Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
krisanderi
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Kesä 2011, 14:45
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja krisanderi » 20 Heinä 2011, 18:37

Itselläni on muisto lapsuudesta, jossa näin pienen isopäisen harmaan olennon.Kärsin lapsena kroonisesta sylkirauhastulehduksesta ja minut oli jo laittettu leikkausjonoon vaivan takia. Olento piti molempia käsiään sairailla kohdillani missä sylkirauhaseni vaivasivat. Olennon kädet olivat jääkylmät. En pelännyt tapahtumaa ollenkaan. Olin rauhallinen kuin viilipytty.Huone hohti sellaista kirkkaan sinistä valoa missä olin olennon kanssa.Aamulla herättyäni vaivani oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Ei ollut turvotusta, ei kipua ei mitään. Lääkäri meni täydellisen sanattomaksi. En tietenkään kehdannut kerto mitä koin.
Kertokaas mielipiteitänne:)

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja WM_ » 20 Heinä 2011, 20:35

Mielenkiintoiselta tuo kyllä kuulostaa :peukku:
Olitko minkä ikäinen?
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 02 Marras 2011, 21:15

On niin monta eri alienlajia, ja eri sieppausten tarkoituksia, et niiden erottaminen on vaikeaa.

On hyviä avaruusolentoja, jotka parantaa fyysisiä vaivoja. Mä luulen, et tämä oli Krisanderin tapaus. Monet niistä on peräisin eri planeetalta ja on inkarnoitu ihmisiksi auttaakseen ihmiskuntaa. Sekä mulla et muillakin hypnoterapeuteilla on ollut useita sellaisia tapauksia. Unet, joita sellaiset henkilöt saa, eivät ole pelottavia. Sekä unien että sieppausten päämäärä on yhteyden pitäminen ja informaation hankkiminen ihmisistä. Voi tulla implantteja, mutta ne on usein fyysisiä ja ne auttaa parantamiseen.

Jotkut sieppaukset ei oo avaruusolentojen vaan ihmisten järjestämiä. Nää ihmiset tulee meidän tulevaisuudesta, vuosista 3000-5500, ja ne tarvitsee meidän munasoluja ja spermaa, sillä ne ei pysty enää lisääntyä. Niillä on sopimus meidän sielujenn kanssa, jotka ennen inkarnaatiota on tehnyt sopimuksen antaa niille mitä ne tarvii hengellisen avustuksen vastalahjaksi.

Sitten on vähemmän ystävällisiä olentoja, jotka tekee kokeita m.m. hybriidejä valmistamiseksi, kuten on jo mainittu. Niillä ei ole ihmisten sielujen suostumusta, eikä niiden kokeet tai hybriidit ole valon hyväksymiä. Ne saa uhrejaan näkemään hypnoosissa aika tarkan version totuudesta, mutta ne soveltaa sen omien intressien mukaan. Ne saa henkilön esim. näkemään, et se on antanut suostumuksensa ja samalla auttaa edistyneempien lajien kehittyksessä. Ne uskottelee, et maapallo tuhoutuu emmekä pysty elämään enää sen pinnalla, ja siksi me tarvitaan näitä hybriidejä, jotta me eletään niiden muodossa. Ja monta muuta valhetta...

Lopuksi on olemassa vihamielisiä olioita, jotka pistää noin vaan etteerisiä implantteja ja sieppaa meitä saadakseen kaiken mita ne tarvii. Ne imee energiaa niistä implanteista ja tekee kokeita. Implantit vaikuttaa meitä monilla eri tavalla. Jotkut sairastuu, toiset saa pakkomielteitä, toiset rakastuu vääriin henkilöihin ja sen kautta alienit imee rakastumisen energiaa, toiset saa eri kipuja, jne. Monet henkisairaukset ei johdu viallisista aivoista, vaan tämmöisistä alieneista.
Harmaat, lyhyet olennot ovat puoleksi bioloogisia puoleksi keinotekoisia ja niitä valmistetaan joukoittain. Kuten jo mainittu, niillä ei oo enää sieluja, ja ne yrittää kehittyä niin, et ne saa sieluja. Ne on tulevaisuuden ihmismatkustajien, neutraalien ja vihollisten alienien palvelijoita tai jopa orjia.

Arvet on kuin mainittu merkit kokeista, mut ne saattavat olla leimoja siitä, et henkilö on alienien omaisuutta.
Syy miksi viimeksi on enemmän ja enemmän sieppauksia ja implantteja on se, et monilla valtioilla on sopimuksia alieneiden kanssa. Nää sopimukset sisältyvät laajempiin poliittisekonoomisiin sopimuksiin, eikä pääministerit tiedä, mitä niiden seuraukset ovat. Yhdysvallat oli eka valtio, joka teki tällaisen sopimuksen jo 1920-luvulla. Kymmenen vuotta myöhemmin seurasi Keski-Ameerikan valtiot ja 1990-luvulla tuli Keski- ja Pohjoiseuroopan valtioiden vuoro. Suomi sai sopimuksensa v. 2000.

Täytyy varoa, ettei tee vahingossa henkilökohtaista sopimusta. Se voi nimittäin tapahtua alitajunnassa, jos esim. toivoo antavansa mitä tahansa jotta saisi sitä sun tätä. Tää ”mikä tahansa” tulee tulkituksi ihmisen sieluna.
Abduktioista ja avaruusolennoista on kirjoittanut m.m. Edith Fiore (Encounters), Dolores Cannon (The Custodians: Beyond Abduction) ja William Baldwin (Extraterrestrials: Encounters of the XI Type). Mutta täytyy lukea niitä kriittisellä mielellä, sillä nää terapeutit hypnotisoi itse henkilöitä, jotka on alienien vaikutuksen alla. Mä käytän työntoveria, joka matkustaa astraalisesti ja paikalle tulee meidän opasta, jota kanavoidaan ja joka on valosta ja tietää, mistä on kysymys.

Jos te ette oo varmoja siitä, onks teidän alienit hyväntahtoisia vai ei, te voitte ottaa yhteyttä muhun yksityisviestillä ja me tarkistutaan teitä työoppaan avulla.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 03 Marras 2011, 09:56

Koalani kirjoitti:Mutta täytyy lukea niitä kriittisellä mielellä, sillä nää terapeutit hypnotisoi itse henkilöitä, jotka on alienien vaikutuksen alla.

Olenko ainoa joka kokee kommentin ironiseksi?
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 03 Marras 2011, 15:11

Mä en joka tapauksessa tarkoita sitä ironiseksi, mä vain kirjoitan kokemuksistani.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Marras 2011, 20:34

Aiheen alussa ehdotettuja videoita ei voi enää katsoa, ne on poissa. Mut tässä on paljon kiinnostavaa lukemista valoisista ja pimeistä avaruuolennoista:


http://www.bibliotecapleyades.net/esp_g ... acy_02.htm

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 19 Joulu 2011, 10:13

Tornit kaatuvat, hedelmät mätänevät hoidettuihin puihin, kuunsilta jää puolitiehen, ihmisissä ei ole kaikki kohdallaan - on vain yksi, joka kantaa.
Viimeksi muokannut Teresia_, 20 Joulu 2011, 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 19 Joulu 2011, 17:33

Minkävuotisena olit kun ne ekat jäljet ilmenivät? Koit sä yhtään muuttoa itsessasi sen jälkeen? Näyttää siltä, et jos ne jäljet ovat alieneiden tekemiä, kyseessä on hyviä sellaisia. Ja jos ne vaikuttaa tuttuja, ehkä sä oot kotoisin niiiden planeetalta. Siinä tapauksessa sulla on korkea tehtävä ihimiskunnan auttamisessa. Voisiks ne toisaalta vaikuttaa tutuilta, koska ne ilmeni sulle jo lapsena?

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 19 Joulu 2011, 18:55

Abducted.
Viimeksi muokannut Teresia_, 20 Joulu 2011, 12:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 19 Joulu 2011, 20:40

Toi alieni muistuttaa niitä pitkiä harmaita. Niitä on sekä hyviä että pahoja. Kuvailemasi arvet kyllä pelotti mua. Yleensä implantaatit ei jätä jälkiä, ja jos ne jättää, se on vahingossa. Jos molemmat implantaatit jättikin arpia, ehkä se oli tarkoituksella, että sä alkaisit miettiä ja oivaltaa, kuka sä olet. Jos sulla olisi sopimus näiden olioiden kanssa aivan ennen kuin sä inkarnoit, se olisi hengellisen kasvun vastalahjalla. Mut jos sä sanot, et jo vauvana sä olit erilainen ja kypsänvaikutteinen, en usko, et alienit antoi sulle jo silloin sitä kasvua, koska se olsi tapahtunut pikku hiljaa. Eli mun näkemys on se, et sä ootkin muualta kotoisin ja sulla on tärkeä tehtävä.

Valitettavasti pahat alienit haluavat estää valontyöntekijöitä ja valonsotureita, oliko ne maasta tai muaalta kotoisin. Ne eivät halua, et maanpallo nosta värähtelyään, koska silloin ne ei voi enää imeä energiaa meiltä. Mulla oli ollut 2 implantaattia syntymästä asti ja viime kesänä ne pisti muhun vielä yhden, enkä nyt voi toipua yksinkertaisesta jalkatulehduksesta. Mutta mulla oli jo ennen sitä hyvin vähän energiaa (multa puuttuu 82% sielustani). On mahdollista, et ne sun implantaatit oikestaan estää sut ja sun tehtävää. Nimenomaan kun sä sanot, et sä sotket ympäristöäsi...

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 19 Joulu 2011, 21:24

Abducted.
Viimeksi muokannut Teresia_, 20 Joulu 2011, 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 19 Joulu 2011, 22:20

Jos ne oli valkoisia mä tiedän niistä. Yksi mun asiakas näki niitä. Se oli niiden planeetalta kotoisin ja sillä oli korkea tehtävä. Sen tehtävän toteutumisaika ei ole nyt, vaan luultavasti 7-8 vuoden päästä.

Ja jos luet Dolores Cannonin kirjan Beyond Abduction: The Gatekeepers, löydät vielä yhen tapauksen. Se henkilö kuvaili abduktiota, ja sinä olivat tällaiset oliot, mut se oli positiivinen. Eli se implanttijuttu jää vielä vastaamatta.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 20 Joulu 2011, 12:46

Kiitos kirjavinkistä. Mitä tarkoitat "mutta se oli positiivinen"?

Portinvartijoista voin sanoa kuulleeni kerran eräästä.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 20 Joulu 2011, 17:23

Abduktiot ovat yleensä negatiivisia. Ihmiset ovat pelloissaan, kun ne tuntee olevansa helpottomia, ne ie voi liikkua, niiden on kylmä, alienit pistää eri esineitä niiden vartaloon, ottaa nesteitä, jne.... Joissain tapauksissa ne vie vähitellen enemmän ja enemmän henkilön sielusta ja lopussa koko sielun. Positiivisissa abduktioissa ei ole pelkoa (paitsi ehkä vähän alussa) eikä ole ällöttäviä kokeita, vaan parannusta, iloa, rauhaa ja informaation vaihtamista.

Dolores Cannon toistaa monta kertaa kirjassaan, ettei halua kokea negatiivisia tapauksia. Se ei käytä opasta, vaan kanavoi suoraan alieneita asiakkailtaan, mikä on varma tapa saada puolueellista infoa. Tulee läpi kaikenlaisia olentoja, elkä se pysty erottamaan, kuka on valosta ja kuka pimeydestä. Ekat antaa sille oikeaa infoa, mut toiset valehtelevat tai vääntävät totuutta edukseen. Alienit antavat sille ainoastaan posittivista infoa, kuten se pyytääkin. Mutta kirjalla on siltikin arvoa, koska se paljastaa alieneiden monipuolista toimintaa.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 21 Joulu 2011, 01:19

Muistini mukaan en ole kokenut negatiivista abduktiota. :)

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 21 Joulu 2011, 02:28

Entäs positiivista? On harvinaista muistaa abduktiota, olisiko se negatiivinen tai positiivinen.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 28 Joulu 2011, 16:11

Kaaosjumala kirjoitti:
Koalani kirjoitti:Mutta täytyy lukea niitä kriittisellä mielellä, sillä nää terapeutit hypnotisoi itse henkilöitä, jotka on alienien vaikutuksen alla.

Olenko ainoa joka kokee kommentin ironiseksi?


Olet. :)

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 28 Joulu 2011, 16:44

Koalani kirjoitti:Entäs positiivista? On harvinaista muistaa abduktiota, olisiko se negatiivinen tai positiivinen.


Pelkoa en ole kokenut. Minulla ei myöskään ole kokemusta sellaisesta, että olisin jossain tutkimuspöydällä tms. Ja täytyypä sanoa, että jos ko. kuvan olennot tapaisin en mahdollisesti heitä pelkäisi. Ainakaan aluksi. :o Ennemminkin tapaisin varsin mielelläni heidät tai muita vastaavia. Tässä kohden nyt täytyy kuitenkin huomauttaa, että olen muutoinkin huono mielen ja järjen avulla jaottelemaan ihmisiä tai muitakaan olentoja niihin "hyviin" ja "pahoihin". Kaikissa on mielestäni hyvää ja kaunista ja tämä on ilmeisesti eräs piirteeni, joka työskentelee myös itseäni vastaan. Olen kuitenkin siitä nyt tässä vaiheessa jo tietoinen ja tiedän suhtautua suhtautumisiini tietyllä tavalla. :mrgreen: :o Vain jos olen seesteisessä olotilassa voin intuitiooni luottaen jättää osan ihmisistä (tai muista) olennoista omaan arvoonsa, mutta muutoin taidan olla kyllä aika helppoa suden ruokaa. Oli muuten mielenkiintoista löytää tämä ylinaiivi piirre palmisterian avulla! Kun noin muutoin löytyy ennemminkin niitä merkkejä analyyttisestä, kyynisestä ja harkitsevasta perfoonasta. :demonbunny:

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 28 Joulu 2011, 19:18

Avaruusolennot, jotka ottaa mukaan ihmisiä muille maailmoille pyhii pois muistin kun ne palauttaa niitä koteihinsa. Monet tuntee silti epämääräistä pelkoa. Toisaalta jos on sekä peloton ja vähän naiivi voi olla, että on ollut negatiivinen tapaaminen, joka ei kuitenkaan jättänyt negatiivisia jälkiä eikä pelkoa. Mä oon itse sellainen -peloton ja naiivi- ja mä sain hyökkäyksia koko elämäni -en kuitenkaan abduktioita- enkä edes ajatellut, että jotain oli vialla.

se,.URY
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Touko 2012, 19:07

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja se,.URY » 06 Touko 2012, 20:19

Kerran näin silmissäni punaisen pisteen. Yhtäkkiä mieleeni tuli katsoa, mitä piste pitää sisällään. Miltei pelästyin kun huomasin tuijottavani suoraan avaruusolennon silmään. Hän katsoi minua ja oli ihan oikeasti elävä olento. Tämä oli siis mielikuvamatkailua. En ymmärrä, mikä johdatti minut tutkimaan punaista pistettä niin perusteellisesti. Kun sitten olennon pää tuli esiin hänellä oli kaksi tummaa isoa silmää kuten aina kuvataan avaruusolennoilla olevan. Hän oli selvästi yksilö. Katsoin häntä aivan luottavaisesti silmiin kuten hänkin minua. Se oli kai asian ydin.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 30 vierailijaa