ViestiKirjoittaja Tiia » 13 Loka 2008, 13:59
Onkos mitään tapahtunut vielä ?
Tänään itse en ole mitään erikoisempia juttuja nähny, aurinko vaan paistaa mielestäni tavallista kirkkaammin ja yöllä myös kuu loistaa jotenkin mielestäni aavistuksen kirkkaammin.
Eilen oli hassua, kun katsoin kuuta taivaalla, ni näytti kun sen ympärillä olis ollu sateenkaari, voi johtua tietty siitä, kun katsoo sitä pitkään ni sitten luulee et siinä on joku sellanen. Mut en pahemmin koskaan oo kiinnittäny huomiota paitsi eilen nyt.
Ja toiseksee, mua on pyörryttäny eilisestä klo 21 jälkeen ja nytkin. Tuntuu et välillä tulis jotain pieniä maan vavahteluja tms, tai jotain. Kai tää on mut omasta päästä nyt kyse, mut eilen illalla sisko koki saman.
Ja näin muuten sellasta unta, että se alus tuli tänne ja se oli ihan HELVETIN iso ja kirkas eri väreissä ja sitten sen ympärille tuli sellanen todella iso ja loistava sateenkaari. Sitten siinä unessa joku vaaleatukkainen pitkä sinisilmänen mies tuli ja otti mua kädestä kiinni ja sit me noustiin vaan ilmaan sitä alusta kohti ja se uni loppu siihen :S. Mut siis ihanin uni mitä oon pitkään aikaan nähny, kun heräsin aamulla olin sillee et: "Voi hitto, miks sen unen piti loppua ?". Yleensä näen enneunia, mut tossa voi olla jotain viittaavaa tuleviin tapahtumiin.