Kontaktihenkilöt

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
DisposableTeen
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 12:06
Paikkakunta: Oulu

Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja DisposableTeen » 14 Syys 2008, 22:09

Uskotteko ensinnäkin jos muualla avaruudessa on elämää ja he ovat yhteydessä Maahan, että Maassa ufoilla on ns. kontaktihenkilöitä joihin ollaan säännöllisesti yhteydessä?

Löysin kerran kirpparilta 50 sentillä (!!) hyvän kirjan, jossa raportoidaan suomalaisista ufokokemuksista ja -havainnoista (Tapani Kuningas: Muukalaisia ja humanoideja-suomalaisia havaintoja).Kirjassa kerrotaan useista ufojen kontaktihenkilöistä ja heidän havainnoistaan.Tässä on yksi esimerkki:

Helge Lindroos

Helsinkiläinen Helge Lindroos on ilmeisesti maamme tunnetuin kontaktihenkilö.Varsinaiselta ammatiltaan hän on nykyisin hieroja, mutta itse asiassa hänet tunnetaan parhaiten "ihmeparantajana", jonka puoleen tuhannet ja taas tuhannet ovat kääntyneet.Helge Lindroos on lisäksi selvänäkijä,keksijä,ihmeiden tekijä.Kuusikymmentäluvun loppupuolella Lindroos tuli tunnetuksi myös kontaktihenkilönä,joka kertoi tavanneensa avaruuden asukkaita.

Helge Lindroosin kokemus avaruusaluksessa kesällä 1947:

"Nyt siirryn varsinaiseen pääasiaan.Vuonna 1947 menin takaisin Lappiin.Nousin Luttoon,koskemattomiin järviin,jossa oli mahdollisuus kalastella ja olla rauhassa.Silloin tapahtui oikeastaan sellaista,mikä on kääntänyt koko elämäni ylösalaisin.
Minä heitin virveliä,kun siihen tuli mies,joka tervehti minua selvällä suomen kielellä ja kysyi,että tuleeko sitä kalaa.Sitten siihen tuli vielä kaksi muuta.Kysyin heiltä,että mistä päin he ovat tulleet.Siihen miehen vastasivat tulleensa hyvin kaukaa.
--He kertoivat maailmankaikkeuden rakenteesta,ja keskustelu siirtyi pian uskonnollis-filosofisiin kysymyksiin.Minulle sanottiin,että he ovat täällä siksi,että ottaisivat eri maissa yhteyttä sellaisiin ihmisiin,jotka voisivat myöhemmin selvittää näitä asioita ihmisille.--
--Tapasin heitä monena päivänä,mutta vain kerran kävin heidän aluksessaan.Se oli hyvin suuri,noin 20 metriä läpimitaltaan,muodoltaan kuin kaksi vastakkain asetettua kulhoa.Sisällä oli useita huoneita.Seinille tuli kaikenlaisia kuvioita,valoja ja merkkejä.Ovet ilmestyivät ja katosivat seinistä.Kaikki energian käyttö oli hyvin erikoista.Aluksen sisältä näki ulos-se oli ikään kuin läpinäkyvä-mutta ulkoa ei voinut nähdä sisälle.Se seisoi kolmen jalan varassa,jotka olivat noin miehen mittaisia--
--He näyttivät minulle sen,kuinka tuollainen alus voidaan saada täysin näkymättömäksi.Suurin osa näistä laitteista liikkuukin ns.infra-alueella, jolloin tavallisen ihmisen silmä ei pysty niitä näkemään.Kuitenkaan nämä eivät ole vaarallisia ihmisille.Sen sijaan ne alukset ja laitteet,jotka liikkuvat ultra-alueella ovat hyvin vaarallisia.--"
If you're strange,then you're one of us!

Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 14 Syys 2008, 22:19

Taitaa suurin osa "kontaktihenkilöiden" tarinoista olla pelkkiä satua joilla koittavat rahastaa kirjoillaan,haastatteluillaan ja dokumenteillaan. Varmasti seassa on niitä, jotka ei oo keksiny tarinoitansa ja niitä jotka ei uskalla mennä kertomaan kokemuksistaan hulluksi leimaamisen pelossa.

Itse kuitenki kategoroin esim. rouva Luukasen näihin rahastajiin. Sen verran paksua tavaraa tulee sen suusta. Miksi nyt jotkut naton kenraalit kertois salaisiatietoja suomalaiselle eläkkeellä olevalle lääkärille. Voihan se myös olla että kovin kovaa löi raukka päänsä siinä kolarissa.
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 15 Syys 2008, 16:20

Tai voisihan olla, että nämä "kontaktihenkilöt" olisvat myös alieneita esiintyen ihmisinä ja näin yrittäen selvittää mitä ajattelemme alieneista?
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Tiia » 15 Syys 2008, 20:36

Olen lukenu suurinpiirtein kaikki Rauni-Leenan kirjat ja meneehän se jo kyllä vähän näin ihmisymmärryksen ylitse.
Mutta maailmankaikkeus on täynnä asioita, joita tämä ihmismieli ei ymmärrä..
Jonain päivänä ehkä sitten kenties ymmärretään :roll: ?

Uskon kyllä, että noita kontaktihenkilöitä maailmassa riittää, mutta jotkut jutut ovat kyllä ihan täyttä puppua. Mutta meneehän se myös näinkin, että mitä ei tunneta niin se tuomitaan. :roll:

Aino A.
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 14 Loka 2008, 17:52
Paikkakunta: Lieto
Viesti:

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Aino A. » 14 Loka 2008, 20:27

Mä en vaan voi uskoa, että joku olisi niin tarkasti nähnyt heidän tekniikkansa. Mutta mistäs sitä koskaan tietää ;)
Kitty your face so forsaken
Crushed
by the way that you cry
Kitty your face so forsaken
What a surprise

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja ridikulous » 14 Loka 2008, 20:33

Ovelia ovat ainakin, kun ovat kontaktihenkilöikseen valinneet ihmisiä, jotka eivät tekniikasta ymmärrä kuin vilkkuvat valot ja mystiset äänet. Ei ole vaaraa, että ihmiskunta varastaisi tekniikan käyttöönsä :lol: Juupajuu.
yes, it may seem ridiculous.

Aino A.
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 14 Loka 2008, 17:52
Paikkakunta: Lieto
Viesti:

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Aino A. » 14 Loka 2008, 20:44

ridikulous kirjoitti:Ovelia ovat ainakin, kun ovat kontaktihenkilöikseen valinneet ihmisiä, jotka eivät tekniikasta ymmärrä kuin vilkkuvat valot ja mystiset äänet. Ei ole vaaraa, että ihmiskunta varastaisi tekniikan käyttöönsä :lol: Juupajuu.


Samalla tuli mieleeni tuosta viestistä, että jos useampi ihminen on tekniikkaa nänhyt niin miksei joku area 51:n henkilökunta ole heitä napannut ja pinnistänyt tekniikan tiedot ulos :D
Kitty your face so forsaken
Crushed
by the way that you cry
Kitty your face so forsaken
What a surprise

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja tuputhy » 14 Loka 2008, 21:49

On sieltä Area 51:n entisiltä työntekijöiltä tullut piirustuksia ja muita kuvia härveleistä. Olen tulostanut niitä netistä noin puoli vuotta sitten, mutta en enää löytänyt niitä. En millään muistanut edes sen henkilön "nimeä", mikä niitä kirjoitti, mutta laitan kyllä heti tänne, jos löydän/muistan. Ihmiset ovat rakentaneetkin niitä härveleitä itse alieneiden ohjeiden mukaan. Hitto, kyllä nyt pitää kääntää kämppä ympäri, että löydän sen nimen...
Jalat maassa, pää pilvissä

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Tiia » 15 Loka 2008, 13:14

tuputhy kirjoitti:On sieltä Area 51:n entisiltä työntekijöiltä tullut piirustuksia ja muita kuvia härveleistä. Olen tulostanut niitä netistä noin puoli vuotta sitten, mutta en enää löytänyt niitä. En millään muistanut edes sen henkilön "nimeä", mikä niitä kirjoitti, mutta laitan kyllä heti tänne, jos löydän/muistan. Ihmiset ovat rakentaneetkin niitä härveleitä itse alieneiden ohjeiden mukaan. Hitto, kyllä nyt pitää kääntää kämppä ympäri, että löydän sen nimen...



Taisi olla Bob Lazar ?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Loka 2008, 14:36

Area 51 työntekijä? No jes kertaa 10.
Että huoh vain.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Melly
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 15 Loka 2008, 15:01
Paikkakunta: Mars

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Melly » 15 Loka 2008, 16:53

Mä en noihin kontakti henkilöihin sen enempää usko ku yksisarvisii... Uskon ufoihin ym. Sis, khyl varmaan noita kontakti henkilöitä on muutama, jos ees on mut toi tarina ei ollu vakuuttava >.<
Wazaahhh!

On turhaa uskoa johonkin mitä ei tapahdu.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Loka 2008, 06:14

Aqua vitae kirjoitti:Area 51 työntekijä? No jes kertaa 10.
Että huoh vain.

Mitä eikö Area51:sen työntekijät kiinnosta? Se on ihan fakta, että tuo alue on olemassa, tiukasti vartioitu ja että siellä on työntekijöitä. Heillä on jopa ihan oma privaatti bussikin (jossa on tummennetut lasit), joka hakee heidät tietyltä alueelta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja tuputhy » 16 Loka 2008, 11:11

Ei se ollut Bob, vaan joku salanimi. Mies kertoi, kuinka hän oli henkensä kaupalla niitä kuvia ottanut ja salakuljettanut ulos. No, jos muistatte nähneenne joskus kuvan sellaisesta "vispilän" näköisestä kummallisesta lentovehkeestä, niin siinä oli juttua tästä. Ne "vispilät" juuri ovat kuulemma niitä ihmisten tekemiä ja olivat näkyvissä vahingossa jonkun teknisen vian takia.

Nyt löysin!!
nimimerkki on isaaccaret.fortunecity.com

Jos haluatte, voitte katsoa myös ufotutkijoiden sivuilta. Ufotapaukset ja siellä sivu 5 otsikolla: "Omituinen lentohärveli Ameriikoista"
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
arabr1
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 16 Loka 2008, 08:45

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja arabr1 » 16 Loka 2008, 20:03

Mites, mulle on jäänyt vähän epäselväksi, että kuinka/millä tavalla nämä kanavoijat väittävät olevansa yhteydessä?
14.10. oli ja meni oli hienoa aikaa kyllä seurailla tapahtumia vaikka mitään ei tapahtunutkaan.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja Dala » 16 Loka 2008, 20:12

arabr1 kirjoitti:Mites, mulle on jäänyt vähän epäselväksi, että kuinka/millä tavalla nämä kanavoijat väittävät olevansa yhteydessä?


Tetääkseni kanavointi on telepatiaa. Automaattikirjoitus taas on sitä, että annetaan henkiolennon kirjoittaa puolestaan, eli kanavoija eli meedio ei oikeastaan ole etukäteen tietoinen mitä kirjoittaa, hän vain antaa kätensä "lainaksi".
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja tuputhy » 16 Loka 2008, 20:18

Minusta kanavointi ja automaattikirjoitus on tavallaan sama asia siksi, koska automaattikirjoituksessa annetaan tavallaan käsi "lainaan" ja kanavoinnissa sitten mieli. Kuulostaa kammottavalta..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 16 Loka 2008, 22:38

Eri kanavoija uusi päivämäärä?

St. Germain Announcement for October 14th and November 11th.

http://www.10-14-08.blogspot.com/

????????????? heheheheheh.. aloitetaanko uudestaan?
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
arabr1
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 16 Loka 2008, 08:45

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja arabr1 » 16 Loka 2008, 22:40

Kyllähän tämä St. Germain jo 14. päivän totesi myös: http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/st ... -14th.html
14.10. oli ja meni oli hienoa aikaa kyllä seurailla tapahtumia vaikka mitään ei tapahtunutkaan.

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 16 Loka 2008, 22:42

Jep..mut tossa se puhuu että 11:sta päivä tulee monta alusta.. kuuntelin ton koko jutun nimittäin. Jaa.. en tiedä nyt enää mitä ajatella.. en ainakaa ota tätä enää niin "tosissani".
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
arabr1
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 16 Loka 2008, 08:45

Re: Kontaktihenkilöt

ViestiKirjoittaja arabr1 » 16 Loka 2008, 22:50

Juu itse en tänään jaksa sitä katsoa, ehkä huomenna..
14.10. oli ja meni oli hienoa aikaa kyllä seurailla tapahtumia vaikka mitään ei tapahtunutkaan.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron