Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 08 Heinä 2010, 21:39

Matti kirjoitti:Hei Tiia!

Jos uskot että sinua sieppaillaan ja sinulle tehdään kokeita. Kontaktihenkilönä minulle on annettu valtuudet käskeä muukalaiset lääketieteelliseen tehtävään. Jos sinuun on laitettu implantteja osasta näistä saattaa tulla pahoja terveys vaikutuksia vuosien päästä. Jos haluat että tarkastamme asian lähettämällä aluksen luoksesi niin pistä minulle yksityisviesti niin saat tarkemmat oheet siinä. Tämä laji joka tekee tarkastuksen on Nordic, samanlaisia kuin Skandinaaviset ihmiset
Saat aikakin varmuuden näetkö jotain elämysunia vai onko sieppaus tapauksesi totta. Käykä asunnossasi vieraita. Vaikutusvaltani avulla saan ihmisiä pois näistä kokeista ja hoidame vahingot ja muut sairaudet siinä samalla.

Suosittelen, monet ovat oleet tyytyväisiä, jopa erittäin vaikeat tapaukset.

:ufo:

Matti

Obvious troll, is obvious.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 12 Heinä 2010, 23:27

Vic Rattlehead kirjoitti:
Matti kirjoitti:Hei Tiia!

Jos uskot että sinua sieppaillaan ja sinulle tehdään kokeita. Kontaktihenkilönä minulle on annettu valtuudet käskeä muukalaiset lääketieteelliseen tehtävään. Jos sinuun on laitettu implantteja osasta näistä saattaa tulla pahoja terveys vaikutuksia vuosien päästä. Jos haluat että tarkastamme asian lähettämällä aluksen luoksesi niin pistä minulle yksityisviesti niin saat tarkemmat oheet siinä. Tämä laji joka tekee tarkastuksen on Nordic, samanlaisia kuin Skandinaaviset ihmiset
Saat aikakin varmuuden näetkö jotain elämysunia vai onko sieppaus tapauksesi totta. Käykä asunnossasi vieraita. Vaikutusvaltani avulla saan ihmisiä pois näistä kokeista ja hoidame vahingot ja muut sairaudet siinä samalla.

Suosittelen, monet ovat oleet tyytyväisiä, jopa erittäin vaikeat tapaukset.

:ufo:

Matti

Obvious troll, is obvious.

Tiesitkö muuten, että on olemassa "trollien" alalaji, joka ei saa kiksejänsä pelkästä piilovittuilusta, mutta myöskin siitä, että heidän juonensa paljastetaan? Katsoen, että tämä on ollut näinkin röyhkeä irvileuka, niin tämä on luultavasti sellainen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Paranormaali
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 14 Loka 2010, 17:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Paranormaali » 27 Loka 2010, 08:36

Mä näin tossa viikko sitten sellasta ufounta jossa mentiin hirveetä sotaa ufoja vastaan. Mä olin siinä unessa sotilaana sota-aluksessa joka laskeutu toiselle planeetalle. Sitten kun tulimme ulos aluksesta kaksi alienia oli vastassa ja ne sanoivat jotain jollain ihan ihmekielellä ja kaikki muut sotilaat alko osottaan mua aseellaan. Sitten toinen niistä alieneista tuli mua päin ja hopisi hiljaa jotain sillä ihmekielellä ja sitten se sähähti ja tuli niin kirkasta etten nähny mitään enkä voinut liikkua ja mua raahattiin jonnekkin. Sitten uni loppu. :ufo:

(sori jos selitin epäselvästi mut epäselvä oli unikin :? )
Älkää peliätkö! Tulen rauhassa.

Avatar
Paranormaali
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 14 Loka 2010, 17:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Paranormaali » 27 Loka 2010, 14:54

Ja nyt sitte kun luin tietoa ufoista klo 23.10 ja sitten aloin kuulemaan huminaa ja se humina koveni ja koveni kunnes yht'äkkiä netti katkes ja kellot hyppäs 7 min eteenpäin ja nukahdin tietokone pöydän ääreen viiden minuutin päästä en tiiä pyörryinko vaan järkytyksestä :o
Älkää peliätkö! Tulen rauhassa.

Avatar
vekkuli
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Marras 2010, 18:29

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja vekkuli » 04 Marras 2010, 15:05

kerran näin unta että olin entisessä asunnossa ja taivas oli punanen ja sitten taivaalta leiju jostakin ufosta alieni meiän takapihalle ja vei minut sinne sen alukseen ja sitten myö lennettiin jossakin avaruudessa ja tultiin takas toinen oli että nykysen kodin takapihalle laskeutu ufo ja sieltä tuli kaks humanoidia ja ne laitto jonkun piikin mun ranteeseen ne sano että se on joku tauti ja että 92% niistä kuolee siihen ja ne halus testata sitä meihin. aika jännää mutta samalla kamalaa. :alienownage:
Viimeksi muokannut vekkuli, 16 Marras 2010, 17:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
vekkuli
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Marras 2010, 18:29

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja vekkuli » 16 Marras 2010, 17:26

muuten sen jälkimmäisen unen jälkeen heräsin ulkohousut jalassa johtuu kaite siitä että olin kovassa kuumeessa sillon ja kuume höyryissä otin ne :)

Frosthammer
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Joulu 2010, 13:17

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Frosthammer » 04 Joulu 2010, 13:32

Tervehdys kaikille Paranormaaliblogin käyttäjille!

Abduktiot on kyllä kovin kiinnostava aihe, en tiedä oikein uskoako vaiko eikö. Itselläni on ollut paljon unihalvauksia. Aina silloin tällöin niitä on, ja niihin on jo ajat sitten tottunut. Kerran, jälleen unihalvauksen aikana näin makaavani maassa pellolla. Yläpuolella oli avaruusalus, ja kirkas valo täytti koko maiseman. Sitten silloinen vaimoni herättikin minut kun huusin kurkku suorana. Ajattelinkin sitten jo että tää olis taas näitä unihalvauksia, ei siinä mitään. Aamulla huomasin että vasempaan pohkeeseeni oli ilmaantunut ihan pyöreä kivikova patti, jossa hieman tumma ympärystä. Siinä se vieläkin on, näin vuosien jälkeenkin. Merkillisintähän tässä onkin se, että ex-vaimolleni ilmestyi samoihin aikoihin ihan samanlainen patti oikeaan pohkeeseen! :alien:

Mutta mutta: Aika vaikea tätä on minään abduktiona pitää, koska kaikki on tapahtunut unihalvauksen aikana. Jos näin tapahtuisi keskellä päivää valvetilassa sitä voisi jo alkaa pitämään abduktioita totena. Ufoihin haluaisin kovasti uskoa mutta onhan ne kivenkovat todisteet saatava.

Hauska yksityiskohta viime viikolta, jälleen nukkuessa. Heräsin valtavaan valonvälähdykseen jossa näkyi kaksi hyvin hoikkaa varjoa. ilmiö kesti maksimissaan yhden sekunnin. Omituinen tapahtuma, untahan tuo vain todennäköisesti oli, mutta ihmettelin vaan mistä moinen uni, kun en ole pitkiin aikoihin näitä ufo- ja alienjuttuja edes miettinyt saatika jotain scifileffoja - tai sarjoja katsellut. Tästä sain kyllä inspiraation kirjoittaa tämän kaiken tänne.

kabanossi
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 22:48

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja kabanossi » 28 Joulu 2010, 00:19

Olen itsekin nähnyt muutaman kerran jotain ufounia. Harmi vain, että harvemmin ne ovat olleet "positiivisiä", vaikka hengissä olen aina pysynyt. Kaksi unta tulee ainakin mieleen.

1) Muistan vain, että olin lapsena mökillä ystäväni kanssa ja ulkona oli pilkkopimeätä. Kävin ulkona ja näin UFOn kaverini kanssa siinä unessa ja pelkäsin, menin takaisin mökkiin ja huoneeseeni. Unessa perheeni ja jotain muitakin tuttuja oli mökkeilemässä kanssamme. Sit menin unessani mökkimme yläkerrassa ikkunalle ja menin tosi lähelle, jotta näkisin ulos, kunnes joku alienin naama tuli yhtäkkiä eteeni ja säpsähdin hereille säikähdyksestä.

2) Ufot hyökkäsi joillain ihme "ääniaaloilla" ja tuhosi paikkoja. En muista muuta kuin aina, kun näki ufon, piti vaan mennä maahan makaan ja esittää kuollutta, ettei ne hyökkää uudestaan "ääniaaloilla".. en muista mitä sit kävi.


uniahan nämä vain on, vaikka outoja "leikkausjälkiä" polvien kohdalta löytyy vaikka en ole leikkauksissa koskaan olut. Kenties ne on jotain ns. raskausarpia, vaikka eivät olekaan raskausarven näköisiä...

Matti
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 16:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Matti » 28 Joulu 2010, 05:46

Mielen sieppaus unessa on yksi abduktion muoto, arvet voivat olla peräisin kokeista tai hoidoista, mutta jos se polvi ei vaivaa en näe syytä lisätutkimuksiin. Itseasiassa tuo mielensieppaus ja ns. interaktiivisen elämys unen näyttäminen on aika yleistä jos vertaa oikeaan sieppaukseen jossa ruumis viedään alukseen.
Nykyään on kyllä saatavilla kaikenlaista scfi-materiaalia että sitä saattaa alkaa näkyä unessa, normaali uni on sellainen aivojen lepo prosessi jossa on ikäänkuin tietokonemaailmasta tuttu näytön säästäjä päällä.

Matti

Avatar
samamies
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 18:59

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja samamies » 29 Joulu 2010, 19:53

näin pienempänä unia abduktiosta, en muista kyllä enää paljoo yhtään siitä mitää, ku mulla muutenki unet aika scifi/seikkailu /meininkejä 8)

Jeppu7
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Tammi 2011, 22:55

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Jeppu7 » 03 Tammi 2011, 23:04

Minun ensimmäinen lapsuusmuistoni jostain hyvin pienestä asti on uni jossa makaan enkä pysty liikkumaan ollenkaan.Joku näkymätön voima pitää paikallaan. Pitkät yli kaksimetriset olennot avaavat mahani ja laittaa sinne jotain.Joku pieni musta juttu se oli. Jokunen vuosi tuosta kerroin siittä äidillen ja hän veti ihan kalpeaksi eikä kommentoinut mitään.yleensä kyllä kommentoi. Selitin että se musta pieni juttu oli salmiakkikarkki..
Vanhempana sitten silloinen avovaimoni sanoi yöllä heränneensä kun kolme alienia oli kumartuneena minuun päin. Sitten hän ravisteli itsensä hereille..Avovaimo ei ollut missään tekemisissä ufologian kanssa,eikä niistä ole ollut ikinä kiinnostunut.Hyvä kun edes tietoinen.

Kerroin sitten tuonkin äidilleni ja taas se veti hiljaiseksi.Vaikka uniahan ne vaan ovat ja hän niitä näkee ja ikinä ei muuten hiljaiseksi mene.. Joku päivä lypsän hänestä irti sen mitä hän on kokenut.
Vieläkin nykyäänkin silloin tällöin vuosikymmeniä myöhemmin ensimmäisestä "unesta" koen nukahtamaisillani sen saman kiinnipitävän voiman ja joudun ravistelemaan itseni väkisin hereille.

mike
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Tammi 2011, 18:35

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja mike » 04 Tammi 2011, 18:44

Matti kirjoitti:Hei Tiia!

Jos uskot että sinua sieppaillaan ja sinulle tehdään kokeita. Kontaktihenkilönä minulle on annettu valtuudet käskeä muukalaiset lääketieteelliseen tehtävään. Jos sinuun on laitettu implantteja osasta näistä saattaa tulla pahoja terveys vaikutuksia vuosien päästä. Jos haluat että tarkastamme asian lähettämällä aluksen luoksesi niin pistä minulle yksityisviesti niin saat tarkemmat oheet siinä. Tämä laji joka tekee tarkastuksen on Nordic, samanlaisia kuin Skandinaaviset ihmiset
Saat aikakin varmuuden näetkö jotain elämysunia vai onko sieppaus tapauksesi totta. Käykä asunnossasi vieraita. Vaikutusvaltani avulla saan ihmisiä pois näistä kokeista ja hoidame vahingot ja muut sairaudet siinä samalla.

Suosittelen, monet ovat oleet tyytyväisiä, jopa erittäin vaikeat tapaukset.

:ufo:

Matti

Terve Matti! Kerro humanoideille terveiset että pistäytyvät täällä Savossa, tarvitsen selvyyden unieni merkityksille.
Mulla siis useita epäselviä unia tutkittavan olosta. Kommentoin tänne tulokset. :ufo:

Matti
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 16:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Matti » 04 Tammi 2011, 19:25

Hei!

Lähetä minulle privana matti.aladin@dlc.fi

Sitä en tiedämiten suhtautuvat unien selvittelyyn, ei ole juuri tehty sellaista ennen. Mutta kyllä saavat kopiot ihmisen muistista ja ajatuskogiigasta + ajatuksista.

Matti

hiekkakirppunen
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Heinä 2011, 14:45

Vanha tapaus, uudempi ja uusin tapaus.

ViestiKirjoittaja hiekkakirppunen » 13 Heinä 2011, 15:21

Se oli tuossa 1977, heinäkuun loppupäiviä, minulla oli seuraavana aamuna edessä valintahaastattelu ravintola-alan koulutukseen, mutta jostakin syystä kiekuin vielä puolen yön aikoihin pihalla jutellen isonsiskon ja tämän miehen kanssa.
Taivas oli tummien pilvien peittämä. Kotona oli kissa, kerron tämänkin, koska se ooli ensimmäinen merkki siitä, ettei kaikki ollut normaalia. Yhtäkkiä alkoi kuulua kissan hätäistä huutoa parin kymmenen metrin päästä jokivarresta. Juoksin katsomaan mitä ooli tapahtunut, kissa istui jokivarressa, turkki pystyssä ja kiljui. Kannoin Rollen kotiin, mutta kissa ei pysytnytkään pihapiirissä, vaan ryntäsi saman tien pakosalle samaan suuntaan.

Meni vielä tovi, siskoni ja hänen mies istuivat autossa ja minä nojailin siinä ulkopuolella, kun me kaikki näimme sen yhtä aikaa.
- UFO! Raimo huusi. Hän oli lestaadiolaisesta perheestä ja oli sitä ennen aina suhtautunut pilkallisesti, kun olimme siskoni kanssa jutelleet ufoista.
Esine tunkeutui pilvien alapuolelle ja muistutti väriltään tulista hiiltä, se oli ainakin nelimetrinen, soikea. Se liukui vähän matkaa hiljaa oikealle, seuraten tiiviisti peltojen takana kasvavan metsän puiden latvoja. Ja nousi sitten takaisin pilvien yläpuolelle. Tässä vaiheessa olivat jo siskoni ja Raimokin ulkona.
- Kamera esiin! mies huusi ja aukaisi takakontin. Kului vähän aikaa ja esine tuli taas esiin pilvien takaa, se teki sen kaiken kaikkiaan kolme kertaa, ennen kuin, siirryttyään vielä matkan oikealle, ilmeisesti laskeutui metsän taakse.

Näin jälkeen päin, on outoa, miksi me emme lähteneet tutkimaan asiaa, toisaalta välimatkaa oli useita kilomterejä. Ja siski toisekseen olimme kaikki kuin ällikällä lyötyjä, myös tämä mies, joka siihen saakka oli pilkannut ufojuttuja.
Saimme kuvan, mutta kaikkien vuosien jälkeen ne katosivat kaikki jonnekin, viimeisen valitettavasti lähetin johonkin ufokerhoon, josta en koskaan saanut edes vastausta. Kuvassa esine oli kantikas, suorakulmio.
Me kaikki muistamme kokemamme eri tavalla. Raimo muistaa esineen nopean liikkuminsen, sisareni tarkkaili esinettä kiikarilla ja muistaa nähneensä reikiä, ehkä ikkunoita. Hän myös sanoi ilman olleen pistelevä ja sähköinen. Minä taas muistan esineen tulen värin ja hohteen.

Kului pari päivää ja minä näin unen, jossa ufo lensi talomme yläpuolella, herättyäni, minusta tuntui, että jotakin oli tapahtumassa. Olen aina pitänyt kirjoittamisesta. Myynytkin juttujani, tuon kokemani jälkeen kirjoitin monet vuodet erästä scifi-novellia. En koskaan julkaissut sitä, harmi, vaikka sen lukeneet pitivätkin, nyt suuri osa sivustoista on hukassa...

Tuon jälkeen on ollut rauhallistakin, mutta aina välillä ovat ufot näyttäytyneet minulle. Olen nähnyt harmaan, lentävän kolmion taivaalla, tuulen vastaisesti. Kullan värisenä hohtavan soikion yöllä. Mutta kummallisimpia ovat unet, joissa makuuhuoneeseeni on tultu. Minulla oli oikeassa käsivarressa neulanpisto, vuosien jälkeen siinä on edelleen nähtävissä arpeutuma. Jalassani on juuri tuollaisia punaisia arpeja. Muistan myös katselleeni monitorista karttaa, planeetan väri oli keltainen. Luulin ensin katselevani kuun kamaraa, kunnes erotin monitorissa mantereita ja niiden ylle oli kirjoitettu sanoja, en saanut niistä selvää, vaikka kuinka yritin. Herätessäni kaikui päässäni sana: Pleijadit.

Vain muutama päivä sitten näin taivaalla jälleen ufon. Valitettavasti vain, ilmassa oli sen verran väreilyä, että kuvasta tuli epäselvä.









Tiia kirjoitti:Elikkäs tälle alueelle olis kiinnostava saada abduktioihin elikkäs ufosieppauksiin liittyvää keskustelua ja ufo/abduktio -uniin liittyvää keskustelua.

Ja muutenkin kaikkeen tuollaiseen liittyvää.
---
Monesti nään viikon aikana ufo ja -abduktiounia, viime keväästä asti olen niitä nähny. Ihoonkin on tullu monesti selittämättömiä arpia. Viimekesänä tuli kummankin polven yläpuollelle punaset pisteet ja näistä asioista oon keskustellu jonkun ufotutkijankin kanssa puhelimessa samalla kun tein uforaportin. Piti päästä joskus suomen ufotutkijoiden järjestämään hypnoositutkimukseen, mutta ei sitten onnistunukkaan.


Itse näin tässä toissäyönä unta että olin jossain saaressa, sitten siellä taivaalla alkoi näkymään 3 muukalaisten avaruusalusta ja kuvasin niitä kameralla. Sit jostain pilvestä iski salama järveen ja yhtäkkiä huomasin, että olen yhessä niistä avaruusaluksista ja makaan tyyliin sellasella hammaslääkärin tuolilla, ne olennot on sellasia ihmisen näkösiä aikalailla ja niillä näkyy verisuonet ihon läpi, niil on vaan isompi pää kun ihmisillä ja siinä ne tekee mulle testejä. Porailevat hampaita, tunkevat napaan jotakin ja pistävät niitä implantteja joissa on seurantalaite ja klassisin juttu on se että ne tekee jotain risteytyskokeita. Sitten puhuin telepaattisesti jotain niitten kanssa ja huomasin yhtäkkiä että oonkin järvessä ja takasin siellä saaressa.

Oon näitä unia monenlaisia nähny, niitä on ihan kauheesti..

Joskus sitä ajattelee että on voinu tulla abduktoiduks, monella muullakin voi olla samanlaisia aatteita :roll: .

Suomessakin on monia ihmisiä kateissa, joskus ajattelen että jotkut niistä voi olla siepattuja, mutta ei sitä koskaan tiedä, jotkut häviää kuitenkin vaan kuin tuhka tuuleen, omituista..

Kertokaas omia unianne, kokemuksianne ja tähän aiheeseen liittyvää :) ?

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Toveri » 13 Heinä 2011, 19:33

Paha tuohon tarinaan on mitään mennä sanomaan kun konkretia puuttuu. Valokuvat ovat kateissa, tapahtumasta on kulunut yli 30 vuotta ja kaikki vielä muistavat kokemuksen eri tavalla. Aiheeseen liittyvät unet ovat yleisiä vähänkin epätavallisempien kokemusten jälkeen, niistä en huolestuisi. Punoitusta voi tulla lähes mistä vain, vaikka kontaktista nokkospensaan kanssa. Kuitenkin suosittelisin Ufotutkijoiden havaintolomakkeen täyttöä ainakin tuon ensimmäisen kokemuksen pohjalta, vaikka siitä aikaa onkin.

Linkki tässä:
http://www.suomenufotutkijat.fi/lomakke ... lomake.php
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

hiekkakirppunen
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Heinä 2011, 14:45

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja hiekkakirppunen » 13 Heinä 2011, 21:34

Kyseessä ei ole punoitus, vaan aivan selvä arpikudos, ei sellainen pyörylä, ei ole kadonnut kymmenen vuoden aikanakaan.


Toveri kirjoitti:Paha tuohon tarinaan on mitään mennä sanomaan kun konkretia puuttuu. Valokuvat ovat kateissa, tapahtumasta on kulunut yli 30 vuotta ja kaikki vielä muistavat kokemuksen eri tavalla. Aiheeseen liittyvät unet ovat yleisiä vähänkin epätavallisempien kokemusten jälkeen, niistä en huolestuisi. Punoitusta voi tulla lähes mistä vain, vaikka kontaktista nokkospensaan kanssa. Kuitenkin suosittelisin Ufotutkijoiden havaintolomakkeen täyttöä ainakin tuon ensimmäisen kokemuksen pohjalta, vaikka siitä aikaa onkin.

Linkki tässä:
http://www.suomenufotutkijat.fi/lomakke ... lomake.php

hiekkakirppunen
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Heinä 2011, 14:45

Re: Muuten, Lake County 1998

ViestiKirjoittaja hiekkakirppunen » 13 Heinä 2011, 21:48

Katoin justiinsa pienen kauhupläjäyksen tuubista. Olisi tapahtunut joskus 1998, alue Lake County, Montana, Usa. Oli Kiitospäivän ilta ja perhettä koolla maatilalla.
Kolme Mac Perhssonin veljestä meni ulos tarkistamaan, minkä takia sähkö olivat katkenneet talosta. Näkivät outoa valoa kukkulan toisella laidalla, päättivät tutkia asian ja sattuivat epäonnekseen paikalle todistamaan karjansilpomista.
Nyt sitten toiset väittää, että koko perhe katosi ja katoamisen jäljiltä löytyi, nuorimman veljeksen, viisitoista vuotiaan, kuvaama videonauha. Tutkin Vikipediasta, joku poliisi siellä sanoi, ettei järvellä koskaan ole asunut sen nimistä perhettä, toiset väittävät, että on, ja kyse olisi salailusta? Alkuperäinen nauhakin kuulemma olisi joskus ollut katsottavana, mutta se on kadonnut jonnekin. Ei sillä, että sitä vielä alkuperäisenä menisin katsomaan, tukka nousi tuosta leffastakin!
Vaikkakin siinä oli huvittaviakin kohtia, kuten mummon ainainen viinin kippailu ja Kurtin käytös, Kurt oli vanhin veli. Mutta toisaalta, järkyttynyt ihminen ei usein kykenekään käyttäytymään loogisesti.

Tietääköhän kukaan, onko dokumentin takana mitään todellista tapahtumaa?
Vähän tuli mieleen Flatswoodsin hirviöitten toistoa, tai, jopa Blair Witch Porject.

hiekkakirppunen
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Heinä 2011, 14:45

Re: Muuten, Lake County 1998

ViestiKirjoittaja hiekkakirppunen » 15 Heinä 2011, 00:38

Tuohon alla olevaan tekstiini liittyen, löysin netistä Dean Alioton mielenkiintoisen haastattelun. Ilmeisesti, tuota filminpätkää todellakin pidettiin aikansa aitona todistuksena abductiosta, karmeana sellaisena.
Vaan, Dean Alioto kertoo teheensä sen nuorena ohjaajana, video katosi tulipalossa ja ilmestyi vuosia myöhemmin, Alioton yllätykseksi, myytynä todisteeksi sieppauksena. Dean Alioto teki myöhemmin sen pohjalta uuden videon, kaiketi, koska haistoi Rahaa, jenkkityyliin?
Kuten ihmettelinkin, helpotuksekseni, todellisuudessa, ei ole yhtä hölmöjä ihmisiä kuin Kurt! :tapu:
Video ei oel mikään mestari tuotos, ajoittain jopa puuduttavan tylsäkin, kun ajattelee, että alienit tömistelevät talon ympärillä. :mrgreen: Mutta katsottava kauhupätkä kuitenkin, saattaisi hyvinkin tapahtua, mutta toivottavasti kuitenkin ilman isoveli, Kurtia, joka hokee lähtevänsä hakemaan avolava-autoa pakenemista varten ainakin kaksikymmentä kertaa, ennen kuin lähtee ovesta. Siinä vaiheessa, todella, toivoo jo Kurtin jäävän ailenien saaliiksi! :demonbunny:
Ja ilman iso-äitiä, jonka ainoa huoli tuntuu olevan ettei kalkkuna jäähdy, eikö kenelläkään ole nälkä ja, että punkkua riittää... :geek:
hiekkakirppunen kirjoitti:Katoin justiinsa pienen kauhupläjäyksen tuubista. Olisi tapahtunut joskus 1998, alue Lake County, Montana, Usa. Oli Kiitospäivän ilta ja perhettä koolla maatilalla.
Kolme Mac Perhssonin veljestä meni ulos tarkistamaan, minkä takia sähkö olivat katkenneet talosta. Näkivät outoa valoa kukkulan toisella laidalla, päättivät tutkia asian ja sattuivat epäonnekseen paikalle todistamaan karjansilpomista.
Nyt sitten toiset väittää, että koko perhe katosi ja katoamisen jäljiltä löytyi, nuorimman veljeksen, viisitoista vuotiaan, kuvaama videonauha. Tutkin Vikipediasta, joku poliisi siellä sanoi, ettei järvellä koskaan ole asunut sen nimistä perhettä, toiset väittävät, että on, ja kyse olisi salailusta? Alkuperäinen nauhakin kuulemma olisi joskus ollut katsottavana, mutta se on kadonnut jonnekin. Ei sillä, että sitä vielä alkuperäisenä menisin katsomaan, tukka nousi tuosta leffastakin!
Vaikkakin siinä oli huvittaviakin kohtia, kuten mummon ainainen viinin kippailu ja Kurtin käytös, Kurt oli vanhin veli. Mutta toisaalta, järkyttynyt ihminen ei usein kykenekään käyttäytymään loogisesti.

Tietääköhän kukaan, onko dokumentin takana mitään todellista tapahtumaa?
Vähän tuli mieleen Flatswoodsin hirviöitten toistoa, tai, jopa Blair Witch Porject.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 15 Heinä 2011, 09:42

Vai että mystisesti kadonnut nauhatallenne ja viranomaiset eivät alueella asuvia henkilöitä tunnista?
Kuulostaa kyllä niin viimeisen päälle faktahommalta, että huhhuh. :D
Lyödäänkö se urbaanin huhun leima tälle, jookosta kookosta?
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

hiekkakirppunen
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Heinä 2011, 14:45

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja hiekkakirppunen » 15 Heinä 2011, 17:31

Justiinsa, niin, aloin etsiä lisätietoa tapauksesta ja satuin, monen mutkan kautta löytämään tuon yllä olevan haastattelun. Ilmeisesti tällä kertaa aivan aidon. ;) Tuskinpa, Dean Alioto olisikaan muutoin saanut videota filmata uusiksi?
Olisin vain halunnut nähdä Deanin naaman, kun sai kuulla kysymyksen: - Mitä tiedät tästä abduktiojutusta?
- Että mistä?????????????????? :(
-Sun nimes on pätkässä, oot tuottanut sen videon, se on kultakaivos, se löytö. :peukku:
-Mä vai? :cry:
-Joo. Kiertää juttu maailmalla. Paljonkos pätäkkää tienasit? :D
- Mä vai????????????????????????????????????? :demoni:

OSITutkimusseura kirjoitti:Vai että mystisesti kadonnut nauhatallenne ja viranomaiset eivät alueella asuvia henkilöitä tunnista?
Kuulostaa kyllä niin viimeisen päälle faktahommalta, että huhhuh. :D
Lyödäänkö se urbaanin huhun leima tälle, jookosta kookosta?


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa