Kaaosjumala kirjoitti:Ja kaikenlisäksi tiede kertoo että ihminen käyttää max. 10% aivoistaan ja jotkut teorisoivat että aivojen uusien alueiden käyttö voisi antaa ihmiselle tällä hetkellä yliluonnollisena pidettyjä kykyjä.
portinetsija197 kirjoitti:Tuollainen koejärjestely ei kuitenkaan selitä niitä ruumiistairtautumiskokemuksia joissa henkilö on nähnyt jonkun sellaisen paikan jossa hän ei ole käynyt koskaan tai nähnyt mitenkään muuten paikkaa.
OSITutkimusseura kirjoitti:Kaaosjumala kirjoitti:Ja kaikenlisäksi tiede kertoo että ihminen käyttää max. 10% aivoistaan ja jotkut teorisoivat että aivojen uusien alueiden käyttö voisi antaa ihmiselle tällä hetkellä yliluonnollisena pidettyjä kykyjä.
Ihminen käyttää aikalailla 100% aivoistaan, mutta tämä mystinen 10% luku lähinnä viittaa siihen, että emme tiedä tarkalleen, mitä se loppu 90% oikeasti tekee.
portinetsija197 kirjoitti:Itse vierastan tuota "yliluonnollisia kykyjä", en usko että mitään yliluonnollista on vaan on ainoastaan asioita joita nykytiede ei pysty tutkimaan "alkeellisuutensa" takia. "Yli-aistilliset kyvyt" on omasta parempi termi kuvaamaan näitä normiaistimuksien ulkopuolisia asioita kuten selvännäköisyys, kaukonäkö ymv...
Chici kirjoitti:Tarkoitan siis ,että joskus ei välttämättä osaakaan mennä takaisin ja jää katsomaan elotonta ruumistaan ,joka ns kuollut. Sitten jää leijailemaan ikuisiksi ajoiksi. (jos osaat palata takisin niin toivotan vain onnea yrityksellesi )
Aqua vitae kirjoitti:Chici kirjoitti:Tarkoitan siis ,että joskus ei välttämättä osaakaan mennä takaisin ja jää katsomaan elotonta ruumistaan ,joka ns kuollut. Sitten jää leijailemaan ikuisiksi ajoiksi. (jos osaat palata takisin niin toivotan vain onnea yrityksellesi )
Ja tästä on palattu kertomaan miten?
OSITutkimusseura kirjoitti:Sen verran monen mutkan kautta tulee tuo informaatio, että todellisuusarvo voidaan mitata promillen tuhannesosissa.
Aqua vitae kirjoitti:OSITutkimusseura kirjoitti:Sen verran monen mutkan kautta tulee tuo informaatio, että todellisuusarvo voidaan mitata promillen tuhannesosissa.
Säästitpä minulta taasen vaivan.
porter kirjoitti:Ystäväni koki Sienitripillä ruumista irtautumisen, oli kuulemma melkoine kokemus..! itse olin tätä vierestä katsomassa, luulin että hän on psykoosissa.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa