Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Elo 2008, 12:40

Tiia kirjoitti:Jaaha ja taas viimeyönä näin unta, et olin jossain saunassa ja sit tuli yhtäkkiä kova ukkonen ja alko lentelemään niitä avaruusolentojen aluksia taivaalla ja sitten ne anto mulle yhen sellasen käyttöön. ;OO ;D

Ja sit suoraan puuta päin?

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Elo 2008, 12:47

Tonza133 kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Jaaha ja taas viimeyönä näin unta, et olin jossain saunassa ja sit tuli yhtäkkiä kova ukkonen ja alko lentelemään niitä avaruusolentojen aluksia taivaalla ja sitten ne anto mulle yhen sellasen käyttöön. ;OO ;D

Ja sit suoraan puuta päin?



Ei kyllä :D. Ihan hyvin se lentäminen sillä onnistu :D.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja ninjani » 25 Elo 2008, 17:39

Minäkin näin vasta ufo unen. Siinä oli monia ufoja, mitkä näyttivät tähdiltä. Sitten ne muodostuivat semmoiseksi avaruusolennon näköiseksi hemmuliksi. Sen jälkeen saman näköisillä ´´tähti ufoilla´´ tuli englannin kielinen kysymys, ja samalla kuului isosti sellainen tietokone ääni ja sanoi tämän kysymyksen. Minä aina vastailin niihin kysymyksiin. ne kyseli kaikkea maapallosta ja muusta. En nyt tarkemmin muista.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Elo 2008, 19:33

Ufounia ei koskaan ole ollut, eikä koskaan tulekaan. Uskoisin näin.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 25 Elo 2008, 20:01

ninjani kirjoitti:Minäkin näin vasta ufo unen. Siinä oli monia ufoja, mitkä näyttivät tähdiltä. Sitten ne muodostuivat semmoiseksi avaruusolennon näköiseksi hemmuliksi. Sen jälkeen saman näköisillä ´´tähti ufoilla´´ tuli englannin kielinen kysymys, ja samalla kuului isosti sellainen tietokone ääni ja sanoi tämän kysymyksen. Minä aina vastailin niihin kysymyksiin. ne kyseli kaikkea maapallosta ja muusta. En nyt tarkemmin muista.

Entä jos se olikin enneuni?

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 04 Syys 2008, 12:12

Jänniä tosin nämä jutut. Itelläni on niin ällö kokemus, että pelkään aina 14.-15. päivän välisiä öitä, kun joskus marraskuussa 2007 kävi ittelleni sillei et heräsin puoliunesta ja en saanu hengitettyä ja liikuttua yhtään ;S, sit nukahin vaan yhtäkkiä. ;S

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 05 Syys 2008, 16:29

Viime yönä joskus ennen kello kahtatoista tuli sellanen olo et pakko alkaa kirjottamaan paperille. Onko tää sitä jotain automaattikirjotusta, kun jälkeenpäin jouduin lukemaan vielä ne läpi kun en muistanu mitä kirjotin ;SS. Pelotti ihan helvetisti, en uskaltanu nukkua ilman valoja! Mitä mulle oikein tapahtuu ?!

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Wespa » 06 Syys 2008, 03:25

Automaattikirjoitustahan tuo on, jos tuntuu, että se tulee ulkopuolisesta lähteestä tai jos käsi tuntuu liikkuvan itsestään. Mitäs viestejä sait?

Olen ollut messengerin kautta yhteydessä henkilöön, joka sai automaattikirjoituksen kautta viestejä joltain hengeltä, mutta sitten kävi ilmi, että kyseessä oli paha henki ja viestit olivat valetta (turhia ennustuksia jne.)...

Olisi mielenkiintoista kyllä tietää miten viestien kirjoitus tapahtui ja mitä viesteissä lukee...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 06 Syys 2008, 13:01

Luin ne kyllä jotain tunti sen jälkeen. En uskaltanu liikkua mihinkään sängyltäni. Pidit valot päällä koko yön ja pelkäsin. Tuntuu et kaikki pitää ihan skitsona. Pistin ne tonne jonnekkin laatikkoon. Pelottaa vaan et millon taas käy näin. ;S

Kohmelo
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Elo 2008, 22:57

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Kohmelo » 11 Syys 2008, 02:21

Viime yönä näin kovin outoa ufounta. Olen nähnyt ufoihin liittyviä unia aikasemminkin, mutta tämänkertainen oli paljon erikoisempi, ja jopa ahdistava. Uni kulki todella sekavasti, mutta pääasiassa liikuin yöllä talomme pihalla ihmettelemässä pieniä, noin metrin mittaisia aluksia, joista tuli jos minkälaisia valoja. Alukset leijuivat ilmassa, osa jopa syöksyi minua ja muita ihmisiä päin. Minulla oli kamerani ja jalusta mukana, ja otinkin satoja kuvia. (heh, eipä kuitenkaan ollut kamerassa kuvia enää herätessäni ;) )

Alukset olivat joko lautasen, tai kolmion muotoisia. Myös itse olennot olivat aika mielenkiintoisia, ne olivat pieniä ja mustia, "pirun" näköisiä, ja ne lensivät siivillään ja päästivät lintumaisia ääniä. (Itseasiassa miltei suoraan Oblivion pelistä olin ne uneeni pöllinyt, http://guides.gamepressure.com/theelderscrolls4oblivion/gfx/word/101294906.jpg)

Oliot eivät selvästikään olleet mitään rauhallisia, vaan tekivät kiusaa koko ajan. Myös yksi pelottava piirre uneeni tuli siitä, että aluksilla/olennoilla oli jonkinlainen kyky herättää elottomia asioita eloon. Kun hohtava alus laskeutui naapuripihan inhan näköisen puutarhapatsaan viereen, patsas heräsikin eloon ja lähti kävelemään kohti alusta, silloin olin huoneessani katselemassa ikkunastani...suljin verhot peloissani, ja tähän uni taisi loppuakin. Outo oli uni. Olin eilen illalla lueskellut juttuja "lentävistä miehistä" Mexicossa, sekä katsonut kuvia armeijan kolmion muotoisesta aluksesta, tästä mahdollisesti olin siis saanut muodot ja olennot päähäni.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 11 Syys 2008, 14:25

Wespa kirjoitti:Automaattikirjoitustahan tuo on, jos tuntuu, että se tulee ulkopuolisesta lähteestä tai jos käsi tuntuu liikkuvan itsestään. Mitäs viestejä sait?

Olen ollut messengerin kautta yhteydessä henkilöön, joka sai automaattikirjoituksen kautta viestejä joltain hengeltä, mutta sitten kävi ilmi, että kyseessä oli paha henki ja viestit olivat valetta (turhia ennustuksia jne.)...

Olisi mielenkiintoista kyllä tietää miten viestien kirjoitus tapahtui ja mitä viesteissä lukee...

Se on jännä että kun noiden "henkien" kanssa ollaan yhteydessä ja saadaan ennustuksia niin sitten kun se mielikuvitus olennon ennuste ei käynytkään toteen se on silloin "paha henki" niin sillä voi sitten kuitata sen kun mielikuvitus ei osannutkaan ennustaa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Wespa » 11 Syys 2008, 15:40

Korvapuikko kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Automaattikirjoitustahan tuo on, jos tuntuu, että se tulee ulkopuolisesta lähteestä tai jos käsi tuntuu liikkuvan itsestään. Mitäs viestejä sait?

Olen ollut messengerin kautta yhteydessä henkilöön, joka sai automaattikirjoituksen kautta viestejä joltain hengeltä, mutta sitten kävi ilmi, että kyseessä oli paha henki ja viestit olivat valetta (turhia ennustuksia jne.)...

Olisi mielenkiintoista kyllä tietää miten viestien kirjoitus tapahtui ja mitä viesteissä lukee...

Se on jännä että kun noiden "henkien" kanssa ollaan yhteydessä ja saadaan ennustuksia niin sitten kun se mielikuvitus olennon ennuste ei käynytkään toteen se on silloin "paha henki" niin sillä voi sitten kuitata sen kun mielikuvitus ei osannutkaan ennustaa

Mitä jos se osuu kohdalleen? Onko se sitten mielikuvituksen aiheuttama sattuma?
Voitko itse luottaa jokaisen ihmisen sanomiseen? Et voi. Yhtälailla hengetkin voivat valehdella, heillä on omat motiivinsa.

Henki yritti saada tätä kyseista henkilöä haltuunsa antamalla aluksi ennustuksia ja muuta tietoa, jotta hän pysyisi kiinnostuneena, sekä yhteydessä tähän henkeen, joka sitten voimisti kyseistä henkeä. Onneksi hän lopulta pääsi kuitenkin hengestä eroon.

Kokemus tuo viisautta, niin kuin täälläkin on sanottu.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 16:59

Wespa kirjoitti:
Korvapuikko kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Automaattikirjoitustahan tuo on, jos tuntuu, että se tulee ulkopuolisesta lähteestä tai jos käsi tuntuu liikkuvan itsestään. Mitäs viestejä sait?

Olen ollut messengerin kautta yhteydessä henkilöön, joka sai automaattikirjoituksen kautta viestejä joltain hengeltä, mutta sitten kävi ilmi, että kyseessä oli paha henki ja viestit olivat valetta (turhia ennustuksia jne.)...

Olisi mielenkiintoista kyllä tietää miten viestien kirjoitus tapahtui ja mitä viesteissä lukee...

Se on jännä että kun noiden "henkien" kanssa ollaan yhteydessä ja saadaan ennustuksia niin sitten kun se mielikuvitus olennon ennuste ei käynytkään toteen se on silloin "paha henki" niin sillä voi sitten kuitata sen kun mielikuvitus ei osannutkaan ennustaa

Mitä jos se osuu kohdalleen? Onko se sitten mielikuvituksen aiheuttama sattuma?

Kokemus tuo viisautta, niin kuin täälläkin on sanottu.


Tässä oli ilmeisesti kyse TÄSTÄ nimenomaisesta tapauksesta, joten jossittelut eivät ole kauhean suotavia.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Wespa » 11 Syys 2008, 21:06

Jep jep, mutta jos taas palattaisiin alkuperäiseen aiheeseen. Ollaan nyt jo menty aika hakoteille itse aiheesta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 21:32

Aivan, aivan.

Tarinat abduktioista hämmästyttävät minua kaikkein eniten.
Niitä ei voida tutkia. Ne ovat vain ihmisten päässä, joten luottamukseni perustuisi vain tuntemattoman ihmisen sanaan? Ehei, siitä minä en pidä, en.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 15 Syys 2008, 21:01

Abduktioistakaan ei oikein muuta jää jälkeen, kun mielikuvat ja joissakin tapauksissa ihoon pisto/haavaumajälkiä, myös joissain harvinaisissa(ko?) tapauksissa kenties implantti vai mikä lie mikrosiru onkaan.

Hypnoosikaan ei tietty ole aina 100% varma vaihtoehto. Jotkut on tullu hulluiks sen jälkeen, mutta jotkut myös jotka luulevat olevansa siepattuja, jotka eivät ole käyneet hypnoosissa, ovat tulleet myös hulluiksi, koska eivät tiedä että mitä heille on tapahtumassa.

Nuo abduktiot on sinänsä aika kiinnostava osa maan ulkopuoliseen elämään liittyen ja myös nyt niihin UFOihin (tyypit käyttää yleensä tätä UFOa kun puhutaan avaruusolentojen avaruusaluksesta) liittyen.

On se jännä juttu, että joku random -tyyppi vaan siepataan jossakin korvessa ja viedään alukseen, missä tehdään kokeita ja pistetään ehkäpä se implantti sinne jonnekkin ihon alle.
Kaikkein hullunkurisimmissa abduktiotarinoissa tehdään jopa jotain risteytyskokeita (Kenties Zeta Reticulilaiset tekevät niitä) ihmisille, jotta saatas aikaseks ihmis/avaruusolento -hybridi, jolla olis hyvät mahdollisuudet selvitä tulevaisuuden maapallolla. Kunnon geenijalostusta ! Nuo abduktoidut ihmiset sitten jälkeenpäin kokevat, että ovat jotenkin henkisesti kehittyneempiä kuin muut ihmiset.


Vai ovatko nää tyypit sittenkään ihan niitä tavallisia ihmisiä vai onko heillä tulevaisuudessa sitten jokin tarkoitus ? Mikä tarkoitus ?
Käytetäänkö näitä ihmisiä vain pelkkiin kokeisiin ja vielä ilman suostumusta?
Ihmeellisesti 40-luvun jälkeen on lisääntyny UFO-havainnot ja abduktiokokemukset.
Tuntuu että näitä abduktiodokumenttivideoitakin virtaa nettiin solkenaan jokapuolelta.
Onko tässä kyseessä ihan oikeasti joku sellanen juttu, että ihmisiä oikeesti abduktoidaan vai onko tää ihan joku ihmismielen temppuja tekevä juttu, että joku saa ne uskomaan että heidät on abduktoitu ?

Huomaa, kun televisiossakin vouhotetaan kokoajan UFOista ja UFOihin ja avaruusolentoihin liittyvistä asioista, kyllä sen huomaa sitten eri kanavien ohjelmatarjonnastakin.
Yleensäkin kaikkeen paranormaalit asiat on nyt tullu kauheen ajankohtasiks joka paikoissa.

Kauhee UFOaalto tullu tässä taas. Kun ottaa esille aihealueen UFOt, tulee ensimmäisenä mieleen paranormaali, koska tämä aihealue on niin vaikea ymmärtää ja on myös vähän pelottava, kun ei mikään avaruusolento ole tuolla kaupungilla kävellyt vastaan, ellei ole joku mies mustissa. Tämä yksi paranormaalien asioiden salaperäisimmistä asioista ja varmasti yksi niistä kiinnostavimmista, koska jotkut miettivät ovatko UFOt jotain salaliittoa tms, tai sitten ovatko UFOt oikeasti jostain muualta ulottuvuudesta/aurinkokunnasta tms, vai mitä ne sitten ovat ?
Mitä on abduktiot ja mitä niissä oikeasti tapahtuu ja mitä varten niitä oikeasti tehdään ?

Abduktioiden tutkinnassa ei olla edetty niin pitkälle, kun itse UFOtutkinnoissa. Tuskin abduktioiden tutkinnoissa vielä tässä muutamina vuosina päästäänkään kovin pitkälle, koska
mitään konkreettista todistusaineistoa abduktoista ei löydy ja jos löytyykin niin hyvin harvoin ehkä joku implantti ja juuri kuten sanoin niin hypnoosikaan ei ole 100% luotettava. Vai onko sekin jotain salaliittoa, että ihmiseen pistetään ilman suostumusta siirrännäisiä ?
Tässä nyt juuri mietin sitä, että ovatko abduktiot oikeasti todellisuutta, ihmismielen harhaa vai kenties sitä salaliittoa?

Ken tämän kaiken tietää..

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 17 Syys 2008, 12:51

Alkaa taas pelottamaan, eilen aloin kirjottelemaan taas kaikkee omiani. Siis ei niiku sitä voi sillei selittää, tuli vaan päähän kaikkee juttua tosta 14.10. Nyt ihmiset pitää mua ihan pöpinä. En uskalla sanoo tosta kellekkään. Mitähän tää on. En uskaltanu taaskaan nukkua ja kouluun menosta ei tullu mitään, kun nukahin vasta joskus kolmen aikaan yöllä.

Ja korvassakin kiertää....En kuule vasemmalla korvalla melkein mitään ja sellanen metallinen ääni kuuluu jos joku esim. puhuu tms.. Sama juttu oli TASAN kuukausi sitten..

Pelottavaa :S.

Ja löysin viimeyönä oikeasta kädestäni vielä aika paljon Leijonan tähtikuviota muistuttavan luomista muodostuvan kohdan ;P...

Ja olen varmaa unohtanu mainita senkin että leuassani vasemmalla puolella on sellanen jännä pallomainen juttu ihon alla joka liikkuu aika vapaasti siinä, joskus vähän yli vuosi sitten ilmesty siihen :S.

Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja SHap » 18 Syys 2008, 23:14

Tiia kirjoitti:Ja olen varmaa unohtanu mainita senkin että leuassani vasemmalla puolella on sellanen jännä pallomainen juttu ihon alla joka liikkuu aika vapaasti siinä, joskus vähän yli vuosi sitten ilmesty siihen :S.

Tuo on "luultavasti" aivan normaalia. Minullakin joskus tulee noita pallomaisia juttuja, jotka häviävät muutamassa viikossa/kuukaudessa.
Joitain rauhasten ylikasvuja?
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 19 Syys 2008, 14:44

SHap kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Ja olen varmaa unohtanu mainita senkin että leuassani vasemmalla puolella on sellanen jännä pallomainen juttu ihon alla joka liikkuu aika vapaasti siinä, joskus vähän yli vuosi sitten ilmesty siihen :S.

Tuo on "luultavasti" aivan normaalia. Minullakin joskus tulee noita pallomaisia juttuja, jotka häviävät muutamassa viikossa/kuukaudessa.
Joitain rauhasten ylikasvuja?


On ollu vaikka kuinka kauan tossa samassa paikassa ja ei ole hävinny mihinkään. ;S

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 19 Syys 2008, 14:51

Tiia kirjoitti:
SHap kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Ja olen varmaa unohtanu mainita senkin että leuassani vasemmalla puolella on sellanen jännä pallomainen juttu ihon alla joka liikkuu aika vapaasti siinä, joskus vähän yli vuosi sitten ilmesty siihen :S.

Tuo on "luultavasti" aivan normaalia. Minullakin joskus tulee noita pallomaisia juttuja, jotka häviävät muutamassa viikossa/kuukaudessa.
Joitain rauhasten ylikasvuja?


On ollu vaikka kuinka kauan tossa samassa paikassa ja ei ole hävinny mihinkään. ;S

Mun käsityksen mukaan (älkää ottako tätä nyt varmana asiana) se saattaisi olla ehkä semmonen rasva patti...kyllä se saa varmaan poksahtamaan jos painaa tarpeeksi kovaa (omalla vastuulla, ja ota silti vielä enemmän selvää)
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron