Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 25 Loka 2012, 23:43

Ei kaikki arjet johdu avaruusolennoilta, mä puhun ainoastaan niistä, jotka johtuu.

Ei työkaveri ole hiljaa, mä oon jo selittänyt sitä tuhat kertaa, mut sä et halua tajuta. Henkiopas puhuu sen suun kautta.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 26 Loka 2012, 00:54

No, telepatialla on suuntaan ja toiseen sen verran paljon "kokemuksia" että vaikka eksaktin tieteen valossa telepatia kielletään niin ilmiönä tilastotieteellisesti telepatian voidaan katsotaan olla mahdollisesti olemassa. Tulevaisuus näyttää mikä näkökanta on oikeassa?
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 03 Tammi 2013, 16:47

Tällaisella foorumilla ja keskusteluketjussa pitäisi olla kyse enemmänkin kokemusten ja ajatusten jakamisesta. Turha jänkätys on mielestäni muutoinkin yleistynyt kaikenlaisessa "keskustelussa" kasvotustenkin ihmisten kanssa. Suurimmalla osalla tuntuu olevan tärkeintä päästä jollain tavalla pätemään toisia kyseenalaistaen ja kritisoiden, kuin jostain käsittämättömästä etuoikeudesta kilpaillen, mikä tekee kaikenlaisesta "sosiaalisesta" kanssakäymisestä todella epämiellyttävää. Juuri ko. syystä pidän omat kontaktini maan asukkaisiin minimissä. :)

Ihmiselle, joka ei kykene hiljentymään itseensä, tuntemaan samalla sekä irrallisuutta kaikesta että kaiken yhdistymistä ja yhteyttä tuon kaiken kanssa, on toivotonta ja turhaa selittää mitään tietoisuudesta. Tietoisuus on tie. Se ei ole tehtävä, pyrkimys tai todiste. Se on lähinnä hiljentymistä ja kuulemista, ilman, että pyrkii olemaan hiljaa tai ilman että pyrkii kuulemaan. Tietoisuus on tie, jolla voi pysähtyä, kääntyä, mutta siltä ei voi palata takaisin. Takaisin palaamista voi toki teeskennellä tiedostamatonta mallintaen, mutta tämän kyseinen henkilö tietääkin itse. Se on valinta. Tielle lähteminen voi olla johdatuksen tulos tai se voi olla valinta. Ja vaikka tuo tie on kaikille sama, maisemat ja matka eivät. Tietoisuuden tietä kulkevalle on ominaista uskoa uskomatta, luottaa luottamatta, nähdä näkemättä ja kuulla kuulematta. Myös tieto tulee tietämättä.

Itselläni on joitain mielenkiintoisia elämyksiä, joihin liittyy hyvin vahvasti avautuminen sille, että minulla on kokemuksia muualla avaruudessa elävistä olennoista. Silti on suuri kynnys sanoa uskovansa niihin. Tosin minulle on suuri kynnys sanoa uskovani yhtään mihinkään. Kyseessä ei ole siis usko, kyseessä ei ole tietokaan, vaan kyseessä on elämys. Eikä siihen tarvitse uskoa. Sitä ei tarvitse tietää eikä sitä tarvitse perustella. Erästä viisasta miestä lainatakseni "Kokemus on jotain, josta voit kirjoittaa, elämys on jotain, mikä on." Elämys ei muutu, se ei kulu, se ei tyhjene eikä täyty. Kokemus sen sijaan on jotain, jotain, minkä tajuaminen voi muuttaa muotoaan. Mm. näistä syistä on tarpeetonta kritisoida toisten kokemuksia, jotka sisältävät elämyksiä. Niistä voi kysellä, mikäli on aidosti kiinnostunut, mutta kaikki tarpeeton tylyttäminen... Mitä se on? Mitä se saa aikaan? Mitä se antaa tylyttäjälle? – Pakoa omasta todellisuudesta. Ottakaa siis kaikki tarinat, elämykset, kokemukset jne. iloisina ja avosylin vastaan, toinen toista rakastaen ja kunnioittaen. Kaikki se rikastuttaa, niitäkin, jotka haluavat vain vängätä. Heilläkin on nähtävästi kiinnostus ko. asioita kohtaan, koska kaikkeen siihen jänkätykseen käyttävät hyvin hyvin paljon aikaa. Jos ei koe näitä asioita omakseen, niitä ei ole pakko ottaa omakseen, mutta niillä ei ole välttämätöntä myöskään lyödä toinen toistaan.

Voin kuvitella, että osa avaruuden asukeista ei ole ystävällistä väkeä. Osalla ei ole sieluakaan. Osalle ruumiillistuminen ei ole tarpeen tai edes mahdollista kaikkiin heidän vierailuihinsa. Jos näitä on hirvittävän vaikea kuvitella, niin voisi miettiä vaikka nykyisiä tiedonsiirtoväyliä. Sitä, miten tieto liikkuu ja missä muodossa. Tietoisuus, astraalimatkat, selvänäkö jne. voidaan kaikki rinnastaa jollain tapaa samalla ideaa soveltaen. "Tulkoon valkeus. Ja valkeus tuli." :D

Valitettavasti kaikki yleismaailmallinen äly ei ole vain niiden käsissä, jotka näkökulmastamme haluavat meille hyvää.

Avatar
bhdn
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 17:12

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja bhdn » 15 Tammi 2013, 18:10

Teresia_, Tosi hyvää textiä :peukku: :)

Tottako?
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Huhti 2013, 19:34

uni vai kokemus?

ViestiKirjoittaja Tottako? » 20 Huhti 2013, 20:15

Hei.. piti ihan rekisteröityä foorumille, jotta voin kertoa oman tapaukseni.. Siis olen jostain syystä ihan nappulasta asti pelännyt kuollakseni hysteerisesti niitä nk. "harmaita" olentoja.. Muistan joskus kakarana, kun äiti tykkäs katsoa salaisia kansioita, ja siinä jossakin jaksossa vilahti sellanen, niin sain ihan hillittömän paniikkikohtauksen, äiti joutu tosissaan tekemään aika paljon että rauhotuin... enkä varmaan viikkoon sen jälkeen uskaltanu olla yksi missään..

Mistä lie johtuu moinen, en tiedä. Joskus kerroin asiasta psykoterapeutille, jonka luona teini-iässä jouduin käymään kun koulu meni päin puuta ja mua kiusattiin aika rankasti siellä, sain sellasia selittämättömiä kohtauksia joista en itse muista mitään. Jokatapauksessa, terapeutti mietti että saanko ahdistusta kun näen esim. ultaäänikuvan sikiöstä, onhan siinä aika paljon samankaltaisuutta tollasiin isopäisiin mustasilmäisiin olentoihin.. en saa.

Jostakin lapsuudesta muistan hyvin selkeitä unia, jotka miellän painajaisiksi, jokainen uni on kaavaltaan sama: Herään yöllä tunteeseen, että joku tuijottaa, on vähän jano/vessahätä tai vastaavaa. Nousen ylös ja tunnen edelleen sellasen epämääräsen vähän ahdistavan tarkkailuntunteen. En uskalla nousta sängystä, vaikka onkin vessahätä/jano, ja menen peiton alle piiloon. Havahdun siihen, että ikäänkuin nousen patjan yläpuolelle "leijumaan" enkä pysty liikuttamaan itseäni, olen kuin halvaantunut, koitan huutaa, mutta en saa ääntä. Kyyneleet valuvat silmistäni, olen hysteerisessä tilassa ja pelkään ihan hulluna. Joitain hahmoja liikkuu ympärilläni, valo himmenee ja kirkastuu ajoittain, kuulen jonkunlaista ikäänkuin puhetta, mutta en saa siitä mitään selvää. Äänet ikäänkuin kaikuvat päässäni enemmän kuin korvissa, en osaa selittää sitä.
Jossakin vaiheessa tunnen, kuinka jokin pistää oikeaa reittäni, tunne on vähän polttava, ikäänkuin jotain kuuma painettaisiin ihoa vasten. Tämä oli yhdessä unessa, toisissa on muita kohtia joihin pistetään, tai joskus ei tapahdu mitään sellaista, tunnen vaan halvaantuvani ja nousevani ilmaan. Tältä reiden pistämiskerralta tosin minulla on edelleen olemassa jälki. Silloin kun se tapahtui, heräsin aamulla ja löysin vasemmasta reidestäni sormenpään kokoisen reijän, sellaisen ihan kuin olisi pieni pala otettu pois. siisti, sormenpään mentävä reikä.
Tästä syystä en nyt ole sitten ihan varma olenko nähnyt unta, vai onko minulle tapahtunut tuollainen kokemus ihan oikeasti. Kun tuo reiden pistäminen tapahtui, olen ollut jotain alle 10 vuotias, ja näitä unia oli silloin todella paljon. Teini-ikään päästessä niitä tuli säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta kuitenkin niitä oli vähintään kerran kuussa.

Nyt aikuisiällä harvemmin, ehkä kerran vuodessa koen vastaavia unia, mutta olen miettinyt myös unihalvauksen mahdollisuutta, kerran jopa mieheni on joutunut väkisin herättämään minua kun olen huutanut kauhuissani.. Viimeisin kerta taisi olla Joulun alla, siinä oli myös epämääräisiä hahmoja ja ääniä, tunne että tarkkaillaan ja sörkittiin eri kehon osia. Oikean rinnan sivussa, kainalon alueella on aristava pahkula ollut tästä lähtien ja kyllä, olen käynyt sen tutkituttamassa, ei ole rintasyöpä ;)

Samalla olen miettinyt sitä, että mistä ihmeestä se johtuu, että olen lapsesta asti vaistonnut ihmisissä fyysiset heikkoudet, kuten esim. "ennustin" isoisoäitini kuoleman karmivana ennenäkynä, ikäänkuin sain sähköiskun kaltaisen tunteen, näin silmieni editse kuvan sykkivästä sydämestä, joka pumppaa ja yhtäkkiä alkaa pumpata epätasaisesti, veren seassa on jotain kokkareita jotka vaikeuttavat pumppaamista, ja sitten sydän ikäänkuin "räjähtää" ylikuormittuneesta veren ja kokkareiden määrästä.. Isoisoäitini kuoli seuraavana päivänä sydänkohtaukseen.

Tämän kaltaisia on ollut paljon, lähinnä jokainen vähänkään minulle läheinen henkilö, joka on kuollut, olen saanut jonkunlaisen flashin siitä.. yleensä se tulee juuri kun olen koskettanut henkilöä, jos hänellä on jokin vakava fyysinen tila joka johtaa kuolemaan lähipäivinä. (tästä syystä inhoan, kun ihmiset tulee liian lähelle ja halailee ja koskettelee.)

Kummallisia kokemuksia on juu siis ollut, ovatko sitten unia, jonkunlaista mielen herkkyyttä vai ihan oikeita kohtaamisia. Sen verran täytyy sanoa, että koska olen tavallaan jo "tottunut" siihen tunteeseen että yöllä näen noin todellisen tuntuisia unia (ne ihme leijumiset ja sörkkimiset) niin en enää suoranaisesti pelkää niitä, ne vain ovat senverran epämiellyttäviä, että niitä ei haluaisi, en vaan oikein tiedä millä niitä estäisikään. Katoilevat, paikkaa vaihtelevat esineet, tuntemukset tarkkailusta, tietynlaiset valoilmiöt, lämpötilojen vaihtelut, kadonneet muutamat tunnit toisinaan, kummalliset mustelmat sekä haavaumat, pistojäljet, palohaavat yms ovat niin jokapäiväisiä minulle sekä muulle perheelleni, että niitä ei oikeastaan edes osaa ottaa mitenkään kummallisina. Alkuun tietysti sitä pelkäsi ja mietti että onkohan joku kamala muistisairaus tai jokin, että teloo otseään tai menettää tajun tai muuta, mutta koska kukaan meistä ei ole loukkaantunut, tai muuten traumatisoitunut, niin elämä jatkuu kummallisten asioiden lomassa normaalisti.

Lähipiiristäkään oikeastaan kenellekään emme ole asioista puhuneet, kerran anoppi uimahallissa käydessämme ihmetteli täysin tasaisen pyöreää mustelmaa lonkkani seudulla, johon totesin vaan että olen vähän sählä ja että telon itseäni.. vaikka todellisuudessa ei ollut hajuakaan, mistä sellainen jälki olisi voinut tulla, sekin oli aamulla vaan mystisesti siinä, vaikka vielä illalla ei ollut.

Noh, tässä nyt oli mun omat kummalliset unet/kokemukset..

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 25 Huhti 2013, 02:32

Tääkin tapaus näyttää olevan semmonen sopimus alieneiden kanssa, eli ne antaa selvännäköä ja henkistä kasvua ja saa tehdä eri kokeita. Itse en koskaan suostuisi moiseen, sehän tuntuu aivan karmealta, mutta jos sua ei pelota etkä tunne traumaa, vaan saat jotain takaisin, se ei näytä pahalta. Mutta kyllä sopimus voi rikkoa ja saada kokeet lopetettua, jos haluaa. Riittää, että ottaa yhteyttä niihin alieneihin ja et ne suostuu lopettamaan.

Avatar
Heukki
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Touko 2013, 21:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Heukki » 01 Touko 2013, 21:59

Itse olen ollut ufoista ja alieneista kiinnostunut jo monta vuotta, mutta en ole koskaan kokenut/nähnyt mitään muuta kuin satelliitteja taivaalla. En näe edes aiheeseen liittyviä unia vaikka mietin näitä tyyliin 24/7 (no okei, ehkä yhden sieppaukseen liittyvän olen nähnyt ja olin siitä innoissani monta päivää).

Tiedän että kuulostan pöljältä, mutta yksi suurimmista haaveistani olisi nähdä edes ufo livenä. Kuulun niihin ihmisiin jotka ei usko ennnen kuin näkee, joten en voi olla 100% alienien olemassaolosta ennenkuin näen omin silmin....en kestä tätä turhautumisen määrää.

Kuva

(Jos jollain on alieni kavereita sanokaa että tulevat tänne ja vaikka "sieppaavat" minut, kiitos)
Viimeksi muokannut Heukki, 05 Touko 2013, 02:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 03 Touko 2013, 21:50

Herra jestas, älä nyt tommosta ajattele, EThän halua tulla siepatuksi, siitä voi vain pahaa tulla!!! Kattele sen sijaan UFOleffoja ja videoita. Ole järkevä!

Avatar
Heukki
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Touko 2013, 21:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Heukki » 05 Touko 2013, 03:08

Haha, eipä väliä vaikka söisivät kunhan näen ne omin silmin

Usko pois, niitä on kyllä tullu kateltua :p

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 05 Touko 2013, 18:19

Ei ne syö, mut jos pyydät niiltä jotain ne voi käsittää sitä sopimuksena ja laittaa sun kehoon implantteja, jotka saavat sut (mieli)sairaaksi ja ne voi varastaa sielupaloja sulta ja lopuksi viedä koko sielusi orjaksi omalle planeetalleen. Toivottavasti olen pelottanut sut tarpeeksi.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 06 Touko 2013, 15:06

Noi Alienit tuntuvat olevan aika ronkeleita kohteittensa suhteen, jos "Heukille" ei ole vuosien kiinnostuksen jälkeen ns. kontaktia tullut (yhtä unta lukuunottamatta) niin tuskinpa sitä kontaktia tulee tässä ketjussa olevien kahden viestinkään takia.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Heukki
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Touko 2013, 21:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Heukki » 06 Touko 2013, 19:14

portinetsija197 kirjoitti:Noi Alienit tuntuvat olevan aika ronkeleita kohteittensa suhteen, jos "Heukille" ei ole vuosien kiinnostuksen jälkeen ns. kontaktia tullut (yhtä unta lukuunottamatta) niin tuskinpa sitä kontaktia tulee tässä ketjussa olevien kahden viestinkään takia.

En usko minäkään, oli vaan pakko purkaa tätä jonnekin.

Olisi mielenkiintoista tietää millä perustein ne alienit sitten valitsevat kohteensa? vältteleekö ne mua ihan vaan sen takia koska olen niin kiinnostunut/utelias? vai koska olen niin "tylsä"? vai oonko vaan "huonotuurinen"?

Ja Koalani, en ole ikinä ennen kuullut sieluja ryöväävistä alieneista ja koko juttu kuulostaa muutenkin niin ihmeelliseltä että et valitettavasti ole saanut vielä muuta aikaan kun virneen naamalle.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 07 Touko 2013, 00:40

Saa toivoa, Portinetsijä!

Heukki kirjoitti:En usko minäkään, oli vaan pakko purkaa tätä jonnekin.

Olisi mielenkiintoista tietää millä perustein ne alienit sitten valitsevat kohteensa? vältteleekö ne mua ihan vaan sen takia koska olen niin kiinnostunut/utelias? vai koska olen niin "tylsä"? vai oonko vaan "huonotuurinen"?

Ja Koalani, en ole ikinä ennen kuullut sieluja ryöväävistä alieneista ja koko juttu kuulostaa muutenkin niin ihmeelliseltä että et valitettavasti ole saanut vielä muuta aikaan kun virneen naamalle.


Parempi virnistellä kuin tulla niiden kohteeksi. Mä olen työssä tässä jutussa, siksi varoittelen. Mutta ei, tuskin ne välttelee sua, koska olet utelias tai tykkää sua tylsänä. Sä olet hyvätuurinen! Mä luulen, että sun henkiopas/suojeluenkeli suojelee sut, koska hän tietää, ettet meinaa pahaa. Jos todella haluaisit solmia jonkin vakavan sopimuksen niitten kanssa, opas joutuisi kunnioittaa sun vapaata tahtoa. Tai sitten tämmöinen kohtaus ei ole osaa sun elämäntehtävää, sulla ei ole negatiivista karmaa ja siksi sut suojellaan.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 10 Touko 2013, 13:27

Minä vaan lasken todennäköisyyksiä, vuosien kiinnostus versus pari viestiä päälle ei kyllä juurikaan muuta kontaktin syntymän todennäköisyyttä verrattuna vuosien kiinnostukseen yksinään. Heukki kuulunee siihen noin 99,99 % ihmisistä joista "alienit" eivät ole kiinnostuneet näinhän se on nähtävä jos miettii realistisesti oletettujen abduktioiden määrää ihmiskunnan lukumäärään verrattuna.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 20 Touko 2013, 11:19

Hänet luultavasti suojellaan pahoilta alieneilta hyvän karmansa ansiosta, hyvät alienit ei ole kiinnostuneita koska sillä ei ole karmisia suhteita niitten kanssa ja neutraalit alienit eivät ole löytäneet häntä!

Avatar
Heukki
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Touko 2013, 21:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Heukki » 22 Touko 2013, 19:12

Okei, mulle tapahtu viimeyönä jotain niin omituista että pakko jakaa......

Ensinnäkin, olin eilen herännyt vasta 20:30 eli olin nukkunut n. 16-18h (??) joka on...outoa vaikka mulla onki tapana nukkua aika pitkään mut tota voi sanoa ennätykseks. Ei sillä et tää liittyis tapaukseen mitenkään mut outoa silti.

No anyway, ilta oli menny ihan suht normaalisti, mitä nyt vähän huono olo koska olin aamun masennuslääkityksen missannut. Noin kahden jälkeen yöllä menin parvekkeelle kattelemaan tähtiä ja siinä kun kissaa rupesin paijailemaan niin ikään kun joku ois "vetäny" mun huomion taivaalle, käännyin kattomaan ja näin pienen valopallon, josta voin olla 1000% varma ettei ollut satelliitti koska se meni lujempaa mitä ne yleensä, "vilkutti" muutaman kerran todella kirkkaasti eikä lentäny suoraa viivaa vaan ikäänku mutkitteli. Sitä sit tölläsin suu auki kiroten samalla kun ei ollut silmälaseja päässä (paska kaukonäkö). Sen jälkeen kun oli lentäny pois näköpiiristä juoksin lasit hakemaan ja jatkoin tähtitaivaan töllöttelyä. Vähän ajan päästä huono olo voimistu ja tuli voimakas halu mennä sänkyyn pötköttelee jonka sit tein ja...

Makoilin siinä ekat 10 min. ihan normaalisti ja kissakin tuli viereen nukkumaan. Nyt kun yritän muistella niin ekana tuli semmonen ihme olo, ihanku vartalon hallitseminen ois ollu jotenki hankalaa (vaikea selittää ärr) ja tuntu ku oisin ruvennu jotenkin kissaan nojaamaan...yhenäkin tyhjästä iski semmonen todella voimakas ja epämiellyttävä "signaali/säde"(??) joka pisti mut supistamaan silmiä ja se tavallaan vei multa kokonaan kyvyn liikuttaa vartaloa ja nähdä?? en oo täysin varma mut yritin kai peittoa heittää pään päälle jossa en vissiinkään onnistunu ja se signaali ei ollu jatkuva vaan tuli semmosissa lyhyissä ja joskus aika pitkissä pätkissä, enkä oo ihan oikeesti koskaan semmosta kokenu edes unissa ja se oli jotain niin omituista ja TODEN tuntuista että oon 99.99% varma etten uneksinu.. Kun pidin silmiä kiinni niin sen "signaalin" takia mun silmissä pyöri jotain ihme kuvioita ja kun koitin silmiä avata niin näin todella heikosti, ikäänkun peiton läpi, hahmon seisomassa keittiön oven edessä ja "tunsin" toisen hahmon seisomassa lähempänä jota en kuitenkaan nähnyt. Voin rehellisesti sanoa että siinä vaiheessa mulla oli paskat housussa enkä pystyny kunnolla ajattelemaan tai mitään sen signaalin takia ja toivoin että se menisi vaan ohi...tästä olen todella epävarma mutta tuntui kuin toinen niistä olisi ottanut peittoa pois mun korvan päältä ja pistäny sinne jotakin??? en tiedä, mutta sen jälkeen se signaalimikälie alko helpottaa eli siis käymään harvemmin ja oloki rupes vähän helpottamaan..

Se signaalihöskä aiheutti mulle siis ihan hirveesti aisti ja näköharhoja, tuntu et oisin vetäytyny pois sängystä ja näin jotain ihme juttuja ja...tätä on niin uskomattoman hankala selittää. Kun vihdoin "heräsin" siitä olo oli niin sekava...istuin sängyllä vähän aikaa ja mietin oliko se vaan unta vai mitä helvettiä just tapahtu. Enkä siis "heränny" siitä niinkuin yleensä unesta herään vaan olin ihan virkeä, mutta olo oli todella sekava. Tuntui että näköharhat jatkui vielä jonkun aikaa siitä ja olo oli todella epätodellinen. Pistin parvekkeen oven kiinni, pesin hampaat, laitoin kaikki valot kiinni ja menin takaisin sänkyyn, äärimmäisen hölmistyneenä ja sekaisin :_D

Nytkun sitä myöhemmin miettii niin tuntuu että se loppujen lopuksi oli vain unta tai jotain ihme sekoomista mutta....se ihme signaalisädehöskä mikälie pisti pään kuinteki niin sekasin ja se tuntui kuitenki niin äärimmäisen todelta...en tiedä.

Anteeksi kun teksti on niin sekavaa mutta olo on vieläkin sen mukainen ja tätä on todella vaikea kuvailla kirjottamalla _| ̄|○

PS. Enkä usko että kyse oli unihalvauksesta koska makasin koko sen ajan kyljellään ja se....ei vaan tuntunut unihalvaukselta lainkaan. Edelleenkin, sitä on niin hankala kuvailla D::

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 23 Touko 2013, 01:05

Ei kai ollut unihalvausta, mut ehkä astraaliprojektio. Ehkä alienit auttoi sut tekemään astraaliprojektion, niin että pystyit näkemään ne. Ehkä se väsytti sut niin paljon, et sä tarvitsit paljon unta sen jälkeen. Ehkä alienit yrittää houkutella sut ja jakoilee lahjoja... Nukuit sä varmasti kaiken sen ajan vai voiko olla, et sut vietiin jonnekin? Löytyyköhän merkkejä sun kehosta?

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 23 Touko 2013, 09:44

Masennuslääkkeen oton missaaminen voi aiheuttaa erinäisiä oireita kuten näköhäiriöitä, tuntoaistimushäiriöitä ymv (lista on pitkä). Kokemus voi johtua tuostakin.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Koalani » 23 Touko 2013, 15:39

Ehkä, mut miksi hänellä oli alunperin masennusta? Ehkä se johtui avaruusolentojen toiminnasta.

Avatar
Heukki
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Touko 2013, 21:05
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Heukki » 23 Touko 2013, 20:18

Oon missannu ne monta kertaa aijemminkin eikä ne muuta aiheuta kuin huonoa oloa...
En todellakaan menis sanomaan että se siitä johtu! tai oli sit aika oscarin arvonen hallusinaatio, etenki se sädesignaalimikälie.
Ja siis mulla on ollu masennusta lähestulkoon koko ikäni niin en menisi alieneita siitä syyttämään.

Rupesin just miettimään tota äärimmäisen pitkää "unta", et mulla on ollu muutaman kerran aikasemminkin tommosia todella pitkiä unia, joista oon aina heränny mielettömän päänsäryn kanssa ja oon aina nukkunu ne "putkeen". Meinaan siis et mun nukkuminen on aina todella katkonaista ja heräilen vähän väliä. Toki tolle kaikelle on varmasti luonnollinen selitys mut rupes vaan mietityttää..

Ja mikä ihme on astraaliprojektio??


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa