Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Sonne
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 14 Loka 2008, 16:53

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Sonne » 15 Loka 2008, 22:00

Tonza133 kirjoitti:
Brecle kirjoitti:14-10 = 4+2008 = 2012
Ehkä HE tulee 2012 :D

Okei laskin ton jotenkin hassusti mutta kuitenkin 14-10=4 ja sitten siihen lisätään 2008 niin 2012

Hyväksy vain se tappiosi...

Tappio? Kisanko te skeptikot olette tänne jo luoneet? :D
Walk straight for a final solution

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Spiff » 15 Loka 2008, 22:07

Huttu kirjoitti:Dear Ones a high point has been achieved through the ongoing expectation of the arrival of the Forces of Light, and that is so important to the final outcome of First Contact... BLAA BLAA BLAA


Eat me!

Ihan turha tulla mulle enään selittämään mistään tulemisista.
Täällä maassa on semmonen sanonta kuin "älä hukkaa hauku" eng. "Never cry wolf". Blossomin mamma voi olla varma että saa multa postia.

Tämä tässä. Kiitos!
Hey ho let's go!

Avatar
Nenrei
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:46
Paikkakunta: Soïnï

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Nenrei » 15 Loka 2008, 22:27

Nyt ne perhanat on tullu ku ei Cüntteri toimi, steami vonkaa erroria ettei saa ceeässää päälle :shock: pistivät sitte netin päreiksi kun pätkii näin... Juu minä toivoin että tulevat mutta en minä pyytäny estämään mun nolifetystäni :|
Kuva

Avatar
domino
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja domino » 15 Loka 2008, 22:35

Nenrei kirjoitti:Nyt ne perhanat on tullu ku ei Cüntteri toimi, steami vonkaa erroria ettei saa ceeässää päälle :shock: pistivät sitte netin päreiksi kun pätkii näin... Juu minä toivoin että tulevat mutta en minä pyytäny estämään mun nolifetystäni :|


Ehkei nyt kuitenkaan liity näihin valontuojiin. :D

Avatar
Nenrei
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:46
Paikkakunta: Soïnï

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Nenrei » 15 Loka 2008, 22:54

Tuskin :mrgreen: Soneralla vaan menee huonosti. Mutta pitäähän sitä nyt luoda tunnelmaa, kaikki kerran kokevat jotain outoa näinä odotusta tihkuvina aikoina, niin pitihän minunkin tuoda ilmi oma kokemukseni o_o
Kuva

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 16 Loka 2008, 00:02

Nyt on sitten 16-päivä suomessa
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
domino
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja domino » 16 Loka 2008, 00:29

Eikö missään ole minkäänlaisia havaintoja? :(

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Riikervo » 16 Loka 2008, 00:40

domino kirjoitti:Eikö missään ole minkäänlaisia havaintoja? :(

Itse en ainakaan äsken huomannut taivaalla muuta kuin suuren harsoreunaisen pilven kuun edessä. :roll: On muuten aikas nätti täysikuu.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Phantom » 16 Loka 2008, 07:16

Onx kellää muulla sellanen olo niinku ois tulle kusetetuks? Täytyy huuhtoa pettymys på lördag kaljan kera alas.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
arabr1
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 16 Loka 2008, 08:45

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja arabr1 » 16 Loka 2008, 09:12

Pakko vähän jakaa kahden viimeillan kokemuksia.

14.10. katselin Suomen alle 21 vuotiaiden futismatsia tv:sta. Television takana on kotonani iso ikkuna jonka kaihtimet olin jättänyt auki. n. klo 19:30 huomasin neonvihreän valopallon nousevan vastarannalla puiden takaa. Se teki pienen kaaren ilmassa ja palasi sinne mistä tulikin. Samaan aikaan vastarannalla jotkut valot alkoivat vilkkua ja sammuivat silloin kun neonviherä pallo laski takaisin puiden taa. Jatkoin futismatsin katsomista mutta samalla aloin vilkuilemaan kokoajan ikkunasta ulos. Yht'äkkiä vastarannan taivaalleilmestyy TYHJÄSTÄ kirkas kohtuu iso valo joka laskeutuu hitaasti puiden taakse. Kesti n. 10 minuuttia ennen kuin toinen samanlainen ilmestyi taas tyhjästä ja laskeutui puiden taakse. Näitä valoja ilmestyi illan aikana ainakin seitsemän.



Sori, yritän kirjoittaa eilisestä vielä myöhemmin tänään, nyt on pakko lähteä pois koneelta.


e: ja siis myös vihreitä valopalloja näin monia samana iltana.
14.10. oli ja meni oli hienoa aikaa kyllä seurailla tapahtumia vaikka mitään ei tapahtunutkaan.

Pelto
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Loka 2008, 09:35

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Pelto » 16 Loka 2008, 09:43

Mulle kävi näin eilen (15.10) noin kello 22.30 : Olin justiinsa mennyt nukkumaan kunnes kuulin ulkoa korkeaa huminaa ja katsoin ulos: Ulkona lensi TODELLA matalalla, ehkä noin 100metrin korkeudessa kolmion muotoinen esine aika hiljaa. Sen ääni oli todella hiljainen, ehkä autonmoottorin kanssa samaa luokkaa. Hetken näkyä ihmeteltyäni tartuin kännykkääni ja koitin ottaa kuvan, mutta kameran laukaisuviive oli liian hidas ja UFO lensi pois. Siinä oli 3 punaista valoa reunoilla ja yksi valkoinen ympyrä keskelä. Yllätuin kuinka matalalla se lensi ja kuinka selvästi näin sen. Hassua kyllä ajattelin juuri kaikkea 14.10 hömppää ennen kuin näin UFON. Lieneekö kaikki mielekuvitukseni tuotetta vai lensikö taivaalla oikeasti jotain?
Tämä siis tapahtui Turussa. Näkikö ketään muu jotain samoihin aikoihin? :shock:

Avatar
Sonne
Valaistunut
Viestit: 35
Liittynyt: 14 Loka 2008, 16:53

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Sonne » 16 Loka 2008, 10:09

Kyllä tuo Blossom tiesi että tulee menettämään paljon jos tätä ei tapahdu ja silti hän lähti kertomaan tätä, kuten melko moni muukin. Joten jos tätä ei tapahtunut eise aina välttämättä ole kusetusta. Ihmiset osaa olla niiiiin negatiivisiä. Ja niille jotka valittaa jostain google adseist, siis kuka niitä katsoo? Jos google huomaa että kävijämäärä nousee tuon ansiosta kai ne sillon maksaa siitä, mutta jos ei tule yhtään kävijää niin kaipa ne ei mitään sille maksa.
Walk straight for a final solution

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 16 Loka 2008, 10:28

Eipä tuo mikään yllätys ollut, ettei mitään tapahtunut. En siihen hetkeäkään uskonut, enkä usko, että tällaista kontaktia tulee minun elinaikanani tapahtumaan. Tässä asiassa olisi ihanaa olla väärässä ja toivoin kyllä, että jotain olisi tapahtunut. Seuraavaa odotellessa..
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 16 Loka 2008, 10:33

Riikervo kirjoitti:
domino kirjoitti:Eikö missään ole minkäänlaisia havaintoja? :(

Itse en ainakaan äsken huomannut taivaalla muuta kuin suuren harsoreunaisen pilven kuun edessä. :roll: On muuten aikas nätti täysikuu.


Haa, näin itsekin! Se oli todella hienon näköinen.. Oikeasti. Kun Kuu loisti niin mahtavasti.

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 16 Loka 2008, 10:38

http://www.10-14-08.blogspot.com/

Katsokaa Blossomin selitys. Hänellä ei ole sitä.

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 16 Loka 2008, 10:41

Tosiaan, KATSOKAA SE ja kuunnelkaa, älkää kommentoiko mitään, ennenkuin olette katsoneet sen. Oikeasti.

andytheandy
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 16 Loka 2008, 10:39

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja andytheandy » 16 Loka 2008, 10:42

Ei mitään havaintoja tullut tehtyä tuona päivänä, paitsi että yhtäkkiä taivas "avautui" noin viiden minuutin sisällä, todella mahtavan näköistä oli kun yhtäkkiä aurinko paahtoi täysillä ja pilvet väistyivät sen edestä. Tämä on kuitenkin varsin luonnollinen ilmiö, ja sen takia olenkin pettynyt tähän kaikkeen: (

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 16 Loka 2008, 10:43

Xplosiw kirjoitti:http://www.10-14-08.blogspot.com/

Katsokaa Blossomin selitys. Hänellä ei ole sitä.


Kerkesit just postata ton ;)
Niin, ei se itekkään oikein tienny miksei mitään tapahtunut.
Jotenkin en kyllä jaksa usko että se teki tän kaiken vaan että sais myydä kirjoja, ja eikö se tossa videossakin sano että sai vaan 4000 kuukauden aikana ?
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 16 Loka 2008, 10:47

Jep.. Oikeastaan aika koskettava video. Ja selvästi mukava ihminen. Ja oli pahoillaan siitä, että he eivät ilmestyneet, oli itsekin hämillään. Sanoi, että hän ei tehnyt rahan takia sitä, vaan sen takia, koska uskoi siihen. Ja hänestä tuntui, että se oli oikein tehdä niin. Mutta päivää on vielä muutama tunti, katsotaan yllättääkö joku meidät. Tuskin, mutta siihen on silti mahdollisuus.

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 16 Loka 2008, 10:54

Tuli vasta nyt mieleen, että hän myös sanoi siinä, että avaruusolennot eivät pysty meitä auttamaan muutoksessa, se pitää tehdä itse, meidän kaikkien pitää tehdä se itse. En tiedä miten tämä tapahtuma on teihin vaikuttanut, mutta itse ainakin olen liikuttunut, ja tämä tapahtuma oli pelkäksi hyväksi. Ilman sitä en nyt olisi tässä kirjoittelemassa henkeviä, kyyneleet silmissä :D Ei voi mitään, ne eivät tulleet, mutta life goes on, ja nyt kaikki tietävät, että muutos pitää tehdä itse. Tämä tapahtuma oli oikeasti hyväksi ihmisille! Olen varma, että satoja tuhansia ihmisiä tämä tapahtuma yhdisti, ja he välittävät nyt toisistaan ja ovat lähempänä toistensa sydämiä.

Jotkut tietenkin vihaavat, mutta ei voi mitään.. Viha kyllä laantuu. Mutta täälläkin on mun mielestä tapahtunut muutoksia tämän eventin takia? Vaikka se nyt ei onnistunutkaan, mun mielestä olisi kiva pitää tää topicci hengissä. Ja ainakin minä olen tutustunut muutamiin kivoihinkin tyyppeihin tänä aikana ja keskustellut kaikesta, tehnyt havaintoja heidän kanssa ja sillee. Mitä väliä vaikka alienit eivät ilmestyneet, meillä kaikilla on vielä henki tallella, sekä osan elämään tämä on vaikuttanut huomattavasti positiivisella tavalla. Olihan tätä todella mukavaa spekuloida kaikkialla, että miten käy. Vaikak nyt olikin näitä skeptikkoja jotka olivat todella vahvasti vastaan. Mutta hyvä vaan. Toivon nyt todella että Korvapuikko ja kaikki Tonzat sun muut ymmärtäisivät, etteivät tule ilkkumaan kaikkia, jotka tähän todella uskoivat. Se ei oikeasti kannata, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, siitä tulee todella huono mieli.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa