Ohjuksen kaappaus

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 24 Kesä 2014, 14:19

QQ7 nikki jos luet tämän. Sulla oli ketju siellä uhvofoorumilla. Kyselit muistaako kukaan ohjuksen kaappaamista Skandinavian yllä? Varmistin asian Kalevilta ja tapahtumat menivät silloin näin: Vuonna 1987 pääsi Natolta karkuun ohjus Jenkkilässä. Tietokonejärjestelmässä sattuneen häiriön johdosta. Ohjus siepattiin talteen K:n mukaan Suomen ja Ruotsin välisellä merialueella, se oli siis ehtinyt lentää jo Norjan ja Ruotsin ilmatilan läpi kohti Venäjää. Kolmisen vuotta myöhemmin K oli luennoimassa Ruotsissa ja puhui tuosta tapauksesta luennollaan, kun yleisöstä vastattiin että tuollainen karkuteillä oleva ohjus näytettiin Ruotsin Televisiossa silloin v.1987

Kirjoitin jutun tänne koska herra BB on laittanut minulle bannit sinne uhvopalstalle, joten en voi vastausta sinne siis kirjoittaa. Syytä ei minulle kerrottu, mutta voin kyllä arvata sen. Ökyrikkaita pankkiireja ja heidän isänmaataan ei saa kritisoida edes puolella sanalla. Spekulointia oli siis siitä että kolmas maailmansota alkaa Irakista. Kirjoitin oman näkemykseni että arkkitehdit hankkeen taustalla löytyvät kylläkin sieltä Mustan meren seudulta. Ovat sieltä kotoisin, mutta eivät enää asu siellä. Jännäksi on maailma mennyt kaikki vähäinenkin kritiikki koskien Juutalaisia rinnastetaan joillakin palstoilla välittömästi antisemitismiksi. Miten tuo poppoo voi olla kaiken kritiikin yläpuolella, ettei heistä saa kirjoittaa yhtään mitään nettipalstoilla? Näyttää vahvasti siltä että maksetut agitaattorit kääntävät asiallisenkin keskustelun heti sivuraiteille. Poliittisesti vapaata mediaa on vaikea löytää tänä päivänä.

QQ7
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Kesä 2014, 18:24

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja QQ7 » 25 Kesä 2014, 18:35

Moi.
Vai niin että bannattu... Minunkin täysin asiallisia viestejä on poistettu useampaankin kertaan. Jos viestissä mainitaan esim. ufomiitti, joka on tarkoitus järjestää Jyväskylän suunnalla, niin se poistetaan välittömästi. Ei mahdu minun ajatusmaailmaan tuollainen mielenahtaus.
Oletko siis Andromeda? Mitenkähän sieltä on edes vara bannata ketään, kun siellä on vain viitisen aktiivista kirjoittajaa.
Ok. Mielenkiintoinen tuo ohjuksen kaappaus. Onkohan siitä Ruotsin tv:llä juttua arkistoissa? Kumma ettei siitä ole ollut enempää puhetta.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 26 Kesä 2014, 13:52

QQ7 kirjoitti:Moi.
Vai niin että bannattu... Minunkin täysin asiallisia viestejä on poistettu useampaankin kertaan. Jos viestissä mainitaan esim. ufomiitti, joka on tarkoitus järjestää Jyväskylän suunnalla, niin se poistetaan välittömästi. Ei mahdu minun ajatusmaailmaan tuollainen mielenahtaus.
Oletko siis Andromeda? Mitenkähän sieltä on edes vara bannata ketään, kun siellä on vain viitisen aktiivista kirjoittajaa.
Ok. Mielenkiintoinen tuo ohjuksen kaappaus. Onkohan siitä Ruotsin tv:llä juttua arkistoissa? Kumma ettei siitä ole ollut enempää puhetta.

Kyllä olen, täällä nikki on hieman pidempi.
Et ole ensimmäinen joka viestien poistamista ihmettelee. Omia viestejäni on vuosien saatossa poistettu siellä useasti. Bannit on laitettu niin monta kertaa etten ole enää pysynyt laskuissa, montako niitä on mahtanut olla.
Ehkä tuo ufomiitti katsotaan kilpailevaksi toiminnaksi ylläpitäjän silmissä, joten se poistetaan sen vuoksi. Voihan siellä olla kaunaakin joitakin ufomiitin porukoita vastaan. Ruotsin TV tosiaan pyysi tuosta videopätkästä K:n mukaan ihan posketonta summaa. Kyllä se varmaan tallessa on edelleen. Niinhän tuo menee, että kaikista aidoista jutuista vaietaan ja jos joku jotakin asiasta sattuu saamaan vihiä, tehdään hänet naurunalaiseksi samantien. Maksetut agitaattorit kirjoittelevat puuta heinää.

QQ7
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Kesä 2014, 18:24

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja QQ7 » 26 Kesä 2014, 15:04

Tiedätkö löytyykö netistä tuosta kaappauksesta edes jotain muuta infoa kuin Kalevin sana. Olen joskus muulloinkin etsinyt tietoa, mutta mitään ei löydy.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 26 Kesä 2014, 19:06

QQ7 kirjoitti:Tiedätkö löytyykö netistä tuosta kaappauksesta edes jotain muuta infoa kuin Kalevin sana. Olen joskus muulloinkin etsinyt tietoa, mutta mitään ei löydy.

Aivan, ajatteleppa miksi ei löydy? Eiköhän kaikki mahdollinen tieto ole siivottu pois netistä.
Teitkö haut ruotsinkielellä?
Tuossa Ruotsissa pidetyssä tilaisuudessa olleet tietysti voisivat vahvistaa asian.

RaahenTiikeri
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Maalis 2013, 18:49

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 02 Heinä 2014, 13:16

tää on kyllä mielenkiintoinen juttu.
Jotenkin tuntuu "mahdottomalta" että tieto asiasta olisi siivottu niin tehokkaasti ettei netistä löydy mitään?Jos asia on ollut ruotsin televisiossa,niin pitäisihän olla valtavasti ihmisiä ketkä sen televisiolähetyksen on nähneet.
Mutta eipä kalvei riikostakaan valehtelijana pidetä.Mistä Riikonen on alunperin tämän asian selvittänyt?Siis jos oikein ymmärsin,niin Kalevi itse ei ole kuitenkaan tuota tv-lähetystä nähnyt?

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 02 Heinä 2014, 22:42

RaahenTiikeri kirjoitti:tää on kyllä mielenkiintoinen juttu.
Jotenkin tuntuu "mahdottomalta" että tieto asiasta olisi siivottu niin tehokkaasti ettei netistä löydy mitään?Jos asia on ollut ruotsin televisiossa,niin pitäisihän olla valtavasti ihmisiä ketkä sen televisiolähetyksen on nähneet.
Mutta eipä kalvei riikostakaan valehtelijana pidetä.Mistä Riikonen on alunperin tämän asian selvittänyt?Siis jos oikein ymmärsin,niin Kalevi itse ei ole kuitenkaan tuota tv-lähetystä nähnyt?

Kuten edellä totesin, eräs henkilö hänen Ruotsin luennon yleisöstä kertoi, että ohjuksen lento oli näytetty tv:ssä tuolloin. Ja K:n luentohan oli siis siellä Ruotsissa kolmisen vuotta tuon itse tapahtuman jälkeen. Kyllähän nuo osaavat siivota jälkensä kuten Eetu on meille osoittanut.

RaahenTiikeri
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Maalis 2013, 18:49

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 03 Heinä 2014, 00:28

Andromedan Star Nation kirjoitti:Kuten edellä totesin, eräs henkilö hänen Ruotsin luennon yleisöstä kertoi, että ohjuksen lento oli näytetty tv:ssä tuolloin. Ja K:n luentohan oli siis siellä Ruotsissa kolmisen vuotta tuon itse tapahtuman jälkeen.


-aivan.Anteeksi sekoiluni.Jotenkin epähuomiota tuli tuossa...
tää on kyllä mielenkiintoinen ja olisi varmaan enemmänkin pöyhimisen arvoinen.
Jotenkin tekee mieli inttää,että JOS SE TODELLA ON RUOTSIN TELEVISIOSSA OLLUT ->NIIN JOSTAIN ON LÖYDYTTÄVÄ JOKU "JÄLKI" tuosta televisiolähetyksestä.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 03 Heinä 2014, 17:04

RaahenTiikeri kirjoitti:
Andromedan Star Nation kirjoitti:Kuten edellä totesin, eräs henkilö hänen Ruotsin luennon yleisöstä kertoi, että ohjuksen lento oli näytetty tv:ssä tuolloin. Ja K:n luentohan oli siis siellä Ruotsissa kolmisen vuotta tuon itse tapahtuman jälkeen.


-aivan.Anteeksi sekoiluni.Jotenkin epähuomiota tuli tuossa...
tää on kyllä mielenkiintoinen ja olisi varmaan enemmänkin pöyhimisen arvoinen.
Jotenkin tekee mieli inttää,että JOS SE TODELLA ON RUOTSIN TELEVISIOSSA OLLUT ->NIIN JOSTAIN ON LÖYDYTTÄVÄ JOKU "JÄLKI" tuosta televisiolähetyksestä.

Luulisi tuon löytyvän vaikka VHS kasetilta joltakin luentoa kuuntelemassa olleelta?

RaahenTiikeri
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Maalis 2013, 18:49

Re: Ohjuksen kaappaus

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 03 Heinä 2014, 20:57

Andromedan Star Nation kirjoitti:Luulisi tuon löytyvän vaikka VHS kasetilta joltakin luentoa kuuntelemassa olleelta?


-jotain vastaavaa mietin.Tai sitten vaikka että ko.uutislähetys olisi jollekkin tallentunut vaikka sitten vahingossa VHS:lle tms.Harvemmin kai uutisia tarkoituksella nauhoitetaan?
Itsellä muistaakseni on muutama suht mielenkiintoinen (ei kuitenkaan tämän jutun veroinen)uutispätkä ajastuksella nauhoitettujen elokuvien alussa tulevien uutisten myötä.VHS nauhureissa oli joku järjestelmä Oliko VPS?)joka otti "ennakkoa" aina ajastukseen ja "jälkeistystä" ajastuksen loppuun.Oliko 4,5 minuuttia tai jotain.Vanhimmissa nauhureissa tuota ei ollut,mutta 80-luvun lopulla alkoi olla jo yleistä että VHS laittoi 21.00 ajastetun nauhoituksen pyöriin 20.56 ym.Muistelen että minulla on jossain VHS:llä ainakin ekasta persianlahden sodasta jotain.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron