Pelottava selvännäkö kyky :(

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Pelottava selvännäkö kyky :(

ViestiKirjoittaja monskuliini » 04 Loka 2011, 19:51

Eli Olen siis 24-vuotias nainen ja 2 lapsen äiti. Olen aistinut koko ikäni henkimaailman energioita erimuodoissa ja näen enne unia ja luen ihmisiä heidän aurastaan ja tunnen muiden ihmisten tunnetilat kuin ne olisi omiani. Pystyn pitämään esineitä kädessä ja kertomaan niistä asioita kenelle ne on kuulunut ja etenkin vahvasti mitä ne ihmiset on tunteneet. Koen joka päivä jotain mikä liittyy jollain tavalla "yliluonnolliseen". Olen tuntenut noin vuoden ikäiseni miehen, joka on älytön ketjupolttaja. Alusta asti sain huonoja vipoja hänen pahasta yskästään, mutta ajattelin sen menevän ohi. No mitä enemmän tutustuimme sitä enemmän sain miehestä "sattumalta" tietoa jota en pystynyt hallitsemaan. Tilanteita on monia, mutta kaksi viimeisintä ovat jääneet erityisemmin mieleen. Kyseinen mies olis pahassa flunssassa yksi kerta ja annoin hänelle parantavaa energiaa ja kun koskin hänen kasvoihinsa niin näin "välähdys" näyn missä mies oli kuolleena ja aivan samoilla kasvoilla eli ei siis ollut vanhan ihmisen kasvot.. tietysti pelästyin ja irrotin kädet ja yritin rauhoitella itseäni ja olla näyttämättä, että jotain olisi tapahtunut. Seuraava kerta joka tapahtui myös lyhyen ajan sisällä oli kun olimme torille ja sielä on erinlaisia kojuja missä myydään kaikenmaailman koruja ja en sen sijaan kiinnittänyt sen enempää huomioita mihinkään erityiseen kunnes mies otti minua kädestä ja samalla hetkellä näin sormuksen missä luki "cancer".. pala nousi samantien kurkkuun koska liian monta sattumaa alkaa tulemaan jatkuvasti silmieni alle... :( Eli näkyjä on siis useita kyseisestä ihmisestä, mutta siinä ovat kaksi viimeisintä, jotka tulee tiedostamatta ja yhtäkkiä.. Tiedän siis itse mitä tunnen ja näen ja en tosiaan pysty kontrolloimaan näkyjäni mitenkään ne vain tulevat kun vähiten ajattelen tai odotan.. Miten asia tulisi käsitellä..? Onko kanssa kävijöitä, jotka pystyisivät jakamaan kokemuksia kanssani ja miten olette suhtautuneet ja pystyneet olemaan tekemisissä näkyjä kohtaan olevan ihmisen kanssa? :?: :(
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Avatar
Aavedata
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 01 Elo 2011, 20:58
Viesti:

Re: Pelottava selvännäkö kyky :(

ViestiKirjoittaja Aavedata » 04 Loka 2011, 22:10

Hei!

Ei ole kokemusta noin "selvästä" kyvystä vaikka enneunia olen nähnytkin ja yksi vahvin visio toteutuikin 20 min heräämiseni jälkeen. :roll: Jos sinulla todella on tuo kyky (johon uskon) ota tarkasteleva kanta siihen. Pelko on normaali tunnetila asioista, joita ei kunnolla tunne tai hallitse. Opettele ottamaan vastaan saatu tieto ja käsittele sitä avoimin mielin.

Jos et ole passittanut ystävääsi vielä lääkärin tarkistukseen niin tee se heti. Jospa enteet näyttävätkin sen mitä on tulossa jos ongelmaan ei puututa? :o

Avatar
monskuliini
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Loka 2011, 19:30

Re: Pelottava selvännäkö kyky :(

ViestiKirjoittaja monskuliini » 05 Loka 2011, 10:48

No olen joskus hänelle vihjaillut ja sanonut aika suoraankin kun näkyjä on tullut, että kannattaisi mennä lääkäriin, mutta reilu parikymppinen skeptinen mies sanoo et ääh kerran täällä eletään eikä edes halua elää vanhaksi niin eihän se minua tosissaan ota.. :( Sanonut myös, että vähennä mutta ei se pysty siihen kovin pitkään ja ei näe tavallaan syytä. Todennäköisesti ei ota asiaa tarpeeksi vakavasti.. Joudun tavallaan vierestä katsomaan enkä voi asialle tehdä kunnolla mitään.. :(
"..paras suhde on sellainen, jossa rakkautesi toisia kohtaan ylittää omat vaatimuksesi heitä kohtaan.."

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Pelottava selvännäkö kyky :(

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 07 Loka 2011, 18:19

Täytyy muistaa, että jokaisella ihmisellä on oikeus tehdä omat valintansa. Jos olet asian saattanut hänen tietoonsa, niin valinta on sen jälkeen hänen. Se, että rakastaa toista ei anna oikeutta pyrkiä päästä kontrolloimaan ja hallitsemaan tätä, ei edes hienovaraisen manipuloinnin kautta. Mielestäni. Vaikka toinen sitä tuntuisi kaipaavan ja odottavan. Toisaalta taas, se tapa, minkä nyt valitsetkin, on sinulle ja teille oikein ko. hetkessänne.

Jos selvänäköisyytesi huomauttelee sinulle lakkaamatta ko. läheisesi tilasta olisi parasta hiljentyä ja miettiä tuleeko viesti todella intuitiivisesti ja spontaanisti vai alitajunnasta. Jatkuvasti tupakoiva ihminen saa kenet tahansa edes jollain tasolla kokemaan, että tuo ei ehkä tiedä hyvää. Pelko rakkaastasi sitten saattaa aiheuttaa asian purskahtelua pinnalle kaikessa mahdollisessa, minkä vain voit häneen ja "ongelmaan" liittää. En sano, että niin tässä tapauksessa on, mutta se on yksi mahdollisuus. Rakkaiden kohdalla nuo intuition ja alitajunnan (jopa ihan tietoisten ajatusten ja halujen) viestit saattavat hyvin helposti sekoittua, varsinkin jos et ole oppinut hallitsemaan tuota näkökykyäsi.

Tässä on lyhyesti kuvattu (en liity itse linkkiin muutoin kuin että kävin sivustolla), mitä näillä henkisillä lahjoilla/ kyvyillä yleisimmin tarkoitetaan. Kuten kaikkien lahjojen kanssa, myös näitä voidaan käyttää väärin. Tarjolla on myös henkisen kasvun harjoittamisen "puoteja" joka ainoaan keksittävissä olevaan tarpeeseen ja kannattaa oikeasti miettiä ensimmäisenä omaa arvomaailmaa syvästi ja sydämellä ennen kuin lähdet "viidakkoon".

http://www.henkinenkehitys.fi/26

Ymmärrän, että kykysi tuntuu pelottavalta. Minäkään en ole koskaan pyytänyt nähdä mitään, jossain vaiheessa en edes halunnut, mutta nyt jo käsitän, että se on osa henkistä kasvuani eikä mikään erillinen "kyky". Olen siis ikään kuin löytänyt rauhan sen suhteen, miten tämän tyylisiin asioihin suhtaudun. Pelätä niitä ei kannata. Jos tuntuu, ettet ole vielä valmis, riittää, kun keskityt maallisempiin asioihin. Liikunta usein auttaa. Kädentaitojen harjoittaminen jne. Joissa kuitenkin saat vähän purkaa syvintä olemustasi. Jossain vaiheessa todennäköisesti kuitenkin löydät tiesi takaisin kykyjesi pariin. :D

Ei muuta kuin rakkautta, rauhaa ja mielentyyneyttä! ;)

Ai niin, ja tässä lopuksi joitain asiallisia (summittaisesti tutkittuna) sivuja, joista myös voit saada tietoa, ideoita, oivalluksia tai vain ymmärtää, että et ole yksin:

http://www.teosofia.net/teos/selvanako.htm (infoa)
http://www.kuudesaisti.com/verkkokauppa ... telepatia/ (kirjallisuutta)
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43647.30 (kokemuksia, tukea)

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Pelottava selvännäkö kyky :(

ViestiKirjoittaja aava » 11 Loka 2011, 12:34

minulla on enne unia etiäisten näkemistä pari nyt joku kuolee kohtausta joissa itse olen vahvasti ollut mukana vaikka kuolija on monen sadan kilsan päässä ja kerran olen tiennyt kuka kuolee (se siis vaan nousi mieleeni ja siskolleni siitä sanoinkin). että kuka lähtee. mutta yleensä itse en oikeestaan tiedä mihin pystyisin olisi hauska haastatella edesmennyttä mummoani että mitä hän on kokenut mutta eipä ollut tilaisuutta moiseen.

mutta itse yleensä jos tulee ahdistava olo niin pyrin ajattelemaan kaikkea muuta ja jos joku on tullut pyykkitupaan kattelemaan olen ääneen vaan todennut että jaaha;D vai niin.

mutta sinulla on kyllä erkoinen kyky että kannattaa kehittää sitä. sinusta voi olla apua jollekkin joka uskoo viellä jonakin päivänä koska itse uskon että parhaat meediot/selvän-näkijät on ihan muualla kun siellä missä "näkiä magda ruinaa rahaa" koska näkemisen ja toisten auttamisen ei oikeestaan kuuluisi olla mikään rahan ruinaus keino vaan vapaaehtoinen toimi..:)

että koitahan jaksaa kykyjesi kanssa ja rauhoittua jne jne.. siitä voi olla kyllä ihan hyötyäkin jos osaa suhtautua asiaan rennolla mielellä. (toki näkemisessä on hyvää ja pahaa jotta voisi nähdä sitä hyvää on totuttava myös siihen pahaan).. niin se on:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
MykkaMaskotti
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 07 Marras 2011, 14:05
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Pelottava selvännäkö kyky :(

ViestiKirjoittaja MykkaMaskotti » 07 Marras 2011, 15:44

Tuollainen on todella kiintoisaa. Jos oikeasti on kykyjä nähdä tulevaan noin selkeästi, niin sitä taitoa pitäisi vaalia. Toki siinä on omat pahat puolensa, esim. näkee asioita, joita ei varsinkaan halua nähdä, niin kuin olet sanonut näkeväsi.

Itsekin olen nähnyt tapahtumia, ennen kuin ne ovat edes tapahtuneet, mutta niissä ei ole ollut mitään symboliikkaa, niin kuin sinun tapauksessa (esim. sairaan sormus). Välillä vain tajunnanvirrassa tulee mielikuvia tapahtumista ja keskusteluista kirkkaan selvästi. Mutta olen pitänyt niitä vain vilkkaan mielikuvituksen tuotoksena, aina niiden tapahtumahetkellä. Yleensä siinä menee muutama vuosi tai enemmän aikaa, kun se oikeasti tapahtuu. Esim. joskus näin selvästi näyn, jossa olin luokkahuoneessa, oli keväinen ilma ulkona, ikkunasta lensi pörriäinen sisään ja hetken päästä alkaa panikointi sen pörriäisen takia, myös viistosti edessäni olevat henkilöt puhuvat tietyillä sanoilla ja tuosta vierestä seuraavaksi putoaa vihko lattialle... Sitä tapausta odotin about 10 vuotta, kunnes se toteutui. Heti kun tapaus alkoi tuntua tutulta (deja vu), niin tuli heti ahaa-elämys, että niin niin.. tämän tilanteenhan näin silloin aikoinaan. Hymy vain levisi huulille, kun tapahtumat menivät juuri siten, oikeat sanat tiettyjen henkilöiden suusta ja se vihko, pörriäispaniikista puhumattakaan. Ja joskus ihan tarkoituksella teen jotain, joka muuttaa tapahtuman jollain tavalla esim. vastaa johonkin asiaan toisella tavalla ja ennalta-arvattava keskustelu muuttuu taas normaaliksi tilanteeksi. Se kyllä kummastuttaa, kun jälkeenpäin en koskaan ole varma, että kuvittelinko tilanteen hereilläni vai näinkö sen ennetapahtuman unessa.

Joskus tulee myös tilanteita, jossa tuntee mielellisesti olo, että nyt jossain tapahtuu jotain pahaa.. Yhdenkin kerran oli todella vahva tunne, että nyt isomummolle tapahtuu jotain ikävää, soitin itku kurkussa äidilleni (jolla on myös mielenkiintoisia kykyjä paranormaalitilanteita kohtaan) ja hänelläkin oli ollut ikävä tunne. Vähän ajan kuluttua hän soitti takaisin ja kertoi, että oli soittanut isomummolle ja hän oli kaatunut ikävästi, murtanut lonkkansa. Omalla tavallaan tuli helpottunut olo.. ei tuntenut tarpeettomasti ikävältä, vaan hyvästä syystä ja että tilanne ei ollutkaan niin vikava, mitä mieli oli varoitellut.

Mutta takaisin itse asiaan.. Näyt voivat pelottaa monesti ja se on ihan ymmärrettävää. Teit oikein, että kerroit asiasta eteenpäin henkilölle, jota tämä asia koskee. Se on vain todella sääli, että kaikki eivät ole niin hyvä-uskoisia toisten kehoituksia kohtaan. Vaikka kuinka yrittää auttaa, niin kehoitukset menevät kuuroille korville, sitten kun asia on liian myöhäistä, niin kertojalle tulee tietenkin paha mieli, koska tiesi asian oikean kulun, mutta ei voinut tehdä asialle mitään. Toivon syvästi, että et ota tätä avuttomuuden tunnetta itseesi ja vahvistat mielesi kovuutta, koska et voi asialle muuta tehdä. Voit aina oppia parantamaan kykyjäsi (ja se on tietenkin suositeltavaa, ihan vain oman mielenterveyden takia) ja samalla itseäsi tätä kokonaisuutta kohtaan. Toivotan sinulle, monskuliini, sydämen kyllyydestä jaksavaa energiaa ja tsemppiä tulevien näkyjesi, autettaviesi, kanssa.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Pelottava selvännäkö kyky :(

ViestiKirjoittaja Yugata » 15 Marras 2011, 21:24

Hei, mulla on kans ollut tuollaisia. Ei kenenkään muun kuin tämän nykyisen kumppanini kans. Kesällä kun kävin ensimmäistä kertaa täällä Kanadassa hänen luonaan, aloin saamaan tällaisia näkyjä.
Hänellä on paha allergia, angioödeema. Joskus kohtauksen aikana olen koittanut parantaa häntä. Tiedän pysytväni oikomaan hänen energiatukoksensa (joista tämä allergia johtuu) vain joksikin jaksoiksi, kunnes hänen oman vivahteikkaan tunne-elämänsä takia energiakeskukset taas tukkeupii, ja kohtaus iskee.

Ensimmäinen mieleenpainuva yliluonnollinen tapaus hänen kanssaan siis sattui kesällä. Oltiin kauppakeskuksessa, ja niillä keskikesän helteillä kummallakin oli jano. Mentiin limsa-automaatille että ostettais vähän pepsiä (ja mie halusin ihan vaan vesipullon)
Oli ollut niin masentava päivä, että kun kultani laittoi kolikoita laitteeseen, minä ajattelin "on niin paha mieli, etten varmasti ees saa tuota vesipulloa..." Ja kas kummaa. Kun kone alkoi nappaamaan pulloa automaatin sisältä (vending machinen etuosa oli lasia, niin koko toimituksen pystyi näkemään) niin se pullo putosi kesken matkan luukulle! Minun pulloni nimenomaan. Poikaystäväni oli ihan ihmeissään, että miten on mahdollista, sillä hänelle ei ole koskaan käynyt niin.

Toinen järkyttävä näky tapahtui muutama viikko sitten. Poikaystävälläni oli allergiakohtaus huulessa ja kielessä. Olin jokunen aika samana päivänä räplännyt hänen makuuhuoneensa lipaston päällä olevaa "epipeniä" Siis se kynä, joka tökätään reiteen jos allergiakohtaus muuraa kurkun umpeen.
Siinä sit oltiin sängyllä, kumpiki omalla tietokoneellaan. Pelasin online roolipeliä ja siinä grindatessani, mieleeni tuli välähdys siitä, että miehekkeelläni tulisi hengenahdistus. Pelästyin hieman sitä. Noh, meni alle minuutti, niin poikaystäväni riuhtaisi headsetin päästään pois, meni selälleen sängylleen, haukkoi henkeään ja huusi "I have no idea what's going on!" ja tuijotti lipastolle päin. En oikeastaan voinut tehdä siinä mitään, olin niin järkyttynyt.
Onneksi pahinta ei sattunut, ja hengenahdistus meni hetkessä ohi.

Näiden kahden Kanadareissuni välissä meillä meni myöskin suhde hetkellisesti poikki, ja siitäkin mulla oli ennakkoaavistus, vaikka ero tulikin yllättäen kuin märkä rätti naamalle. Hän ei antanut etukäteen merkkejä siitä, että suhde menisi poikki, vaan leperreltiin loppuun asti. Muistan kun heräsin normaalisti kouluun, mutta vatsani oli ihan sekaisin kuin stressaisin jotain. Intuitioni sanoi, että tänään ei mennä kouluun, vaikka vatsakipuni ei ollutkaan pahempaa kuin jännitykseen verrattavaa. 10 min. sisällä heräämisestäni, meseeni tuli viesti (mulla on tietokone ja mese 24/7 päällä) että "we need to talk..." Ja siinä se oli.

Muitakin lukuisia tällaisia näkyjä on, mutta nuo on kaikkein mieleenpainuvimmat.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa