Kesijärvi

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Kesijärvi

ViestiKirjoittaja ninjani » 25 Huhti 2008, 14:43

Siis kuinka nopeeta se menee kun se kääntyy? Tai hidastaako se kun se kääntyy?
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
meikkimies
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:06

Re: Kesijärvi

ViestiKirjoittaja meikkimies » 30 Huhti 2008, 01:30

se ei ole silloin vauhdissa kun se kääntyy, on kyllä aika omituinen vehje.

Avatar
j0int
Alieni
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 10:17

Re: Kesijärvi

ViestiKirjoittaja j0int » 30 Huhti 2008, 08:15

ootko suomen ufotutkijoille raportoinu asiasta?

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Kesijärvi

ViestiKirjoittaja Dezil » 21 Heinä 2008, 13:18

Zipuli kirjoitti:kaikki sanoo aina että se on joku sateliitti tai jotain.

No sit suo on kusetettu. ;)

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Kesijärvi

ViestiKirjoittaja Nemesis » 13 Joulu 2008, 13:12

Zipuli kirjoitti:Kyllä meidän mökillä näkyy joku sellanen juttu punasena, ja kaikki sanoo aina että se on joku sateliitti tai jotain.

nonii, linkkimasto? 8D okei ei ehkä, mut jos se on just se satelliitti ja jostain kumman syystä punanen
We're Bleeding Well In Hell

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Kesijärvi

ViestiKirjoittaja DonHessu » 07 Huhti 2009, 21:53

meikkimies kirjoitti:mulla on mokki kesijarvella, siela kannattaa kayda kalassa ja spotata ufoja, joka kerta siela nakyy yolla 2 punaista isoa palloa, jotenkin tuntuu silta et ne olisi kannissa tai jotain, kun ne lentaa alytonta nopeutta ja hoipertelee, itse lautasen olen nahnyt siela, ensin kuvittelin et se oli jonkinlainen vesitorni, mutta kun tulin kalasta takaisin, niin huomasin etta se oli havinnyt. ainiin, se ei ole mokki, vaan asunto vaunu:)


mulla on kotitalo taalla misa asun nyt. eli etela-suomessa. taalla kannattaa kayda meikkaamassa. ja pelaamassa raymania. joka kerta oisin naan tosi monta tahtea. ainakin 4. valilla tuntuu etta ne tahdet on kannissa ku ne ei liiku. sammuneitako ne oliki harhar. ensin kuvittelin niiden olevan maalauksia. mutta ku tulin raymania pelaamasta takasi nii tajusin ettei taivas voi olla maalaus. ja ainii tassa talossa on ikkunatki.

:alienownage:

Seriously, wtf.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

RixaZoSo
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Touko 2010, 16:01

Re: Kesijärvi

ViestiKirjoittaja RixaZoSo » 25 Touko 2010, 17:23

meikkimies kirjoitti:mulla on mokki kesijarvella, siela kannattaa kayda kalassa ja spotata ufoja, joka kerta siela nakyy yolla 2 punaista isoa palloa, jotenkin tuntuu silta et ne olisi kannissa tai jotain, kun ne lentaa alytonta nopeutta ja hoipertelee, itse lautasen olen nahnyt siela, ensin kuvittelin et se oli jonkinlainen vesitorni, mutta kun tulin kalasta takaisin, niin huomasin etta se oli havinnyt. ainiin, se ei ole mokki, vaan asunto vaunu:)


No, itse asun Kesijärven rannalla, ja mitään outoa en ole 14 vuoden aikana nähnyt. Lentoliikenne on järven yllä vilkasta, ja kolme linkkitorniakin löytyy, joten enpä ufoihin täälläpäin usko. muutama outo valo on kylläkin tullut nähtyä.

P.S missäpäin tuo mökkisi sijaitsee? ;)

kabanossi
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 22:48

Re: Kesijärvi

ViestiKirjoittaja kabanossi » 24 Tammi 2011, 00:02

ei kuulu aiheeseen ja tämäkin keskustelu on varmasti jo kuollut, mutta kysynpä ihan vain siksi että itselleni jää hyvä mieli.

minkä takia ufot lentelisivät milardeja kilometrejä ja vaikka mitä tuhansia valovuosia toisista galakseista suomen järven päälle lentelemään zik-zakia? eikö niillä olisi oikeesti fiksumpaa tekemistä?

itse uskon maan ulkopuoliseen elämään, mutta en usko ufojen lentelevän keskellä ei-mitään ihan huvikseen zik-zakia.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa