Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 24 Huhti 2008, 11:58

Elikkäs tälle alueelle olis kiinnostava saada abduktioihin elikkäs ufosieppauksiin liittyvää keskustelua ja ufo/abduktio -uniin liittyvää keskustelua.

Ja muutenkin kaikkeen tuollaiseen liittyvää.
---
Monesti nään viikon aikana ufo ja -abduktiounia, viime keväästä asti olen niitä nähny. Ihoonkin on tullu monesti selittämättömiä arpia. Viimekesänä tuli kummankin polven yläpuollelle punaset pisteet ja näistä asioista oon keskustellu jonkun ufotutkijankin kanssa puhelimessa samalla kun tein uforaportin. Piti päästä joskus suomen ufotutkijoiden järjestämään hypnoositutkimukseen, mutta ei sitten onnistunukkaan.


Itse näin tässä toissäyönä unta että olin jossain saaressa, sitten siellä taivaalla alkoi näkymään 3 muukalaisten avaruusalusta ja kuvasin niitä kameralla. Sit jostain pilvestä iski salama järveen ja yhtäkkiä huomasin, että olen yhessä niistä avaruusaluksista ja makaan tyyliin sellasella hammaslääkärin tuolilla, ne olennot on sellasia ihmisen näkösiä aikalailla ja niillä näkyy verisuonet ihon läpi, niil on vaan isompi pää kun ihmisillä ja siinä ne tekee mulle testejä. Porailevat hampaita, tunkevat napaan jotakin ja pistävät niitä implantteja joissa on seurantalaite ja klassisin juttu on se että ne tekee jotain risteytyskokeita. Sitten puhuin telepaattisesti jotain niitten kanssa ja huomasin yhtäkkiä että oonkin järvessä ja takasin siellä saaressa.

Oon näitä unia monenlaisia nähny, niitä on ihan kauheesti..

Joskus sitä ajattelee että on voinu tulla abduktoiduks, monella muullakin voi olla samanlaisia aatteita :roll: .

Suomessakin on monia ihmisiä kateissa, joskus ajattelen että jotkut niistä voi olla siepattuja, mutta ei sitä koskaan tiedä, jotkut häviää kuitenkin vaan kuin tuhka tuuleen, omituista..

Kertokaas omia unianne, kokemuksianne ja tähän aiheeseen liittyvää :) ?

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 24 Huhti 2008, 16:50

Ihan cool juttu...
Mutta minua aina ihmetyttää miksi aina ne ufot on itse leikkelemässä kun nehän on teknologia biljardi vuotta meitä edellä että niillä voi olla joku nanometrin tarkkuiset robotit tekemässä sen?!?
Vai olisikohan se vaan että monilla mielikuvitus ei riitä keksimään oikeastaan niinkin yksinkertaista juttua ja kun elokuvissa ne tekee aina sen itse kun se näyttää hienommalta kuin joku kone näpertämässä.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Eob » 24 Huhti 2008, 21:07

Korvapuikko kirjoitti:Ihan cool juttu...
Mutta minua aina ihmetyttää miksi aina ne ufot on itse leikkelemässä kun nehän on teknologia biljardi vuotta meitä edellä että niillä voi olla joku nanometrin tarkkuiset robotit tekemässä sen?!?
Vai olisikohan se vaan että monilla mielikuvitus ei riitä keksimään oikeastaan niinkin yksinkertaista juttua ja kun elokuvissa ne tekee aina sen itse kun se näyttää hienommalta kuin joku kone näpertämässä.


Miten niin tekniikassa edellä? Ei nyt välttämättä aivan kamalasti, on vaan vähän kehittyneempää avaruusmatkailua.
Pilkunviilausta: Biljardi ei ole luku. :l
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja ridikulous » 24 Huhti 2008, 21:38

Niin, biljardihan on yksi hienoimmista peleistä mitä ylipäänsä on :alien:

Sinällään en usko, että pelkkä abduktiounien näkeminen olisi osoitus todellisesta abduktiosta. Sillä usein unen näkijä itse uskoo tai jopa toivoo pääsevänsä kontaktiin avaruusolentojen kanssa, ja sitä kautta ne tulevat uniin. Ja nuo oudot jäljet... Voisiko aiheuttaja olla sama kuin stigmoissakin, eli todennäköisesti mielen voima?

Tai sitten totuus on todella ihan jotain muuta :alienownage:
yes, it may seem ridiculous.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Huhti 2008, 18:38

Varmasti uskon silti että tapahtuu oikeitakin abduktioita, mutta tuskin mikään avaruusalus aka lentävä lautanen tulee johonkin keskelle kaupunkia, ohjaa valosäteen ikkunaan ja sit siepataan sut johonkin alukseen.

Luulen, että suurin osa näistä tapahtuu sellasilla seuduilla missä on tyyliin 5 as/km² .

Luin Tapani Koivulan "Viestejä" -kirjasta, että näitä abduktioita ja risteytyskokeita tekevät juuri ne harmaat, lyhyet, isopäiset, mustasilmäiset olennot. Btw, kannattaa lukea se kirja, jos tykkää vähän enemmän tietää noista avaruusolioiden aatteista tms, en tiedä sitten uskooko kovin moni :roll: .

Itse ainakin luulisin että jos ihmisille annettaisiin tilaisuus kertoa kokemuksistaan loukkaamatta toista ja oltais avoimia enemmän, niin moni paranormaali kokemus/kokemukset (MYÖS NÄMÄ ENKELINÄYT, HENKINÄYT JA MUUT)
tulisi paremmin esille ja ei monikaan enää sulkeutuisi pahemmin kokemista asioistaan. Sellaisen loukkaamisen, herjaamisen, kokemusten vähättelyn ja muun poisjättäminen voisi mahdollistaa paremmin paranormaalien asioiden tutkinnan oikeasti kunnollla. Tietysti asia pitää tutkia hyvin, ennen kun voi kunnolla uskoa, että mitä on tapahtunut ja varsinkin mitä OIKEASTI on tapahtunut (Esim. on olemassa paljon feikattuja ufokuvia) Mutta on myös olemassa varmasti myös oikeita kokemuksia.
Jännä vain, että nämä ufoasiat/sieppaukset on nousseet esille vasta 40-luvun jälkeen suurinpiirtein, tosin luulen että nuo olennot tajusivat sillon, että ihminen on keksinyt keinon tappaa muut ja itsensä ja ennenkaikkea tuhota planeetan, niin ne alko nyt sitten vilisemään täällä kun kello raksuttaa jonkun Mr. Bushin ja Putinin, kunnes jompikumpi painaa "punasta nappia". Mut abduktiot erikseen kenties? Harmaat pikkumiehet ovat lukiemieni (lukemieni ja lukemieni, valitan =S) mukaan menettämässä oman yksilöllisyyden ja tunne-elämänsä niin kehittyneen teknologian takia, sen takia ne tutkii ihmistä että miten ne sais takasin tunne-elämänsä ja nää muut ja tekee niitä risteytyskokeita, et jos ihminen tuhoaa maapallon niin ne voi asuttaa näillä hybrideillä (ihmisen ja avaruusolion risteytyksillä) maapallon uudelleen, ellei joku jättimeteoriitti törmää ennen sitä tänne ja maapallo mene osiks :S. Muilla planeetoilla varmaan kommunikoiminen tapahtuu telepatialla ja kaikki tietää toistensa ajatukset, mikäs siinä kun tietäis toisen keksinnöt ja muut ideat ;D.


Mutta, itse uskon ainakin siihen, mitä mun täti kertoi siellä lapissa 50-60 -luvulla tapahtuneen, oon tainnu pistääkin sen tänne johonkin topikkiin.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Huhti 2008, 19:19

http://youtube.com/watch?v=PgoMawoP7_4

Intruders -elokuvasta pätkiä (vuodelta 1992), jossa naista on kaapattu muutaman kerran kenties ja näkee siinä oman ja jonkun toisen alienin sekasiittosen hybridilapsensa.
En suosittele heikkohermoisille, itse en saanu nukuttua ainakaan viikkoon tuon jälkeen.
Muuten on kyllä erittäin hyvä videopätkä, mut kieli on jotain muuta ku englantia, kenties ranskankieltä..
Kannattaa katsoa kuitenkin jos uskaltaa, vaikka onkin elokuva...

http://youtube.com/watch?v=lE9dQxEtw78&feature=related

--

Ja kenties joku feikki harmaasta alienista :p

http://youtube.com/watch?v=SPuxXqwNHS4&feature=related

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 01 Touko 2008, 16:19

Hyvä dokumentti harmaista alieneista

UFO - The Greys Agenda part 1 of 5

http://youtube.com/watch?v=8TEIdJ-fHRk

ja loput osat löytyykin YouTubesta myös

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Eob » 03 Touko 2008, 13:03

Miksi avaruusolennot muuten mielletään melkein aina vihreiksi? o,O
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Ufomies » 03 Touko 2008, 14:47

Hei! Eipäs nyt ruveta epäilemään aitouttani! :D

Vanhastaan ihmisille näyttäytyi hyvin pienikokoinen, vihreähipiäinen rotu. Heitä kutsuttiin nimellä "keiju". Kohtaamiset heidän kanssaan ajoittuivat suunnilleen pronssikaudelle, rautakaudelle ja keskiajalle.

Eräs skeptikko kysäisi Fox Mulderilta ivalliseen sävyyn outojen ilmiöiden aiheuttajaa:

"Little green men, perhaps?"

Mulder vastasi:

"Actually they are grey..."

:D

Meistä on moneksi.
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 06 Touko 2008, 17:33

Joo, jännä että kaikki sanoo "pieniksi vihreiksi miehiksi" vaikka itseasiassa ne onkin niitä harmaita kenties :D.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Wespa » 06 Touko 2008, 21:16

Tiia kirjoitti:Joo, jännä että kaikki sanoo "pieniksi vihreiksi miehiksi" vaikka itseasiassa ne onkin niitä harmaita kenties :D.

Johtuu ihan siitä koko vartalon "nanopuvusta", mikä niillä on päällä. ;)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Eob » 07 Touko 2008, 07:09

Mutta miksi nanopuku on vihreä?
Voisihan se olla vaikka... keltainen.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Eob » 07 Touko 2008, 15:32

Ufomies kirjoitti:...
Meistä on moneksi.


Ja niin on varmaan heistäkin.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Touko 2008, 15:34

Ja minkälaisia ne on sitten sieltä nanopuvun alta? mörköjä vai ;SS??

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja ninjani » 16 Touko 2008, 23:47

Jostain keskusteluista kuulin, että ne on sellaisia limasia... En nyt tarkalleen muista miten se oli... Mutta jospa joku täydentää vähän... :)
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Trauma » 17 Touko 2008, 00:57

ninjani kirjoitti:Jostain keskusteluista kuulin, että ne on sellaisia limasia... En nyt tarkalleen muista miten se oli... Mutta jospa joku täydentää vähän... :)

Jotkut kesustelut = perseestä.

Omasta mielestäni ei ole mitenkään tähtiin kirjoitettua, että kaikki avaruusolennot olisivat limaisia, vihreitä, tuntosarvekkaita. Olemmehan mekin olemassa, mutta silti olemme (nimenomaan omasta mielestämme) normaaleja. Voisin kuvitella humanoidien olevan hyvinkin paljon meidän näköisiämme.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 18 Touko 2008, 18:19

Siis äääää, mä en voi mitenkään kuvitella et joku limakasa on niitten puvun alla ;SSSS. Miettikää sellanen, sanotaanko nyt että tyypillinen avaruusolento, joka on harmaa ja kissamaiset mustat silmät niin se onkin limakasa jolla on mustat isot silmät :SSS!
Pelottavaa :roll:

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 18 Touko 2008, 19:18

Tiia kirjoitti:Siis äääää, mä en voi mitenkään kuvitella et joku limakasa on niitten puvun alla ;SSSS. Miettikää sellanen, sanotaanko nyt että tyypillinen avaruusolento, joka on harmaa ja kissamaiset mustat silmät niin se onkin limakasa jolla on mustat isot silmät :SSS!
Pelottavaa :roll:



kieltämättä aika vaikea kuvitella :D ... ja jos ne sellasia olis, niin en välttämättä kehottais riisumaan sitä "avaruuspukua" jos satun joskus rotua kohtaamaan :lol:
I believe..

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja ridikulous » 18 Touko 2008, 19:20

Tunhhu kirjoitti:kieltämättä aika vaikea kuvitella :D ... ja jos ne sellasia olis, niin en välttämättä kehottais riisumaan sitä "avaruuspukua" jos satun joskus rotua kohtaamaan :lol:

Ethän sinäkään välttämättä ensi töiksesi riisuisi vaatteitasi avaruusolennon kohdatessasi, olettaisin :mrgreen:
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 18 Touko 2008, 19:23

ridikulous kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:kieltämättä aika vaikea kuvitella :D ... ja jos ne sellasia olis, niin en välttämättä kehottais riisumaan sitä "avaruuspukua" jos satun joskus rotua kohtaamaan :lol:

Ethän sinäkään välttämättä ensi töiksesi riisuisi vaatteitasi avaruusolennon kohdatessasi, olettaisin :mrgreen:


Päinvastoin :D .. se olis ensimmäinen tekoni ! :lol:
I believe..


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa