Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
post-mortal
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 12 Touko 2008, 14:34
Paikkakunta: Kisko
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja post-mortal » 09 Loka 2008, 23:10

Kaivakaa esille tietoa USAN keskitysleireistä. Aika järkyttävää tekstiä/materiaalia. Kaikki palaset loksahtaa paikoilleen, joten miksi GFOL ei tulisi? Viime postauksessani löytyy tietoa keskitysleiristä. http://post-mortal.org

Olen ihan järkyttynyt.
Sormet painautuvat kylmään ikkunaan

Tahdon muistaa
Tahdon unohtaa

Huulet lupautuvat kuumaan suudelmaan

Tahdon koskettaa
Tahdon rakastaa

Sinä et koskaan

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 10 Loka 2008, 03:38

- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 10 Loka 2008, 12:29

Uusin Blossom Goodchild radiohaastattelu:(tai uusin minkä löysin)

http://www.blogtalkradio.com/soulsjourn ... ey-radio-1

Blossom tulee mukaan siinä noin 9 minuutin kohdalla. :) Blossom mainitsee että tämä iso alus mikä tulee näkymään ei pelkästään pysy paikoillaan vaan "ajalehtii" niin että kaikki näkee sen.. ympäri maapalloa :angel: Ihan järkevältä ihmiseltä kuulostaa kyllä tuo Blossom..

Golden Rays :alien:

Sama haastattelu löytyy youtubesta useassa osassa:
Tässä 1.osa
http://uk.youtube.com/watch?v=pKaUZSGTz98
Viimeksi muokannut SonglessRobin, 10 Loka 2008, 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Breakfast every hour.. it could save the world

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Loka 2008, 13:13

Wespa kirjoitti:Haluan viedä keskustelua nyt vähän eri suuntaan.

Eli oletteko nähneet tai kokeneet mitään outoa tämän 14.10 lähestyessä?


Näin tässä viime viikonloppuna sateenkaaren, jossa ei ollu toista päätä. Samana yönä taisin nähdä UFOn taivaalla. Olen kenties saanut tässä automaattikirjoitusta, koska en muista tekstejä jälkeenpäin ja on pitäny nukkua valot päällä, koska on pelottanu. Nyt ne tekstit on tuolla laatikonpiilossa. Sen voin mainita, että niissä luki jotain revontulista kun jälkeenpäin vähän niitä vilkasin.
Tunnen itteni jotenkin enemmän stressaantuneeks, mut samalla toisaalta jotenkin niin täynnä rakkautta olevaks. Jotenkin sellanen käsittämätön olo.. Viimeyönä yritin kokeilla ruumiistairtautumista, ei ihan onnistunut, sain päähän taas joltakin puhetta, se kuulu vaan oikeassa korvassa :S, en muista enää kyllä mitään, mutta eiköhän kaiken muista kun on sen aika.

WM_

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja WM_ » 10 Loka 2008, 13:16

Tiia, oletko tarkemmin katsonut niitä lappuja? Laita toki tänne jos haluat :)

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 10 Loka 2008, 13:21

Joo.. mekin halutaan tietää mitä olet kirjoitellut 8-)

Mulla on taas viime aikoina ollut semmoista outoa päänsärkyä.. tai ei varsinaista särkyä vaan outoa painetta.. Tosin tossa nyt ei ehkä ole mitään ihmeellistä. :alien3: Ikävä kyllä en ole nähnyt sateenkaaria tai ufojakaan :| Tosin en joka yö ole ulkona käynytkään.. ehkä pitäis ottaa tavaksi se nyt..
Breakfast every hour.. it could save the world

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Loka 2008, 13:23

WM_ kirjoitti:Tiia, oletko tarkemmin katsonut niitä lappuja? Laita toki tänne jos haluat :)


Oon mä jälkeenpäin ne vanhemmat lukenu, mut noi mitä eilen niin en oo.
En edes ehkä uskaltais pistää tänne niitä tai mihinkään muualle, jotkut ihmiset alkais ajattelemaan varmaan et keksin kaiken omasta päästä, mut en. Mua pelotti viimekin yönä, enkä saanu edes kunnolla nukuttua. Joten tää nyt meni tähän taas et aamulla väsytti niin paljon, etten voinu mennä kouluun.

Avatar
ReZoOo
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 08 Loka 2008, 22:30

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja ReZoOo » 10 Loka 2008, 15:57

Hei onks kellää muilla kokemuksii tästä "ajan nopeutumisesta" lähiakoina. Ku itellä ainaki on tää viikko tuntunu et ei oo kerenny mitää oikee tekee. Ja kuten tuolla -->

http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... /#comments

pohdiskeltiin, että vanhuudella olis vaikutusta niin ite oon 15v joten ei vanhuudesta ainakaan johu.

Joillaki on taas ollu muistikatkoksia, en tosin itekkää muista viikosta paljo mitää, mut tiiä sit onko se jotenki outoo/epänormaalia (?)

E: Eli siis olisikohan tällä tapahtumalla jokin yhteys näihin juttuihin(?)

------------------------

E2:

Tiia kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Tiia, oletko tarkemmin katsonut niitä lappuja? Laita toki tänne jos haluat :)


Oon mä jälkeenpäin ne vanhemmat lukenu, mut noi mitä eilen niin en oo.
En edes ehkä uskaltais pistää tänne niitä tai mihinkään muualle, jotkut ihmiset alkais ajattelemaan varmaan et keksin kaiken omasta päästä, mut en. Mua pelotti viimekin yönä, enkä saanu edes kunnolla nukuttua. Joten tää nyt meni tähän taas et aamulla väsytti niin paljon, etten voinu mennä kouluun.



No kyllä mä luulen, että täällä sen verran on järkeviä ihmisiä, ettei moista sattuisi. Uskoisin ainakin näin ;)

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Loka 2008, 16:09

ReZoOo kirjoitti:Hei onks kellää muilla kokemuksii tästä "ajan nopeutumisesta" lähiakoina. Ku itellä ainaki on tää viikko tuntunu et ei oo kerenny mitää oikee tekee. Ja kuten tuolla -->

http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... /#comments

pohdiskeltiin, että vanhuudella olis vaikutusta niin ite oon 15v joten ei vanhuudesta ainakaan johu.

Joillaki on taas ollu muistikatkoksia, en tosin itekkää muista viikosta paljo mitää, mut tiiä sit onko se jotenki outoo/epänormaalia (?)

E: Eli siis olisikohan tällä tapahtumalla jokin yhteys näihin juttuihin(?)

------------------------

E2:

Tiia kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Tiia, oletko tarkemmin katsonut niitä lappuja? Laita toki tänne jos haluat :)


Oon mä jälkeenpäin ne vanhemmat lukenu, mut noi mitä eilen niin en oo.
En edes ehkä uskaltais pistää tänne niitä tai mihinkään muualle, jotkut ihmiset alkais ajattelemaan varmaan et keksin kaiken omasta päästä, mut en. Mua pelotti viimekin yönä, enkä saanu edes kunnolla nukuttua. Joten tää nyt meni tähän taas et aamulla väsytti niin paljon, etten voinu mennä kouluun.



No kyllä mä luulen, että täällä sen verran on järkeviä ihmisiä, ettei moista sattuisi. Uskoisin ainakin näin ;)



Kyllä täällä näitä skeptikkojakin on :roll: ...

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 10 Loka 2008, 16:35

Tuo ajan nopeutuminen on nyt ihan luonnollinen ilmiö.

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 10 Loka 2008, 16:38

Onko teillä muilla ollut ongelmia tietokoneen kanssa viime aikoina? Siis lähinnä netin kanssa? Minulla tuntuu kone hidastelevan paljon enemmän kun yleensä ja netti tilttailee välillä.. Toki vikahan voi olla ties missä :alien2:
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Dala » 10 Loka 2008, 16:39

Tiia, pystyisitkö yksärillä laittamaan jotain niitä automaattikirjoituksiasi? Kiinnostaisi kovasti. :)
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Phantom » 10 Loka 2008, 16:40

No eipä kummemmin oo rempannu kone....... ..alkanu vaa vtuttaa tää maailma...en tiiä mistä tää tunne sit kumpuaa..
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Loka 2008, 16:57

Dala kirjoitti:Tiia, pystyisitkö yksärillä laittamaan jotain niitä automaattikirjoituksiasi? Kiinnostaisi kovasti. :)


Voin pistää ehkäpä tänäiltana tai sunnuntaina koska huomenna olen Helsingissä. Teksti on aika sotkuista koska käsi tärisi kun pelotti, joten ajattelin eka lukaista ne ja sitten kirjottaa puhtaaksi uudelle paperille, että olis niitä helpompi lukea.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Dala » 10 Loka 2008, 19:03

Tiia kirjoitti:
Dala kirjoitti:Tiia, pystyisitkö yksärillä laittamaan jotain niitä automaattikirjoituksiasi? Kiinnostaisi kovasti. :)


Voin pistää ehkäpä tänäiltana tai sunnuntaina koska huomenna olen Helsingissä. Teksti on aika sotkuista koska käsi tärisi kun pelotti, joten ajattelin eka lukaista ne ja sitten kirjottaa puhtaaksi uudelle paperille, että olis niitä helpompi lukea.


Joo ei mitään kiirettä! :D
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Ali G- » 10 Loka 2008, 23:53

Tiia kirjoitti:
Dala kirjoitti:Tiia, pystyisitkö yksärillä laittamaan jotain niitä automaattikirjoituksiasi? Kiinnostaisi kovasti. :)


Voin pistää ehkäpä tänäiltana tai sunnuntaina koska huomenna olen Helsingissä. Teksti on aika sotkuista koska käsi tärisi kun pelotti, joten ajattelin eka lukaista ne ja sitten kirjottaa puhtaaksi uudelle paperille, että olis niitä helpompi lukea.


Odotan innolla!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Pubi
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 11 Loka 2008, 02:54

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Pubi » 11 Loka 2008, 03:25

Olen Pubi; keveä tervehdykseni.

Skeptikkona ehdottaisin heti näin ensimmäisessä viestissäni pientä ja leikkisää kokeilua uskon lujuudesta: olen valmis lyömään jokaista ilmoittautuvaa vastaan leikkisät ja nimelliset 100 (sata) euroa vetoa siitä, ettei kukaan tai mikään avaruusolento tai ufoalus näyttäydy 14.10.2008. H-hetkeen on kolme päivää aikaa.

Lähinnä tarkoitukseni on haastaa teidät kysymään itseltänne, miten lujasti uskotte tuollaiseen mahdollisuuteen; raha on sivuseikka, mutta sopiva uskon mittari.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 11 Loka 2008, 03:38

Tiia kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Haluan viedä keskustelua nyt vähän eri suuntaan.

Eli oletteko nähneet tai kokeneet mitään outoa tämän 14.10 lähestyessä?


Näin tässä viime viikonloppuna sateenkaaren, jossa ei ollu toista päätä. Samana yönä taisin nähdä UFOn taivaalla. Olen kenties saanut tässä automaattikirjoitusta, koska en muista tekstejä jälkeenpäin ja on pitäny nukkua valot päällä, koska on pelottanu. Nyt ne tekstit on tuolla laatikonpiilossa. Sen voin mainita, että niissä luki jotain revontulista kun jälkeenpäin vähän niitä vilkasin.
Tunnen itteni jotenkin enemmän stressaantuneeks, mut samalla toisaalta jotenkin niin täynnä rakkautta olevaks. Jotenkin sellanen käsittämätön olo.. Viimeyönä yritin kokeilla ruumiistairtautumista, ei ihan onnistunut, sain päähän taas joltakin puhetta, se kuulu vaan oikeassa korvassa :S, en muista enää kyllä mitään, mutta eiköhän kaiken muista kun on sen aika.


Älä pelkää. Mieti, kukaan skeptikko ei voi loppujenlopuksi netissä horjuuttaa omaa maailmankuvaasi tms. Toki se voi vi***aa, että joku skeptikko tulee sanomaan sinua hulluksi tms. mutta se kannattaa vain ohittaa ja jatkaa eteenpäin. Toinen vaihtoehto on jakaa tietoa anonyyminä tai toisella nimimerkillä. Voit ottaa minuun myös yhteyttä yksityisesti, niin voimme pohtia asiaa miten edetä jne. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se, että luet kirjoittamasi tekstit itse, sillä uskon, että ne on juuri sinulle tarkoitettuja. Todella moni haluaisi olla kaltaisessasi kontaktissa ja suosittelen sinua ajattelemaan tätä lahjana, joka on sinulle annettu.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Dala » 11 Loka 2008, 11:49

Ei hemmetti, nyt on minunkin mainittava tuosta ajan kulumisesta. Minne viikko on taas hurahtanut?? :shock: Kysyin avokiltakin että onko huomannut ajan kulumisessa mitään, niin hänkin myönsi, että on tosiaan mennyt ihan hujauksessa. Eihän tämä varsinaisesti aiheeseen silleen liity, mutta ajattelin mainita kun monilla muillakin tuntuu olevan samansuuntaisia kokemuksia.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Ali G- » 11 Loka 2008, 12:46

Kaikilla on tommosia kokemuksia, se ei ole mitenkään Luonnollista ylittävää... kai :?:
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa