Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 18 Heinä 2013, 22:54

Illalla aloin makkoileen sängyssäni, satuin kuvaamaan puhelimellani pätkän ja huomasin siinä jotain "outoa" joten jatkoin kuvausta. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mitä teidän mielestä nämä ovat, olisi kiva kuulla muittenki mielipiteitä. Kiitooos :)

:ufo:

Avatar
Weerasti
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Heinä 2013, 12:09

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Weerasti » 18 Heinä 2013, 23:10

mun mielest toi on jonku taskulampun valo, tai heijastat jollai :D

Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 18 Heinä 2013, 23:23

Joo ei muuten tasan saa taskulampulla tommosia aikaan :) ihan otin vaan kameran käteen ja alkoin kuvaamaan JA näin myös itse ne. Eikä ollu eka kerta :) nyt vaan sattu nauhalle :angel:

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 19 Heinä 2013, 13:27

Jonkunlaisia orbejahan nuo on, osa vaikutti valon heijastumalta pölystä tai vastaavasta. Pari pienempää voisi olla hyönteisiä tai sitten jotain muuta. Vaikea sanoa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 19 Heinä 2013, 15:09

Omaan silmään ei ainakaan osu mitään sellaista tuossa videossa joka nostaisi mielenkiinnon tasoa. Samanlaisia "orbbeja" saa helposti tallennettua kun tavalliset pölyhiukkaset lähtevät liikenteeseen ja kesäisin hyönteiset. Viimeistään sitten saa hyviä "orbbi"videoita tallennettua kun polttiaiset (Ceratopogonidae) tulevat Suomen kesää värittämään ja pirulaiset viihtyvät sisälläkin vallan mainiosti. Paljain silmin niitä on suht haastava huomata, mutta helposti jäävät videokameralle sopivan taustavalon kanssa.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 19 Heinä 2013, 16:17

Aika jännia "pölyhiukkasia" olet kyllä nähnyt jos nuo muistuttaa niitä. Mielenkiinnolla haluaisin nähä vastaavaan videon "pölyhiukkasista" niin voisi verrata vähän. Mutta joo empä minä voi todistaa teille että näin ne paljaalla silmällä itse :) Ihmiset joilla on korkeampi värähtelytaajuus näkee paremmin kaikkia valoilmiöitä, toiset taas ei . Sama homma aurojen näkemisessä joita myös pystyn näkemään. Videon kuvaamisen jälkee kuvasin toista videota ja yhtäkkiä niitä ei ollukaan, eikö polyjen pitäisi leijailla huoneessa eikä kadota parin minuutin jälkeen? Minulla on enemmän videoita näistä ja voin kuvata lisääkin jos haluatte :) Pitää jossai vaiheessa tehä semmonen "kooste" kaikista nuista kuhan on kuvaillut enemmän ja opetellu editointia

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 19 Heinä 2013, 19:45

Minäkin kyllä näen auroja, olen kirjoittelutkin asiasta täällä. Heijastumat ilmassa olevista pienhiukkasista ovat sattumanvaraisia eikä toistuvia joten tilanne saattaa muuttua nopeasti. Hyvin nopeasti liikkuvat orbit ovat mielenkiintoisia, muutama videollasi olleista oli sellaisia, niitä ei yleisesti ottaen hyönteiset tai pöly/pienhiukkaset selitä. Kännykkäkameran kuvakenttä tosin on hyvin kapea lähellä linssiä joten vaikutelma nopeudesta voi johtua siitä. Se että näkee paljain silmin jotain vastaavaa on tietenkin vakuuttavampaa mutta ikkunaverhojenkin läpi voi tulla erilaisia valoja ja huoneessa olevat valonlähteiden valot voi heijastua eri pinnoista helposti..
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 20 Heinä 2013, 13:43

Joo pitääpä lueskella itsekkin tuota aura ketjua enemmän tässä. Ehkä osa videolla saattaa ollakkin heijastuksia tms. mutta olen nähnyt vastaavia orbbeja myös pimeällä, valosalla, metsässä,kaupassa,kotona,ulkona,bussissa ja joka paikassa missä ikinä olenkaan, joten kokemukseni perusteella suurinosa nuista on ihan oikeita. Kyllä ne voivat liikkua myös hitaasti mikä on ihan loogista jos miettii lentävää/leijuvaa olentoa. Aluksi näin vaan pieniä vilahuksia/välähyksiä mutta tämä "skilli" on vahvistunut mitä enemmän olen harjoittanut aurojen katsomista (ns "kieroon katsomista"). Tämä on vaan minun näkemys asiasta, ja olisi kiva tietää onko kukaan muu nähny silmällä noita? Kertokaa ihmeessä jos on vastaavia kokemuksia!

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 20 Heinä 2013, 14:11

Olen nähnyt orbeja paljaalla silmällä useassa eri paikassa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 20 Heinä 2013, 15:08

Joo siistiä :). Kuin selvästi näet niitä vai onko ne just tommosia nopeita vilahuksia ja minkä värisiä ne on ollut? yleensä mitä ite oon nähny on just tommosia valkosia mutta oon nähnyt myös violetteja, sinisiä, vihreitä, oransseja ja ne on ollut eri muotosiakin välillä. Ne eri väriset on "leijaillut" monesti sillain hitaasti huoneessa..en kyllä tiiä onko ne enää orbeja sit mutta jotain energiaa kummiskin :)

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 20 Heinä 2013, 15:49

Väriskaalaa on ollut laidasta laitaan. Osa on ollut pieniä nopeasti liikkuvia valopisteitä ja osa taas isompia valopalloja ja pikkuisen elipsiä muistuttavia (litistyneitä korkeusssuunnassa) valokuvioita. Nämäkin nopeasti liikkuvia. Useimmiten selkeitä liikenopeudesta huolimatta.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Tumppi
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 03 Elo 2012, 22:40

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Tumppi » 20 Heinä 2013, 23:37

Nyt kyllä haiskahtaa huijaukselta. Moisia saa aikaan tod. helposti.

Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 21 Heinä 2013, 08:07

Tumppi kerrotko mullekki miten saan tehtyä tommosia? Ja miksi haiskahtaa huijaukselta? Perusteluja kiitos. Jos löydätte videosta yhtään editoinnin jälkiä niin maksan sille 100e joka narauttaa mut :tapu:

Tumppi
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 03 Elo 2012, 22:40

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Tumppi » 21 Heinä 2013, 15:27

Joskus teen vastaavia valoilmiöitä heijastamalla valoa rannekelloni linssillä. Muutkin lasit, peilit yms. kiiltävät pinnat sopii tarkoitukseen. Kuvaamasi orbit näyttävät minusta menevän seinien ja esineiden pintoja pitkin kuten heijastettu valo. Ei siis esim. tuolin takaa vaan ikäänkuin lähellä kameraa olisi jokin "heijastin" jota lähinnä olevaa pintaa valo kulkee.

Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 25 Heinä 2013, 07:16

Noh se on sinun näkemyksesi asiasta, mutta se ei ole tehty noin :) Ois ihan hauska nähä vertailunvuoksi SINUN tekemä video samanlaisista "heijastuksista". Pistä ihmeessä jos sattuu löytymään

Avatar
Heartagram
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Marras 2012, 14:13

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Heartagram » 09 Elo 2013, 18:59

Ettei vaan ole discopallo siellä katossa pyörimässä ? ;)

Noh, jos tuo ihan aitoa kuvaa on niin ihan mielenkiintoiselta näyttää.
Älä tee pimeässä mitään sellaista, mitä et voi päivänvalossa tunnustaa.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 09 Elo 2013, 22:24

Siinä noin 47 ja 48 sekunnin välissä näkynyt kirkkaampi orbi kyllä vaikuttaa suht. aidolta, se liikkuu kohtuullisen nopeasti ja on "venynyt" muodoltaan jos tarkkaan tarkastelee. Pölyheijastumalta se ei ainakaan vaikuta.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 19 Elo 2013, 22:09

Soiko sulla taustalla telkkari tai vastaavaa vai supisetko iteksesi jotain? Ennyt kauhean selvästi mitään sanoja tm. erottanu mutta jotain "kuiskailua" ainakin oli oma korva erottavinaan, keksitkö itse lähteen vai kannattaisko tuo äänipuoli tsekata tarkemmin?

Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 29 Elo 2013, 05:57

Kalkkaropää ei mulla ollut telkkari päällä enkä silloin kuullut ainakaa mitään ihmeellistä (tai sitte en huomannut vaan ku olin niin innoissaan) mutta nytku mainittit nii jottai suhinaa tuolta kyllä kuuluu :P Ja en ole lisäilly/tehny videoon mitään vaan tuommosena sen kuvasin. Ainut mitä minusta kuuluu on mun hapenotto :alien2:
Viimeksi muokannut Opi-1, 16 Syys 2013, 14:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Opi-1
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 18 Heinä 2013, 19:24

Re: Energiaolennot huoneessani VIDEO (orbs)

ViestiKirjoittaja Opi-1 » 29 Elo 2013, 17:12

Aika jännä, nyt kuuntelin tarkemmin nii 30sekunnin kohalla kuuluu iha selvää puhetta, ja 2min etteepäin niinku joku sanois kunnon lauseita :) cool


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa