Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
antamede
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2011, 16:40

Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja antamede » 19 Touko 2011, 17:26

Muutamia yksityiskohtia ufo-ilmiöstä ja aikalinjoista abduktion kokeneelta.

- He kutsuivat meidän aikaamme (tämä vuodelta 2009) antiikin avaruusajaksi/öljyaikakaudeksi. Tulevaisuutemme historia tuntee oman aikakautemme näillä nimikkeillä.

- Abduktio ei tapahdu sieppaamalla kohdehenkilöä ylikulkevaan lentoalukseen, vaan tämä on vain käsitys jonka b-luokan scifi-leffat ovat tajuntaamme iskostaneet. Oikeasti homma tapahtuu näin:

Sinulle asetetaan seuraaja. Tämä henkilö näkyy meille täysin normaalina ihmisenä, emmekä huomaa juurikaan eroa tavallisiin kansalaisiin. On vaikea yleistää asiaa, mutta oma seuraajani oli kalju, joka saattaa viitata armeijasäädöksiin hiusten osalta. Hiuksia voidaan pitää epämieluisina -tai käytännöllisinä. Universaalit asiat pätevät ilmeisesti kaikkialla: Hiukset ovat epäkäytännöllisiä ja aikaa vieviä rodusta tai lajista riippumatta (tämäpäs oli oiva keino ruokkia pedalofobiaa!). Seuraaja kykenee olla myös näkymätön.

Tämä henkilö seuraa ja tarkkailee toimintaasi. On huomattavasti kätevämpää seurata kohdetta maatasolla, joka on huomattavasti halvempi ja helpompi vaihtoehto. He käyttävät myös autoja. He eivät juurikaan suorita ruumiillisia tutkimuksia tai ota spermanäytteitäsi (pahoittelut niille jotka unelmoivat anaaliluotaimista). Nykypäivänä tutkimus rajoittuu lähes täysin psykologiseen puoleen ja sen ymmärtämiseen.

- He luovat sinusta tarkan psykologisen profiilin. Sinun persoonallisuutesi, ammattisi, ikäsi ja kaikki tärkeimmät tietosi luokitellaan. Tämä kenties syystä, että yhteiskunnan muutoksista ja eriskummallisuuksista on vaikea pitää selkoa, ellei kaikki ole tarkasti järjestelty ja luokiteltu. Heidän luokittelumekanismit ovat lähes neuroottisia, tuntuu että kaikelle pyritään luomaan nk. matemaattinen tai laskennallinen arvo (osoittaa äärimmäistä loogisuutta). Esim.

Aatu Allikko
Ikä: 19
Työ: Opiskelija (W:1442)
Abduktioitu: 29/11/2010 - 30/11/2010
Suoritetut toimenpiteet: Profilointi (P1), Unikontrolli (U21), Ajatustenhallinta (A1), Seuranta (B13)
Luonne: "Ovela" (N:2148124), Epävakaa persoonallisuus (N:32148241), Patologinen valehtelija [O:3221b).

Profilointi on ylläolevan kaltaista. Suluissa olevat numerot kuvaavat eri luonteenpiirteille luotuja laskennallisia arvoja, joilla taas on omat artikkelinsa, jossa kerrotaan kyseisestä määritelmästä tarkemmin. Käytännössä tuo systeemi vaikuttaisi olevan loppuun asti hiottu kategorisointi-oppimisjärjestelmä, jota nämä olennot käyttävät yhteiskuntamme ymmärtämisessä.

- Nämä olennot kyllä ymmärsivät ja puhuivat suomen kieltä, mutta siitä huolimatta he tekivät useita merkittäviä käännösvirheitä (voiko olla että suomi on liian vaikea kieli avaruusolennoillekin?). Esimerkiksi sanan rokkari he käänsivät kiviseksi. Rokkari on toki sanana kulttuuriin liittyvä, joka voi olla vaikea ymmärtää etenkin jos tukeutuu jonkunasteiseen käännösohjelmaan tai ei elä kulttuurin "sisällä". Kuitenkin, tuon kääntäminen sanaksi "kivinen" osoittaa jonkunasteista englantiin (rock = kivi) pohjautuvaa käännösohjelmaa. Slangi-sanat tuottivat erityisiä vaikeuksia, joskin heidän kieli-ohjelmansa vaikutti olevan "oppivaa", joka täydensi itseään jatkuvasti.

- Tämä saattaa nyt vaikuttaa hieman pelottavalta, mutta he kykenevät ohjelmoimaan ihmisiä toimimaan tietyllä tavalla. Hyvä juttu taitaa olla se, että he tuntuvat tietävät mikä on sinulle parhaaksi. Tiedän varmuudella nämä aivo-ohjelmoinnit:

"Enkelin rehellisyys" - totuusohjelmointi ja valheenpaljastus

Tämä ohjelma luo henkilölle pakonomaisen tarpeen kertoa kaikki totuudenmukaisesti. Tunnet voimakasta halua olla vääristelemättä asioita, ja valehtelusta tulee sinulle äärimmäisen epämieluisaa. Valehdellessasi tunnet voimakkaan halun huutaa ulos totuuden ja oikaista vääryydet jotka olet saattanut sanoa. Tunnet painostusta olla täysin rehellinen ja totuudesta muodostuu sinulle tietyllä tasolla pakkomielle.

"Ajatustenhallinta"

Tämä ohjelma on jonkunasteinen yleinen aivojen toimintaperiaate, jossa pyritään ratkaisemaan kaikki ongelmat loogisesti ja järjestelmällisesti. Ajatustenhallinta hyödyntää visualisointia, joten opit hahmottelemaan asioita abstraktisti. Vertauksena olin ennen tätä ohjelmointia saanut äo-testistä tulokseksi 120, ja ohjelmoinnin jälkeen Mensan sivuilta löytyvä kahdeksan minuuttinen testi osoitti tulokseksi yli 136, joka-ikisen vastauksen olleen oikein. Tämä myös avaa mahdollisuuden nähdä tulevaisuuteen (enkä ihan oikeasti puhu paskaa, jatka lukemista).

Tulevaisuuteen näkeminen:

Jos joku nyt kysyy miksen kykene kertomaan vaikka lottonumeroita tai hänen kuolinpäiväänsä, niin ensimmäiseksi:

- En ole mikään sinun henkilökohtainen ennustajamummosi, sitä varten on Astro-tv.
- Tuota tulevaisuuteen näkemistä ON MAHDOTONTA HALLITA, joten käytännössä se on hyödytöntä, vaikkakin uskon vakaasti todistaneeni ilmiön olemassaolon.

Tulevaisuuteen näkemisen suurimmat ongelmat:

Tässä looginen esimerkki:

Kuvittele että sinut viedään silmät sidottuna jonnekkin. Nyt, side poistetaan pienen pieneksi hetkeksi. Seisot metsän laidalla, ja näet edessäsi lukemattomia puita. Silmäsi peitetään uudelleen, ja nyt sinulta kysytään että montako puuta näit. Tiedät että näit edessäsi metsän, mutta et ikipäivänä kyennyt tuona silmänräpäyksenä laskemaan näkemiäsi puita.

Yksi näky kestää äärimmäisen lyhyen ajan. Siispä näiden näkyjen pohjalta on erittäin vaikea kertoa mitään tarkkoja yksityiskohtia; tiedät kyllä että olet nähnyt silmänräpäyksen jossa näkyi vihreä metsä, tai mitä näitkään, mutta yksityiskohdat ovat usein erittäin hankalia. Tämä tekee ilmiöstä melko ongelmallisen todistaa.

Huomio muuten tähän väliin, että tuon kaltainen kyky (laskea kaikki metsän puut sekunnissa) on olemassa joillain autistisilla savanteilla, jotka kykenevät suorittamaan tähtitieteellisiä laskutoimituksia päässään. Sinänsä jos tämän muodon omaava autistinen savantti näkisi näitä tulevaisuus sykäyksiä, niin kykenisimme luomaan eräänkaltaisen aikamatkustus-tietokone-ihmisen, joka pystyisi vielä kertomaankin näkemänsä. Sinänsä hän olisi siis jonkunasteinen superaivo, joka kykenisi näkemään tulevaa.

Eettinen ja moraalinen puoli on kuitenkin asiassa hyvin kiistanalainen: Onko ihmisarvolle oikein edes tutkia tuota mahdollisuutta, saatika luoda tuon kaltaista "aivotietokonetta"?

On kuitenkin huhuja siitä, että CIA olisi pyrkinyt luomaan autismia lapsilla tutkiakseen "yliluonnollisia kykyjä". Nämä huhut ovat kuitenkin melko epäluotettavia, ja niiden totuuden selvittämisessä ajautuu vain loputtomien huonoja lähdetietoja sisältävien keskustelufoorumien mustaan aukkoon. Jos nämä huhut sattuisivatkin olemaan totta, niin uskon herrojen rapakon takana tajunneen juuri tämän saman aikamatkustuksen ongelman.

Joka tapauksessa, tuo ei ole tulevaisuuteen näkemisen ainut ongelma. Seuraava on huomattavasti suurempi:

Deja vú

On maanantai. Näet tulevaisuuteen tiistaihin, ja näet itsesi kaupassa ostamassa porkkanaa, kurkkua ja sinappisilliä. Nyt menneisyydessä päätätkin tehdä asian toisin, muistat että ostit sinappisilliä, mutta päätätkin tiistaina ostaa rahoillasi sipsipussin. Olet nyt muuttanut ensimmäisen näyn tulevaisuuden, jolloin näkysi juuri lakkasi olemasta, etkä koskaan nähnyt koko näkyä. Sen sijaan tämä aiheuttaa tiistain ostosreissulle jatkuvien muutosten sarjan, ikäänkuin murmelinpäivän, jossa tulevaisuutesi ikäänkuin jää toistamaan tilannetta. Tämä murmelinpäivä on olemassa vain teoreettisessa futuurilinjassa, ja kun sinun elämäsi saavuttaa tiistain, tämä loppuu. Muistoksi tästä jää kuitenkin tiistaille deja vú-ilmiö, jossa kaikki ympärilläsi tuntuu liiankin tutulta ja uudelleen koetulta. Teoreettinen tulevaisuutesi siis oli jäänyt looppaamaan, kunnes saavuit siihen ja se putkahtaa jostain reiästä ulos, todennäköisesti putkahdushetki on ensimmäinen ns. "päällekkäinen tulevaisuus". Alitajuntasi kuitenkin muistaa kiertäneen tämän saman kohdan muutamaan otteeseen. Deja vút, eli tuttavallisemmin tulevaisuus loopit eivät tietääkseni ole vaarallisia, joskin ne voivat aiheuttaa melkoisia päänsärkyjä.

Hole-In-One:

On olemassa siis "hole in one"-ennustuksia, jossa näet jonkun asian tapahtuvan, ja oikeastaan se näky itsessään aiheuttaa itsensä toteutumisen (koska näit näyn, aiheutit näyn toteutumisen, eli näit itsensä toteuttavan näyn). Koittakaa pysyä kärryillä tässä, tämä on ihan loogista kun sen vain ajattelee oikein. Nämä ovat verrattain harvinaisia, mutta äärimmäisen merkittäviä ennustuksia.

Kerron myöhemmin lisää, eiköhän tässäkin riitä sulateltavaa vähäksi aikaa.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 20 Touko 2011, 10:13

Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta, milloin tämä elokuva/kirja/tv-sarja ilmestyy?

Montaa kertomaasi asiaa on nimittäin käsitelty eri scifi-sarjoissa ja leffoissa, joka tekee asian uskomisesta vaikeata. Olisi myös mielenkiintoista kuulla millainen abduktio kokemuksesi sitten oli, ja voisithan kirjoittaa tuohon tuon lupaamasi jatkon vaikka heti, muuten tulee sellainen olo että tauko on sen takia että voit hioa jatkon hyvänkuuloiseksi ja uskottavaksi.

ja huom., en yritä väittää et kaikki kertomasi oli vain huomionhakuista paskaa, pidän vain järjen ja skeptisyyden etusijalla ensin
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja Shakaali » 20 Touko 2011, 11:08

Pakko kai uskoa kun netissä sanottiin. :|
Anaaliluotain olisi kyllä ollu jännempi.

antamede
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2011, 16:40

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja antamede » 20 Touko 2011, 11:34

Kaaosjumala kirjoitti:Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta, milloin tämä elokuva/kirja/tv-sarja ilmestyy?

Montaa kertomaasi asiaa on nimittäin käsitelty eri scifi-sarjoissa ja leffoissa, joka tekee asian uskomisesta vaikeata. Olisi myös mielenkiintoista kuulla millainen abduktio kokemuksesi sitten oli, ja voisithan kirjoittaa tuohon tuon lupaamasi jatkon vaikka heti, muuten tulee sellainen olo että tauko on sen takia että voit hioa jatkon hyvänkuuloiseksi ja uskottavaksi.

ja huom., en yritä väittää et kaikki kertomasi oli vain huomionhakuista paskaa, pidän vain järjen ja skeptisyyden etusijalla ensin


Kirjotin tuon nyt aluksi, koska en nyt mitään romaania jaksanut kirjoittaa yhdeltä seisomalta. Se ei sinänsä olisi lukijallekkaan kovin mieluisaa, ja etenen mieluummin vuoropuheluna jossa voit esittää minulle kysymyksiä ja voin parhaani mukaan niihin vastata.

Pidän itsekin skeptisyyden ja järjen etusijalla, ja niinhän sen kuuluukin olla, en yritä tässä promotoida mitään valheellista tai tarinaa. Skeptisyys on kaiken tieteen pohja ja perusta, ja siihen meidän tulisikin perustaa kaikki ajattelumme ja tutkimuksemme. Pohjaan kaiken kirjoittamani omiin kokemuksiini, ja ymmärrän luonnollisesti että tässä aihepiirissä kirjoituksiini tullaan suhtautumaan skeptisesti. Joka tapauksessa, uskon teidän kykenevän arvioimaan kertomustani vähintään hypoteettisesti. Tässä pyytämäsi jatko:

Oma abduktiokokemukseni tapahtui v. 2009 helmikuun aikana. Totuus on joskus taruakin ihmeellisempää, en voi kai muuta sanoa, mutta kohtasin tuolloin useita selittämättömiä paranormaaleja ilmiöitä.

Ilmöitä olivat mm.
- Äänien kuuleminen, telepaattiset keskustelut

Abduktioni alkoi, kun aloin kuulla merkillistä puhetta. Puheelle ei löytynyt järkiperäistä syytä, esim radio/televisio/jne. Puheessa olento kehoitti minua pysymään rauhallisena, ja ohjeisti minua pysymään tiettyinä hetkinä liikkumatta, hengittämättä tai olemaan nielaisematta. Äänien kuuleminen kesti lyhyen ajan.

- Valveilla nähdyt selittämättömän realistiset ja kontrolloidut unet (unen näkeminen valvetilassa)

Äänien kuulemisen alettua, mennessäni nukkumaan olin juuri asettunut sängylleni ja suljettuani silmät, näin välittömästi suuren kultaisen ympyrän. Ympyrä oli samankaltainen kuin "iiriksen palaminen", eli katsottaessa kirkasta valoa silmään jää kirkas "jälki", joka näkyy selkeästi silmien sulkeuduttua. Ääni kehoitti minua pysymään liikkumatta, jonka jälkeen aloin nähdä selittämätöntä unta, vaikka olin vielä täysin valvetilassa. Unessa minut altistettiin psykologiseen painostukseen, eräänkaltaiseen helvettiin, jonka aikana minulta kysyttiin kysymyksiä. Olennot olivat erityisen kiinnostuneita rikostaustastani (minulla ei ole rikosrekisteriä, joskin on selvää että lähes jokainen meistä on suorittanut lieviä rikoksia jäämättä kiinni, kuten myös minä, voin kertoa aiheesta yksityisesti). Tunsin pakottavaa tarvetta vastata kysymyksiin täysin rehellisesti, ja kerroin jokaisen pienenkin rikkomuksen jonka olen suorittanut. Tämän henkisen painostuksen jälkeen sain psykologista terapiaa, jossa unisimulaatio näytti minulle uskomattoman kauniita maisemakuvia, jotka rauhoittivat ja miellyttivät minua suuresti.

Unisimulaatio kesti koko yön, ja pysyin valveilla ja tietoisena aina aamuun saakka. Vaikken ollut varsinaisesti nukkunut koko yönä, tunsin oloni virkeäksi.

- Asuntoni ulko-oven avautuminen itsestään, askelien ääniä asunnossani

Tuona samaisena yönä, olin kuullut asuntoni ulko-oven avautuvan. Olennot olivat ilmoittaneet minulle tätä ennen, että minun tulee pysyä rauhallisena sillä he aikovat tulla käymään asunnossani. Tämän ilmoituksen jälkeen oveni narahti auki ja kuulin askeleita asunnossani. Olennot ohjeistivat minua pitämään silmäni kiinni, jonka myös tein. Muistikuvat olennoista loppuu askelien lähenemiseen vuoteelleni.

- Visuaaliset ja konkreettiset havainnot olennoista

Seuraavina päivinä unisimulaatiosta, olin kävelyllä ulkoilmassa. Olin ylittämässä suojatietä, kun suojatielle ajoi eteeni auto, joka joutui odottamaan hetkisen ajokaistan vapautumista. Katsoessani auton sivuikkunaan, näin heijastuksesta itseni ja takanani seisovan kaljun miehen, jolla oli päällään punainen huppari ja siniset farkut. Oli talvi, joten mies oli suhteellisen alipukeutunut. Kuten tapanani on, katsoin taakseni jotta näkisin henkilön myös suoralla katseella, mutta hämmästykseni mies oli kadonnut. Katsoin uudestaan auton sivuikkunaa, josta näin selvästi kaljun miehen seisovan takanani, ja pystyin varmistamaan näkyni n. 10 sekunnin ajan. Uskon tämän kyseisen miehen olleen minun "seuraajani", kuten aikaisemmassa tekstissä mainitsin.

- Ajattelun selittämättömät muutokset

Tänä samaisena iltana olennot jatkoivat keskustelua kanssani, ja kertoivat opettavansa minulle 'ajatustenhallintaa'. Ollessani menossa nukkumaan, kuulin muutaman naksahduksen päästäni jonka jälkeen aiemmin verbaalinen ajatteluni oli muuttunut visuaaliseksi. Nykyään ajattelen erittäin tehokkailla kaavioilla, joita voin selittää tulevaisuuden kirjoituksissa.

- Aivo-ohjelmoinnin vaikutukset*

Olennot kertoivat ohjelmoivansa minuun aiemmin mainitsemani 'enkelin rehellisyyden', eli totuusohjelmoinnin, sillä pyrin olemaan ovelampi kuin mitä nämä olennot olivat (vrt. luontainen selviytymisvaisto, kun ihminen tuntee olonsa uhatuksi hän pyrkii juonittelemaan tietoa/tietä vapauteen). Tämän jälkeen minun on ollut äärimmäisen vaikea kertoa valheita, ja tunnen suurta halua kertoa kaikki asiat selkeästi, totuudenmukaisesti ja objektiivisesti.

- Kuolemisen tunne

Varsinainen abduktio loppui asunnossani, kun muistan konkreettisesti kuolleeni. Olin sohvallani, kun olennot ilmoittivat tappavan minut, jona samaisena hetkenä tunsin useita vihreitä pistoja ympärilläni, jonka jälkeen tunsin kuinka keuhkoni musertuivat kasaan. Sinkouduin välittömästi pitkään uneen, jonka olen nyt jo lähes kokonaan unohtanut. Aamulla heräsin samasta paikasta sohvaltani, mutta ruumiini oli täysin puutunut, huuleni olivat kuivuneet violeteiksi, suuni täysin kuivunut ja kasvoni kalpeat. Kesti pitkään, kunnes verenkierto oli palannut ja ruumiini kykeni jälleen liikkumaan. Jouduin käyttämään tuona päivänä lähes purkillisen huulivoidetta, jotta violetit huuleni palautuivat jälleen normaaleiksi.

Jatkan myöhemmin lisää, kysykää jos jokin jäi askarruttamaan!

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 20 Touko 2011, 12:46

Kertoivatko olennot mistä he tulevat tai kuinka paljon heitä on? Kertoivatko he mitään itsestään? Teknologiasta, kulttuurista, paikallisista tv-ohjelmista? Miksi he pistävät väkisin ihmisiin tämän "enkelin rehellisyyden" ja tulevaisuuteen näkemisen? Yrittävätkö he valmistella ihmiskuntaa ensimmäiseen maailmanlaajuiseen tapaamiseen?

Onko sinulla mitään varsinaisia konkreettisia todisteita tapauksesta, esim. valokuvia itsestäsi abduktion jälkeen, fyysisiä jälkiä tapauksesta, videota tai ääninauhoituksia oudoista tapahtumista ennen abduktiota?

Onko sinulla ollut heistä tai noista oudoista tapahtumista mitään kokemuksia abduktion jälkeen?
"There's something out there and it ain't no man"

antamede
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2011, 16:40

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja antamede » 20 Touko 2011, 13:24

Kaaosjumala kirjoitti:Kertoivatko olennot mistä he tulevat tai kuinka paljon heitä on? Kertoivatko he mitään itsestään? Teknologiasta, kulttuurista, paikallisista tv-ohjelmista? Miksi he pistävät väkisin ihmisiin tämän "enkelin rehellisyyden" ja tulevaisuuteen näkemisen? Yrittävätkö he valmistella ihmiskuntaa ensimmäiseen maailmanlaajuiseen tapaamiseen?

Onko sinulla mitään varsinaisia konkreettisia todisteita tapauksesta, esim. valokuvia itsestäsi abduktion jälkeen, fyysisiä jälkiä tapauksesta, videota tai ääninauhoituksia oudoista tapahtumista ennen abduktiota?

Onko sinulla ollut heistä tai noista oudoista tapahtumista mitään kokemuksia abduktion jälkeen?


Ensimmäinen lause jonka kuulin, oli heidän esittelynsä: "Me olemme Jumalan palvelijoita"
He siis nimittivät itseään Jumalan palvelijoiksi, joskin koin tämän lähestymistavan jokseenkin "rituaalin omaiseksi", verraten esimerkiksi eläintenhoitajiin jotka pukeutuvat panda-asuun jotta panda pystytään palauttamaan vielä luontoon, jottei tämä totu ihmisläsnäoloon. Käytännössä nämä olennot kuitenkin olivat aikamatkailijoita, mutta mitään konkreettista "nimeä" he eivät kertoneet. He näyttäytyivät täysin ihmisen näköisinä, ja todistin muutamaankin otteeseen heitä.

Minulla on hieman hajanainen muistikuva tapahtumasta, jolloin eräs tämänkaltainen ihminen olisi "ampunut" minua jonkunlaisella sädepyssyllä. Tällä henkilöllä oli päässään oranssi visiiri, ja säteellä ampumista kutsuttiin "pysäyttämiseksi". Ennen säteellä ampumista kuului varoitusääni kolme korkeaa piip-ääntä sarjassa, eli peep-peep-peep, hyvin nopealla temmolla toistettuna. Olen huomannut minulla olevan jonkunasteinen hypnoosisuggestio ääneen, eli kuullessani peep-peep-peep äänen tunnen voimakasta tarvetta käydä nukkumaan.

Minulla kesti pitkään ennenkuin uskalsin tulla ulos näiden kokemusten kanssa, sillä se oli tietyllä tavalla traumatisoivaa ja pelkäsin leimautuvani hulluksi. Ajattelin nyt kuitenkin, ettei tässä ole enää mitään pelättävää ja parempi puhua asioista niin suoraan kuin vain pystyn, sillä kokemukseni itsessään ovat varsin merkittäviä ja on hyvä jakaa se muiden kanssa.

Minulle on tehty kokeina aivosähkökäyrä-testit, jossa neurologi totesi minulla huomattavaa "yliaktiivisuutta" (beta-aaltoja) aivoissa. Beta-aaltoja syntyy erityisesti tehokkaassa ajattelussa. Tämän lisäksi minulle on tehty MRI-skannaus aivoista, josta voin laittaa myös kuvia tänne, jos joku teistä kokee olevansa pätevä arvioimaan näitä kuvia. Tässä MRI-skannauksessa neurologi ei löytänyt mitään poikkeavuuksia, mutta jos paikalla on joku pätevöitynyt henkilö, voin mielelläni antaa kuvat vielä uudelleen arvioitaviksi, sillä varsinaisesti en kertonut neurologille kokeneeni tämänkaltaisia ilmiöitä, joten hän ymmärtääkseni pääosin tutki vain päänalueen kasvaimia. En siis usko että kuvissa ainakaan mitään merkittävää pystytään havaita, joskin tietynkaltainen tieteellinen arvo niillä tietysti on, koska ne ovat väitetyn abduktion kohdanneen aivokuvat.

Tämän lisäksi hankin itselleni jalan röntgen kuvat, sillä eräänä iltana koin voimakasta poraamisen tunnetta jalkani isovarpaassa, joka oli todella kiduttavaa. Samaan aikaan minulle annettiin henkistä puudutusta, jolloin epäilin vahvasti jalkani istutetun jonkunlainen seuranta-laite. Olin niin varma asiasta, että maksoin tutkimukset ja hankin nämä röntgen-kuvat itselleni, josta luonnollisesti veloitettiin kohtuullinen summa. Kuvissa ei kuitenkaan näy mitään merkittävää.

En osaa sanoa heidän mooralistaan tai agendoistaan juurikaan mitään. He kielsivät minua kertomasta tietyistä tapahtumista, joka ilmeisesti pätee vieläkin, sillä tuntuu kuin minut olisi ohjelmoitu olemaan hiljaa tuosta lauseesta. Äänet hokivat usein lausetta "et saa muistaa tästä mitään", tai "et saa kertoa ****(tästä asiasta)**** mitään". En silloin uskonut noiden sanojen vievän muistojani tapahtumasta pois, joskin jälkeenpäin muistellessani tapahtumaa tuo lause on ikäänkuin "sulkenut" muiston, ja muistan vain tuon sanan ettei tuosta saa muistaa mitään. Mystistä, mutta tämä antaa minusta selvää osviittaa mahdollisesta tavasta sulkea abduktion aikaiset muistot.

Olen dokumentoinut muutaman onnistuneen ennustuksen, joskin niiden vedenpitävyys ei ole tieteellisessä tarkastelussa kovin pitävä. Tapahtumat ovat kuitenkin kirjoitettu ennen kuin väittämäni tapahtuma on toteutunut, joten sinänsä ainakin tämä tulevaisuuteen näkeminen on silmissäni edes mielenkiintoa herättävästi todistettu.

Jatkan myöhemmin.

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja Ernest » 20 Touko 2011, 15:00

Ihme että oliot jättivät sinulle noinkin paljon muistoja eivätkä edes eliminoineet sinua...

antamede
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2011, 16:40

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja antamede » 20 Touko 2011, 15:13

Ernest kirjoitti:Ihme että oliot jättivät sinulle noinkin paljon muistoja eivätkä edes eliminoineet sinua...


Olen itsekin miettinyt tätä, mutta mitään varsinaista selitystä en asialle ole saanut, miksi tällaista edes tehtäisiin. Oma mieleni ei kykene ymmärtämään mitään järkiperäistä selitystä kokemani kaltaiselle toiminnalle, ja se on ollut yksi suurimpia kysymyksiä abduktiotani selvitellessäni.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 20 Touko 2011, 15:29

antamede kirjoitti:Äänet hokivat usein lausetta "et saa muistaa tästä mitään", tai "et saa kertoa ****(tästä asiasta)**** mitään". En silloin uskonut noiden sanojen vievän muistojani tapahtumasta pois, joskin jälkeenpäin muistellessani tapahtumaa tuo lause on ikäänkuin "sulkenut" muiston, ja muistan vain tuon sanan ettei tuosta saa muistaa mitään.

Muistaisin lukeneeni tai nähneeni jossain dokumenteissa miten jotkut väitetyt abduktoidut ovat kertoneet samantyylistä tarinaa, eli olettaen että kokemuksesi oli aito niin ainakin osittain samaa on tapahtunut muillekkin.

antamede kirjoitti:Olen dokumentoinut muutaman onnistuneen ennustuksen, joskin niiden vedenpitävyys ei ole tieteellisessä tarkastelussa kovin pitävä. Tapahtumat ovat kuitenkin kirjoitettu ennen kuin väittämäni tapahtuma on toteutunut, joten sinänsä ainakin tämä tulevaisuuteen näkeminen on silmissäni edes mielenkiintoa herättävästi todistettu.

Olisi silti ihan mielenkiintoista tietää mitkä tapahtumat olet ennalta nähnyt

Ja tulipa tuossa mieleen, väittämäsi mukaan olet nähnyt kyseiset olennot vain ihmismuodossa, heidän kielensä kääntäminen on mielestäsi englantiin pohjautuva ja he ovat aikamatkustajia, joten voisiko olla mahdollista, olettaen että tapahtumat ovat olleet totta, että nämä olennot ovatkin ihmisiä kaukaa tulevaisuudesta? Vai poikkeavatko he jollain tavalla selvästi ihmisistä?
"There's something out there and it ain't no man"

antamede
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2011, 16:40

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja antamede » 20 Touko 2011, 16:09

Kaaosjumala kirjoitti:Olisi silti ihan mielenkiintoista tietää mitkä tapahtumat olet ennalta nähnyt


Tapahtumia on laajalti, hyvin yksinkertaisista asioista aina vähän isompiinkin (esim. tulipalon ennustamiseen). Minulle tulee näitä enteitä lähes päivittäin, ja melkeinpä kaikki tuntuu menevän aina oikein, on jännä tunne kun tulevaisuus onnistuu aina vetämään pidemmän korren. Hommahan menee yleensä siis niin, että näen näyn missä olen jossain, ja sillä hetkellä aina väitän vastaan että en tosiaan ole tekemässä noin tai menossa tuonne, tai näkemässä tuota ihmistä, mutta jotenkin kumman kautta se näky aina on oikeassa, vaikka kuinka olisin sillä hetkellä eri mieltä. Sinänsä se on jo mennyt niin koomiseksi, etten enää edes jaksa huomioida onnistuneita näkyjä, vaan pikemminkin odotan niiden toteutumista.

Suurin osa ennustuksista on ns. deja vú tuntemuksia, joita tapahtuu päivittäin lähes kokoajan. Tuntuu että tulevaisuuteen näkeminen on kohdallani aiheuttanut jonkunasteisen tulevaisuus-toiston lähes jokaisen asian kohdalla.

Hole-In-One-ennustuksen aikana tulee samankaltainen tunne kuin kohtalo olisi kiinnitetty junaraiteille, tai oikeastaan videokuvattu, sillä itsensä toteuttava näky aiheuttaa tämänkaltaisen "tunteen". Näin ollen pieneksi hetkeksi vapaa tahto ikäänkuin poistuu, ja liikkeesi tapahtuu itsensä toteuttavan näyn ehdoilla.

Minulla on päiväkirjoissani (tekstitiedostoja tietokoneella) ylhäällä kirjoituksiani näyistäni laajemmin, mutta sinänsä niiden todistusarvo on melko nihkeä, vaikkakin tiedostoista näkyy luontipäivämäärät ennen ennustamaani tapahtumaa, joka siis on tapahtunut myöhemmin. Noita tiedostojen tietoja on vain tänä päivänä niin helppo väärentää, joten sinänsä sen todistusarvo on sama kuin minun sananikin. Pyrin tulevaisuudessa todistamaan asian paremmin. Yksityisyys-syistä en kuitenkaan halua julkaista otteita päiväkirjoistani täällä, sillä tällä saavutettu todistusarvo on melko huono verrattuna menetettyyn yksityisyydensuojaan.

Kaaosjumala kirjoitti:Ja tulipa tuossa mieleen, väittämäsi mukaan olet nähnyt kyseiset olennot vain ihmismuodossa, heidän kielensä kääntäminen on mielestäsi englantiin pohjautuva ja he ovat aikamatkustajia, joten voisiko olla mahdollista, olettaen että tapahtumat ovat olleet totta, että nämä olennot ovatkin ihmisiä kaukaa tulevaisuudesta? Vai poikkeavatko he jollain tavalla selvästi ihmisistä?


Henkilöt näyttivät täsmälleen ihmisiltä. Kukaan meistä ei osaisi erottaa näitä olentoja tavallisista ihmisistä. On täysin mahdollista, että nämä olennot ovat jonkunasteisia aikamatkustajia omasta tulevaisuudestamme. He vaikuttivat kuitenkin jokseenkin droideilta, eli siis keinoälyllisiltä roboteilta. Tuntui että suurimman osan ajasta läsnäni oli ns. robottiäly, jossa oli jotain samaa kuin keskustellessa nykyaikaisten internet-robottien kanssa. Kuitenkin tiettyinä hetkinä ääni muuttui, ja se osoitti mm. huumorintajua (esimerkiksi sillon kun tunsin sitä poraamis tunnetta varpaassani). Voin nyt jakaa tämän avaruusolennon loistavan vitsin kanssanne, mutta hän kertoi vitsissään antavansa minulle koiran keksejä, viitaten tällä viagraan (huomatkaa taas englannin kielinen SLANGI-SANA, http://www.urbandictionary.com/define.p ... %20biscuit ).

Heidän puheensa vaikutti tulkatulta, ja havaitsin itse useita "rokkari = kivinen (rock ymmärrettiin sanana "kivi", eikä musiikkilajina) kaltaisia virheitä, jotka antoivat paljon syytä olettaa, että heidän kielisysteeminsä itseasiassa toimi kääntäen. Eräässä vaiheessa testasin heidän reaktiokykyä kieliä vaihtamalla (osaan suomea, englantia, heikkoa ruotsia ja heikkoa saksaa). He pystyivät puhua myös englantia, joskin vaihtaessani ruotsiin ja saksaan he ilmoittivat minulle ohjelmoivansa lisäksi nuo kielet ohjelmistoonsa. He siis välissä päivittivät heidän tulkkaus ohjelmaansa, kun selvisi että osaan puhua useampaa kieltä kuin mihin he olivat varautuneet. Päivittäminen vei muutaman hetken.

Jakemään
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Touko 2011, 18:11

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja Jakemään » 21 Touko 2011, 18:17

Vaikka tähän olisi mukava uskoa, on pakko sanoa, että en usko, että ketään on adbuktoitu, tiedän itsekin, kuinka mukava ufoista kiinnostuneita on huijata, vaikka olen itsekin kiinnostunut... Toiseksi, suurin osa tämän foorumin postaajista ei käytä isoja alkukirjaimia, ja viljelee hymiöitä joka lauseeseen. Se syö uskottavuutta. Paljon.
Skeptikko ei usko mitään, mitä ei ole nähnyt, eikä välttämättä edes sitä.

antamede
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Touko 2011, 16:40

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja antamede » 23 Touko 2011, 17:02

Jakemään kirjoitti:Vaikka tähän olisi mukava uskoa, on pakko sanoa, että en usko, että ketään on adbuktoitu, tiedän itsekin, kuinka mukava ufoista kiinnostuneita on huijata, vaikka olen itsekin kiinnostunut... Toiseksi, suurin osa tämän foorumin postaajista ei käytä isoja alkukirjaimia, ja viljelee hymiöitä joka lauseeseen. Se syö uskottavuutta. Paljon.


Ymmärrän, ja valitettavin asia on, että tuon ilmiön ympärillä on niin paljon valheellista ja paranoidista tietoa. Onhan näitä Illuminati ja Reptilianii-friikkejä internet jo pulloillaan, jonka johdosta on valitettavaa että todelliset tapaukset hautautuvat tuon loputtoman saastan keskelle. Vakuutan kuitenkin, että oma tapaukseni on täysin varteenotettava ja olen kertonut siitä niin rehellisesti, kun vain voin. Sinänsä, voitte suhtautua kirjoituksiini hypoteettisesti, ajatuksella "Jos abduktioita suoritetaan, mitä nämä tässä kuvatut tapahtumat kertovat meille?".

On kuitenkin jopa virhe käyttää termiä abduktio, sillä niin kauan kun ilmiö on pimeän peitossa on huomattavasti korrektimpaa käyttää nimitystä "paranormaali ilmiö".

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Abduktoitu kertoo ufo-ilmiöistä ja aikamatkustuksesta

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Touko 2011, 05:55

Kiitos jakamisestasi.

Kuinka usein sinulla on näitä kontakteja ollut ja jatkuvatko ne?
Onko olennoilla mitään tiettyä motiivia miksi ne keräävät tietoa mm. sinusta?
Miksi olennot ovat matkustaneet aikaamme?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa