Henget!

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Tipsu
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Loka 2011, 17:36

Henget!

ViestiKirjoittaja Tipsu » 13 Loka 2011, 17:50

Olen asunut omakotitalossa pikkutytöstä lähtien ja seurannut siellä tapahtuvia asioita.. Talossamme asui kotikummitus (luultavasti isäni äiti) joka aina hääräili omia asioita yläkerrassa.. Usein kuulosti siltä että hän olisi tiskannut tai muuten vaan tonkinut kaappeja tai vinttiä.. Minun ollessa surullinen kuului askeleita rappusissa (vanhat puurappuset) hetken sen jälkeen oli kuin joku olisi silittänyt päätäni ja tuli parempi olo. Pikkuveljelleni käynyt samalla tavalla. MONESTI :) Itse olen myös nähnyt henkiolentoja monesti.. Olen kierrellyt kotikaupunkini historiallisia paikkoja pimeään aikaan ja nähnyt henkiä ja "kuullut" pääni sisällä tarinoita kyseisen henkilön kuolemasta ja elämästä :) Muutin juuri omaan asuntoon.. Kerrostalo kaksioon. Ylimpään kerrokseen jossa myös on jonkin näköinen "kotikummitus".. Hän on siitä omituinen että ei juurikaan päivällä liiku.. Paitsi minun ollessa yksin. Mutta tästä en ole vielä sen kummemmin selkoa saanut että ketä ja mikä hän on :) Luultavasti hyvähenki sillä jos on joku ns pahahenki/sielu niin tunnen sen heti kropassani.. Että tällaista tällä kertaa. :ghost:

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Koalani » 06 Marras 2011, 01:22

Hyvä kun sun henget näyttää olevan hyviä! Ehkä se, joka silitti teitä ei ollutkaan maahan sidottu henki, vaan henkiopas. Tai sitten se oli tosin erityinen henki. Sulla on lahja, kun sä voit noin vaan kommunikoida kuolleiden kanssa. Kannattaa käydä kurssilla ja kehittää sitä!

Pzygi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Marras 2011, 22:59

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Pzygi » 06 Marras 2011, 13:19

Mukavaa lukea näitä positiivisiakin tarinoita liittyen henkiin ja kaikkiin outoihin tapahtumiin. : )

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Marras 2011, 20:04

Itse olen nykyisessä kodissani törmännyt toistuvasti tähän jonkinlaiseen liikuskeluun ja rymistelyyn. Meni kai siinä useampi vuosi ennen kuin ihan oikeasti aloin tajuta, että äänet eivät aiheudu tämän talon normaalielämisestä, rakenteiden, laitteiden jne. tai hiippareiden toimista. Olen ohimennen ihmetellyt aina vain sitä kuinka kaikki äänet voivat kulkeutua tänne niin selvänä, niin kaukaa. Esim. kuin maata räjäytettäisiin jossain lähellä. Täällä EI ole räjäytetty eikä räjäytellä. (Oi! Sain juuri Ahaan...)

Askelet vintillä ovat askeleita vintillä eivätkä naapurin laukkaamista pihallaan, jäniksen loikkia terassilla, variksen rapsuttelua katolla jne. Tunnuin selittävän itselleni kaikella mahdollisella "oikealla" näitä ääniä ja viimeiseen asti kartoin niiden nimeämistä henkiolentojen tekosiksi ja mahdollisesti selväkuulon/-näön. Mutta olen jo luovuttanut hyvän aikaa sitten ja pakko on todeta, että täällä on elämää enemmän kuin arvaisikaan. Meilläkin sitä tapahtuu enimmäkseen, kun olen yksin, mutta kyllä muutoinkin. Myös äidilläni oli kotivahtina ollessa jänskättäviä kokemuksia täältä. Täällä on ollut ja on sekä hyviä että kiusanhenkisempiä kulkijoita. Lapsillakin on joitain havaintoja.

Mikä tekee kaikesta yhä mielenkiintoisempaa on se, että naapurin poika tässä taannoin kertoi, että heidän autotallissaan on kummitus käynyt tekemässä kiusojaan. :o (Jos ei tarvitsisi ajatella lapsia niin kiertäisin koko naapuruston läpi kyselemässä hengistä jne, mutta pitänevät jo ennestään niin... poikkeavana... että parempi jättää se kierros tekemättä...)

Se Ahaa: Täällä on ollut paljon sotaan jollain tapaa liittyviä ääniä ja henkiä enkä ole koskaan aiemmin ajatellut, että ne räjähdysäänetkinhän voivat olla Sitä!! :o Kyllä ihminen voi olla sokea. Jostain luinkin ihan vasta lausahduksen "If you don't have brains you don't have headache". Tjsp. Tiedä sitten, miten se tähän liittyy. Naurattaa jo tämä hajanainen itseilmaisu. Pasi varmaan voisi vähän repiä minua taas maanpinnalle! ;)

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Marras 2011, 20:32

Ai niin ja Tipsu: Olisi kiva kuulla niitä tarinoita! Ei haittaa vaikka ne olisivatkin hajanaisia. Itsekin olen kuullut juuri samalla tavoin ja viettänyt aika paljon aikaa lähinnä netissä etsimässä Heihin liittyvää tietoa. Jos olisin viitseliäämpi lähtisin penkomaan lehtiarkistoja jne.

Kerronpa itsekin sitten, yleisön pyynnöstä. ;)

Eräänä iltana luokseni... olenkohan jo kertonut tämän täällä toisaalla... tuli outo "ilmiö". Olin havainnut saman valopistemuodostelman jo aiemmin, useamman kerran, mutta se ei ollut yrittänyt minkäänlaista yhteyttä minuun. Edelleenkin tämä olento vain oli ja tuntui tarkkailevan minua. Makasin vuoteessa (taas) ja joko luin tai touhusin läppärillä. Tarkkailu alkoi tuntui hieman voimakkaammalta ja kysyin, päässäni, kuten yleensäkin kommunikoin näiden kanssa, kenellä on asiaa ja millaista asiaa. Tunsin jonkinlaisen kosketuksen päälaellani ja sitten minulle alkoi puhua eräs henkilö. Tämä oli aikuinen henkilö, joka oli tuttu entuudestaan minulle. Ei siis elossa ollessaan vaan on sellainen vakiohenki täällä. :D Hän selitti, että tuo toinen olento oli vastasyntynyt, joka oli joko syntynyt kuolleena tai kuollut syntyessään ja että hän pelkäsi oikeastaan kaikkea muuta paitsi minua. Tähän toiseen henkeen hän oli tottunut niin, että uskalsi olla yhtä aikaa läsnä. Tuo pienokainen siis oli ollut kodissamme jo hyvän aikaa ja nähnyt minun hoitavan omia lapsiani. Tästä syystä hän hakeutui läheisyyteeni ja koki vetoa minuun. Olin tuntenut jo jonkin aikaa iltaisin jonkinlaisia pieniä sähköiskuja lähinnä pääni alueella ja tämä aikuinen henki sanoi, että tuo pikkuinen tykkää silitellä hiuksiani ja muutoinkin hakeutuu etenkin öisin viereeni tai läheisyyteeni. Tämä vastasyntynyt ei osannut puhua kuin pari sanaa suomea ja osasi ehkä yhden saksalaisen nimen. Jos sen nyt tähän muistaisin, niin olisin iloinen, mutta nimimuistini on mitä on. (ehkä näitä juttuja pitäisi kirjoittaa ylös... ) Jaah, en muistakaan enää kaikkea, mutta lopputuloksena vietin puoli yötä etsimässä mahdollisia johtolankoja pikkuisen joutumisesta tänne. Ja lopulta päädyin oikeastaan viikon sisällä sattuneiden sattumusten johdosta eräänlaiseen loppupäätelmään. Se taas tarkoittaa, etten enää muista juuri mitään siitä, mutta minun mukanani tuo pikkuisen keskeneräinen olemus oli tänne tullut. Mahdollisesti sairaalasta. Oli minulla tarkempikin näkemys, mutten enää muista sitä. :roll: Noh, kerroin pikkuiselle, mitä hänelle on tapahtunut ja hänen saattajalleen annoin ohjeet saattaa tämä pelokas sielu enkelin mukana Valoon. Pyysin erityisesti paikalle enkeliä ja suojelusta ko. tapahtumalle, sillä yhtä aikaa paikalla oli ja oli jo jonkin aikaa pyrkinyt joku, joka ei ollut hyvä. No mutta, kun pikkuinen pääsi vapauteen tuli huoneeseen oikea virta henkiä, jotka kaikki halusivat pois. Kaikilla oli jonkinasteinen hätä ja pelko. Mutta ei siitä nyt sen enempää, se kaikki liittyy erääseen toiseen tapahtumaan. Tämä vakiohenki ei lähtenyt. On vähän jästipää siinä suhteessa. :tapu: Niin, se pikkuisen sielu, henki, näytti sellaiselta kolmen sinertävän valopisteen kolmiomuodostelmalta.

Sielunoppeja on monenlaisia, mutta minusta on aika varteenotettava ajatus mm. se, että sielu asettuu sikiöön ja lapsen kehoon asteittain. Siksi tälläkään pienokaisella ei ollut kovin paljon energiaa ja se tuntui jotenkin toisenlaiselta kuin taas tämä kotihenkeni. Selvä ero. Mutta tämä nyt tästä.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Marras 2011, 20:32

Kyseessä on varmaan henkiä ihmisistä, jotka kuoli sodassa siinä paikassa. Ne on jäänyt kiinni kuolemanhetkeen. Ehkä sä voisit puhua niille ja saada niitä rauhoittumaan ja menemään eteenpäin valolle!

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Marras 2011, 20:41

Juu, kyllä minä kommunikoin paljonkin. Paljon on jo kulkenut toiselle puolen, mutta aina tulee lisää. Välillä on rauhallisempaa, mutta sitten jälleen tihenee. Ja kaikki tässä talossa, lapset, henget ja kodinkoneet reagoivat minun energiaani ärsyttävällä tavalla. En saisi olla etenkään ahdistunut enkä kiihottunut! :D Henget ja lapset voivat pahoin ahdistuksestani ja kodinkoneet saavat sätkyt seksuaalienergiasta... Yritä nyt siinä sitten olla. :?

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Marras 2011, 21:14

Niin näen nyt, sun jälkimmäinen viesti ei ollut vielä paikalla kun mä kirjoitin oman! Kyllä on niin kun sanot, sielu vakiintuu vähitellen sikiöön ja lapseen, se menee sisään ja tulee ulos ensimmäiset 5-6 vuotta.

Sähkölaitteet kärsivät henkienkin energiasta. Mun tapauksessa aina jotain menee rikki. Tänne tulee paljon negatiivisia henkiä -demoneja ja alieneita- joita mä lähetän valolle. Ja välillä tulee kutsumatta niiden tuttuja, jotka tahallaan tuhoaa mun koneita, luulossa, et mä pelastun ja lakkaan toimintani.

Avatar
krisanderi
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Kesä 2011, 14:45
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja krisanderi » 12 Tammi 2012, 14:58

Hyvin mielenkiintoista:) :peukku:

Speedy
Valaistunut
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Nivala

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Speedy » 16 Helmi 2012, 23:56

Minun ukin talossa kuuluu kuulemma myös kaikenlaisia ääniä. Isä asui siellä joskus lapsena, ja isä ja ukki on kertonut kaikenlaisia juttuja. Siellä on kuulunut yöllä että joku olisi koputtanut oveen vaikka ketään ei ole näkynyt, ja se tuskin on ollut mikään lapsi joka on pilailu mielessä koputtanut, koska olohuoneen ikkunasta näkee ulko-oven rappusille. Melkein joka yö on kuulunut ullakolta jotain kolinaa ja askeleita vaikka siellä ei ketään ole.

Pari kertaa olemme isän kanssa käyneet siellä niin että koira on ollut mukana. Koiran selkäkarvat ovat yleensä nousseet siellä pystyyn, tai sitten on vaikuttanut että se haluaa pois sieltä.

Ukkini on kuollut ja nykyään mummoni asuu talossa yksin, ja on kertonut että joskus myöhään iltaisin näkee että ukki tulee eteiskäytävää pitkin ja kääntyy keittiöön, ja sitten katoaa.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 17 Helmi 2012, 01:45

Tuollaiseen rakennukseen olisi hienoa päästä nykäisemään yhden yön tutkimuskeikka. Pistää laitteisto tulille ja katsoa saako tallennettua mitään mielenkiintoista.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Speedy
Valaistunut
Viestit: 44
Liittynyt: 24 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Nivala

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Speedy » 17 Helmi 2012, 09:31

Itsellänikin on käynyt monesti tuo sama mielessä, mutta ei ole koskaan tullut kokeiltua .

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Koalani » 17 Helmi 2012, 14:56

Speedy kirjoitti:Minun ukin talossa kuuluu kuulemma myös kaikenlaisia ääniä. Isä asui siellä joskus lapsena, ja isä ja ukki on kertonut kaikenlaisia juttuja. Siellä on kuulunut yöllä että joku olisi koputtanut oveen vaikka ketään ei ole näkynyt, ja se tuskin on ollut mikään lapsi joka on pilailu mielessä koputtanut, koska olohuoneen ikkunasta näkee ulko-oven rappusille. Melkein joka yö on kuulunut ullakolta jotain kolinaa ja askeleita vaikka siellä ei ketään ole.

Pari kertaa olemme isän kanssa käyneet siellä niin että koira on ollut mukana. Koiran selkäkarvat ovat yleensä nousseet siellä pystyyn, tai sitten on vaikuttanut että se haluaa pois sieltä.

Ukkini on kuollut ja nykyään mummoni asuu talossa yksin, ja on kertonut että joskus myöhään iltaisin näkee että ukki tulee eteiskäytävää pitkin ja kääntyy keittiöön, ja sitten katoaa.


Voi hyvinkin olla sun ukki tai muitakin henkiä, mutta yleensä kun äänet -nimenomaan oven koputtaminen tai ovikello- toistuvat jatkuvasti se voi johtua alieneiden implanteista (eli se on keinotekoisesti laadittu). Mutta jos eläimet pelastuvat, se on merkki siitä, että paikalla on avaruusolentoja.Eläimet ei nimittäin pelastu tavallisista hengista tai demoneista. Mä tiedän, koska mun kissat ei edes reagoinut pariin otteeseen kun täällä kävi demoni ja ne oli samassa huoneessa. Kun taas kerran kun käväisi alieni, niitä iski paniikki. Erään tutun kissa karkasi, kun sen omistaja pakotti sitä menemään ulos, ja kävi ilmi, et siellä oli alieneita.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 17 Helmi 2012, 19:19

Tuli tuosta Teresian viestistä "17 Marras 2011, 21:41" mieleen seksuaalienergian osalta että itselläkin on sattunut sähkölaitteiden häiriöitä ympärillä kun olen ollut seksuaalisesti virittyneessä mielentilassa, aurakin muuttuu jännän punaiseksi seksuaalisesti virittyneessä mielentilassa ja myöskin seksin harrastamisen jälkeen väri säilyy jonkun aikaa.

Yhden kaverin luona tämän vuoden puolella sattui kummallinen juttu, tunsin jonkun läsnäolon ja suljettuani silmät näin pitkän tummatukkaisen naisen vaaleassa mekossa mielessäni, hän ei tehnyt mitään ja haihtui pois noin kymmenin sekunnin sisällä, kaverini talossa ei ole asunnut ketään sen näköistä koskaan joten ihmettelimme yhdessä sitä että jos kyseessä oli henki niin mitä "hän" teki siellä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 17 Helmi 2012, 22:19

Seksuaalienergia saa aina liikkeelle, joten nytkin piti heti tulla mulkoilemaan tänne. ;)

Portinetsijä197, ilmestyikö tuo aavenainen siis hmm... _sen_... jälkeen? Vai oliko se ihan erillään tuosta muusta jupinasta tämä tarina? Minulla tuli ensimmäisenä mieleen nimittäin oma tätini, joka täällä on pari kertaa käynyt valkoisessa puvussa, tummahiuksinen on, mutta en ajatellut, että sinä olisit juuri häntä nähnyt vaan ennemminkin niin, että ehkä joku vs. yltiöromanttinen henkilö rajan takaa oli päättänyt tulla jollain tapaa valamaan sinuun uskoa tai antamaan merkin oikeasta suunnasta tms. Mielessäni kävi myös henkiopas, mutta ehkä olisit sellaisen tunnistanut? Minusta kuitenkin nuo vaaleat ja valkoasuiset hahmot ovat yleensäkin JO Valoon menneitä sieluja, jotka ns. tekevät keikkaa tarpeen vaatiessa, mutta eivät päätyönään. :D Tarpeen vaatiessa = eli erityisen lähellä sydäntä olleita sukulaisia jollain tapaa kannustamassa, tukemassa... jotain sellaista. Oman kokemukseni mukaan nämä valkohehkuiset ja valkopukuiset eivät ole niitä ns. jumiin jääneitä henkiä. Mutta tämä vain oma humble opinion.

Punaista väriä on monenlaista. Oletan, että puhut sellaisesta peruspunaisesta värisävystä. Se on käsittääkseni kiihkon väri ja voi tulla myös vihasta. Rakkausrakkaus loimunnee punaisen eri sävyin, incl. kultaisen kirjo. Mieleeni on kyllä tullut outoja asioita näistä väreistä, sillä kävin miettimään noita (jo aiemmin, en tässä yhteydessä) aurojen värejä ja sitä, mihin ne lopulta liittyisivät ja vähän valtavirrasta poiketen havaitsin, että löysin värien yleisimmästä havainnosta aina eräänlaisen vastaväritapahtuman, joka voisi selittää ennemminkin auran väriä niin päin, että kun keho ottaa esim. parantavaa energiaa itseensä, eli sillä siis on puute ko. energiasta, se heijastaakin ulospäin eri väriä ts. jäljelle jää se osa väristä, jota keho ei sillä hetkellä absorboi... muttamutta... Ei tästä sen enempää. En jaksa nyt selittää.

Koalani, tuo alieneiden Valoon saattaminen on minua mietityttänyt jo tovin: Saatatteko heitä Valoon samalla tavalla kuin demoneita tai muuta henkimaailman toimijaa?

Kävin tänään mielenkiintoisen keskustelun erään alienin kanssa, joka väitti seuranneensa sieluani 4000 vuotta kostaakseen sen, että olin tappanut hänen puolisonsa. Lopulta pääsimme yhteisymmärrykseen asiasta ja hän katosi "kuin tuhka tuuleen". Sitä ennen hän halusi mm. tutkia tietoisuuttani ja löysi sieltä etsimänsä, se tosin ei aivan vastannut sitä, mitä hän oli odottanut.

Tuossa hiljattain yritin kuvata meditointiani, mutta eihän siitä mitään tullut, kun kännyn video lopetti kuvaamisen tunnin kohdalla ja läppärillä kuvattaessa se kuumeni niin, että sammui, jottei satuta itseään enempää. Se, mitä ehdin nähdä tallenteesta oli sen verran mielenkiintoista, että pakko joskus jostain saada käsiin kunnon videokamera, jotta pääsee kuvailemaan kunnolla. En luota noiden edellisten vempainten kuvanlaatuun niin paljoa, että olisin vielä vakuuttunut siitä, että jotain todella tallentui. Sen tiedän, että tapahtumaa aina on, mutta se on kokonaan toinen seikka, mitä kojeellisesti otetaan talteen. Sen verran nyt kuitenkin sanon, kun siihen rupesin, että pimeässä näytti ympärilleni kehittyvän tietyssä vaiheessa kullanhohtoinen kehä, hehku tjsp. Ja eräissä kohden linssin eteen tulee jotain niin tummaa, että juuri mitään ei näy. Tallentelin siis kahta meditointia, jossa toisessa oli absoluuttinen pimeys lukuunottamatta kolmea kynttilää, jotka yrittivät nekin jotain "morsettaa". :D Laittaisin ehkä jonnekin näitä materiaaleja, mutta kukaan ei jaksa tuijottaa minua tuntia, kun ei jaksa tuijottaa minua edes viittä minuuttia! Ehkä sitten joskus... jahka voitan lotosta ja saan ostettua sen videohärpäkkeen. Tosin sitten täytyy hankkia jo naamarikin... Mutta mielenkiintoista oli nähdä tämä ikään kuin "seinän" toiseltakin puolelta. Niin, minulla menee meditoidessa helposti vaikka viisi tuntia, jos sellainen rauha olisi. Noilla parilla kerralla taisin ko. toimintaa harrastaa noin kaksi tuntia per sessio. Vanhalla ei arse ja sen liitosympäristö kestä enempää. :mrgreen: No ei nyt niin vanhalla, mutta raihnaisella. Pitään tässä välin nopeasti painaa Lähetä-buttonia, etten kohta dellaa tätäkin...

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Koalani » 18 Helmi 2012, 00:31

Hi hi, sulla on huumoria, Teresia. Mut miten sä olisit voinut tappaa sen alienin vaimon, ellet sinäkin olisi asunut eri planeetalla tai se täällä? Tai siis se valehteli. Pimeät valehtelee usein. Toivottavasti sä et tehnyt mitään sopimusta sen kanssa...

Saadakseni alienit valolle käytän saman tempun kuin maagikoiden tai muiden tavallisten sielujen kanssa, joilla oli sopimus pimeän kanssa. Alienit yleensä haluaa energiaa, ja mä lupaan sitä niille, jos ne toistaa minun jälkeen "luopumisen pimeydestä". Sen sain William Baldwinilta ja käänsin sen kaikille osaamilleni kielille. Suomeksi tulos oli seuraava, mut otan mielelläni vastaan parempia ehdotuksia:

"Valon nimessä, kukistakoon Jumala sinut, pimeys.
Mä luovun kaikista pimeyden toiminnoista.
Mä kumoan kaikki sopimukset ja sitoumukset, kaikki kutsut ja manaukset, kaikki rituaalit ja vihkiäiset pimeyden kanssa.
Iankaikkisuuteen, niin kauan kuin sieluni on elossa.
Valon nimessä, aamen."

Mun rakastetun tapauksessa, jossa on lukumattomia alieneita, ja joita poistan sen tietämättään (sillä se ei usko) mun kreikkalaisen avustajan kanssa, mä käytän suomen kieltä. Alieni toistaa sitä sana-sanalta mun avustajan suulla, vaikka avustaja ei osaa suomea. Mut alieni kyllä ymmärtää, sillä viimeinen sanoi mulle "kiitos" nahtyään valon! Mun rakastetun kehossa on implantteja, ja jos sanat tulisi lausuttua sen ymmärtämällä kielellä, se reagoisi negatiivisesti. Ja suomea käyttäen a on varma, ettei se ymmärrä juuri mitään.

Mutta ei kaikki alienit suostu lausumaan avainsanoja. Jotkut ei usko, vaan haluaa välittömiä tuloksia ja toiset haluaa jotain muuta kuin energiaa, eli siemennestettä. Ja silloin täytyy taistella pyhällä vedellä ja arkkienkeli Mikaelin avulla, ettei ne varasta sitä mun avustajalta... Sama juttu jos ne yrittää tappaa meitä. Niitä, jotka ei suostu lausumaan sanoja lähetetään kaverillemme toiselle ulottuvuudelle. Pakko saada sellainen jos haluaa leikkiä alieneiden eksorkistia!

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 18 Helmi 2012, 18:01

No en minä halua leikkiä minkäänlaista eksorkistia, mutta kun näihin tilanteisiin näköjänsä joutuu ja tämä alientietoisuuskin on avautunut, niin hyvähän tuo on tietää, kuinka muualla muut asian suhteen toimivat. Jokaiselle varmasti muodostuu omanlaisensa tapa toimia, ja osa näistä tavoista voi toimia paremmin kuin toinen samoissa tai eri tilanteissa.

Se henkilö, joka kertoi minulle 4000 vuodesta oli naispuolinen (loppujen lopuksi, vaikka asia ei aivan samalla tavoin muodostu kuin meillä ihmisillä, kuulemma). Olin joskus silloin kauan sitten surmannut hänen "miehensä" ja hän aluksi väitti, että minulla ei olisi ollut siihen mitään syytä. Minulla ei tietenkään ollut asiasta mitään käsitystä, joten oli hieman vaikea ottaa asiaan kantaa noin yhtäkkiä, sillä tämä ko. olento tuli yhteyteen todellakin hyvin nopeassa tahdissa. Heidän energiansa on kuitenkin aina niin erilaista, että siitä jo tiedän, millaista olentoa noin suunnilleen olen jututtamassa.

Anyway, pyysin häneltä syvästi anteeksi, jos olin tehnyt jotain perusteetonta ja aiheuttanut tälle olennolle niin suuren surun ja vihan taakan. Kerroin hänelle siitä, millä tavoin olen aikojen kuluessa kuitenkin kehittynyt ja kerroin myös jotain omasta näkemyksestäni sielun kulussa ja ihmisen elämästä ja elämistä. Kyseessä ei ollut mikään kehittymätön laji tai olento vaan hänellä oli entuudestaan tietoa ihmisistä(kin). En halua tähän kertoa hänen "lajistaan" enempää, kuten en myöskään hänen nimeään. Hän oli jo osan vihastaan kadottanut ja pystyimme juttelemaan ilman, että hän olisi suoraan hyökännyt kimppuuni. Eikä hän sitä kuulemma halunnutkaan vaan oli näiden vuosituhansien ajan pyrkinyt aiheuttamaan minulle lähinnä tuskaa ja menetyksiä aina, kun minut oli löytänyt.

Tiedän, että osa elämistäni on ollut hyvin traagisia ja aika harvoin olen elänyt yli 34-vuotiaaksi. Niitäkin kuitenkin on eikä tämäkään olento ole joka elämässä minua löytänyt, kiitos mm. henkioppaille ja -ystäville siitä. Lopulta hän kysyi voisiko tutkia muistiani ja tietoisuuttani ja sekä henkioppaani että enkelioppaani kanssa keskusteltuani saimme aikaan järjestelyn, jolla se oli mahdollista. En siis ihan suoraan sanonut, että ronki pois vaan. :D ... Tämä olento totesi lopuksi, että oli hyvin pahoillaan aiheuttamastaan tuskasta. Että hänen puolisonsa oli hyökännyt kotiini ja olin puolustanut lapsiani silloin kauan sitten ja tullut surmanneeksi tuon puolison. En edelleenkään tiedä kaikkia yksityiskohtia, saan ne aikanaan, nyt on turha hätiköidä niiden kanssa, kun ne eivät oikeastaan varsinaisesti vaikuta tämän hetken elämääni. Tuossa hetkessä ja tässäkin tärkeintä on kuitenkin se, että saimme sovun aikaiseksi.

En tehnyt mitään sopimuksia enkä sitoumuksia. Pyysin vain anteeksi ja kerroin sen, mitä osasin.

Että tällaista... huhuu. :ghost2: :angel: :demonbunny:


Ai niin. Minä olin Maassa. Eikä se alienimiesolentopuoliso asunut täällä, mutta oli käymässä täällä. Vaimopuoliso oli silloin kotiplaneetallaan. :geek:

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Koalani » 20 Helmi 2012, 00:00

En tarkoittanut sinua, kun käytin ilmaisua "leikkiä alieneiden eksorkistia", vaan puhuin ihan yleisesti, eli anteeksi, jos mä vahingossa loukkasin sua.

Sä toimit erinomaisesti, aivan kuten amattilainen eksorkisti, :) ! Tosi hienosti tehty. Anteeksipyyntö on aina varma toimintatapa, vaikka ei olisikaan tehnyt mitään pahaa, sillä se rauhoittaa entiteetin mielentilaa, niin et se voi vapautua negatiivisuudesta helpommin.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 20 Helmi 2012, 14:05

Koalani: Et sinä loukannut minua ollenkaan! Selitin vain siitä, miten koen tuon eksorkistihomman suhteen. Viestisi ovat aina asiallisia ja ystävällisiä.

Mielestäni = mielipide, kokemus, ajatus, ideologia:
Minun mielestäni eksorkistihommiin pätee se sama, mikä pätee kaikkeen muuhunkin Hengen kanssa työskentelyyn, eli vilpittömyys. Itse en yritä huijata ketään Valoon tai mihinkään muuhunkaan (itseänikään) vaan pyrin löytämään jonkinlaisen kommunikointiyhteyden. Aito valoon siirtyminen, parantuminen, pelastuminen jne. tapahtuu todellisen kokemisen kautta. Hengen tasolla. Esim. parantumisessa tietoinen tajunta ei aina ole mukana, jolloin parantumista voi tapahtua, ilman että henkilö kokee uskovansa. Toisinpäin: Jos henkilö kokee uskovansa, mutta hänellä ei ole kokemusta hengen tasolla, ei parantumista tapahdu tai se ilmentää vastaanottamaansa energiaa toisella tavoin. Tällöin voi olla kyse myös siitä, että oma karma, henkiolennot tai muut estävät toiminnan. Tästä syystä mm. parantajan esipuheeseen pitäisi liittyä aina ajatus/ käsite/ lause (= todellinen tarkoitus ja aie) siitä, että parantaminen tms. tapahtukoon hoidettavan korkeimmaksi parhaaksi/ Jumalan tahtoa kunnioittaen/ ottaen huomioon henkiset sitoumukset. Parantajahan on kuitenkin parhaimmillaan kanava, kuten kirjoittaja on parhaimmillaan kanava, kuten puhuja tai laulaja on parhaimmillaan kanava. Se, mitä se kaikki kanavoi, on meidän kaikkien/ kosmoksen/ "joka on" henkeä, joka haluaa ilmentyä. Koska aina ei voi olla varma siitä, mitä kanavoi, kenen tahtoa ja energiaa, tuo liiteajatus myös ohjaa toiminnan tarkoitetun energian/ hengen/ entiteetin/ valon/ voiman kanavointiin. Aika moni ei riittävän tarkasti mielessään erittele sitä, mitä työstää, ts. liikaa vääränlaisia vaikuttajia pääsee vaikuttamaan työhön/ toimintaan.

Jos "saattamista" ei tee vilpittömin tarkoitusperin, vaikutus ei ole pysyvä ja voi pahimmillaan vaikuttaa omaan itseemme tai ympäristöömme negatiivisella tavalla. Kaikella ja kaikessa on valinta. Myös niillä olennoilla, jotka eivät kommunikoi. Ne silti tekevät alkeellisia valintoja. Kun olento ei kommunikoi, ei edes osaa, voi miettiä apua ja malleja esim. eläin-, kivi- ja kasvikunnan puitteista. Ihan vain saadakseen ensiksi oman mielen toimimaan ymmärryksessä. Sitä kautta voi löytää tapoja nähdä, mikä ko. olentoon vaikuttaa ja mikä on sen vaikuttimena.

Ei siitä enempää.


Koalani, muuten, kiitos tuosta Valoon saattamisen puheesta. Se on siis hyvin sellainen, mitä itsekin olen käyttänyt. Alla on yhdenlainen käännös ja muodostus, joka on sekä se sama, minkä laitoit että eri, kun lisäsin siihen ehdotukseksi jotain, jonka olen itse kokemuksesta hyväksi havainnut, ja työstin niitä vielä lisää :D:

- Kutsun Valoa; Jumalaa, Jeesusta ja arkkienkeli Mikaelia kuulemaan minua.
- Kutsun pahan valtaa kuulemaan minua.
- Valon nimeen, kukistakoon Jumala sinut minusta, pahan valta.
- Jeesuksen nimeen minä luovun kaikista pahan vallan toimista.
- Minä kumoan kaikki sopimukset ja sitoumukset, kutsut ja manaukset,
- kaikki rituaalit, riitit ja vihkimykset,
- jotka olen suorittanut ja solminut pahan vallan kanssa
- ollessani tietämätön siitä, mitä niillä sielulleni aiheutan ja
- tietämätön siitä, mitä on Jumala.
- Niin kauan kuin sieluni iankaikkisuus on olemassa.
- Pyydän anteeksi kaikkea sitä,
- mitä olen aiheuttanut muille olennoille ja sieluille
- toimiessani pahan vallan ohjaamana.
- * Jeesuksen Kristuksen nimeen, Hengen ja Valon nimeen,
- aamen.

(Lopuksi sain hieman ohjausta, jonka laitan tähän:
*In the name of Spiritual Light, which is the Light of Crist, which is Jesus.)



Tuossa eräässä aikaisemmassa viestissä kerroin siitä yhdestä syntymättömän lapsen sielusta. Sille löytyi yllättäin vastaus eräästä entisestä elämästäni! :) Se on sielu silloin syntymättä jääneestä lapsestani, jonka hänen äitinsä "lähdetti". Kieli ja nimi täsmäsivät myös... Meni itselläni pari tovia, että tajusin. Ja täytyy myöntää, etten varsinaisesti itse tajunnutkaan, vaan henkioppaani se vähän tökki minua sen asian suhteen, kunnes oivalsin.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Henget!

ViestiKirjoittaja Koalani » 20 Helmi 2012, 18:04

Jälleen kerran, en voisi sun kirjoitelmaan lisätä sanaakaan! Niin on, nimenomaan sielun on koettava, että parannus tapahtuisi. Me ollaan täällä, jotta sielumme voi läpäistä mielen rajat ja kokemisella kasvaa. Vilipittömyys on vältämätöntä, mutta taas on kyse sielun tasolla koettavasta vilpittömyydestä. Jotkut henget ei nimittäin suostuisi toistamaan niitä sanoja, koska niiden mieli käsittää niitä huijaukseksi. Silloin mä sanelen niitä vieraalla kielellä, ja kaikki menee hyvin, sillä hengen sielu hyväksyy niitä, vaikka ei tietoisesti niitä ymmärrä! En tiedä, käsittääks kaikki tätä...

Sun korjaukset on oikein hyviä, mä muodostan tekstiäni niiden mukaan! Ne on kuitenkin liian pitkiä, ja yleensä henget on jo pyytänyt anteeksi. Alienit ei millään jaksaisi toistaa moista tekstiä, sillä niiltä puuttuu energiaa ja suurin vaivoin ne edes jaksaa lausua mun lyhyttä tekstiä.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron