Huminaa

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 31 Heinä 2008, 10:23

Onko se humina todella matalaa?

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 07 Elo 2008, 18:00

B-note kirjoitti:Lentokoneet ovat olleet asialla kun olen kuullut huminaa. Tosin mistä sitä muistaa jos nuorempana olisi tullut jotain "oikeaa" kuultua :)


Sitten ei varmaan ihan samanlaisesta huminasta ole ollut kyse. Lentokonehan vetää ohi ja ääni voimistuu ja laskee. Eikä se jää siihen päälle leijumaan millään tyhjäkäynnillä.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Elo 2008, 18:14

Kun mietin selitystä niin keksin ainakin tälläisen:jos tulee sellainen pieni maan järistys ei siis riittäisi tärisyttämään ympäristöä mutta riittää tuottamaan ääntä ja kun on lukenut ufoista ja muusta niin mielikuvitus tekee tepposet että se kuuluisi ylhäältä päin...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Trauma » 08 Elo 2008, 12:49

Korvapuikko kirjoitti:Kun mietin selitystä niin keksin ainakin tälläisen:jos tulee sellainen pieni maan järistys ei siis riittäisi tärisyttämään ympäristöä mutta riittää tuottamaan ääntä ja kun on lukenut ufoista ja muusta niin mielikuvitus tekee tepposet että se kuuluisi ylhäältä päin...

Suomessa on liian vähän maanjäristyksiä huomioiden sen kuinka paljon noita huminahavaintoja on pelkästään tässä aiheessa. Ääni taas voisi kyllä vääristyä kuuluvaksi ylhäältä päin, koska maanjäristyksissähän ääni kuuluu aina ympäriltäsi, niin sen mieltäminen on helppoa.

Aika kaukaa haettu silti tuo maanjäristysteoria.

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja JeiBei » 08 Elo 2008, 13:14

--
Viimeksi muokannut JeiBei, 20 Kesä 2017, 09:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 08 Elo 2008, 14:28

Trauma kirjoitti:Suomessa on liian vähän maanjäristyksiä huomioiden sen kuinka paljon noita huminahavaintoja on pelkästään tässä aiheessa. Ääni taas voisi kyllä vääristyä kuuluvaksi ylhäältä päin, koska maanjäristyksissähän ääni kuuluu aina ympäriltäsi, niin sen mieltäminen on helppoa.

Aika kaukaa haettu silti tuo maanjäristysteoria.

Se ufo teoria vasta kaukaa haettua onkin, jopa tohon verrattuna
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Trauma » 08 Elo 2008, 14:32

Korvapuikko kirjoitti:Se ufo teoria vasta kaukaa haettua onkin, jopa tohon verrattuna

Mikäs siinä sitten, ilkeät jenkit vain testaavat uusia tuhokoneitaan, millä he aikovat tuhota ystävälliset alienit. ;(((( Näitä koneita ei vain olla tuotu julkisuuteen. Sopisi myös siihen, että suurin osa näistä kokemuksista on tapahtunut yöllä.

Ainahan on mahdollista myös se, että tämä liittyy jotenkin esimerkiksi vesijohtoihin sun muihin kun näemmä useimmat ovat kuulleet huminaa tupakalla ollessaan, lähellä taloa.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Elo 2008, 18:10

Saattaisi muuten hyvinkin olla jenkkien koneita, niitähän pidetään monta kymmentä vuotta salassa.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 08 Elo 2008, 23:23

Tonza133 kirjoitti:Saattaisi muuten hyvinkin olla jenkkien koneita, niitähän pidetään monta kymmentä vuotta salassa.

Mahdollista koska niillähän on näkymättömyys teknologiaakin jo, en kyllä vaan millään keksi miksi ne suomalaisia taviksia kyttäis...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja JeiBei » 09 Elo 2008, 19:13

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Shxam
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 21:20

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Shxam » 10 Elo 2008, 19:42

Itse kuulin viikko sitten tyynellä pilvettömällä säällä kovan huminan joka meni talon yli.Samassa alkoi koira haukkumaan kauheesti ja näytti hamsterikin katselevan ylöspäin...Ei ollut ainakaan suihkukone koska niiden mennessä läheltä kuulostaa siltä kun salama olisi iskemässä lähelle...
Ois hyvä tehä sitä, ja välillä tätäkin, mutta vähiten tulloo virheitä kun ei tee mittää.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja tuputhy » 10 Elo 2008, 23:18

Vuonna 2005, kun tehtiin remonttia, istuttiin illalla klo 23:n maissa portailla tupakalla, kun kuului sellainen "viuhahdus"-ääni, kuin joku olisi lentänyt kovaa vauhtia yli, mutta mitään ei näkynyt. Remonttikaverini, joka on aikamoinen skeptikko, kuuli sen myös. En osaa selittää, mikä se oli..linnusta sellaista ääntä ei kuulu, ja kun vielä mitään ei näkynyt..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Jaarno » 16 Elo 2008, 22:53

Trauma kirjoitti:Mikäs siinä sitten, ilkeät jenkit vain testaavat uusia tuhokoneitaan, millä he aikovat tuhota ystävälliset alienit. ;(((( Näitä koneita ei vain olla tuotu julkisuuteen. Sopisi myös siihen, että suurin osa näistä kokemuksista on tapahtunut yöllä.

Ainahan on mahdollista myös se, että tämä liittyy jotenkin esimerkiksi vesijohtoihin sun muihin kun näemmä useimmat ovat kuulleet huminaa tupakalla ollessaan, lähellä taloa.


Tätä olen itsekin miettinyt. Veikkaan ainakin omalla kohdallani pannuhuonetta. Hyvin lähellä omaa huonettani joten hyvinkin mahdollista.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 24 Elo 2008, 12:32

Olin eilen mennyt sänkyy, ja siinä sitten tuijottelin kattoa, kun kuulin sellaista huminaa. se kuului ensin oikealta, ja tuli kokoajan lähemmäs, kunnes se kuului yläpuoleltani. humina pysyi yläpuolellani vähän aikaa, kunnes häipyi vasemmalle.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 24 Elo 2008, 20:37

Tonza133 kirjoitti:Olin eilen mennyt sänkyy, ja siinä sitten tuijottelin kattoa, kun kuulin sellaista huminaa. se kuului ensin oikealta, ja tuli kokoajan lähemmäs, kunnes se kuului yläpuoleltani. humina pysyi yläpuolellani vähän aikaa, kunnes häipyi vasemmalle.



Minä olen joskus kuullut vastaavanlaista. Pystyin kuulollani seuraamaan, kun äänenlähde liikkui hetken edestakaisin ja sitten poistui. Laitoin unien piikkiin silloin, vaikka olin mielestäni hereillä. Sitä kun ei aina pysty olemaan täysin varma onko hereillä, vaikka se siltä tuntuisikin.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 24 Elo 2008, 21:07

ValkeaLeidi kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:Olin eilen mennyt sänkyy, ja siinä sitten tuijottelin kattoa, kun kuulin sellaista huminaa. se kuului ensin oikealta, ja tuli kokoajan lähemmäs, kunnes se kuului yläpuoleltani. humina pysyi yläpuolellani vähän aikaa, kunnes häipyi vasemmalle.



Minä olen joskus kuullut vastaavanlaista. Pystyin kuulollani seuraamaan, kun äänenlähde liikkui hetken edestakaisin ja sitten poistui. Laitoin unien piikkiin silloin, vaikka olin mielestäni hereillä. Sitä kun ei aina pysty olemaan täysin varma onko hereillä, vaikka se siltä tuntuisikin.

Itse olen ainakin varma, että olin hereillä.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Elo 2008, 19:40

Ääni - ilmiöt ovat harvemmin mitään erikoista, sillä äänen tuottaja voi olla melkein mitä vain, jopa pääsi itse kehittämää säestystä tylsään syksyiseen iltapäivään.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 31 Elo 2008, 12:53

oltiin kaverin kanssa pihalla yhdentoista aikaa, ja samalla alkoi kuulua taas sellaista huminaa, ja kaverinikin kuuli sen, naapurin koiratkin haukkuivat.(ne koirat tosin haukkuvat aika usein) myöhemmin, kun oltiin sisällä kuulin sen saman huminan vielä uudestaan, mutta sillä kertaa kaverini ei kuullut sitä.

Avatar
Shxam
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 21:20

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Shxam » 31 Elo 2008, 21:38

Monet on tuntunu kuulevan tämmöstä huminaa...jos ne on niitä lentäviä lautasia? Ehkä alottavat invaasion pian?
Ois hyvä tehä sitä, ja välillä tätäkin, mutta vähiten tulloo virheitä kun ei tee mittää.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Huminaa

ViestiKirjoittaja Tiia » 07 Syys 2008, 13:54

Jotkut sanoo että kuuluu huminaa, jotkut taas sanoo että kuuluu sellasta tavallaan sähkömuuntajan ääntä, jotkut sanovat taas että ei kuulu mitään.

Tuo humina tulee kyllä siitä ilmavirrasta jos alus vielä ilmassa sattuu pyörimään. No onhan näitä aluksiakin erilaisia.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa