Hotspotit

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
JackPackage
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 28 Heinä 2010, 10:05

Hotspotit

ViestiKirjoittaja JackPackage » 04 Helmi 2011, 19:04

Zone of silence Meksikossa, Bermudan kolmio, Roswell, Dulcen ylänköalue New Mexicossa, Hessdalen Norjassa jne. Aloin tässä taannoin miettimään, että löytyykö Suomesta vastaavia alueita. Onko Suomessa olemassakaan hotspottia? (…Kesijärven lisäksi…) Puskaradion kautta oon joskus kuullut, että Forssan ja Salon seudulla olisi tai ainakin on ollut ”aktiivista” toimintaa..?

Itse olen asunut lähes koko ikäni lentokentän ja samalla ilmavoimien tukikohdan lähistöllä, paikassa, jonka luulisi herättävän jonkinlaista mielenkiintoa. Koskaan en ole silti nähnyt mitään normaalista poikkeavaa. Enkä myöskään ole kuullut, että Olkiluodon alueella olisi koskaan tapahtunut mitään kertomisen arvoista. Oletan nyt tietenkin, että mielenkiintoa herättävät paikat olisivat juurikin sotilaalliset sekä teknologisesti kehittyneet alueet. Oma lukunsa on tietenkin paikat, joissa vaikuttaa voimakkaampia luonnonvoimia kuten Zone of silencen magneettikentät.

Haluankin tietää onko kellään mitään kokemusta paikoista, joita voisi kutsua hotspoteiksi. Onko kukaan käynyt tutustumassa Stonehengeen, Gizan Pyramiideihin yms. jo tunnettuihin hotspotteihin ja onko niissä toiminta aktiivisempaa?
1+1=2

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Hotspotit

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 04 Helmi 2011, 19:25

Yhteen aikaan väitettiin tuota (olikohan -80 ja -90 luvuilla) pudasjärven ja syötteen aluetta varsinaiseksi ufoaallon keskukseksi.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Kasetti
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 23 Maalis 2011, 08:55
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Hotspotit

ViestiKirjoittaja Kasetti » 23 Maalis 2011, 16:57

Hohoo, asun salossa ^^ Joo tärkeää tietoa on ! Juu mutta en usko että täällä salossa millastaan on joten pelko / onni pois : D oon ilkee tiedän
Say hello to the Alien ~


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa