Kolmas silmä

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Squid
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23 Kesä 2012, 03:00

Kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Squid » 12 Heinä 2012, 17:03

Mulla on joskus skidinä kolmas silmä toiminut varsin moitteettomasti, mutta tätä nykyä se on sulkeutunut. Olen meditaatiota harrastanut n. 8v, mutta olen keskittynyt lähinnä mielen tyhjentämiseen ja sellaseen, enkä niinkään chakroihin. Onko mitään tehokasta harjoitusta mistä kannattais alottaa? :alien2:
That is not death which can eternal lie, and with strange aeons even death may die.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Kolmas silmä

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 13 Heinä 2012, 12:44

Chakra mantra

I LAM

II VAM

III RAM

IV YAM

V HAM

VI KSHAM

VII OM

chakrojen I - 7 sointuterapiamantrat yllä, eri juttu että toimiiko kaikilla, mutta itsellä tuntuisi toimivan kun suuntaan antavan chakratestin mukaan omat chakrat ovat nätisti tasapainossa (aktiivisia). Kolmas silmä on tuo "VI" chakra.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 05 Elo 2012, 22:12

Empatia.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Elo 2012, 17:53

Oma uskonto se o tälläseenki uskoa :p

Ite olen joskus vain ruumiistairtautumista kokeillut ei toivotiuin tuloksin.
Ja jotain outoja vastaavanlaisia tapauksia menneisyydessä käyneiden onnettomuuksien aikana.

En silti itse moiseen usko ennenkuin se todistetaan.
Feel the LOVE

Serafi
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Touko 2012, 09:21

Re: Kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Serafi » 12 Elo 2012, 13:47

Meditoi, meditoi, meditoi.. Kuten joku tuolla jo kertoi eri mantroja niin on hyvä opetelle mudrat myös. Tässä linkki englanninkieliselle sivustolle jossa mudrat ja äänteet.

http://www.eclecticenergies.com/chakras/open.php

Itselläni on myös toiminut erittäin hyvin solfeggio taajuuksien kuuntelu. Aiheesta oli ihan ok artikkeli täällä

http://henkimaailma.wordpress.com/2008/11/13/solfeggio-taajuudet-avaa-chakrasi/
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava.
-Sören Kierkegaard


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa