Aqua vitae kirjoitti:Tai sillei? Vakuuttavaa. Hyvin läpikäyty homma, juu...

Itse en oikein usko 14. päivän olevan sen erikoisempi kuin 13. tahi 15. päivän. Video oli kyllä mukava katsoa.. ja fiilistellä salaa mielessään että jos olisikin totta. Kuitenkin, tuollaisia videoita voi kuka vain tehdä. Tuollaisille videoille ei enään kannata antaa paljoa painoarvoa, onhan noita nähty..
 Itse en oikein usko 14. päivän olevan sen erikoisempi kuin 13. tahi 15. päivän. Video oli kyllä mukava katsoa.. ja fiilistellä salaa mielessään että jos olisikin totta. Kuitenkin, tuollaisia videoita voi kuka vain tehdä. Tuollaisille videoille ei enään kannata antaa paljoa painoarvoa, onhan noita nähty.. 
 .
. , olis vähän siistiä. Njoo, mut melkein jokainen puhuu enemmän tosta vuodesta 2012 ja aion enemmän kyllä luottaa siihen.
, olis vähän siistiä. Njoo, mut melkein jokainen puhuu enemmän tosta vuodesta 2012 ja aion enemmän kyllä luottaa siihen. Aqua vitae kirjoitti:Uh. Luulen, että Yhdysvalloilla on hyvin tiedossa, että jos he julkisuudessa ampuvat tälläisen härvelin alas, he pettävät yli kolmanneksen maapallon väestöstä.

Tunhhu kirjoitti:itse en kyllä usko, että "vierailijoiden" tullessa kukaan meistä ihmisistä olisi niin hölmö että alottaisi primitiivisesti tutustumisen uuteen lajiin.. ei ainakaan ennen kuin tiedettäisi niiden aikeet ja intressit meitä kohtaan
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa