Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 22:09

14.10 jää nähtäväksi! (ei voi kommentoida enempää tässä topicissa...varoitus päällä..)
Viimeksi muokannut tuputhy, 07 Loka 2008, 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 22:17

Selitys noiden satelliittikuvien pilvien reikiin on keksitty se menee näin:
Maapallolla on kokoajan tuhansia satelliitteja jotka kuvaa maapalloa ja niiden kuvat yhdistämällä saadaan ne pilvet earthiin mutta osaa maapallosta ei pahemmin kuvata kuten nyt toi pohjoisnapa ja satunnaisesti muita paikkoja niin niihin sitten tulee "reikä"
Eli ufot ei ole tulossa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 07 Loka 2008, 22:19

Itse uskon että he tulevat joku päivä.. jos eivät nyt niin sitten myöhemmin. Ja olen uskonu näin jo nuoresta asti.. niin kauan kun itse muistan olleeni kiinnostunut asiasta. Ja olen pari kertaa nähnytkin jotain mitä en pysty selittämään..Ihmettelen miksi nämä skeptikot viitsivät rekisteröityä tälläiselle foorumille ihan vaan haukkuakseen niitä jotka uskovat? En minäkään mene skeptikoiden omalle foorumille heitä haukkumaan.. :alienownage:
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 22:21

Katsoin itse google earthia, mutta ei siellä kyllä mitään pilviä tai muuta näkynyt. Ehkä en osannut katsoa oikeasta paikasta? Sorry, jos meni asiattomuuksiin!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 22:22

SonglessRobin kirjoitti:Itse uskon että he tulevat joku päivä.. jos eivät nyt niin sitten myöhemmin. Ja olen uskonu näin jo nuoresta asti.. niin kauan kun itse muistan olleeni kiinnostunut asiasta. Ja olen pari kertaa nähnytkin jotain mitä en pysty selittämään..Ihmettelen miksi nämä skeptikot viitsivät rekisteröityä tälläiselle foorumille ihan vaan haukkuakseen niitä jotka uskovat? En minäkään mene skeptikoiden omalle foorumille heitä haukkumaan.. :alienownage:

Mitä ihmeellisemmillä tavoilla nuo faktat vaan sivuutetaan
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Dala » 07 Loka 2008, 22:23

Itse uskon että he tulevat joku päivä.. jos eivät nyt niin sitten myöhemmin.


Samaa mieltä. Kanavoinnessahan on painotettu sitä, että päivä ei välttämättä ole juuri tuo 14 lokakuuta.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 22:23

Niin, mitkä faktat? Kerro! (sorry, jos asiaton..)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 22:25

Dala kirjoitti:
Itse uskon että he tulevat joku päivä.. jos eivät nyt niin sitten myöhemmin.


Samaa mieltä. Kanavoinnessahan on painotettu sitä, että päivä ei välttämättä ole juuri tuo 14 lokakuuta.

Oliskohan tuo kuitenki siksi sanottu niin jotta ihmiset olisivat ihan innoissaan kaikenmaailan paranormaalista nää muutama viikkoa mutta sen jälkeenkin ku muistaa sanoa että "saattaa tulla toki myöhemminkin"
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 22:26

tuputhy kirjoitti:Niin, mitkä faktat? Kerro! (sorry, jos asiaton..)

Lähinnä tämä kommentti multa-> Selitys noiden satelliittikuvien pilvien reikiin on keksitty se menee näin: Maapallolla on kokoajan tuhansia satelliitteja jotka kuvaa maapalloa ja niiden kuvat yhdistämällä saadaan ne pilvet earthiin mutta osaa maapallosta ei pahemmin kuvata kuten nyt toi pohjoisnapa ja satunnaisesti muita paikkoja niin niihin sitten tulee "reikä"
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 22:28

Ketä mielestäsi palvelee saada ihmiset uskomaan jotain? Jos ihmiset ovat innoissaan jostain paranormaalista, niin luuletko, että siitä joku jotain tienaa? (ylläpito voi vapaasti poistaa..)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 22:30

tuputhy kirjoitti:Ketä mielestäsi palvelee saada ihmiset uskomaan jotain? Jos ihmiset ovat innoissaan jostain paranormaalista, niin luuletko, että siitä joku jotain tienaa? (ylläpito voi vapaasti poistaa..)

Voi kuule ei tarvitse edes kenenkään tienata jotta ne tällaista tekee (luulis sun tietävän kun on "kokemustakin" nii paljo kaikesta) tämä on saattanu alkaa yhden "kanavoijan" juttuna ja sitten muut on innotunu matkimaan ja siitä se sitte lähtee
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Skauris
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Loka 2008, 10:58
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Skauris » 07 Loka 2008, 22:31

Wespa kirjoitti:Sitä ei pystytä ampumaan alas ja linnuksi sitä ei voida mediassa julkista, sillä se tulee olemaan jotain niin suurta. Katsoin youtubessa videon, jossa kaksi miestä olivat jo nähneet tämän aluksen (manifestoivat sen käyttäessään LSD:tä) ja sanoivat, että se on paljon paljon enemmän, kuin joku valoalus taivaalla. Se on enemmänkin kokemus, johon me ja he (olennot) voimme vaikuttaa yhdessä...


Siis mitä helvettiä??? Onko toi LSD - juttu nyt joku mauton vitsi vai viiraako ihmisillä näin pahasti??

Uskoisin, että kuka tahansa LSD:tä tai muita huumeita vedettyään alkaa näkemään jos jonkilaisia ufoja ympärillään...

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 22:37

Korvapuikolle:
Itse en ainakaan "suitsuta" mitään, mistä ei ole omaa kokemusta. Voin myös kertoa, että näistä en todellakaan mitään tienaa;( korkeintaan varoituksen foorumille..) Jos luet kirjoituksiani, niin ei siellä mitään sellaista ole, joka ihan henkilökohtaisesti itseäni palvelisi.(sitäpaitsi; ennen näiden halveksimiesi kokemusten, en ollut ikinä edes kuullut sanaa: "kanavointi") Haluan vaan kertoa kokemuksiani, koska itse tykkään lukea, mitä toisille on tapahtunut ja sitä kautta luulen (ehkä sitten väärässä...) että toisistakin on mukava lukea sitten minun kokemuksia ja ehkä saada siitä sellaista, että: heiii..muillekin on tapahtunut tuollaista..-en olekaan ainut!
Viimeksi muokannut tuputhy, 07 Loka 2008, 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 07 Loka 2008, 22:43

Korvapuikko kirjoitti:Selitys noiden satelliittikuvien pilvien reikiin on keksitty se menee näin:
Maapallolla on kokoajan tuhansia satelliitteja jotka kuvaa maapalloa ja niiden kuvat yhdistämällä saadaan ne pilvet earthiin mutta osaa maapallosta ei pahemmin kuvata kuten nyt toi pohjoisnapa ja satunnaisesti muita paikkoja niin niihin sitten tulee "reikä"
Eli ufot ei ole tulossa


Eli jos yksi skeptikko "keksii" tuollaisen selityksen niin uskooko kaikki skeptikot siihen samaan sitten? Vai mistä tuon selityksen olet löytänyt? Haluaisin vain tietää mistä tuo tieto on peräisin?
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 22:46

SonglessRobin kirjoitti:
Korvapuikko kirjoitti:Selitys noiden satelliittikuvien pilvien reikiin on keksitty se menee näin:
Maapallolla on kokoajan tuhansia satelliitteja jotka kuvaa maapalloa ja niiden kuvat yhdistämällä saadaan ne pilvet earthiin mutta osaa maapallosta ei pahemmin kuvata kuten nyt toi pohjoisnapa ja satunnaisesti muita paikkoja niin niihin sitten tulee "reikä"
Eli ufot ei ole tulossa

Eli jos yksi skeptikko "keksii" tuollaisen selityksen niin uskooko kaikki skeptikot siihen samaan sitten? Vai mistä tuon selityksen olet löytänyt? Haluaisin vain tietää mistä tuo tieto on peräisin?

Ajattelepa järjellä, noin se oikeasti meneekin. Onko se aina joku hyvä vasta argumentti vedota siihen että olen jokin "super skeptikko", jos ei ole hyviä vastaväitteitä ei auta muuta kuin niellä tappio
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
SonglessRobin
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 01 Loka 2008, 21:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SonglessRobin » 07 Loka 2008, 22:50

Mutta vastausta en kuitenkaan saanut..
Breakfast every hour.. it could save the world

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 22:52

Muistaakseni en ole sanallakaan maininnut noista "rei'istä", muuten, kuin yhden kerran, kun ajattelin, että ne voisivat johtua sen satelliitin varjoista, joten tämän asian mystisoinnista et ainakaan minua voi syyttää! ( no, nyt tuli tietysti jotkut bannit...)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 07 Loka 2008, 22:53

SonglessRobin kirjoitti:Mutta vastausta en kuitenkaan saanut..

Selitys tulee järkeä käyttämällä, vai kytketkö sä sen pois päältä näitä lukiessa
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Loka 2008, 22:56

Kerroppa Korvapuikko kerrankin sellainen selitys, mikä todellakin laittaa ihmiset ajattelemaan ja tukkii suut! Pystytkö? Ei ainakaan tuollainen kaiken systemaattisesti kieltäminen ilman mitään perusteluja ketään vakuuta! (joojoo, kohta IP-bannit...)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Trauma » 07 Loka 2008, 22:58

Minustakin on epäilyttävää, että kanavointeja tulee koko ajan lisää ja aina hieman "yksityiskohtaisemmin". Jos kanavoitaisiin yksi iso viesti niin, se olisi jo paljon realistisempaa.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa