Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 22:59

tuputhy kirjoitti:Kerroppa Korvapuikko kerrankin sellainen selitys, mikä todellakin laittaa ihmiset ajattelemaan ja tukkii suut! Pystytkö? Ei ainakaan tuollainen kaiken systemaattisesti kieltäminen ilman mitään perusteluja ketään vakuuta! (joojoo, kohta IP-bannit...)

hah, ei semmosta selitystä olekkaan vaikka todisteet murkaisi kuinka niin kun se on "paranormaalia" niin voi aina vedota siihen että se saattaa silti vaan olla olemassa mutta sitä ei pysty tieteellä kumoamaan
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 07 Loka 2008, 23:01

[quote="Korvapuikko"Selitys tulee järkeä käyttämällä, vai kytketkö sä sen pois päältä näitä lukiessa[/quote]

Kyllä mä siis ymmärrän mitä tuolla selityksellä tarkoitat. Kyse ei ole siitä. Ihmettelen vain että miksi kyseinen aukko ei näy sitten myös etelänavalla? Ja miksi sama ilmiö näkyy myös muilla kun Google Earth:llä.. ja ja.. kuulemma tätä häiriötä ei ole ennen näkynyt Google Earth:ssä (tuohon en itse voi ottaa kantaa koska en ole aiemmin käyttänyt Google Earth:ä). En minä tässä riitaa haluaa aiheuttaa vaan varmistusta esim itse Google Earth:ltä että tuo on syy.
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 07 Loka 2008, 23:03

Juu ja nyt en osaa näköjään käyttää tätä foorumiakaan.. hehe (ei ei.. en ole blondi)
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 23:04

Etelänavalla on sentään jonkun verran ihmisiä että sen takia siellä menee satelliitteja
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 23:13

Todellakin TOIVON, että Korvapuikko joskus kokee jotain kummallista ja tulee kertomaan siitä tänne! Toivon todellakin, että ne oliot näyttäytyisivät juuri hänelle, sitten voisimme oikein urakalla keksiä selityksiä sille, että miksi hän EI ole kokenut sellaista .Niin, ja asiaan liittyen: Tietenkin kaikki tahtoisivat tämän e.m tapahtuman nähdä, toivottavasti minäkin..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Trauma » 07 Loka 2008, 23:16

Miksihän jokaikinen aaveista otettu kuva on photoshopattu, mutta maasta käsin otetut kuvat Federation of Lightin aluksesta ovat oikeita? Ja ennen tätä 14.10. -hypeä me olimme alieneille pelkkä yksi jyvä hiekkalaatikossa, mutta nyt heitä kiinnostaa kovasti pelastaa maapallomme?

Ei saakeli, olen aika paljon nykyään Korvapuikon kannalla... En osaa sanoa, uskonko tähän Ufo-kohtaamiseen, mutta olen yllättynyt siitä, kuinka moni asia oikeasti selittyy pelkästään halulla uskoa paranormaaliin.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 23:18

tuputhy kirjoitti:Todellakin TOIVON, että Korvapuikko joskus kokee jotain kummallista ja tulee kertomaan siitä tänne! Toivon todellakin, että ne oliot näyttäytyisivät juuri hänelle, sitten voisimme oikein urakalla keksiä selityksiä sille, että miksi hän EI ole kokenut sellaista .Niin, ja asiaan liittyen: Tietenkin kaikki tahtoisivat tämän e.m tapahtuman nähdä, toivottavasti minäkin..

Tarviiko johonkin asiaan oikeasti uskoa jotta voi "nähdä" sen kuten olen sanonut minulla on omakohtainen kokemus mutta en aistehine (ei kenekään pitäisi itseensä ja omiin aisteihinsa täydellisesti) niin käytän itseeni samaa menettelyä niin voi sanoa että se "haamu/enkeli" jonka näin oli hallusinaatio (oikeasti ei tarvitse edes sairastaa mitään tai käyttää aineita jotta näkee hallusinaatiota)
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 23:23

Ei varmaan ole oltu ennenkään merkityksettömiä..Kaikelle on aikansa ja paikkansa. (En tarkoita tällä sitä, että olisin varma K.O aluksen ilmestymisestä) Kaikki, mikä täytyy tapahtua, tapahtuu ajallaan..(kuten esim. minun tuleva varoitus nyt..saatoin muutaman sanan sanoa asian vierestä. Toivottavasti ylläpito tämän kerran ymmärtää...)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 07 Loka 2008, 23:23

Niin.. vai että etelänavalla on ihmisiä enemmän.. Ja tuo pohjoisnavan aukko taas.. eihän se peitä kun osittain ihan kunnon maatakin :lol: Mutta siellä tuskin ihmisiä on yhtään.. Ok.. tämä tästä aiheesta. Ihan sama oikeastaan mitä nuo GE:n aukot ovat :P
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 23:29

Niin, silloin, kun koin omat "kokemukseni"( mitkä sinun mielestäsi ei ole mitään), en edes tiennyt tällaisista asioista yhtään mitään. Silloin tietenkin nään sen, minkä nään ja vasta myöhemmin tajusin, mitä oikeasti oli tapahtunut.Olihan se kummallista, mutta...asiasta olen niin varma, ettei minua haittaa mitkään vastaväitteet. Saavathan kaikki uskoa sen, minkä tahtovat!
(ei liity avaruusolentoihin, joten varmaan tulee joku rangaistus..)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Loka 2008, 00:32

No 14:sta päivä se sitten nähdään mitä tapahtuu. En usko kuitenkaan, että yli kymmenen kanavoijaa olisi vain huvin vuoksi kopioineet toisiaan varsinkin kun suurin osa niistä ei tienaa tipan tippaa, vaan jakaa tietoansa täysin ilmaiseksi esim. youtuben avulla.

Ja kuten on mainittu, niin telepatiakin on jo todistettu mahdolliseksi, niin en pidä noita kanavointeja mitenkään mahdottomina.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja s3nsi » 08 Loka 2008, 02:18

Itseäni ainut asia mikä tässä koko hommassa epäilyttää on tämä Google Earth hässäkkä. Minäkin uskon telepatiian enkä usko että Blossom tai muut kanavoijat valehtelevat. Ei tee kovin hyvää maineelle jos tämä ei toteutuisi, ja ainakin Blossom hankkii tästä hommasta leipänsä. Onneks ei tarvii enää odottaa montaa päivää.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Spiff » 08 Loka 2008, 08:36

Oma mielipide on että toi GE:n ilmiö menee just niinkuin korvapuikko selitti, ei siinä sen enempää. Mikäli uskoo että siinä on jotain muuta niin asia on kuitenkin niin ristiriitanen ja epäselvä että mä sivuuttaisin koko asian.
Kattellaan vaan mitä tapahtuu. :)
Hey ho let's go!

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 08 Loka 2008, 09:27

Pieni maanjäristys pohjoismerellä ;) Sen aallot on havaittu Nevadassa mutta tiedemiehet ovat sitä mieltä että järistyksen pääkohde on ollut pohjoismerellä.Hmm.. juuri siellä missä se GE "virhe" on.En osaa tuota kovin hyvin suomentaa joten lukekaa itse ja selittäkää mullekin että mikä on kyseessä..

http://news.yahoo.com/s/ap/20081007/ap_ ... rthquake_2
Breakfast every hour.. it could save the world

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Loka 2008, 14:55

Nyt alkaa keittämään :evil: !

Jos nämä jotkut ihmiset voisivat mennä väittelemään kinasteluosioon :| ......
Täällä puhumme 14.10. -päivästä ja niistä LÄHIPÄIVÄN tapahtumista (Ja tuo/nuo tapahtumat eivät välttämättä ole 14.10, vaan 14.10.-08 - 9.2.-08 ajalla).
Eli yksinkertaisesti minun mielestä ei kannata tähän topicciin tulla kommentoimaan, jos ei usko ko. tapahtumiin, KOSKA TÄMÄ TOPICCIHAN ON ITSEASIASSA "Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008" ja suurimmaksi osaksi kaikki puhuvat täällä että MITÄ VOI TULLA TAPAHTUMAAN JOS TÄMÄ KÄY TOTEEN ja tänne tulee joitain kanavoituja viestejä.

Ja mielestäni (ja varmaan myös Wespan mielestäkin ?) paranormaalin olemassaolon väittely ja "tapahtuuko mitään 14.10 vai ei ?" kuuluu väittelyosioon tai muihin foorumeihin, vai ?

Eli eikös tänne kommentoida vaan tuon AJAN tapahtumista ja niistä mitä voi tulla tapahtumaan?

...Minun mielestä aika monessa topicissa mennyt jo väittelyksi nämä asiat monella taholla...

Jokaisella ihmisellä on uskomuksensa, mutta tämähän on PARANORMAALI BLOGIN FOORUMI (ainakin tietääkseni tuossa lukee myös että parablogin foorumi ;) ) ja niille jotka ovat skeptikkoja, voivat mennä varmaan muualle kenties keskustelmaan ja halventamasta ja arvostelemasta toisten kokemuksia.
Jotkut uskovat, että oikeasti tapahtuu jotain, jotkut vähän epäilevät mutta odottavat silti, jotkut eivät sitten usko.

En sano itse asiasta suuntaan enkä toiseen, että mitä tapahtuu, mutta TOISAALTA odotan että mitä VOI tulla tapahtumaan. Mutta oikeesti, jos jaksaisitte mennä väittelemään vaikka tonne väittelyosioon ? Ei ole kiva lukea joka topicista 2 sivua kamalaa riitelyä ja kinastelua, kun kinastelulle riittää yksi oma topicci.

Ja mitä paranormaaleihin asioihin tulee:
Kovin moni ihminen, joka ei ole koskaan kokenut itse mitään paranormaalia, ei voi tietää millaista se on ja sellanen ihminen alkaa herkästi arvostelemaan toista, joka on esimerkiksi nähnyt kummituksen tai UFOn tai VAIKKAPA NÄHNYT AVARUUSOLENNON.
Odotan vaan sitä päivää, kun nuo ihmiset saavat itse kokea jotain paranormaalia ja tulla sitten sanomaan ettei kummituksia tai avaruusolentoja ole olemassakaan.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Loka 2008, 16:12

Tiia kirjoitti:ja niille jotka ovat skeptikkoja, voivat mennä varmaan muualle kenties keskustelmaan ja halventamasta ja arvostelemasta toisten kokemuksia.
Jotkut uskovat, että oikeasti tapahtuu jotain, jotkut vähän epäilevät mutta odottavat silti, jotkut eivät sitten usko.

Kyllä noita skeptikkoja tarvitaan, mutta on ärsyttävää, kun on näitä "yliskeptikkoja" esim. korvapuikko.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Loka 2008, 16:16

Tonza133 kirjoitti:
Tiia kirjoitti:ja niille jotka ovat skeptikkoja, voivat mennä varmaan muualle kenties keskustelmaan ja halventamasta ja arvostelemasta toisten kokemuksia.
Jotkut uskovat, että oikeasti tapahtuu jotain, jotkut vähän epäilevät mutta odottavat silti, jotkut eivät sitten usko.

Kyllä noita skeptikkoja tarvitaan, mutta on ärsyttävää, kun on näitä "yliskeptikkoja" esim. korvapuikko.


Joo no siis kyllä vähän skeptikkomieltä tarvitaan, että en mäkään nyt usko että hyppäänpä tosta kalliolta, ni voin lentää. Mut siis tollanen TODELLA skeptikkomielinen kirjoitus ei ole kovin kivaa luettavaa PARANORMAALI BLOGILLA.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Phantom » 08 Loka 2008, 16:21

Mä oon kanssa samaa mieltä että menny kyllä helvetilliseks tappeluks ja väittelyks. Itse en tiedä mihin uskoa....ei kai auta ku oottaa ja ihmetellä. Tiia jos toi profiili kuva on sun oma kuva niin olet harvinaisen kaunis ilmestys ;) Sorry offtopic....
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Loka 2008, 16:34

Phantom kirjoitti:Mä oon kanssa samaa mieltä että menny kyllä helvetilliseks tappeluks ja väittelyks. Itse en tiedä mihin uskoa....ei kai auta ku oottaa ja ihmetellä. Tiia jos toi profiili kuva on sun oma kuva niin olet harvinaisen kaunis ilmestys ;) Sorry offtopic....


Kiva tietää, että joku on samaa mieltä kanssani, että menny aika väittelyks tää ;P.
Ja kiitos kehuista :>.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 08 Loka 2008, 16:52

Ja tuosta skeptikkojen paskuudesta puhuminen sitten ei ole offtopiccia? ristiriitaista...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa