Shypaw kirjoitti:Sattuipas että vielä itse olen "yliherkkä" nimenomaan eläinhengille..
Näen eläinhekiä melkeinpä missä ikinä kuljenkin. Jokainen yksityiskohta näkyy todella tarkkana välillä, ja joskus saan niinsanotun "flashin" silmieni eteen todella yksityiskohtaisesta koirasta.
Näinollen kokemustakin löytyy, eli:
Kotini lähistöllä kuljen usein erästä metsän laitaa kulkevasta peltopolusta.
Polku johtaa kierrelen pellon keskellä olevaan vanhaan latoon, jota omasta mielestäni on voitu aikoinaan käyttää heinän säilömiseen (hyvin todennäköistä).
Aina kun saavun ladon edustalle, minusta tuntuu kuin kaukaa juoksisi iso koira minua tervehtimään. Saan välillä silmät kiinni laittamalla kuvaa koiran perspektiivistä kun se saapuu minua kohti.
Olen viimeaikoina saanut myös sellaisen kuvan, että sen rotu olisi iso saksanpaimenkoira..
Myös joskus olen meinannut kaatua koiran tönäisystä, jonka jälkeen yriti pinkoa mahdollisimman nopeasti kohti kotia.
Olen myös nähnyt ihmisten henkiä metsän laidalla, mutta en lähellekkään yhtä selvästi kuin eläinten.
Kotini seudulla hohkaa kyllä vanhuus ja arvokkuus, koska autioituneita rakennuksia on hyvin paljon.
Tähtiensusi kirjoitti: Hassua, kun minulla on tällainen kokemus: http://paranormaaliblogi.net/foorumi/viewtopic.php?f=32&t=143&start=100 (seitsemäs teksti sivulla).
Jotenkin kuulostaa vain niin pelottavan samanlaiselta. Meilläpäin on kanssa muuten lato ja pelto, jonka lähettyvillä kokemani tapahtumat ovat käyneet. =D :
Shypaw kirjoitti:Tähtiensusi kirjoitti: Hassua, kun minulla on tällainen kokemus: http://paranormaaliblogi.net/foorumi/viewtopic.php?f=32&t=143&start=100 (seitsemäs teksti sivulla).
Jotenkin kuulostaa vain niin pelottavan samanlaiselta. Meilläpäin on kanssa muuten lato ja pelto, jonka lähettyvillä kokemani tapahtumat ovat käyneet. =D :
Aika jännää
Voi tietysti olla että muuten henkieläinilmiöt tapahtuvat samankaltaisesti. Oli mielenkiintoista lukea miten paljon tuo matchasi oman kerrontani kanssa.
Itse saan aivan selvän rajan missä kohti siellä pellon ja ladon lähettyvillä tunnen sen läsnäolon.
Missäpäin mahdat asua?
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa