Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
WM_

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja WM_ » 21 Syys 2008, 09:34

Ali G- kirjoitti:
Brecle kirjoitti:Miten "noi" muuten liittyy 21.12.2012, tuleekos Alienit silloin tekemään tänne jotain loppua?



Ei, vaan jotain uutta aikakautta. En usko että tuo kyseinen päivämäärä on mitenkään tekemisissä avaruusolioiden kanssa!


Njaa a, miksei :) Ellei ne sitä ennen jo "muuta" luoksemme asumaan.. Toivon todella sydämeni pohjasta että muutoksia tulee tapahtumaan!

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 21 Syys 2008, 16:01

Ai niin, se olikin 21.12.2012... Tyhmä minä, unohdan jopa TÄRKEÄT PÄIVÄMÄÄRÄTKIN ;S.
Olishan se kiva ennakkojoululahja <:

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Ali G- » 21 Syys 2008, 16:55

Tiia kirjoitti:Ai niin, se olikin 21.12.2012... Tyhmä minä, unohdan jopa TÄRKEÄT PÄIVÄMÄÄRÄTKIN ;S.
Olishan se kiva ennakkojoululahja <:



Tuolloin siis avaruusolioiden alukset näyttäytyy, alienit vaan jos on todellista tarvetta näyttäytyy 14. lokakuuta
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Erra
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Elo 2008, 09:27

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Erra » 21 Syys 2008, 17:13

En muista, joko Blossom Goodchildin kotisivu on linkattu aiemmin tähän ketjuun.

Olen pohdiskellut tätä Alabama-juttua nyt muutamana päivänä. Blossom Goodchildin sivulta löytyy monenlaisia, eri ihmisten esittämiä teorioita siitä, mitä Alabamalla kanavoinneissa tarkoitetaan. Aika monet kyllä tuntuvat olevan sitä mieltä, että kanavoinneissa puhutaan USA:n osavaltio Alabamasta. Tein itse pientä tutkimusta (samaa on varmasti moni tehnyt), ja USA:n osavaltion lisäksi Alabama löytyy paikannimenä ainakin Etelä-Afrikasta, Belizestä ja Gröönlannista.

Sanoin aikaisemmin, että minulla oli vahva tunne Afrikasta. Oikeastaan on edelleen. Tutkailin kuitenkin tarkemmin Belizeä, ja löysin mielenkiintoisia yksityiskohtia. Alabama on kartan mukaan vain pieni paikkakunta Belizessä, mutta se sijaitsee Maya-vuorten tuntumassa, missä Maya-kulttuuri kukoisti aikoinaan ja on edelleen jäljellä raunioita. Mayojen ajatellaan kai tehneen yhteistyötä plejadilaisten kanssa, jotka taas olen ymmärtänyt yhdistettävän Valon (galaktiseen) liittoon. Jos näyttäytymispaikka siis olisi Belizen Alabama, voitaisiin se ehkä ajatella jonkinlaisena paluuna.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Ali G- » 21 Syys 2008, 17:16

Erra kirjoitti:En muista, joko Blossom Goodchildin kotisivu on linkattu aiemmin tähän ketjuun.

Olen pohdiskellut tätä Alabama-juttua nyt muutamana päivänä. Blossom Goodchildin sivulta löytyy monenlaisia, eri ihmisten esittämiä teorioita siitä, mitä Alabamalla kanavoinneissa tarkoitetaan. Aika monet kyllä tuntuvat olevan sitä mieltä, että kanavoinneissa puhutaan USA:n osavaltio Alabamasta. Tein itse pientä tutkimusta (samaa on varmasti moni tehnyt), ja USA:n osavaltion lisäksi Alabama löytyy paikannimenä ainakin Etelä-Afrikasta, Belizestä ja Gröönlannista.

Sanoin aikaisemmin, että minulla oli vahva tunne Afrikasta. Oikeastaan on edelleen. Tutkailin kuitenkin tarkemmin Belizeä, ja löysin mielenkiintoisia yksityiskohtia. Alabama on kartan mukaan vain pieni paikkakunta Belizessä, mutta se sijaitsee Maya-vuorten tuntumassa, missä Maya-kulttuuri kukoisti aikoinaan ja on edelleen jäljellä raunioita. Mayojen ajatellaan kai tehneen yhteistyötä plejadilaisten kanssa, jotka taas olen ymmärtänyt yhdistettävän Valon (galaktiseen) liittoon. Jos näyttäytymispaikka siis olisi Belizen Alabama, voitaisiin se ehkä ajatella jonkinlaisena paluuna.



Mielenkiintoista, kiitos tiedoistasi, kuten kaikki tietävät Mayojen tähtitiede, oli lähellä samaa tasoa mitä meidän on. Nyt en olekkaan niin skeptinen tämän "Ennustuksen" mahdolliseen toteutumiseen... Tuo Belizen Alabama, sai ainakin pään kääntymään
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 21 Syys 2008, 17:59

Kyllä uskon että tulee, jos ei nyt niin myöhemmin.
Uskon ainakin että jotain tekemistä on 21.12.2012 kanssa ku eiks joissain peltokuvioissakin ollu joku "viesti" siitä ? :arrow:
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 21 Syys 2008, 20:14

Erra kirjoitti:En muista, joko Blossom Goodchildin kotisivu on linkattu aiemmin tähän ketjuun.

Olen pohdiskellut tätä Alabama-juttua nyt muutamana päivänä. Blossom Goodchildin sivulta löytyy monenlaisia, eri ihmisten esittämiä teorioita siitä, mitä Alabamalla kanavoinneissa tarkoitetaan. Aika monet kyllä tuntuvat olevan sitä mieltä, että kanavoinneissa puhutaan USA:n osavaltio Alabamasta. Tein itse pientä tutkimusta (samaa on varmasti moni tehnyt), ja USA:n osavaltion lisäksi Alabama löytyy paikannimenä ainakin Etelä-Afrikasta, Belizestä ja Gröönlannista.

Sanoin aikaisemmin, että minulla oli vahva tunne Afrikasta. Oikeastaan on edelleen. Tutkailin kuitenkin tarkemmin Belizeä, ja löysin mielenkiintoisia yksityiskohtia. Alabama on kartan mukaan vain pieni paikkakunta Belizessä, mutta se sijaitsee Maya-vuorten tuntumassa, missä Maya-kulttuuri kukoisti aikoinaan ja on edelleen jäljellä raunioita. Mayojen ajatellaan kai tehneen yhteistyötä plejadilaisten kanssa, jotka taas olen ymmärtänyt yhdistettävän Valon (galaktiseen) liittoon. Jos näyttäytymispaikka siis olisi Belizen Alabama, voitaisiin se ehkä ajatella jonkinlaisena paluuna.



Gröönlannista tuli mieleen, kun siinä yhdessä kanavoidussa viestissäkin sanottiin että: "jääkuutio". Epäilen kyllä Gröönlantia nyt.
Ja plejadilaisista tuli mieleen, että se viesti mitä itse olen päähän saanut (en tiedä mistä ihmeestä se kyllä tuli), niin siinä kirjoituksessa mainittiin: plejadilaiset.

WM_

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja WM_ » 21 Syys 2008, 20:52

Eräässä kanavoinnissa sanottiin suoraan, että Etelä-Ameriikan päälle, mutta jaa a.. :)

Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 21 Syys 2008, 21:11

Te jotka uskotte tähän, niin ettekö yhtään suhtaudu skeptisesti tähän? Nämä valonliitonmiehethän ovat jo kanavoineet näitä viestejä niiden tulosta jo vuosikymmeniä. Kuka vaan pysty "kanavoimaan" näitä viestejä ja lyödä ne viestit nettiin. Olenpa pari kertaa törmännyt netin perukoissa pariinkin otteeseen mm. näihin valonliitonmiehiin. Tai ainakin kovasti väittivät että olivat.

Näille valoliitonmiehillehän tuntuu olevan myös tärkeää olla puuttumatta vapaasenn tahtoon, mutta kuitenkin tulisivat tänne levittämään rakkautta tms. Tämä ei kuulosta niiden toiminta periaatteelta jos niille vapaatahto on tärkeää.
En ole sanomassa, että ette saisi uskoa tähän, mutta vähän kriittistä ajattelua.
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja s3nsi » 21 Syys 2008, 23:49

Oletteko kuulleet Web-bot projektista. Se kehitettiin alunperin ennustamaan pörssi kurssien ailahteluja. Se on sanottu ennustaneen mm. tsunamin ja 9/11 farssin.

Web-bot ennustaa, että 7. lokakuuta tapahtuu jotain suurta. Päivämäärä on vähän pielessä, tai ehkä ne ilmestyykin vähän aikasemmin Tapahtuma on huomattavasti merkittävämpi kuin 9/11. Ensimmäisten merkkien siitä pitäisi alkaa näkyä huomenna. Se myös ennustaa kulutusyhteiskunnan sortumisen marraskuun puolivälin paikkeille.

Tässä lisää juttua siitä

Vielä kolme viikkoa...
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

WM_

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja WM_ » 22 Syys 2008, 06:21

s3nsi, Hemmetti! Tuohan on mielenkiintoista! :O Eikun vaan odottelemaan :)

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 22 Syys 2008, 07:14

Toi Web-bot on kyllä mielenkiintoinen, jossain dokumentissa sanottiin että se oli myös enniustanut jonkun katariina pyörremyrskyn ja joitain muita maanjäristyksiä.
Eli tänäänkö pitäisi alkaa tapahtua jotain ?
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Hartsa » 22 Syys 2008, 13:27

Esimerkki kirjoitti:Te jotka uskotte tähän, niin ettekö yhtään suhtaudu skeptisesti tähän? Nämä valonliitonmiehethän ovat jo kanavoineet näitä viestejä niiden tulosta jo vuosikymmeniä. Kuka vaan pysty "kanavoimaan" näitä viestejä ja lyödä ne viestit nettiin. Olenpa pari kertaa törmännyt netin perukoissa pariinkin otteeseen mm. näihin valonliitonmiehiin. Tai ainakin kovasti väittivät että olivat.

Näille valoliitonmiehillehän tuntuu olevan myös tärkeää olla puuttumatta vapaasenn tahtoon, mutta kuitenkin tulisivat tänne levittämään rakkautta tms. Tämä ei kuulosta niiden toiminta periaatteelta jos niille vapaatahto on tärkeää.
En ole sanomassa, että ette saisi uskoa tähän, mutta vähän kriittistä ajattelua.


Itse uskon kyllä monenlaisiin kanavoituihin tietoihin, enkä kyllä itse ole koskaan aiemmin missään nähnyt tai kuullut kanavoitua "UFOt näyttäytyy kiistämättömästi" -hommaa. Maailmanloppujanhan on ennusteltu jo vaikka kuinka monet kerrat, mutta vastaava ei ole ainakaan minulle saakka aiemmin vastaan tullut. Että jo tuo itsessään tuo uskottavuutta minun silmissäni. Tosin olen kyllä skeptinen tämän suhteen, vaikka toivoisinkin totta olevan. Jotenkin tuntuu sen verran uskomattomalta koko ajatus, varsinkin kun ajankohta (vaikkakin voi vaihtua) on sanottu ihan lähiajoille, eikä hamaan tulevaisuuteen, niinkun muihin aiheisiin liittyvissä kanavoinneissa tai ennustuksissa on yleensä ollut.

Vapaaseen tahtoonhan yleensä positiiviset korkeamman kehityksen olennot eivät tuppaa puuttumaan, ja niinhän tuossa kanavoidussakin viestissä sanottiin, että ihmiskunta on valmis heitä varten. Eli suuri enemmistö maailman asukeista haluaa tämän tapahtuvan, joten se on kuin kollektiivinen pyyntö universumille. En näe mitään vapaata tahtoa sotkevaa asiaa tässä tilanteessa. Muutenkin, hehän vain näyttäytyvät, eivät pakota mihinkään. Joku voisi ehkä sanoa että pakottaahan se uskomaan, mutta eipä se ole sitten enää uskon asia. Yksi, joillekin uusi, fakta miljoonien muiden joukossa.. se että jotkut pitävät maapalloa edelleen universumin napana ja älykkyyden huipentumana ei tarkoita että se olisi totta nyt, tai olisi ikinä ollut. Ja edelleen ne ketkä haluavat huiputtaa itseään, niin saavat aivan vapaalla tahdolla tehdä niin.. samahan pätee mihin tahansa.

Ja mitä tuohon rakkauden levittämiseen tulee, niin ei rakkautta voi kellekään niskaan pakottaa, sen voi vain tarjota. Toinen voi ottaa sen vastaan jos haluaa, tai olla ottamatta. Vapaa tahto toteutuu siinäkin. Vaikka kuvittelisinkin viestissä kuvatun rakkauden jakamisen tarkoittavan pikemminkin ihmisten keskinäisen rakkauden lisääntymistä. Maapallon kansa on yhtä jos ulkopuolella on jotain muuta. Sama yhtenäisyyden tunnehan kuvastuu vaikka MM-otteluissa. Ei Suomalaiset tule keskenään mitenkään erityisen hyvin toimeen, mutta jos kyseessä on Suomen rajat ylittävä tapahtuma, niin jokainen suomalainen on yhtä ja samaa, maanmies. Ja se riittää. Ymmärrys että avaruus on täynnä muita rotuja voisi tuoda uudenlaisen näkemyksen, että maapallolla ei maiden välisetkään erot merkitse mitään, se on vain karttaan piirretty viiva ja väliin rakennettu aita, maapallonmiehiä/naisia tässä kaikki silti ollaan.

Ja tuohan olisi jo melko iso homma jos ihmiset oppisivat katsomaan omaa napaansa pidemmälle arkielämässä. Omaa kuntaansa pidemmälle valtionasioissa. Omaa Valtiotaan pidemmälle mantereen asioissa. Mannertaan pidemälle maailmaa käsitellessä.

Toki nämä tahot jotka ovat yrittäneet peitellä UFOjen ja yleensäkin muiden sivilisaatioiden olomassaoloa, eivät haluaisi tällaisen tapahtuman toteutuvan. Mutta itsepä nämä kaverit jatkuvaan yrittävät toisten vapaan valinnan ja tahdon polkea suohon ja pakottaa näkemään asiat kuten he haluavat. Ja omalla toiminnallaan ovat tunkeneet itsensä pieneksi vähemmistöksi, jonnekin varjoisaan nurkkaan.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Spiff » 22 Syys 2008, 14:00

s3nsi kirjoitti:Oletteko kuulleet Web-bot projektista. Se kehitettiin alunperin ennustamaan pörssi kurssien ailahteluja. Se on sanottu ennustaneen mm. tsunamin ja 9/11 farssin.

Web-bot ennustaa, että 7. lokakuuta tapahtuu jotain suurta. Päivämäärä on vähän pielessä, tai ehkä ne ilmestyykin vähän aikasemmin Tapahtuma on huomattavasti merkittävämpi kuin 9/11. Ensimmäisten merkkien siitä pitäisi alkaa näkyä huomenna. Se myös ennustaa kulutusyhteiskunnan sortumisen marraskuun puolivälin paikkeille.

Tässä lisää juttua siitä

Vielä kolme viikkoa...


Eli kandee vähän vielä kattoa ennenku ottaa asuntolainaa? :shock:
Hey ho let's go!

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 22 Syys 2008, 15:36

s3nsi kirjoitti:Oletteko kuulleet Web-bot projektista. Se kehitettiin alunperin ennustamaan pörssi kurssien ailahteluja. Se on sanottu ennustaneen mm. tsunamin ja 9/11 farssin.

Web-bot ennustaa, että 7. lokakuuta tapahtuu jotain suurta. Päivämäärä on vähän pielessä, tai ehkä ne ilmestyykin vähän aikasemmin Tapahtuma on huomattavasti merkittävämpi kuin 9/11. Ensimmäisten merkkien siitä pitäisi alkaa näkyä huomenna. Se myös ennustaa kulutusyhteiskunnan sortumisen marraskuun puolivälin paikkeille.

Tässä lisää juttua siitä

Vielä kolme viikkoa...

Ja vielä pelottavampaa on, että muistaakseni tämä web-bot on ennustanut jotain suurta vuodelle 2012...

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Syys 2008, 18:21

Hartsa kirjoitti:Itse uskon kyllä monenlaisiin kanavoituihin tietoihin, enkä kyllä itse ole koskaan aiemmin missään nähnyt tai kuullut kanavoitua "UFOt näyttäytyy kiistämättömästi" -hommaa. Maailmanloppujanhan on ennusteltu jo vaikka kuinka monet kerrat, mutta vastaava ei ole ainakaan minulle saakka aiemmin vastaan tullut. Että jo tuo itsessään tuo uskottavuutta minun silmissäni. Tosin olen kyllä skeptinen tämän suhteen, vaikka toivoisinkin totta olevan. Jotenkin tuntuu sen verran uskomattomalta koko ajatus, varsinkin kun ajankohta (vaikkakin voi vaihtua) on sanottu ihan lähiajoille, eikä hamaan tulevaisuuteen, niinkun muihin aiheisiin liittyvissä kanavoinneissa... Paljon asiaa...

Täytyy kyllä oikein kumartaa viestillesi. Paljon asiaa ja hyvin pohdittu. Suuret kiitokset. :)

On hienoa, että joku osaa kirjoittaa noin hyvin omat ajatuksensa "paperille".
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Ali G- » 22 Syys 2008, 20:15

Brecle kirjoitti:Toi Web-bot on kyllä mielenkiintoinen, jossain dokumentissa sanottiin että se oli myös enniustanut jonkun katariina pyörremyrskyn ja joitain muita maanjäristyksiä.
Eli tänäänkö pitäisi alkaa tapahtua jotain ?


Ehkä se tarkoitti Katrina-myskyä, joka oli jo muutama vuosi sitten?
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
-Lucifer-
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 13:04

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja -Lucifer- » 23 Syys 2008, 15:04

Ei oikein tiedä miten tässä olisi ja ajattelisi tätä juttua. Jotenkin niin uskomattomalta kuulostaa kun on annettu tarkka päiväys vaikka sanottiin että voi muuttua. haluaisin tämän kyllä olevan totta.

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Dezil » 23 Syys 2008, 18:14

Odotan innolla tota päivää! :D Toivottavasti se on totta, että ne ovat rauhanhaluisia eikä räjäytä meitä...Saa nähä miten kaikki skeptikot reagoi jos tämä tapahtuu.. :D

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Frost » 24 Syys 2008, 14:47

Valitsivat alienit just passelin päivän! Minä kun satun olemaan kyseisellä viikolla juuri lomalla, niin on hyvä tarkkailla taivasta :D on kamerakin sopivasti huollossa, niin on hyvä kuvata, jos vaikka näkis jotain.

Mutta olen kuitenkin hieman skeptinen asian suhteen, mutta toivon, että jotain tapahtuisi.
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa