Vic Rattlehead kirjoitti:Wespa kirjoitti:Joitain kiinnostaa vaan sen oman kokemuksen tulkittavaksi tuominen, eikä niinkään muu keskustelu alueella. Näin se homma vaan menee. On näitä muitakin muutaman viestin tyyppejä, jotka eivät välttämättä ole kommentoineet kuin muutamaan keskusteluun. Kiitän kuitenkin kaikkia jotka ovat foorumilla aktiivisia. Mielenkiintoisia keskusteluja on paljon.
Nyt onkin sitten hyvä palata taas itse aiheeseen. Niin ja kuvia olisi hienoa saada kuten mainittiin.
No vaikka mihkä tahansa tahdotkin uskoa, ei mun mielestä kannata niin sinisilmäinen olla, että antaa kenen tahansa randomin tehdä accountti ja nauraa "kustannuksellamme" kertomalla ihmeellisistä kokemuksistaan ilman mitään näyttöä ja saada kaikki hihhulit täällä miettiään päänsä puhki sitä juttua. Usko pois, jotkut ihmiset saavat sellaisesta kicksejä.
Eli mulla on ainakin tietty uskottavuus aste mikä pitää ylittää ennen kuin alan pohtia enempiä tämän kaltaisia viestejä. Ainakin voin sanoa, että jos tästä tyypistä ei mitään kuulu niin ei ainakaan onnistunut mua huijaaman.
Wespa kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Wespa kirjoitti:Joitain kiinnostaa vaan sen oman kokemuksen tulkittavaksi tuominen, eikä niinkään muu keskustelu alueella. Näin se homma vaan menee. On näitä muitakin muutaman viestin tyyppejä, jotka eivät välttämättä ole kommentoineet kuin muutamaan keskusteluun. Kiitän kuitenkin kaikkia jotka ovat foorumilla aktiivisia. Mielenkiintoisia keskusteluja on paljon.
Nyt onkin sitten hyvä palata taas itse aiheeseen. Niin ja kuvia olisi hienoa saada kuten mainittiin.
No vaikka mihkä tahansa tahdotkin uskoa, ei mun mielestä kannata niin sinisilmäinen olla, että antaa kenen tahansa randomin tehdä accountti ja nauraa "kustannuksellamme" kertomalla ihmeellisistä kokemuksistaan ilman mitään näyttöä ja saada kaikki hihhulit täällä miettiään päänsä puhki sitä juttua. Usko pois, jotkut ihmiset saavat sellaisesta kicksejä.
Eli mulla on ainakin tietty uskottavuus aste mikä pitää ylittää ennen kuin alan pohtia enempiä tämän kaltaisia viestejä. Ainakin voin sanoa, että jos tästä tyypistä ei mitään kuulu niin ei ainakaan onnistunut mua huijaaman.
Minulla ei ole myöskään oikeutta mielestäni sensuroida ihmisten kokemuksia ,vaikka joku muu niitä pitäisikin huuhaana. Asioista on vaikea saada välillä näyttöä. Itsellänikin on paljon henkisiäkin kokemuksia, joista ei paljoa todisteita ole. Itse kokemukset ovat kuitenkin itselleni tärkeitä ja niitä on hieno jakaa ihmisten kanssa, uskovat sitten niihin tai eivät.
Toki käytän aina omaa harkintaani, mutta en voi poistella noin vain viestejä sen takia, että joku pitää niitä huuhaana (täällä ei paljoa viestejä olisi jos sellainen linja olisi). Toki minullakin on joku raja, että jos huijaus paistaa vahvasti omasta mielestäni läpi, niin saatan viestin poistaakkin.
Regendos kirjoitti:Sellaisia vain ihmiset sattuvat täällä olemaan. Jotkut ovat täällä uskomassa, jotkut ovat täällä kyseenalaistamassa. Sille ei mahda mitään.
Vic Rattlehead kirjoitti:Regendos kirjoitti:Sellaisia vain ihmiset sattuvat täällä olemaan. Jotkut ovat täällä uskomassa, jotkut ovat täällä kyseenalaistamassa. Sille ei mahda mitään.
Jep, mutta kun mun mielipiteeni on se, että jos vaan sinisilmäisesti heti uskoo kaiken, niin se arvio siitä asiasta jää vajaaksi/puolueelliseksi koska henkilön omat uskot/toiveet siitä mitä tämä meidän maailma pitää sisällään vaikuttaa suuresti siihen mielipiteeseen. Se ärsyttää mua, mutta tiien ettei asialle voi thedä mitään.

Wespa kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Regendos kirjoitti:Sellaisia vain ihmiset sattuvat täällä olemaan. Jotkut ovat täällä uskomassa, jotkut ovat täällä kyseenalaistamassa. Sille ei mahda mitään.
Jep, mutta kun mun mielipiteeni on se, että jos vaan sinisilmäisesti heti uskoo kaiken, niin se arvio siitä asiasta jää vajaaksi/puolueelliseksi koska henkilön omat uskot/toiveet siitä mitä tämä meidän maailma pitää sisällään vaikuttaa suuresti siihen mielipiteeseen. Se ärsyttää mua, mutta tiien ettei asialle voi thedä mitään.
Kolikolla on kaksi puolta. Mielestäni on myös outoa automaattiesti sinisilmäisesti kumota jonkun ihmisen kokemus ja pitää sitä huuhaana tai hallusinaationa. Toki jokainen saa olla mitä mieltä on, mutta mielestäni on hienoa ja foorumia rikastuttavaa, että täällä pyörii molemman kunnan edustajia ja välissä pyöriviä. Juurikin tämän takia en halua sensuroida kumpaakaan osapuolta, sillä silloin tästä voisi melkein suoraan tehdä vain yhden mielipiteen edustajien foorumin. Monesti toimii myös se, että jos asia ei kiinnosta, niin siihen ei ole pakko ottaa osaa. Pidetään kuitenkin mielipiteet mielipiteinä ja ollaan kohteiliaita, jookosta.
Kaikki kuitenkin etsivät sitä totuutta ja sen takia lisäkysymysten esittäminen molemmilta kannoilta on hyvä asia.
PS. Nyt Joahn kun olet takaisin, niin kerroppa hieman lisää kokemuksistasi.

) ovat katselemisen tunteen, ahdistunut olo ilman syytä jne. Viimeisin "asia", joka minulle tapahtui (tai tapahtuma, jonka muistan) oli 30.4. ouluni muistokonsertissa erään opettajan muistoksi. Istuin kolmanneksi viimeisessä rivissä ja takanani oli luokkakavereitani. Sitten kesken esityksen tunsin selvästi kuinka joku kosketti niskaani ja hiuksiani. Käännyin ja kysyin takana istuvilta ystäviltäni asiasta ja he vannottivat etteivät olleet koskeneetkaan minuun. Vähän tuon ajan jälkeen, konsertin pian loputtua tunsin jonkun nojaavan oikeaa olkapäätäni vasten. Käännyin katsomaan oikealla istuvaa ystävääni kohti, koska oletin hänen nojaavan minuun. Ja kuten voitte varmaan arvata, hän ei minuun nojaillut. Nojaamisen tunne katosi sen jälkeen hetkeksi, mutta palasi pian taas takaisin.
) ovat katselemisen tunteen, ahdistunut olo ilman syytä jne. Viimeisin "asia", joka minulle tapahtui (tai tapahtuma, jonka muistan) oli 30.4. ouluni muistokonsertissa erään opettajan muistoksi. Istuin kolmanneksi viimeisessä rivissä ja takanani oli luokkakavereitani. Sitten kesken esityksen tunsin selvästi kuinka joku kosketti niskaani ja hiuksiani. Käännyin ja kysyin takana istuvilta ystäviltäni asiasta ja he vannottivat etteivät olleet koskeneetkaan minuun. Vähän tuon ajan jälkeen, konsertin pian loputtua tunsin jonkun nojaavan oikeaa olkapäätäni vasten. Käännyin katsomaan oikealla istuvaa ystävääni kohti, koska oletin hänen nojaavan minuun. Ja kuten voitte varmaan arvata, hän ei minuun nojaillut. Nojaamisen tunne katosi sen jälkeen hetkeksi, mutta palasi pian taas takaisin.
 Voin rehellisesti sanoa, etten ole herkkä ihminen. Se "herkkä" aika meni ohi minun ollessani noin 10 vuotias, mistä on jo vuosia..
 Voin rehellisesti sanoa, etten ole herkkä ihminen. Se "herkkä" aika meni ohi minun ollessani noin 10 vuotias, mistä on jo vuosia.. 
Joahn kirjoitti:HahaVoin rehellisesti sanoa, etten ole herkkä ihminen. Se "herkkä" aika meni ohi minun ollessani noin 10 vuotias, mistä on jo vuosia..
Reikämies kirjoitti:Joahn kirjoitti:HahaVoin rehellisesti sanoa, etten ole herkkä ihminen. Se "herkkä" aika meni ohi minun ollessani noin 10 vuotias, mistä on jo vuosia..
Joka tapauksessa, luet tarpeeks kummajaisista niin näät kummajaisia vaikka kahvimukissas.
Tietty voi olla että joku demoni vainoo sua näyttämällä kättään valokuvassa mutta...

Tämä "lucifer ottaa ihmisen hahmon" (vai miten se meni?) On yksi näkemys asiasta... Itse en kannata sitä ja uskon että kyseessä on edesmenneen henkilön henki.
 Tämä "lucifer ottaa ihmisen hahmon" (vai miten se meni?) On yksi näkemys asiasta... Itse en kannata sitä ja uskon että kyseessä on edesmenneen henkilön henki. DDD
DDDIhmisten sielut eivät ole jossain astraalitodellisuudessa josta he voivat ilmestyä ihmisille,ihminen menee kuollessaan joko
taivaaseen tai kadotukseen.
mutta yleensä
kyse on spirituaalisesta kokemuksesta jossa lucifer ottaa ihmishahmon muodon
Tällaisten spirituaalisten henkien sanoma on ylensä hyvinkin okkultistinen ja raamatunvastainen,
eivät he koskaan puhu Jeesusksesta Kristuksesta.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa