Neljäs vuosipäivä tuosta mahtavasta päivästä 14.10.2008 on siis tänään.
Päivämäärä on ainakin minulle syöpynyt mieleen erittäin hyvin, sillä neljä vuotta sitten kohu kyseessä olevasta päivästä ja "suuresta kontaktista" oli niin suurta. Seurasin ystävieni kanssa jokaista taivaalla tapahtuvaa liikettä jo kuukausia etukäteen ja jännitimme yhdessä mitä tapahtuisi sinä päivänä. Itse näin erikoisia valoilmiöitä taivaalla (kirjoitinkin niistä tänne silloin) mutta luvattua emoalusta en nähnyt. Tai ainakaan en tiedä nähneeni, voihan olla että jostain syystä muistiani on kopeloitu. En ole jatkuvasti tätä foorumia sen jälkeen seuraillut, mutta uskoisin niinä päivinä olleen kesustelun olleen ehkä aktiivisinta koskaan paranormaalifoorumeilla. Wespa pystytkö vahvistamaan tätä?
Olenkin juhlistanut 14.10. päivää joka vuosi sen jälkeenkin ja niin aion tehdä tänäänkin.
Mitä SINÄ muistat tuosta kyseisestä päivästä ja oletko muistellut sitä jälkeenpäin? Vastauksia, kiitos!!
terveisin, arabr1
tässä linkki alkuperäiseen "Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008" aiheeseen:
viewtopic.php?f=6&t=347
e: tässä vielä silloin tuoreeltaan kirjoitettu raporttini havainnoistani:
arabr1 kirjoitti:Postataan nyt tännekin kun toi 14.10. virallinen ketju lukotettiin:
Pakko vähän jakaa kahden viimeillan kokemuksia.
14.10. katselin Suomen alle 21 vuotiaiden futismatsia tv:sta. Television takana on kotonani iso ikkuna jonka kaihtimet olin jättänyt auki. n. klo 19:30 huomasin neonvihreän valopallon nousevan vastarannalla puiden takaa. Se teki pienen kaaren ilmassa ja palasi sinne mistä tulikin.
Samaan aikaan vastarannalla jotkut valot alkoivat vilkkua ja sammuivat silloin kun neonviherä pallo laski takaisin puiden taa. Jatkoin futismatsin katsomista mutta samalla aloin vilkuilemaan kokoajan ikkunasta ulos. Yht'äkkiä vastarannan taivaalleilmestyy TYHJÄSTÄ kirkas kohtuu iso valo joka laskeutuu hitaasti puiden taakse.
Kesti n. 10 minuuttia ennen kuin toinen samanlainen ilmestyi taas tyhjästä ja laskeutui puiden taakse. Näitä valoja ilmestyi illan aikana ainakin seitsemän.
ja siis myös vihreitä valopalloja näin monia samana iltana.
Eilen siis eli 15.10. näin samaisia vihreitä valoja ja myös tyhjästä ilmestyneitä kirkkaita valoja ja nyt tosin myös ihan vesirajassa kohtuu nopeasti lentävän punaisen valon.