Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 16 Loka 2008, 11:00

Xplosiw kirjoitti:Tuli vasta nyt mieleen, että hän myös sanoi siinä, että avaruusolennot eivät pysty meitä auttamaan muutoksessa, se pitää tehdä itse, meidän kaikkien pitää tehdä se itse. En tiedä miten tämä tapahtuma on teihin vaikuttanut, mutta itse ainakin olen liikuttunut, ja tämä tapahtuma oli pelkäksi hyväksi. Ilman sitä en nyt olisi tässä kirjoittelemassa henkeviä, kyyneleet silmissä :D Ei voi mitään, ne eivät tulleet, mutta life goes on, ja nyt kaikki tietävät, että muutos pitää tehdä itse. Tämä tapahtuma oli oikeasti hyväksi ihmisille! Olen varma, että satoja tuhansia ihmisiä tämä tapahtuma yhdisti, ja he välittävät nyt toisistaan ja ovat lähempänä toistensa sydämiä.

Jotkut tietenkin vihaavat, mutta ei voi mitään.. Viha kyllä laantuu. Mutta täälläkin on mun mielestä tapahtunut muutoksia tämän eventin takia? Vaikka se nyt ei onnistunutkaan, mun mielestä olisi kiva pitää tää topicci hengissä. Ja ainakin minä olen tutustunut muutamiin kivoihinkin tyyppeihin tänä aikana ja keskustellut kaikesta, tehnyt havaintoja heidän kanssa ja sillee. Mitä väliä vaikka alienit eivät ilmestyneet, meillä kaikilla on vielä henki tallella, sekä osan elämään tämä on vaikuttanut huomattavasti positiivisella tavalla. Olihan tätä todella mukavaa spekuloida kaikkialla, että miten käy. Vaikak nyt olikin näitä skeptikkoja jotka olivat todella vahvasti vastaan. Mutta hyvä vaan. Toivon nyt todella että Korvapuikko ja kaikki Tonzat sun muut ymmärtäisivät, etteivät tule ilkkumaan kaikkia, jotka tähän todella uskoivat. Se ei oikeasti kannata, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, siitä tulee todella huono mieli.


Kyllähän tämä on vaikuttanut, taisin löytää bloginkin sen avulla tai ainakin kiinnostuin enemmän koko blogista.
Harmittaa vähän Blossomin puolesta kun jotkut ihmiset sitä uhkaillee aika vahvastikin
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 16 Loka 2008, 11:03

Xplosiw kirjoitti:Toivon nyt todella että Korvapuikko ja kaikki Tonzat sun muut ymmärtäisivät, etteivät tule ilkkumaan kaikkia, jotka tähän todella uskoivat.

Ei ollut tarkoitus ilkkua ketään...
Olisin kyllä itsekkin halunnut, että ne tulisivat...

Vattu
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Loka 2008, 18:36

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Vattu » 16 Loka 2008, 11:09

Vielä noin 4 tuntia aikaa.

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Spiff » 16 Loka 2008, 11:12

Katoin ton blossomin vastauksen tähän ja kävi aivan valtavan sääli. Maailmassa pitäisi olla enemmän yhtä hyväsydämisiä ihmisiä.
Kaduttaa edelliset kiukuttelut. Lapsellista. Olin kyllä hieman päissäni, mutta se ei ole mikään perustelu.
Ei mulle koko hommasta jääny paha mieli vaikka olisinki halunnut jotain tapahtuvan. Elämä jatkuu. Kaikki hyvin :)
Hey ho let's go!

Avatar
Nenrei
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:46
Paikkakunta: Soïnï

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Nenrei » 16 Loka 2008, 12:56

Blossom oikeasti vaikutti ihan yhtä kaikki murtuneelta ja pettyneeltä kuin kuka tahansa sydämensä likoon pistänyt ihminen tässä tilanteessa :( Minusta on julmaa mennä enää pahentamaan asiaa uhkauksilla. Tämä on ihmisille luonnollinen reaktio, pettymys, viha, turhautuminen... Kaikki pitää kohdistaa johonkin, pitää olla syyllinen, ja kukas sen parempi kuin Blossom. Sama reaktio kuin täällä "joo wespan vika kun antoi turhaa toivoa" voisi joku ajatella. Ei se mene niin. Blossom on tavallinen ihminen kuten me kaikki, erehtyväinen ja hyväuskoinen. Koko homma ei ollu Blossomin käsissä, tai kenenkään niistä kanavoijista. Oli syy mikä tahansa, se oli erehdys, ja näkihän sen että Blossom oli itekkin uskonut tähän täysin. Antaisivat ihmisparan olla ja purkaisivat angstinsa muualle. On oikeasti säälittävää oman naiivisuutensa takia syyttää toista ihmistä. Minä tiesin että näin voi käydä ja tiesin että voin pettyä, suuttua, turhautua, ja minä tiesin että vastuu näistä tunteista on yksin minun kun päätin lopulta uskoa asiaan. Ketään ei saisi syyttää omasta uskomisestaan. Vai pitäisikö nyt sitten papit sun muut ampua kun he pitävät yllä ihmisten uskoa jumalaan ja stuff mutta eipä sitä jumalaa näy? Jestas kun suututtaa miten yhtä ihmistä voidaan alkaa sortamaan noin :evil:
Kuva

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Loka 2008, 13:04

Ufot ei tullu taaskaan, ja niin moni meni siihenkin kusetukseen voi teitä hyväuskoisia
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Huttu
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Touko 2008, 07:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Huttu » 16 Loka 2008, 13:08

pitäkääs muute sit mielessä et blossom on näyttelijä ammatiltaan, siis iha oikea näyttelijä..

joten hän kyllä tarvittaessa osaa antaa itsestään sellaisen kuvan että on hämillään. joten en oikein niele hänen puheitaan, en ole koskaan uskonut enkä tule uskomaan hänen juttujaan

mutta olette kyllä oikeassa siinä, että on turhaa purkaa vihaa häneen. ei se mitään auta. luulenpa että ne ketkä huutavat hänelle kuolinuhkauksia ovat melko nuoria naiiveja ihmisiä. ei voi muuta heille sanoa kuin että kasvakaahan vähän m'kay

itse haluaisin että tämä 14.10 episodi jätetään taakse ja keskitytään uusiin paranormaaleihin ilmiöihin ja niiden pohdintaan. tämä 14.10 on vähän herkkä aihe varmaan monelle, ja se voi aiheuttaa melkoisia flamingeja henkilöiden välillä

olen kyllä oikein iloinen parablogin yleiseen jutustelutasoon täällä, mielipiteitä oli laidasta laitaan vaikka välillä wespan topicit oli vähän ykspuolisia eikä kattanut sitö koko spektriä :D

mutta, kohti uusia ilmiöitä hyvän keskustelun hengessä ! ;)

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Trauma » 16 Loka 2008, 13:21

Luulin, että Blossom on mies.

Avatar
domino
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja domino » 16 Loka 2008, 13:50

Life goes on ja sitä rataa. Pettymys on kuitenkin suuri.

Avatar
Melly
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 15 Loka 2008, 15:01
Paikkakunta: Mars

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Melly » 16 Loka 2008, 14:11

Trauma kirjoitti:Luulin, että Blossom on mies.


Ai onks se sit nainen??
Wazaahhh!

On turhaa uskoa johonkin mitä ei tapahdu.

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 16 Loka 2008, 14:15

Jeesus se on! My god <3

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Spiff » 16 Loka 2008, 14:18

Melly kirjoitti:
Trauma kirjoitti:Luulin, että Blossom on mies.


Ai onks se sit nainen??



Onko kolmaskin vaihtoehto? :?
Hey ho let's go!

Avatar
Melly
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 15 Loka 2008, 15:01
Paikkakunta: Mars

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Melly » 16 Loka 2008, 14:23

Spiff kirjoitti:
Melly kirjoitti:
Trauma kirjoitti:Luulin, että Blossom on mies.


Ai onks se sit nainen??



Onko kolmaskin vaihtoehto? :?



Saattaa olla... :shock:
Wazaahhh!

On turhaa uskoa johonkin mitä ei tapahdu.

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 16 Loka 2008, 15:01

Se on reptiliaani ;o

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Loka 2008, 15:06

Siis onko nyt muka näin, että ei koko juttua tule tapahtumaan ???
Olen kyllä todella pettyny, mut olihan tää toisaalta odotettavissakin :roll: . Mutta entäs toi Helsingin valoilmiö :roll: ?

Voihan se olla myös sillein, että ne olennot kävivät täällä, mut ne ei tullu sitten sillä isolla aluksella.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Regendos » 16 Loka 2008, 15:24

Tuo nyt kyllä kuullostaa aika toiveajattelulta. Tuskin ne ovat täällä käyneet.

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 16 Loka 2008, 16:24

Tiia kirjoitti:Siis onko nyt muka näin, että ei koko juttua tule tapahtumaan ???
Olen kyllä todella pettyny, mut olihan tää toisaalta odotettavissakin :roll: . Mutta entäs toi Helsingin valoilmiö :roll: ?

Voihan se olla myös sillein, että ne olennot kävivät täällä, mut ne ei tullu sitten sillä isolla aluksella.


Mikä helsingin valoilmiö ? :?
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Loka 2008, 16:25

Brecle kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Siis onko nyt muka näin, että ei koko juttua tule tapahtumaan ???
Olen kyllä todella pettyny, mut olihan tää toisaalta odotettavissakin :roll: . Mutta entäs toi Helsingin valoilmiö :roll: ?

Voihan se olla myös sillein, että ne olennot kävivät täällä, mut ne ei tullu sitten sillä isolla aluksella.


Mikä helsingin valoilmiö ? :?

Ukkonen...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
arabr1
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 16 Loka 2008, 08:45

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja arabr1 » 16 Loka 2008, 16:32

[quote="arabr1"]
Aiemmin tänään kirjoitin (Lisäsin kuvi havainnollistamiseksi):
Pakko vähän jakaa kahden viimeillan kokemuksia.

14.10. katselin Suomen alle 21 vuotiaiden futismatsia tv:sta. Television takana on kotonani iso ikkuna jonka kaihtimet olin jättänyt auki. n. klo 19:30 huomasin neonvihreän valopallon nousevan vastarannalla puiden takaa. Se teki pienen kaaren ilmassa ja palasi sinne mistä tulikin.
Kuva
Samaan aikaan vastarannalla jotkut valot alkoivat vilkkua ja sammuivat silloin kun neonviherä pallo laski takaisin puiden taa. Jatkoin futismatsin katsomista mutta samalla aloin vilkuilemaan kokoajan ikkunasta ulos. Yht'äkkiä vastarannan taivaalleilmestyy TYHJÄSTÄ kirkas kohtuu iso valo joka laskeutuu hitaasti puiden taakse.
Kuva
Kesti n. 10 minuuttia ennen kuin toinen samanlainen ilmestyi taas tyhjästä ja laskeutui puiden taakse. Näitä valoja ilmestyi illan aikana ainakin seitsemän.

e: ja siis myös vihreitä valopalloja näin monia samana iltana.

jatkuu:
Noniin jatkanpas. Eilen siis eli 15.10. näin samaisia vihreitävaloja ja myös tyhjästä ilmestyneitä kirkkaita valoja ja nyt tosin myös ihan vesirajassa kohtuu nopeasti lentävän punaisen valon.
Kuva
14.10. oli ja meni oli hienoa aikaa kyllä seurailla tapahtumia vaikka mitään ei tapahtunutkaan.

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 16 Loka 2008, 16:54

arabr1, oliko noi isoja palloja ?
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa