Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Art » 14 Marras 2009, 23:22

Itse mitä luultavimmin uskon avaruusolioihin ja ufoihin. Koska onhan se hyvinkin mahdollista, että tässä loputtoman pitkässä universumissa on toinenkin paikka, missä on sopivat elinolosuhteet. Lisäksi tätipuoleni perheineen on nähnyt ufon... Ja tämä on hyvin varma tapaus. Voisinpa kertoa, kun en muuallekkaan ole osannut tätä laittaa. Elikkäs:

Tätini siis asuu Ruotsissa perheineen, ja tästä tapahtumasta on vierähtänyt jo monikin vuosi. Minua ei tuolloin vielä varmaan ollut olemassakaan. Tätini siis asuu jossain Tukholman lähettyvillä (ei kuitenkaan Tukholmassa, vaan jossain korvessa) ja oli kyseisenä iltana istumassa miehensä, ja heidän pienen (nykyään jo aikuisen) tyttönsä kanssa olohuoneessa. Katsoivatpa varmaan siinä televisiota, kun yhtäkkiä ulkona näkyi jotain outoja valoilmiöitä. En muista että kuulivatko he jotain ääniäkin (luultavasti kyllä). He asuvat siis aivan metsän vieressä, ja noita valoja oli metsän yllä. He kaikki olivat tietysti säikähtäneet todella pahasti, ja heidän tyttärensä sai jonkin kohtauksenkin. Tyttö ei uskaltanut enää tämän jälkeen mennä yksin odottamaan taksiakaan, vaan vanhemmat joutuivat aina saattelemaan... Kun metsää sitten tutkittiin, huomattiin että puut ja niiden oksat olivat palaneet, ja muuta sellaista. Myös muita silminnökijöitä oli kuulemma ollut tapahtumalla. Kai siitä silloin oli melko isö hälykin noussut, ja oli ainakin ollut lehdissä juttuja ym.

En siis osaa kovin paljoa kertoa, koska olen kuullut tämän vain äidiltäni, ja jonkun aikaa sitten kyselin lisää tapahtuneesta. Ovat kuulemma useastikkin ottaneet asian tätini ja tämän miehen kanssa esille. Meille lapsille vaan ei ole tietenkään aiemmin kerrottu. Ja äitini sanoi että tätini ja tämän mies ovat hyvin vakuuttuneita kyseessä olleen ufo. Ovat sitten ihan terveitä ja selväjärkisiä ihmisiä, ja tuskin muuten uskoisivat moisiin, elleivät olisi itse kokeneet. Äitinikin jopa sanoi ehkä uskovansa, koska tätini ja hänen miehensä ovat kerta sellaisen nähneet. Itse olen yleensä melko epäileväinen näitten asioiden kanssa, mutta minkäs teet, kun ihan lähipiirissä ovat ufoja nähneet. Minut se ainakin sai vakuuttuneeksi. Olen yrittänyt netistä etsiä lisää tietoa tuosta tapauksesta, mutta ei löydy... Onhan siitä kyllä jo vierähtänytkin aikaa...

Jatkan asian tutkimista ja jututan vielä vaikka äitiäkin lisää asiasta, jahka viitsin taas asian tuoda esille.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Marras 2009, 00:05

^^Metsäpalo?

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Art » 15 Marras 2009, 14:36

Siis puiden latvat, ja vähän oksatkin olivat palaneet. Eivät koko puut. Ja uskoisin että he aikuisina ihmisinä tunnistaisivat metsäpalon jostain yliluonnollisemmasta. Kun heidän talonsakin on ihan siinä metsän vieressä, niin he varmaan näkivät hyvin, että oliko se tulipalo, vai jotain muuta.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja akba » 20 Marras 2009, 20:21

Art kirjoitti:Siis puiden latvat, ja vähän oksatkin olivat palaneet. Eivät koko puut. Ja uskoisin että he aikuisina ihmisinä tunnistaisivat metsäpalon jostain yliluonnollisemmasta. Kun heidän talonsakin on ihan siinä metsän vieressä, niin he varmaan näkivät hyvin, että oliko se tulipalo, vai jotain muuta.

Hm.. Kuulivatko sinun tätisi ja hänen perheensä mitään ääniä siellä tai olivatko he jotenkin erilaisia tuon kohtauksen jälkeen ? (jälkiä ihossa, outoja unia yms.)
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Art » 21 Marras 2009, 18:57

En itseasiassa tiedä, kun en ole heidän kanssaan asiasta puhunut... Ainakaan minun tietääkseni heillä ei ollut sen jälkeen mitään outoja unia tai jälkiä ihossa. Sitä en muista, että kuulivatko ääniä. Mutta kyllähän he kovin pelästyneitä varmasti olivat, ja äitini on tosiaan kertonut, että on tapahtumasta jutellut monestikkin heidän kanssaan, joten kai se heihin on jotenkin vaikuttanut.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Dents
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 20 Marras 2009, 14:46

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Dents » 01 Joulu 2009, 18:26

Taidanpa uskoa. Tosin "Alien" on ulkoavaruuden asukki, joten pakko niitä on olla tässä valtavassa universumissa.
"Ihan miten vaan, mutta otan kakkusi."

Avatar
afonya
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 19 Joulu 2009, 16:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja afonya » 19 Joulu 2009, 20:42

-
Viimeksi muokannut afonya, 07 Tammi 2012, 00:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ehkä kaikki on mahdollista.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Tiia » 03 Tammi 2010, 00:01

Tottakai uskon. Eipä se kai enempää selittelyjä kaipaa, kai sitä melkein jokainen ihminen uskoo että ei täällä maailmankaikkeudessa yksin olla, olivatpa nuo olennot vierailleet koskaan meidän planeetallamme tai sitten eivät.
Kyllä tuolla jotain varmasti on.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 03 Tammi 2010, 09:33

en usko että ollaan ainoo elämänmuoto mutta en sinänsä usko ufoihin mutta en kyllä voi kiistää etteikö niitä olisi :) vähän sama ton kummitus jutun kanssa (mutta niitä on tullut nähtyä omin silmin) joten sinänsä niihin taasen on helpompi uskoa.

mutta mitä olen joku 4:jä kertaa nähnyt unta ufoista niin 1 unessa he hyökkäsivät maahan 2:hessa he ovat tulleet rauhan aikein siinä oli telepatiaa ja kaikkea sellasta että olisi voinut oikeaksikin tapahtumaksi luulla ja 1:dessä yritin kuvata sellaista mutta kamera meni epäkuntoon:D

mutta kyllä monet videot ja kuvat on kyllä ihan vaikuttavia vaikka joskus sitä epäilee että voisikohan nuo olla uusia sodankäyntiin tms liittyviä keksintöjä. tai eihän tuota tiedä vaikka joitakin olisi jo meidän keskuudessa muuta kun pelkkiä ihmisiä :) ottaen huomioon että jotkut ihmiset tietää toisten tulevaisuuden pienintä piirtoa myöten tai osaa ajatuksen voimalla liikuttaa asioita jne jne.. (joku hybridi?)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Mosku
Kummitus
Viestit: 54
Liittynyt: 03 Maalis 2009, 16:03

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Mosku » 21 Tammi 2010, 14:41

Luulin jo vastanneeni tähän joskus...

Itse pidän maan ulkopuolista elämää mahdollisena, mutta en usko sen olevan ihmistä ylempänä niinsanotussa kehityksessä.

Jos joku väittää ettei UFOja ole niin kyse on joko siitä että kyseinen henkilö on "elänyt tynnyrissä" tai luulee UFOn olevan synonyymi alienille tai alieneiden ohjaamalle/rakentamalle alukselle. UFOja on mutta en usko niiden olevan mitään mikä liittyy mitenkään mahdolliseen maan ulkopuoliseen elämään.

Olen lukenut aiheesta paljon, olen nähnyt varmaan satoja UFO/alien videoita, elokuvia, dokumentteja, olen kuullut ihmisten omia todistuksia, olen itse nähnyt UFOja... Kaikki on koettu. Mutta itse uskon "niiden" käyneen maassa vasta sitten kun näen omin silmin aluksen tulevan äärettömyydestä ja laskeutuvan pihaani ja pääsen käsin koskemaan kyseisiä herroja. Ja silloinkin vaatisin jatkoaikaa varmistaakseni sen, ettei se ole harvinaisen vahava hallusinaatio tai uni. Alienit saisivat siis odottaa vaikka keittiön pöydän ääressä muutaman tunnin että voin varmistua olevani selvin päin.
"Niille, jotka haluavat nähdä, on riittävän valoisaa. Niille, jotka eivät halua, on riittävän pimeää."

- Blaise Pascal

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Tiia » 24 Tammi 2010, 17:09

Jos ufokokemuksia löytyy (tunnet olevasi yksi ufosiepatuista, olet nähnyt ufon taikka muuta ufoihin liittyvää) voit kertoa minulle. Olen luotettava, FUFONin jäsen, joka hoitaa nämä tehtävät =). Itselläni on kokemuksia myös.

WM_

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja WM_ » 24 Tammi 2010, 20:18

Lainaus Erich von Dänikenin kirjasta Jälkiä avaruudesta:

Yksistään meidän galaksissamme on arviolta 200 miljardia kiintotähetä. Optimistisesti voitaisiin olettaa, että jokaiseen kiintotähteen kuuluu myös planeetta; pysyn kuitenkin pessimistinä ja annan vain joka kymmenelle kiintotähdelle planeetan. Tämä tekee 20 miljardia planettaa meidän linnunradallamme. Kuinka moni niistä kiertää emotehteään ekosfäärissä, elämän vyöhykkeellä? Vain yksi kymenestä? Tällaisia planeettoja on siis kaksi miljardia.
Kuinka moni niistä kehitti ilmakehän, jossa on elämää? Vain joka kymmenes? Tulos on siis 200 miljoonaa.
Kuinka moni näistä elämänmuodoista saavutti teknisen älykkyyden asteen? Joka kymmenes? Tämä tekee 20 miljoonaa. Liikaako? Vain joka sadasko? Tervetuloa kaksi miljoonaa!
Kuinka moni näistä teknologisista sivilisaatioista harrasti tähtien välistä avaruusmatkailua? Joka kymmenes? Joka sadas? Tämä tekee 200 000 tai vähintään 20 000 avaruusmatkailua harrastavaa sivilisaatiota. Eikä laskelma ole edes erityisen optimistinen. Nykyajan tähtitieteilijät ovat taipuvaisia olettamaan joka toisen auringon seuralaiseksi myös planeetan
.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 25 Tammi 2010, 00:10

Sitten kun otetaan käsittelyyn ne järjettömät kappaleiden väliset etäisyydet, voidaan unohtaa tavanomaiset propulsioteknologialla toimivat avaruusalukset ja muut ns. normaalit kulkutavat.
Ilman madonreikiä aukaisevaa, avaruutta laskostavaa tai muuta suorastaan nerokasta kulkutapaa ei yksikään sivilisaatio vieraile kuin murto-osassa galaksiaan.
Esimerkkinä vaikkapa tuo lähin galaksimme; Canis Major. Etäisyyttä meidän aurinkokunnastamme vaivaiset ja rapeat 25,000 valovuotta (n. 236518261814520030 km).
Esimerkkinä Marsin etäisyys maapallosta taisi olla päälle 78000000 km ja Marsiin pääsemiseksi nykyteknologialla (jopa prototyyppimoottoreilla) kestää arviolta 7-9 kk.
Siitä vähän suhteellista matkailuaikaa. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Tammi 2010, 01:04

Miksi mennä toiseen galaksiin, kun jo meidän galaksissamme voi olla elämää?

Nerokkaita matkustusmuotojahan voi olla vaikka minkälaisia. Meidän tämänhetkinen "perusajattelumme" ei vaan vielä niihin kykene. Vähän sama kun esim. 1950-luvulla ei olisi osattu unelmoidakkaan internetistä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 25 Tammi 2010, 01:37

Kannattaa tutustua noihin dokumentteihin joissa käsitellään vieraita älyjä tässä galaksissa ja matkustusmuotoja oman Linnunratamme sisällä.
Ei ne etäisyydet yhden galaksin sisälläkään katoa mihinkään, vaan edelleen on ihan järjettömiä matkoja taivallettavana.
Aikalailla sama asia, oli välissä kymmenen valovuotta tai kymmenen parsekia, yhtä pirun pitkältä se tuntuu propulsiomoottoreilla. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Wespa » 25 Tammi 2010, 03:08

Jeps, mutta ei kannata olettaa asioita kuitenkaan ihmisten rajotteiden mukaan.

Vaikka matka itsessään kestäisikin kauan, niin se on silti mahdollista. Tarvitaan vain vähän energiaa kuluttava (tai energiaa valmistava / free energy) alus. Jos matka halutaan tehdä, niin esim. 1000 vuottakaan ei ole este jos aluksessa voi asustella mukavasti. Olentojen keski-ikä voi olla todella paljon pitempi kuin meillä, esim. kymmeniä tuhansia vuosia. Kärsivällisyys ja halu matkustella voi olla myös ihan eri luokkaa.

Saattaa olla myös, että jos tutkimusmatkailu on aloitettu, niin siellä kehittyy monta sukupolvea.

Michio Kakulta löytyy myös mielenkiintoista pohdintaa aiheesta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Mosku
Kummitus
Viestit: 54
Liittynyt: 03 Maalis 2009, 16:03

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Mosku » 28 Tammi 2010, 15:10

Tiia kirjoitti:Jos ufokokemuksia löytyy (tunnet olevasi yksi ufosiepatuista, olet nähnyt ufon taikka muuta ufoihin liittyvää) voit kertoa minulle. Olen luotettava, FUFONin jäsen, joka hoitaa nämä tehtävät =). Itselläni on kokemuksia myös.

En ole kokenut olleeni siepattuna eikä mitään muutakaan sen tason juttua. Itse pidän sellaisia kokemuksia aivojen psykologisina oikkuina.

Mutta taivasta tarkastellessa olen nähnyt pari/muutaman kerran erilaisia kohteita, jotka eivät voi olla lentokoneita.

Suurin osa on ollut päiväsaikaan sellaisia epämääräisiä äänettömiä tummia vilahduksia kanamunan muotoisista esineistä, joihin en ole heti tajunnut kiinnittää edes huomiota vaan alitajuisesti hieronut silmiä ja tajunnut vasta jälkeenpäin tyyliin: "mikä siinä muuten äsken meni?" Pidän niitä niin epämääräisinä ja vaatimattomina havaintoina etten ole ottanut muistiin päivämäärää, paikkaa enkä muutenkaan ole pitänyt tärkeänä ilmoittaa siitä minnekään.

Yksi muista poikkeava havainto on ollut muutama vuosi sitten talviaamuna noin klo 7:00 kun olin kävelemässä tiellä. Kuuta ja tähtiä ei näkynyt ja ulkona oli muutenkin täydellinen pimeys. Minulla ei ollut mitään valoa mukanani ja heijastintakaan (aijai!) ei ollut. Sitten noin 100 metriä edessäni tienmutkassa näkyi pari metriä halkaisijaltaan oleva terävästi valaistu alue. Se välähti kahdesti, pieneni pieneksi pisteeksi ja hävisi sitten kokonaan. Samalla hetkellä vilkaisin taakseni ja menin tien reunaan koska luulin valojen takia takaani tulevan auton. Mutta mitään autoa ei ollut. Näin vain kun kaukaa takaani puiden yläpuolelle kohosi maasta jokin kirkas muodoton kohde. Mitään ääntä ei ollut kuulunut tämän tapahtuman aikana. Se oli nopea vilahdus ja kaikki oli taas pimeää.

Pappani on kertonut minulle omasta kokemuksestaan. Oli ollut kirkas kesäpäivä kun hän oli tullut ulos ja katsellut taivaalle. Hän oli nähnyt kolme-viisi rengasmaista kohdetta taivaalla peräkkäin. Ne olivat paikoillaan pitkän aikaa. Hän kuvaili niiden olleen porrasmaisessa muodostelmassa. Lähin rengas oli alimpana ja näkyi suurimpana. Toinen oli hieman korkeammalla ja kauempana jne. Kaikkein kauin oli näkynyt melko pienenä. Lisäksi hän kuvaili jonkinlaista kruunua muistuttavaa rengasmaista kohdetta joka oli liikkunut muiden renkaiden yläpuolella ikäänkuin renkaiden muodostamia "portaita" alas. Hän ei osannut selittää miten ilmiö lopulta päättyi. Ne olivat vain poissa.
"Niille, jotka haluavat nähdä, on riittävän valoisaa. Niille, jotka eivät halua, on riittävän pimeää."

- Blaise Pascal

tomi
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Tammi 2010, 17:33

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja tomi » 29 Tammi 2010, 17:51

no tottakai uskon. eihän se käy järkeen että olisimme ainuita älykkäitä olentoja loputtomassa universumissa. jossa on miljardeja galaxeja ja yhessä galaxissa miljardeja tähtiä. se vaan että jotkut väittää että joku on hullu kun uskoo maan ulkopuoliseen elämään, siis olis naurettavaa jos me oltais yksin universumissa. Säilöököhän area 51 oikeasti avaruusolentojen ruumiita. se vaan että jos tulevat meitä opettamaan miksi eivät jo näyttäydy. uskon abductiotapauksiin. jos esim sellanen on abductoitu eli siis siepattu ja se ei olis koskaan kuullutkaan avaruusolennoista ja ufoista yms. toivoisin että maan ulkopuolinen elämä julkistettaisiin koko maailmalle. luulen että avaruusolenot tulevat rauhanomaisina eivätkä tahdo tehdä mitään pahaa meille. tosin voihan pahojaki muukalaisia olla olemassa. me kaikki kuulemme samaan universaaliseen perheeseen ja kaikilla siviilisaatioilla on oikeus olla olemassa. minä olisin onnellinen jos pääsisin kontaktiin avaruusolentojen kanssa. se onkin jännä juttu että mistä mistä ne muukalasiet tänne tulevat.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 29 Tammi 2010, 21:05

Minua kiinnostaa se, että jos avaruusolentoja on olemassa, niin miksi kaikki luulevat että ne tulevat tänne? Mikä ihme niitä muka kiinnostaisi täällä ja meissä ihmisissä? =D Älytöntä.

Kun/jos ulkopuolista elämää on, niin eivätköhän ne elele siellä jossain omalla planeetallaan ja aurinkokunnassaan, eivätkä vaeltele maapallolla ympäriinsä jollain metallilautasilla.
Jos tuolla jossain jotain "järjellistä" elämää on, niin heillä luultavasti on aivan erilaiset maailmankuvat, arvostuksensa yms... Sen takia en usko, että niitä kiinnostaisi mikään meissä ihmisissä tai tässä saastuneessa planeetassa. Eivät arvokivet, kulta tai mikään muukaan.

Joten kertokaas ihmiset, miksi avaruusoliot tulisivat tänne tekemään kaikenmaailman peltokuvioita tai ilmoittelemaan itsestään? Miksi? Mikä täällä kiinnostaisi niitä?
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uskotteko Alieneihin/ufoihin ?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Tammi 2010, 23:55

Tähtiensusi kirjoitti:Minua kiinnostaa se, että jos avaruusolentoja on olemassa, niin miksi kaikki luulevat että ne tulevat tänne? Mikä ihme niitä muka kiinnostaisi täällä ja meissä ihmisissä? =D Älytöntä.

Kun/jos ulkopuolista elämää on, niin eivätköhän ne elele siellä jossain omalla planeetallaan ja aurinkokunnassaan, eivätkä vaeltele maapallolla ympäriinsä jollain metallilautasilla.
Jos tuolla jossain jotain "järjellistä" elämää on, niin heillä luultavasti on aivan erilaiset maailmankuvat, arvostuksensa yms... Sen takia en usko, että niitä kiinnostaisi mikään meissä ihmisissä tai tässä saastuneessa planeetassa. Eivät arvokivet, kulta tai mikään muukaan.

Joten kertokaas ihmiset, miksi avaruusoliot tulisivat tänne tekemään kaikenmaailman peltokuvioita tai ilmoittelemaan itsestään? Miksi? Mikä täällä kiinnostaisi niitä?

Krhm... *ojentaa mikrofoonin Wespalle*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron