Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Syys 2008, 07:35

Monet ovat puhuneet, että jos avaruusolentoja on olemassa ja he tietävät meidän olemassaolostamme, niin miksi he eivät ole näyttäytyneet maailmanlaajuisesti. Tähän on mahdotonta vastata, mutta Ric Halstead on saanut viestin, että tällainen ilmestyminen tapahtuu 14.10.2008.



Koko viesti suomennettuna täällä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... -14102008/

Kysymykseni kuuluukin nyt, että jos hyvät avaruusolennot tulevat, niin oletko valmis muutokseen? Oletko valmis kehittymään henkisesti, vai pelkäätkö muutosta?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Spiff » 16 Syys 2008, 10:57

Yay! Minä toivotan tervetulleeksi uudet muurahaisvaltiaamme.

Nooh. Olen tietty hieman skeptinen lähteen aitoudesta, mutta toivon että tämä on totta. Hävisisi ainakin viimeisetkin epäilykset kaikilta ja turhat peittelyyritykset vois loppua. Tämä pallo on niin paskassa jamassa että melkeen mikä tahansa muutos on parempaa. HUOM! "melkeen".
Siis ehdottomasti en pelkää mitään tällaista, haluan muutosta, mutta suhtaudun kuitenkin hieman varauksella täysin vieraan elämänmuodon katteettomaan lupaukseen - luonnollisesti.

Eikös äiti muistaakseni sanonu ettei saa mennä tuntemattomien kyytiin.

Oli miten tahansa, eipä tuu tylsät synttärit ainakaan ;)
Ei välttämättä liity tähän, mutta mulla on ollu jo vuosia vahva tunne että jotain on tulossa. Vaikea kuvailla, mutta se on aika vahva tunne, vähän niinkuin iso sumuverho mikä lähestyy ja minkä taakse ei näe. Ilman tota tunnetta olisin jo aikoja sitte saanu aikaseksi käydä pankin tädiltä pyytämässä asuntolainaa :D

Nääh. Kattoo ny. Voipi olla ettei mitään tapahdu.
Hey ho let's go!

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Syys 2008, 11:54

Löysin myös toisen henkilön, joka oli saanut automaattikirjoituksella viestin, joka koskee samaa päivämäärää.

Osa 1


Osa 2
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Syys 2008, 14:57

Uskon ufoihin ja kaikella skeptisyydellä kyllä yritän seurata tilanteen edistymistä. En kyllä usko että tänne ketään tulee. valitettavasti
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Syys 2008, 16:27

Uskon, että jotain tapahtuu tässä lähivuosina kyllä.
Muttamutta, tuntuu hassulta ajatella että päivämäärät kaikille tapahtumille on valmiiksi selvillä ja niin edelleen. On tää maapallo kyllä ihan hullunmylly. Toivottavasti näkyis tuo avaruusalus sitten Suomessakin.

Mutta yksinkertaisesti, tervetuloa muuttamaan maailmaa tänne paremmaksi minun puolestani, ei se varmaan pahaksikaan olisi.

Luin myös tämän http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t548198

Ja minkähän kokoinen se alus oli joka ilmestyy ?

Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 16 Syys 2008, 16:37

Vahvistan sen, että 14.10.08 Galaktisen valoliiton alus asettuu kolmen päivän ajaksi
USA:n eteläisten osien yläpuolelle. Tarkkaa paikkaa ei vielä tiedetä. Tämä ON tapahtuma,
jonka tapahtumista on suunniteltu. Jokaisen on tärkeää muistaa, että tämä on ennustus
tulevaisuutenne tapahtumasta. Koska on mahdotonta ennustaa tulevaisuutta, tällä
tapahtumalla ei ole millään tavalla konkreettista muotoa 14.10.2008. Yksinkertaisesti
sanottuna, se riippuu tämän tapahtuman energeettisestä puumerkistä ja sen virtaavuudesta
ilmentymisvirrassa tästä tuohon ajankohtaan saakka.

On tärkeää olla asettamatta odotuksia pelkästään tähän päivämäärään, koska se riippuu
energioiden virtaamisesta tämän planeetan läpi, ja tapahtumilla joiden on suunniteltu
ilmentyvän todellisuuteenne, on taipumusta muuttua suhteessa siihen lineaariseen aikaan,
jolloin se konkreettisesti tapahtuu. Sanon periaatteessa siis sitä, että tämä voi
tapahtua 14.10.08, mutta on myös ääretön määrä mahdollisuuksia, että se voi tapahtua
odotettua aiemmin tai myöhemmin. Nämä tosiasiat ovat avain tämän tapahtuman ymmärtämiseen
ja sen ilmentymiseen kollektiivitodellisuuteenne.


Joo eiköhän ne virtaukset ole semmosia, että siirtävät parilla vuodelle eteen päin tuota esittäytymistään. Ja USAan ovat tulossa huoh... Jos sielä nyt alusta näkyy tuona päivänä niin joku muisti ottaa sen kamerakännykän esiin ja zoomaa sitä alusta niin tarkasti, että varmasti näkyy selvästi.

Varustautuisivat kunnon kameroilla, kun ovat jo valmiiksi kertoneet millon tulevat.

Luinpa vielä, että komentaja nimi olisi Kuva ADAMA. oli ihan pakko postata tuo kuva :D
Viimeksi muokannut Esimerkki, 16 Syys 2008, 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 16 Syys 2008, 16:38

Kuulin jotain että olis lähellä 200 mailia, jos ny on tulossa.
En itse tiedä mitä uskoisi, kun on noita juttuja aika paljon, toivoisin kyllä että jotain edes tulisi niin pääsisi vihdoin sanoo "Mitäs minä sanoin! :mrgreen:

Tai voisihan olla että tämä alus on jo täällä ja on ollut jo hyvin kauan, mutta he ovat pitäneet sen piilossa über teknologiallaa?
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Syys 2008, 16:47

200 mailia on sellaset 321,87 km, että kiitos vaan jos satutte sinne USAn valtioiden ylle ;/...
Mutta ei voi muuta sanoa, kun että on iso alus silti jos tuon kokoinen on.
Jossakin sitten sanottiin taas että 600-1500 m.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Syys 2008, 16:50

Tiia kirjoitti:200 mailia on sellaset 321,87 km, että kiitos vaan jos satutte sinne USAn valtioiden ylle ;/...
Mutta ei voi muuta sanoa, kun että on iso alus silti jos tuon kokoinen on.
Jossakin sitten sanottiin taas että 600-1500 m.

No ne onki mitannu ne eri tavoilla :D
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Zipuli » 16 Syys 2008, 17:04

Ihaninta tässä on se, että JOS ne nyt näyttäytyvät, sillon on syntymäpäiväni :''D olisi kyllä maailman paras synttärilahja. Mutta tuskimpa...

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

AV-M1-A6
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja AV-M1-A6 » 16 Syys 2008, 17:37

Suhteellisen mielenkiintoinen juttu tosiaan, jos siis pitää paikkaansa. Näitä ajankohtia avaruusolioiden näyttäytymisille on kuitenkin ollut aika monta(?) , joten saa nähdä onko tuossa mitään todenperäisyyttä. Itse kuitenkin pistän ajankohdan muistiin.

Ensimmäinen viesti täällä foorumilla muuten 8-)
Yksinkertaisin on toimivin.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 16 Syys 2008, 18:21

täytyy kyllä pitää peukut pystyssä ja todella toivoa, että kyseinen tapahtuma tulee todeksi.. :D ...
I believe..

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Riikervo » 16 Syys 2008, 19:35

Pitäisiköhän ihan matkustaa Amerikkaan, jotta tämän näkisi ihan IRL? :D
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Syys 2008, 19:45

En mä ainakaan viitsis sellasta "riskiä" ottaa, että matkustaisin Amerikkaan sen takia.
En kuitenkaan ihan 100% usko tähän. Toivotaan nyt kuitenkin parasta, että tuo alus ilmestyis nyt jonnekkin tänne maapallolle :).

Sitä vaan ihmettelen että miksi JUURI USA :| ?

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Syys 2008, 19:51

Mielestäni noissa viesteissä ei tullut selville tiettyä maata tai paikkaa, vaikka yhdessä viestissä epäiltiin USA:n eteläosaa ja Alabamaa.

Minulle henkilökohtaisesti riittää niitten tuhansien ihmisten raportit, kuvat, videot ym. tapahtuneesta, mutta olisin toki paikalla jos se tulisi Suomeen.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Syys 2008, 20:13

Wespa kirjoitti:Mielestäni noissa viesteissä ei tullut selville tiettyä maata tai paikkaa, vaikka yhdessä viestissä epäiltiin USA:n eteläosaa ja Alabamaa.

Minulle henkilökohtaisesti riittää niitten tuhansien ihmisten raportit, kuvat, videot ym. tapahtuneesta, mutta olisin toki paikalla jos se tulisi Suomeen.


Jos kuitenkin tuo alus sattuu laskeutumaan Alabaman osavaltion ylle (jos ja jos :roll: ), niin petyn silti aikalailla, koska minun mielestä olis myös hienoa, että muuallakin päin maailmaa ihmiset saisivat nähdä sen. Kun USAssa tuntuu muutenkin vähän kokoajan liikkuvan ilmatilassa näitä UFOja :| .
Mutta kyllä ne kuvat ja videotkin tosin kelpaavat paremman puutteessa. Hienompaa olisi vaan nähdä omilla silmillä tuo kaikki. :roll:

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Riikervo » 16 Syys 2008, 20:25

Tiia kirjoitti:En mä ainakaan viitsis sellasta "riskiä" ottaa, että matkustaisin Amerikkaan sen takia.
En kuitenkaan ihan 100% usko tähän. Toivotaan nyt kuitenkin parasta, että tuo alus ilmestyis nyt jonnekkin tänne maapallolle :).

Sitä vaan ihmettelen että miksi JUURI USA :| ?

Käsitinkö ihan väärin vai mainittiinko siinä viestissä Amerikka? *tarkistaa asian* Ainakin siinä mainittiin Amerikan intiaanien henki "White", mutta itse "viesti" ei ilmeisesti sisällä muuta Amerikkaan liittyvää kuin Alabaman ja sekään ei välttämättä tarkoita sitä paikkaa.

Lisäksi ajattelin Amerikkaa ihan senkin takia, että suurin osa UFO - havainnoista on tehty siellä.. :D
Tuo ajatus Amerikkaan matkustamisesta oli lähinnä vain hetken mielijohde, enhän minä saa ketään kaveriksi sinne ja yksin lähteminen.. En edes uskalla harkita koko asiaa.. :?
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja ninjani » 16 Syys 2008, 21:49

Voisi sitten Lokakuun 14. päivä pukeutua alieniksi, että alien ystävillämme olisi kotoisampi olo. No ei nyt sentään.
Kyllä sitten Lokakuun alku aikoina pitää olla silmät auki.
En vielä tarkkaan tiedä mitä tulee tapahtumaan, mutta jotain jännää on luvassa.

Ainiin! Minkä laisesta muutoksesta on kyse?
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja marge15 » 16 Syys 2008, 23:16

Jännä juttu, itse uskon, että jotain tapahtuu, muttei mitään, mikä mullistaisi maailmaa ;) Itse ainakin otan tuolin takapihalle ja ovimatto jossa lukee "Welcome" siihen eteen, jotta voivat sitten tulla rauhassa :) Ajattelin, jos vaikka tulisivat kahveelle meille, jos äiti päästäisi heidät kylään meille sitten. Samalla voisin koittaa päästä heidän mukaan heidän omalle planeetalle, jos vaikka kahveeta vastaa ottaisivat mukaan :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Syys 2008, 23:50

ninjani kirjoitti:Ainiin! Minkä laisesta muutoksesta on kyse?

Aluksi ainakin maailmankuva muuttuu monilla. Ehkä jopa uskontoja vedetään uusiksi, hallitusten jäsenille saattaa tulla ainakin USA:ssa ongelmia selittää tapahtunutta ja jonkinlaisia eroamisia saatetaan nähdä.

Tässä muutamia, mitä tuli mieleeni.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa