OZ-tilassa otettu humanoidikuva

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
A MAN OF A TIME STORM
Jumala

Re: OZ-tilassa otettu humanoidikuva

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 16 Helmi 2019, 08:35

Näinpä, Aika jännä tuon Nostradamus kirjan suhteen, yritin lopettaa sen lukemisen sen kaameuden takia, mutta olen kohta lukenut sen muutamassa päivässä. Mulla on myös pari Bruntonin kirjaa, olen lukenut ne läpi vuosia sitten, tosin toinen jäi hiukan kesken! mutta en halua koskaan lukea niitä uudelleen. Itsekkin ihmetellyt mikä niissä on, olihan niissä kuitenkin yksi hieno selitys mikä todisti yliminän olemassaolon, hän pystyi todistamaan sen, tosin en muista miten, mutta ei sen lukeminen ei enään kiinnosta.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: OZ-tilassa otettu humanoidikuva

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Helmi 2019, 17:56

Ei kaikki tieto ole uutta kaikille, niinhän se on. Olikohan Sci-fi Channelin ohjelma takavuosina joskus 90-luvulla kun tuli ohjelma ns. ihmelapsista. Ohjelmassa siirsivät sokeria sokeripurkista toiseen astiaan koskematta siihen. Se oli kirjaimellisesti lastenleikkiä heille. Lapset olivat sellaisia ala-asteella opiskelevia, mutta vain ikänsä puolesta ala-asteella, muita piiloluonnollisia taitoja sitten sitäkin enemmän heillä.

Palaa sivulle “Ufologia”