Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Zrud » 05 Syys 2012, 06:55

Squid kirjoitti:Mä oon jotenki olettanu et UFOt käy maapallolla koska niitten teknologia yms. on tuhonnu niitten planeetan luonnon ja näin ollen ne on sit kiinnostunu elvyttään sen ja hakee maapallolta vastauksia, näytteitä yms. Lisäks niillä ei ole sellasta ihoa niin kuin ihmisillä ja siks ne ei selviä taudeista tai mistään sellaisesta (säteily) niin hyvin. Ihmisillä iho on kuitenkin loppujen lopuksi aika suojaava, kun taas alieneilla tuskin on melaniinii eikä niin paksua ihoa kuin ihmisillä. Tällaista oon aikoinani lukenut. Ehkä siinä on syy siihen miksi alienit sieppaa ihmisiä sillon tällön.. :alien2:


Tuokaan ei ole kuin jossittelua ja fantasiointia.
Feel the LOVE

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 06 Syys 2012, 00:02

On niin paljon erilaisia alieneita universumissa että tuskin pystyisi puhua kaikista, vaikka tietäisikin. Löytyy varmaan niitä, joiden planeetta on tyhjentynyt tai vaarassa tai mitä lie ja jotka tulee tänne etsimään näytteitä ja geneettistä materiaalia. Annunakit ovat tunnettu laji, jotka tuli 250 000 e.kr. keräämään kultaa. Ne loi kuulemma neandertalin.

Mä oon kohdannut sellaisiakin alieneita, joiden planeetalla ei ole enää energiaa, ja jotka pystyy käyttämään meidän sielujen energiaa, ja jotka siis varastaa sitä eri kanavointien kautta. Siksi täytyy olla varovainen, ketä kanavoi.

Mutta fyysiset avaruusolennot ovat mun käsitykseni mukaan eniten m.m. nefiliimi-ja annunakivartijoita, jotka ovat elänyt meidän parissa satoja tuhansia vuosia. Ne haluaa ottaa avoimesti vallan, mutta valon voimat pitää niitä rajoitettuna.

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Whatever » 30 Syys 2012, 14:36

Koalani kirjoitti:Annunakit ovat tunnettu laji, jotka tuli 250 000 e.kr. keräämään kultaa. Ne loi kuulemma neandertalin.


Ei ehkä kannattaisi kirjoittaa faktatietona jonkin Ancient Aliens ohjelman väittämistä. On tuota samaa spekulointia toki muuallakin ollut, mutta mitään faktapohjaa näille väitteille ei ole olemassa.

Koalani kirjoitti:Mä oon kohdannut sellaisiakin alieneita, joiden planeetalla ei ole enää energiaa, ja jotka pystyy käyttämään meidän sielujen energiaa, ja jotka siis varastaa sitä eri kanavointien kautta. Siksi täytyy olla varovainen, ketä kanavoi.

Mutta fyysiset avaruusolennot ovat mun käsitykseni mukaan eniten m.m. nefiliimi-ja annunakivartijoita, jotka ovat elänyt meidän parissa satoja tuhansia vuosia. Ne haluaa ottaa avoimesti vallan, mutta valon voimat pitää niitä rajoitettuna.


Sinulla tuntuu olevan niin paljon noita alienkavereita että pidättekö keskenänne ihan illanistujaisai joissa pohditte maailman nykytilaa vai mistäs nämä kaikki "tietosi" tulevat?
"Any Reality Is Just An Opinion"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Loka 2012, 09:00

Whatever. Kannattaa suosiolla jättää Koalanin ja Elenin puheet omaan arvoonsa.
Niitä en enää hulluiksi saa sanoa mutta voit tehdä omat johtopäätöksesi heidän puheiden perusteella.

Jos ufoja olisi. Miksi ne haluisi olla meidän kaltasen lajin kanssa tekemisissä jotka toimii perusteella tuhoa ja valloita.
Ja kaappaa "vihollisen" varat.

Ite jos olisin alieni ni en tulis edes tähä stnan aurinkokuntaan.
Feel the LOVE

Avatar
Whatever
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2012, 09:53

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Whatever » 03 Loka 2012, 12:49

Zrud kirjoitti:Whatever. Kannattaa suosiolla jättää Koalanin ja Elenin puheet omaan arvoonsa.
Niitä en enää hulluiksi saa sanoa mutta voit tehdä omat johtopäätöksesi heidän puheiden perusteella.


Juu, omat johtopäätökseni olen toki tehnyt, mutta kuten tuolla jossain toisessa ketjussa mainitsinkin niin ihan mielenkiinnosta käyn mielelläni keskusteluja myös tällaisten Koalanin ja Elenin tapaisten henkilöiden kanssa, parhaassa tapauksessa voi käydä jopa niin että he alkavat itse epäillä omia sanomisiaan kun tarpeeksi selvästi osoitetaan että asiat nyt ei todellakaan ole aivan niin kuin kuvittelette. Harmi vain että tällaiset ihmiset ovat monesti kykenemättömiä varsinaiseen rakentavaan keskusteluun, vaan floodaavat tajunnanvirtaansa (Elenin esimerkkinä) josta ei löydy järjen hiventäkään vaikka kuinka yrittäisi etsiä.
"Any Reality Is Just An Opinion"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Loka 2012, 02:35

Whatever kirjoitti:Ei ehkä kannattaisi kirjoittaa faktatietona jonkin Ancient Aliens ohjelman väittämistä. On tuota samaa spekulointia toki muuallakin ollut, mutta mitään faktapohjaa näille väitteille ei ole olemassa.

Sinulla tuntuu olevan niin paljon noita alienkavereita että pidättekö keskenänne ihan illanistujaisai joissa pohditte maailman nykytilaa vai mistäs nämä kaikki "tietosi" tulevat?


Lue Zechariah Sitchinin kirja 12. planeetta ja löydät kaivaamasi faktat.

Ei noi alienit mitään kavareita oo. Ne on demoninmaisia olentoja, jotka on asiakkaitteni aurassa ja mä lähetän niitä pois ja valoon. Ne tulee tänne energian etsinnässä. Ja niiden haluama energia on meidän sielumme. Ne ei ole yhteydessä valon kanssa ja siksi niiltä puuttuu energiaa. Ja tämä tapahtui, koska ne teki sopimuksen pimeyden kanssa. Mutta ne ei käsitä sitä.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Toveri » 05 Loka 2012, 13:35

Koalani kirjoitti:Ei noi alienit mitään kavareita oo. Ne on demoninmaisia olentoja, jotka on asiakkaitteni aurassa ja mä lähetän niitä pois ja valoon. Ne tulee tänne energian etsinnässä. Ja niiden haluama energia on meidän sielumme. Ne ei ole yhteydessä valon kanssa ja siksi niiltä puuttuu energiaa. Ja tämä tapahtui, koska ne teki sopimuksen pimeyden kanssa. Mutta ne ei käsitä sitä.


Niinhän sinä sanot. Löytyykö todisteita? Ai ei, noh kai kaikki juttusi ovat totta, onhan tämä sentään internet...

Koalani kirjoitti:Lue Zechariah Sitchinin kirja 12. planeetta ja löydät kaivaamasi faktat.


Hyväuskoisten hölmöjen lompakoilla vaanivan rahanahneen huijarin roskakirjojen tavailu on varmasti mielenkiintoista. Mutta faktoja kaipaavalle yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin opettelisi historiaa lukemalla Tolkienia.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Loka 2012, 14:47

Todiste on asiakkaiden toipuminen.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 05 Loka 2012, 15:16

Minä en kyllä yhdistä "alieneita" henkiolennoiksi. Vaan ihan materiaalisen alkuperän omaaviksi olennoiksi jotka sattuu olemaan sen verran kehittyneitä että pystyvät tähtien väliseen matkustamiseen toisin kuin ihmiskunta tällä hetkellä. Se on taas eri juttu onko maapallolla käynyt alieneita, "todisteita" kun on suuntaan ja toiseen.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Toveri » 08 Loka 2012, 14:14

Koalani kirjoitti:Todiste on asiakkaiden toipuminen.


Sinä väität, että henkilön X sisällä on demoni. Suoritat itse keksimäsi rituaalin. Sen jälkeen väität, että demoni on poistunut henkilöstä. Vain sinä itse huomaat tapahtuneen muutoksen.

Kai nyt sentään tajuat, mikä tässä yhtäslössä on vikana?

portinetsija197 kirjoitti:Se on taas eri juttu onko maapallolla käynyt alieneita, "todisteita" kun on suuntaan ja toiseen.


Hyvä että laitoit tuon "todisteita" lainausmerkkeihin. Sillä todisteita avaruusolentojen vierailuista ei ole. On olemassa vain väitteitä todisteiden olemassaolosta.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 08 Loka 2012, 14:30

Jep, väitteitä tosiaan ja pieni määrä UFO-tapauksia joista ei ole saatu selvyyttä suuntaan tai toiseen. Ehkä nuo alienit ovat sen verran ujoja etteivät uskalla esittäytyä ihmiskunnalle ainakaan tässä vaiheessa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 10 Loka 2012, 00:09

Portinetsijä: Monet muutkaan ei yhdistä alieneita henkiolentoihin, koska ne ei tiedä näiden olevan olemassa.



Toveri kirjoitti:
Koalani kirjoitti:Todiste on asiakkaiden toipuminen.


Sinä väität, että henkilön X sisällä on demoni. Suoritat itse keksimäsi rituaalin. Sen jälkeen väität, että demoni on poistunut henkilöstä. Vain sinä itse huomaat tapahtuneen muutoksen.

Kai nyt sentään tajuat, mikä tässä yhtäslössä on vikana?

[/i]


Väärin, mä en näe koko avaruusolentoa. Ainoa, joka huomaa sen lähteneen on asiakas, jolla ei enää ole oireita, jos alieni oli ainoa tai viimeinen. Mä vain tiedän sen lähteneen. Monesti, heti toistettuaan Luopumisen Pimeydestä, ne varoittaa mua eri vaaroista tai kiittää mua, tai sitten pyytää anteeksi asiakkalta, joten niissä tapauksissa me huomataan kaikki, et ne on tullut hyviksi ja on lähdössä.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Toveri » 10 Loka 2012, 18:13

Koalani kirjoitti:
Ainoa, joka huomaa sen lähteneen on asiakas, jolla ei enää ole oireita, jos alieni oli ainoa tai viimeinen.


Eli satunnaisesti joku asiakas sanoo voivansa paremmin rituaalin jälkeen. Jos asiakas ei voi paremmin, hänellä on lisää ufomiehiä itsessään. Ja millaisia nuo oireet oikein edes ovat?

Koalani kirjoitti: Mä vain tiedän sen lähteneen.


Juuri tämä on se ongelma, sinulla ei ole mitään objektiivisia todisteita. Esität vain väitteitä ilman mitään todellisuuspohjaa. "Koska mä oon sitä mieltä" ei toimi kuin viisivuotiaiden väittelyssä hiekkalaatikolla.

Koalani kirjoitti: Monesti, heti toistettuaan Luopumisen Pimeydestä, ne varoittaa mua eri vaaroista tai kiittää mua, tai sitten pyytää anteeksi asiakkalta, joten niissä tapauksissa me huomataan kaikki, et ne on tullut hyviksi ja on lähdössä.


Eli kuulet päässäsi ääniä, joita kukaan muu ei kuule. Kalkkaropää ja Zrud ovat jo spekuloineet noiden äänien akuperällä.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Wespa » 10 Loka 2012, 19:52

Jos oletetaan, että kyseessä on todellinen ilmiö ja henkimaailma on jollain tapaa olemassa, niin kyseisenlaiset ilmiöt voivat tästä näkökulmasta olla todellisia... Henkilöt voivat kokea ahdistuneisuutta yms. ja menevät autettavaksi, sitten ehkä henkien kanssa käydään keskustelua (harvemmin kait ääniä kuulee, enemmänkin ehkä ajatuksia) ja ihmiset saavat apua.

Nyt siis puhuttiin oletetusta tilanteesta johon tuo Koalanin kuvaus näyttäisi sopivan ainakin jollain tapaa.

Ainoaksi kysymykseksi / mielenkiintoiseksi keskusteluksi mielestäni tässä jää se, onko henkimaailma todellinen vai ei?

Paljon on olemassa tutkimuksia, jotka näyttäisivät todistavan ainakin ruumiistairtautumisen/kuolemanrajakokemuksien tutkimusten perusteella hengen/sielun/tietoisuuden/eetterikehon (mitä sanaa nyt haluaakaan käyttää) olemassaoloa. Näistä tutkimuksista ei ole pitkää matkaa vetää johtopäätöstä henkimaailman olemassaoloon, siis jos nähdään että ihmisestä irtoaa henkiosa joka voi tuolla seikkailla. Näistä tutkimuksista ja niiden tuloksista voin keskustella enemmän vaikka Ruumiistairtautumis -aiheessa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 10 Loka 2012, 23:04

Toveri kirjoitti:
Eli satunnaisesti joku asiakas sanoo voivansa paremmin rituaalin jälkeen. Jos asiakas ei voi paremmin, hänellä on lisää ufomiehiä itsessään. Ja millaisia nuo oireet oikein edes ovat?


Ei asiakkaat voi paremmin heti istunnon jälkeen, sillä opas puhdistaa vielä ainakin viikon aikana niitä alienin energiasta. Hyvä olo, terveys ja onnellisuus tulee jatkossa, viikkoja, kuukausia ja vuosia myöhemmin.

Oireet voivat olla mitä tahansa: huono tuuri, psyykkisiä ongelmia, sairauksia, vastoinkäymisiä, jne.



Toveri kirjoitti:Juuri tämä on se ongelma, sinulla ei ole mitään objektiivisia todisteita. Esität vain väitteitä ilman mitään todellisuuspohjaa. "Koska mä oon sitä mieltä" ei toimi kuin viisivuotiaiden väittelyssä hiekkalaatikolla.


En ole sitä mieltä, vaan sen on näyttänyt kokemus. Jos rikkoo sopimuksensa pimeyden kanssa, pääsee valoon, eli lähtee pois henkilöstä.


Toveri kirjoitti:Eli kuulet päässäsi ääniä, joita kukaan muu ei kuule. Kalkkaropää ja Zrud ovat jo spekuloineet noiden äänien akuperällä.


En mä mitään ääniä kuule, kuten mä oon jo selittänyt, alienit puhuu mun hypnotisoituneen työtoverin suulla.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 14 Loka 2012, 20:36

Koalanille: "Alien" termin määritelmä mm. on olento ulkoavaruudesta, muitakin on, termiä ei kuitenkaan yhdistetä henkiolentoihin millään tavalla, mitä nyt jotkut harvat tahot kuten sinä yhdistävät sen henkiolentoihin. Useimmilla asioilla on todennäköisyys olla olemassa, mutta mitä harvempi "puhuu" jostain asiasta sen epätodennäköisempää asian olemmassaolo on noin ylipäätänsä kunnes asia todistetaan reaalisesti.

"Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Lukematon viestiKirjoittaja Koalani » 10 Loka 2012, 00:09
Portinetsijä: Monet muutkaan ei yhdistä alieneita henkiolentoihin, koska ne ei tiedä näiden olevan olemassa."
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Toveri » 15 Loka 2012, 17:24

Koalani kirjoitti:
Ei asiakkaat voi paremmin heti istunnon jälkeen, sillä opas puhdistaa vielä ainakin viikon aikana niitä alienin energiasta. Hyvä olo, terveys ja onnellisuus tulee jatkossa, viikkoja, kuukausia ja vuosia myöhemmin.

Oireet voivat olla mitä tahansa: huono tuuri, psyykkisiä ongelmia, sairauksia, vastoinkäymisiä, jne.


Eli antamallasi "hoidolla" ei ole mitään vaikutusta. Oireet alienihengistä voivat siis vaihdella huonosta tuurista sairauksiin. Kai nyt jumankauta tajuat, että flunssaan voi sairastua ilman ufomiesten vaikutustakin? Huonoa tuuria on joskus kaikilla ja monta ihmistä on selvinnyt läpi elämänsä ilman vastoinkäymisiä. "Hoitamasi" "oireet" ovat niin tavallisia, että niitä löytyy kaikilta ihmisiltä. Huono tuuri menee ohi ja sairaudet parantuvat ihan itsestään kuukausien ja vuosien kuluttua.

Koalani kirjoitti:En ole sitä mieltä, vaan sen on näyttänyt kokemus. Jos rikkoo sopimuksensa pimeyden kanssa, pääsee valoon, eli lähtee pois henkilöstä.


Päänsisäisillää kokemuksilla ei ole mitään todistusarvoa.


Koalani kirjoitti:
En mä mitään ääniä kuule, kuten mä oon jo selittänyt, alienit puhuu mun hypnotisoituneen työtoverin suulla.


Eli työkaverisi puhuu.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Markes
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 08 Loka 2012, 06:37

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Markes » 15 Loka 2012, 18:29

Eli toisin sanoen sen kaverikin on hullu ?

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 23 Loka 2012, 01:30

Toveri kirjoitti:

Eli antamallasi "hoidolla" ei ole mitään vaikutusta. Oireet alienihengistä voivat siis vaihdella huonosta tuurista sairauksiin. Kai nyt jumankauta tajuat, että flunssaan voi sairastua ilman ufomiesten vaikutustakin? Huonoa tuuria on joskus kaikilla ja monta ihmistä on selvinnyt läpi elämänsä ilman vastoinkäymisiä. "Hoitamasi" "oireet" ovat niin tavallisia, että niitä löytyy kaikilta ihmisiltä. Huono tuuri menee ohi ja sairaudet parantuvat ihan itsestään kuukausien ja vuosien kuluttua.


Eli meidän henkiapulaisten antamalla hoidolla on täyttä vaikutusta. Huonoa tuuria ja sairauksia on niin kauan kuin on pimeitä alieneita ja niiden laittamia implantteja. Enkä puhu flunssasta, vaan kivuista ja vakavaammista sairauksista. Kaikilla ei ole jatkuvaa huonoa tuuria ja vastoinkäymisiä, mutta entiteettien vaikuttamilla ihmisillä kyllä. Ja kyllä jotkut sairaudet voivat parantua, mutta uudet tulee tulemistaan, ellei poisteta avaruusolentojen vaikutusta. Tärkeintä ei kuitenkaan ole henkilön elämä, mielihyvä tai terveys, vaan sen sielun pelastaminen. Nää alienit varastaa nimittäin ihmisten sieluja paloittain.


Toveri kirjoitti: Eli työkaverisi puhuu.


Työkaverini ei voi puhua sillä se on astraalisella tasolla.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Toveri » 24 Loka 2012, 14:10

Koalani kirjoitti:
Eli meidän henkiapulaisten antamalla hoidolla on täyttä vaikutusta. Huonoa tuuria ja sairauksia on niin kauan kuin on pimeitä alieneita ja niiden laittamia implantteja. Enkä puhu flunssasta, vaan kivuista ja vakavaammista sairauksista. Kaikilla ei ole jatkuvaa huonoa tuuria ja vastoinkäymisiä, mutta entiteettien vaikuttamilla ihmisillä kyllä. Ja kyllä jotkut sairaudet voivat parantua, mutta uudet tulee tulemistaan, ellei poisteta avaruusolentojen vaikutusta. Tärkeintä ei kuitenkaan ole henkilön elämä, mielihyvä tai terveys, vaan sen sielun pelastaminen. Nää alienit varastaa nimittäin ihmisten sieluja paloittain.


Missasit pointtini täysin. Normaalit arjen ilmiöt EIVÄT liity mihinkään avaruusolentoihin, paitsi sinun omassa mielikuvitusmaailmassasi.


Koalani kirjoitti:
Työkaverini ei voi puhua sillä se on astraalisella tasolla.


Eli hän istuu vieressäsi hiljaa ja saat viestejä päähäsi "telepaattisesti"?
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa