Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 06 Touko 2012, 20:50

Siis se oli noita harmaita alieneita, vai? Tuliks se sun luo?

maarit
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Helmi 2012, 12:28

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja maarit » 07 Touko 2012, 11:55

Hei.

Abduktioista kiinnostuneille löytyy seuraavasta linkistä italialaisen ufo-tutkija Corrado Malangan luento. Osa on ensimmäinen kolmestatoista. Videoon on liitetty tektitys englanniksi.
http://www.youtube.com/watch?v=OY4VFvJoBQc

Kaunista kevättä kaikille.

Avatar
Visitor
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Touko 2012, 14:24
Paikkakunta: Somewhere in Universe

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Visitor » 08 Touko 2012, 15:14

Näen melkein joka yö todentuntuisia unia avaruusolennoista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 08 Touko 2012, 15:47

Onks ne neutraaleja, positiivisia vai negatiivisia?

Avatar
Visitor
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Touko 2012, 14:24
Paikkakunta: Somewhere in Universe

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Visitor » 08 Touko 2012, 22:30

Kaikki ovat olleet positiivisia.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 09 Touko 2012, 00:15

Ehkä olet tähtilapsi!

Avatar
Slipperella
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Touko 2012, 02:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Slipperella » 09 Touko 2012, 13:05

Tämä menee osastolle outo (en siis väitä että mua olis joskus siepattu ym) :) :

Eli mulla on vasemman polven molemmin puolin syvät arvet, molemmat 4cm pitkät ja ovat olleet siinä niin kauan kun muistan. Outoa tässä on se että äitini mukaan en ole koskaan polveani lapsena loukannut eikä sitä ole koskaan leikattukaan joten olen aina sitten miettinyt että mistä kyseiset arvet ovat tulleet. Ne nimittäin näyttävät syviltä. Olis joskus kiva saada vastaus tuohon.. vai voiko arpia syntyä jotenkin itsestään??
Breakfast every hour, it could save the world

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 09 Touko 2012, 15:47

Mä en usko, et arvet voi syntyä itsestään, mut mä voin kysyä oppaaltani, mistä ne sun arvet tulee.

Avatar
Slipperella
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Touko 2012, 02:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Slipperella » 09 Touko 2012, 21:36

:) Voithan sä aina kysyä mut veikkaan et kyse on kuitenkin jostain todella normaalista.. Olen vaan aina ihmetellyt itse että mistä ne on peräisin.
Breakfast every hour, it could save the world

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 10 Touko 2012, 02:37

No, opas tarvitsee sun etunimeä, mut jos sä oot varma syyn olevan jotain maallista, ja mulle sanotaan, ettei oo, sä et tule uskomaan, eikä siis ole mitään mieltä kysyä... Eli henkiset asiat pitää ottaa vakavaksi, muuten paras olla kysymättä, koska syntyy negatiivisia tunteita, jotka ei auta ketään.

Avatar
Slipperella
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Touko 2012, 02:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Slipperella » 10 Touko 2012, 13:49

Pistin sinulle Koalani yksityisviestiä :)
Breakfast every hour, it could save the world

maarit
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Helmi 2012, 12:28

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja maarit » 01 Heinä 2012, 18:44

Seuraavassa linkissä on transkriptio ufo-tutkija Corrado Malangan luennosta Updates on Alien interferences. Luento käsittelee luonnollisesti abduktioita ja muukalaisia.

http://galaksija.com/literatura/malanga_updates.pdf

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 04 Heinä 2012, 01:35

Onpas siinä kesälukemista meille! Mä pistän vähän enemmänkin, tutkija Eve Lorgenin artikkeleita:

http://evelorgen.com/wp/category/articles/

Ja yksi oma artikkeli eri tapauksista, jotka mulla on ollut:

http://www.spiritualinsight.gr/en/koala ... n-on-earth

Simpukka
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Tammi 2010, 23:26

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Simpukka » 11 Heinä 2012, 00:53

Mun on pakko kirjoittaa tänne mun uni alieneista, kun ei tästä kaikille oikeessa elämässä voi puhua leimaantumatta hulluksi. Viittasin tähän uneen tuolla nimimerkillä u.f.o kommenttiosuudessa, joka käsitteli kontaktikokemuksia.

Tästä unesta on jo jotain 4 vuotta. Unessa oli yö ja seisoin olohuoneessa ja katselin ulos ikkunasta, ulkona oli ilmaan pysähtyneenä kaksi lentävää lautasta, joista keskikohta oli erityisen kohonneena ylös sekä alaspäin. Pelästyin niitä ja lähdin kävelemään makuuhuoneeseen, jossa nukkui mieheni ja halusin itsekin palata nukkumaan, mutta musta tuntui, että he tulevat sisälle asuntooni. Silloin makuuhuoneen ikkunasta tuli sisään pienikokoinen nainen, jolla oli mustat hiukset olkapäille ulottuvat sekä mustat ja vinot silmät, pää oli isompi kuin normaalisti ihmisellä ja leveä ylhäältä, suu ja nenä olivat pieniä. Pää oli siis melko tyypillisen alienin näköinen, mutta paljon ihmisen piirteitä myös. Hänellä oli päällään hopeinen ihoa myötäilevä kokovartalopuku ja ranteessa hänellä oli kiinni jokin laite. Pelästyin, mutta aloin keskustelemaan hänen kanssaan telepaattisesti. Pyysin häntä lähtemään pois. Hän ei suostunut, vaan oli jotenkin aggressiivisen oloinen. Rukoilin rakkautta ja valoa hänelle. Siitä hän vasta suuttuikin ja hän irvisti inhottavasti, jolloin näin hänen oudot, teräväkulmaiset hampaat. En muista mitä keskusteltiin siinä enemmän, mutta hän oli selkeästi ärtynyt minusta. Siirryimme eteiseen, jotta mieheni ei heräisi. Silloin näin olohuoneen ikkunasta tulevan miespuolisen alienin, joka oli hieman kookkaampi, jolla oli mustat lyhyet hiukset ja hopeinen puku. Menimme vessaan ja istutimme naisen istumaan vessanpöntölle, koska tämä mies halusi rauhoitella naista. Nainen oli siis todella vihainen. Sitten en muista enää mitään. Muutama viikko tai päivä, en muista yhtään kuinka kauan meni, niin varpaaseeni ilmestyi outo jälki. Tästä joskus tänne kirjoittelinkin. En silloin osannut vieä yhdistää näitä kahta tapausta :? Heräsin siis yksi yö, kun varpaani oli puutunut ja sitä pisteli. Menin vessaan ja katsoin sitä tarkemmin. Isovarpaan kohdalla oli todella syvä painauma ja varpaani sinersi, ihan kuin jokin metallinen esine olisi painanut sitä tuntikausia. Varpaan iho on niin kimmoisaa, että siihen ei helposti ja nopeasti edes yhdessä yössä tule sellaista painaumaa! Enkä tiedä mihin olisin sitä edes sängyssä painanut.. Siihen muodostui mustelma.

Että tällästä.. Mulla on ollut ennenkin ufo-unia, esim. olen avaruudessa aluksessa ja katselen maapalloa. Aloin kiinnostumaan ufoista vasta tuon kertomani unen jälkeen. Olen nähnyt myös oudon oranssisen valopallon järven läheisyydessä.

Kiva, jos on jokin siru varpaassa... :cry: Ehkä ne tulivat uudestaan, jos eivät onnistuneet silloin ekalla kertaa, josta tuon unen muistan.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 11 Heinä 2012, 01:37

Mä en kaikkia keskusteluja ehdi seurata, eli teit hyvin kun toistit tän unen kertomisen tähän. Kyllä näyttää siitä, että uni ei ollutkaan vain unta ja et ne alienit pistivät jotain sun varpaaseen (tai tekivät kokeita siinä, tai jopa ottivat jotain sen sisästä). Montako vuotta on siitä tapahtumasta? Ellet ole kokenut oloasi toisenlaisena tai sairastunut useammin ei oo todennäköisesti tapahtunut mitään vakavampaa.

Simpukka
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Tammi 2010, 23:26

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Simpukka » 11 Heinä 2012, 10:23

No tuosta on kulunut jotain 3-4vuotta. Tuo uni ja jälki varpaassa tapahtuivat saman vuoden aikana ja melko lähekkäin. Oon aina ollut kiinnostunut henkisistä asioista ja tiennyt sisimmässäni, että ufoja on olemassa täällä, mutta en ole ollut mikään ufo-asioiden seuraaja ennen tuota unta ja jälkeä varpaassa....Näin myös samana vuonna oudon oranssisen valopallon, jota en sitäkään osannut heti yhdistää ufoon. En tuota untakaan tajunnut mahdollisesti oikeaksi tapahtumaksi ja yhdistänyt sitä varvasjuttua toisiinsa, koska en tosiaan ajatellut ufoja silloin paljoakaan.
Mitään sairastumisia ei ole ollut. Sen sijaan olen kasvanut ja kehittynyt henkisenä ihmisenä paljon viime vuosina, mutta ei varmaan liity tuohon? Minua on ihmetyttänyt sen naisen aggressiivisuus. Ja eikös ihmisillä ole vapaa tahto eli ilman minun suostumusta eivät voi tehdä mitään tutkimuksia?

Editoin tätä viestiä vielä. Tuo nainen näytti siis alienilta, mutta myös kiinalaiselta tai joltain aasiassyntyperäiseltä. Hänen hiuksensa olivat siis mustat, olkapäille ulottuvat muuten, mutta hänellä oli lyhyet etuhiukset. Silmät olivat mustat ja vinot, mutta ei niin isot mitä olen nähnyt kuvia alieneista netissä. Minua on mietityttänyt nuo hiukset, koska yleensä alienit kuvataan hiuksettomina. Tutkin äsken netistä tietoa tästä ja sieltä löytyikin mielenkiintoinen juttu alien-naisista, joilla toisella oli samanlaiset hiukset ja näytti myös kiinalaiselta.

http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=19130

Tämän minun kohtaamani (?) alien-naisen vartalo vastasi ihan tavallisen naisen vartaloa, mutta oli siis pienikokoisempi. Mies oli pidempi, ehkä jopa minun kokoinen tai pidempi, ja hänellä oli myös mustat, mutta lyhyet hiukset. En muista tarkemmin kasvoja.

En tuntenut alun pelästyksen jälkeen mitään pelkoa enää. Tunsin oloni itsevarmaksi ja rauhalliseksi... Ja jotenkin nyt on sellainen tunne, että ei ollut ensimmäinen kohtaaminen ja siksi osasin tuntea oloni itsevarmaksi ja tiesin miten toimia ja puhua telepaattisesti..

Olisi kiva, jos joku osaisi kertoa enemmän vastaavista alieneista ja abductioista. Tai jos on jotain kiinnostavaa nettilinkkiä, niin pistäkää tänne vain.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 13 Heinä 2012, 22:48

Simpukka kirjoitti:Mitään sairastumisia ei ole ollut. Sen sijaan olen kasvanut ja kehittynyt henkisenä ihmisenä paljon viime vuosina, mutta ei varmaan liity tuohon? Minua on ihmetyttänyt sen naisen aggressiivisuus. Ja eikös ihmisillä ole vapaa tahto eli ilman minun suostumusta eivät voi tehdä mitään tutkimuksia?



Kyllä sun henkinen kehitys liittyy siihen kokemukseen. Sä teit nimittäin sopimuksen niiden kanssa, ja siksi ne sai tehdä tutkimuksia sulle. Sä annoit siis "unelmassasi" niille luvan tehdä kokeita sillä vastalahjalla että saat niiltä henkistä kehitystä. Se on tavallista kaupankäyntiä alieneiden ja ihmisten välillä. Siitä voit lukea m.m. Bruce Goldbergin Time Travelers from our Future -kirjasta. Sen mukaan jotkut niistä on aikamatkustajia meidän tulevaisuudesta, ja ne on hybriidejä -puoli-alieneita puoli-ihmisiä. Toisaalta on olemassa pahoja alieneita ja hybriidejä, jotka tosiaan antavat ihmisille henkistä kasvua mutta ei ainoastaan tee viattomia kokeita, vaan kuoleman jälkeen vievät niiden sielun omalla planeetalle orjaksi. Mä en halua pelotella, mut sunhan tulee tietää eri mahdollisuuksia. Ellet tahdo enää sitä sopimusta, kutsu niitä ja riko se. Jos ne on valoisia, ne hyväksyy sen ja lähtevät. Ellei, ne ei hyväksy sitä vaan jatkaa kokeitaan ja ken ties mitä muuta. Sä mainitsit naisen olevan aggressiivinen. Eli ne ei näytä olevan viattomia. Jos sä joskus tarvitset apua, voit kirjoittaa mulle.

Simpukka
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Tammi 2010, 23:26

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Simpukka » 14 Heinä 2012, 11:37

Kiitos vastauksesta!

Koalani kirjoitti:Toisaalta on olemassa pahoja alieneita ja hybriidejä, jotka tosiaan antavat ihmisille henkistä kasvua mutta ei ainoastaan tee viattomia kokeita, vaan kuoleman jälkeen vievät niiden sielun omalla planeetalle orjaksi.


Kuulostaa vähän scientologialta... Mä en usko, että kellään on valtaa viedä toisen omaa sielua orjaksi minnekään, ellei sielu sitä itse halua ja sitä hyväksy. Samat luonnon/Jumalan/energian lait pätee niin tänne kuin muuallekin universumiin. Jos se on ollut hybridi, niin ei ihme, että oli vähän aggressiivinen. Ihmisten tunteiden kanssa voi olla vaikea elää. ;)

Mutta uskon kyllä itsekin, että jokin vastalahja-systeemi tässä voi olla mukana eli he antavat esimerkiksi henkisiä kykyjä vastalahjaksi, jos vaikkapa munasolun ovat multa ottaneet. :D

Hienoja hymiöitä :ufo: :angel: :ghost:

P.S. Tuosta "unesta" vielä. Muistan vielä joitakin asioita. Muistan, että aukaisin silmäni silloin olohuoneessa ja aloin katselemaan ikkunasta näitä aluksia. Jouduin hetken ajan siristelemään ja kohdistamaan katsettani, olin kuin juuri herännyt. Muistan myös, että tämä nainen paineli jotain nappeja, joita oli siinä ranteessa olevassa laitteessa, silloin kun nainen oli tullut ikkunasta sisään. Kun me keskustelimme, muistelisin, että kerroin naiselle ihmisten elämästä täällä maapallolla. Se oli niin pitkä keskustelu, että välillä istahdin sänkyni päätyyn. En pystynyt jatkuvasti katsomaan naista silmiin, koska katse oli jotenkin niin läpitunkeva, joten katsoin välillä lattiaan ja seinille, kun keskustelimme....
Pitäsiköhän kertoa jollekin ufojärjestölle tämä "uni"?!?

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 14 Heinä 2012, 15:49

En ole tutustunut scientologian uskomuksiin, mä voin ainoastaan puhua niistä kokemuksista, jotka ilmenevät kanavoinneissa ja hypnooseissa. Ja meillä on ollut sellaisia entiteettejä kuin ihmissieluja, jotka teki töitä alieneita varten, koska niillä oli ollut alitajuinen sopimus niiden kanssa. Eli ei se tapahdu omaa haluan vastaan, mutta oma halu ei ole aina tietoista halua, vaan alitajuista. Joka tapauksessa, on syytä olla tietoinen muutoksista kehossasi ja terveydessäsi!

Mä en itse luota UFO-järjestyksiiin, mutta olethan vapaa kertoa niille. Sunkaltaiset unet ja kokemukset ovat kyllä ihan tavallisia.

Squid
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23 Kesä 2012, 03:00

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Squid » 05 Syys 2012, 01:03

Mä oon jotenki olettanu et UFOt käy maapallolla koska niitten teknologia yms. on tuhonnu niitten planeetan luonnon ja näin ollen ne on sit kiinnostunu elvyttään sen ja hakee maapallolta vastauksia, näytteitä yms. Lisäks niillä ei ole sellasta ihoa niin kuin ihmisillä ja siks ne ei selviä taudeista tai mistään sellaisesta (säteily) niin hyvin. Ihmisillä iho on kuitenkin loppujen lopuksi aika suojaava, kun taas alieneilla tuskin on melaniinii eikä niin paksua ihoa kuin ihmisillä. Tällaista oon aikoinani lukenut. Ehkä siinä on syy siihen miksi alienit sieppaa ihmisiä sillon tällön.. :alien2:
That is not death which can eternal lie, and with strange aeons even death may die.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa