tulee päivittäin erilaisia päätettäviä asioita ja vastaukseksi voi antaa kyllä, ei tai jätän äänestämättä), ei poliittisia ryhmäytymiä, poliitikkojen viran tehtävät muutetaan niin, että heidän työnsä on laatia kansalle päätettäviä asioita ja antaa heille tarvittavat tiedot päätöksentekoon.
Ainut isokenkäinen hahmo olisi Puolustusvoimien komentaja joka toimisi samalla Presidentin kaltaisessa virassa. Hänen tehtävänsä sotlaallisten asioiden hoidon lisäksi olisi toimia kansalle kasvona, esimerkkinä ja pitää suuria puheita jossa hän tuo nykyhetken heikkoudet ja vahvuudet esille juuri sellaisina kuin ne ovat. Hän jakaa käskyjä eri yhtiöille sen perusteella mitä kansa on päättänyt. Näin KÄYTÄNNÖN TOIMINTA korostuu ja homma alkaa toimia nopeampana kuin missään muualla.
Valtion rahat käytetään riskirajoille palkaten satoja uusia rakennusmiehiä rakentamaan kymmeniä tehtaita. Tehtailla valtio hankkii rahansa thokkaalla teollisuusbisneksellä eikä kansan verottamisella. Vienti nostetaan maksimiin ja vierusvaltioihin sidotaan vahvat kauppasuhteet jotte sodat vältetään. Kun kymmeniä uusia tehtaita rakennetaan, kaikki työttömät saavat työpaikan (ne ketkä vain haluavat).
Maataloutta korostetaan kannustamalla kansa perustamaan maatiloja ja suurin osa ruoasta tuotetaan terveellisesti itse. Ihmiset perustavat pikkukauppoja joista itse tuotettu ruoka jakaantuu koko kansalle tasaisesti.

Heh, sellainen se. En kyllä itsekään suhtaudu tuohon sen vakavammin kuin fantasiaelokuviin mutta se oli kiva suunnitella.
Elämän tarkoitus on pyrkiä pois normaaleista asioista.

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja Sid » 14 Helmi 2009, 01:08

Ali G- kirjoitti:Siispä! Oon itte vasemmistolainen ja mun mielestä oikeisto yrittää vaan koko aika mustamaalata vasemmistoa, kun taas omat ei pyri siihen. Miten moni teistä on vasemmistolainen ja kuka oikeistolainen? Älkää vastatko, jos ette halua, mutta pliiiissss...
Ei spämmiä


Kansalainen Sid ilmoittautuu

WM_

Re: Vasemmisto

ViestiKirjoittaja WM_ » 12 Heinä 2009, 23:29

Haluaisin todella tietää mitä vikaa on yksityisyrittäjyydessä ja miksi Ali G haluaa kovemmat verot? Haluan myös tietää miksi maalaisjusseja mustamaalataan. Ja mielestäni oikeistoa mustamaalataan kokoajan, mutta eikös se vastaus ole riippuvainen näkökulmasta?


Palaa sivulle “Vaihtoehtoajattelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron