Trauma kirjoitti:Paradoksi: Onko Jumala niin kaikkivoipa, että pystyy luomaan kiven jota ei jaksa edes itse nostaa?
Aqua vitae kirjoitti:Trauma kirjoitti:Paradoksi: Onko Jumala niin kaikkivoipa, että pystyy luomaan kiven jota ei jaksa edes itse nostaa?
Parempi versio: "Could Jesus microwave a burrito so hot that he himself could not eat it?"
 veikkaan että hän ei vastaa mihinkään kysymykseen vaan copypastailee lisää kohtia raamatusta.
 veikkaan että hän ei vastaa mihinkään kysymykseen vaan copypastailee lisää kohtia raamatusta.Zrud kirjoitti::P veikkaan että hän ei vastaa mihinkään kysymykseen vaan copypastailee lisää kohtia raamatusta.

Paradoksi: Onko Jumala niin kaikkivoipa, että pystyy luomaan kiven jota ei jaksa edes itse nostaa?

Rabiljus kirjoitti:Paradoksi: Onko Jumala niin kaikkivoipa, että pystyy luomaan kiven jota ei jaksa edes itse nostaa?
Jumala on henki,ja henki hallitsee materiaa,on tehtävä ero hengellisen maailman ja fyysisen maailman välillä.kaikki
näkyvä on jumalan luomaa jota jumala pitää koossa henkensä kautta,jos jumala kuolisi niin koko universumi ja olemassaolo
luhistuisi,olisi vain pimeyttä.hengelliset lait hallitsevat luonnonlakeja,joten jumala voi toimia luonnonlakien yläpuolella.joten jumala ei pysty luomaan niin suurta kiveä,ettei hän jaksaisi nostaa sitä,jumalahan pitää koko universumia koossa henkensä voimalla,henki läpäisee kaiken aineen,se ei tarkoita ettei jumala olisi kaikkivaltias,milestäni koko paradoksi on typerä.
koska on erikseen hengen maailma ja fyysinen maailma ja henki hallitsee kaikkea materiaa.

uskokaan nyt sitten minunkin sanomisiani
  uskokaan nyt sitten minunkin sanomisiani  
 DDD
DDDZrud kirjoitti:Mutta ns seonneille uskovaisille ei voi sanoa mitään. Jos esitämme oikeasti hyvän kysymyksen, he eivät vastaa siihen vaan jauhavat paskaa lisää jumalasta ja muusta pyhästä paskasta. Sen olen ihan kokemuksesta oppinut.
Näillä päästään vialla oelville kuplassa eläville uskovaisille ei voi puhua ns loogisesti ja järkevästi.
He vain ovat niin sokeita ja kieltävät kaiken johon he eivät usko.

Rabiljus kirjoitti:Kiitos rakas ystävä jos sinun päiväsi onnistuin pelastamaan
mutta tsekkaa tää video,tässä on Kristus herramme ja enkeleitä.

DDD
DDDPalaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa