Aurojen näkijät!

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
arya
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Syys 2012, 17:59

Aurojen näkijät!

ViestiKirjoittaja arya » 26 Syys 2012, 22:05

Hei kaikille.

Olen suhteellisen uusi näillä palstoilla ja haluaisinkin kysellä jos täältä löytyisi ihmisiä keillä on kyky nähdä auroja.
Haluaisin ihan sillä kysellä, kun itsellä on tuo auranäkö (vai voiko kutsua kolmanneksi silmäksi,korjatkaa??) alkanut avautua viimeviikkoina. Olen suhteellisen hämmentynyt ja taas osaltaan aika onnellinen.
Olen tässä viimeiset vuodet yrittänyt päästä parempaan henkiseen tasapainoon, yrittänyt etsiä sitä omaa elämänpolkua.. Tykkään meditoida, yritän aina sillöintällöin hiljentyä ja ottaa aikaa mietiskelylle. Välillä olen koittanut khrakoja tasapainoittaa, tehnyt rakkauden meditaatiota, mielen meditaatiota yms. Rakastan erityisesti käveleskellä ja meditoidakkin metsässä/luonnon keskellä. Luonnossa on niin ihanan positiivinen ja puhdas energia! Olen myös yrittänyt tietoisesti alkaa kitkeä negatiivisuutta pois elämästäni, sen sijaan opetella elämään ajatellen positiivisesti sekä kunnioittaen ja rakastaen muita ihmisiä. Noh, en nyt tiedä onko näillä asioilla itse aiheen kanssa merkitystä, mutta haluan selvittää niille ketkä keskusteluun lähtevät omaa kohtaani tällä elämäntiellä.
Näistä auroista siis.. Olen ollut pidemmän aikaa kiinnostunut aiheesta, lukenut jotain ja välillä huvikseni koittanut tarkkailla jos jotain näkisin, mutta ei tietenkään mitään, koska silloin vielä en edes 100% jaksanut miettiä uskonko että auroja on edes mahdollista nähdä ja tottakai pieni tuntemattoman pelkokin vaikutti varmasti paljon asiaan. No kuukausi takaperin satuin nyt kirjastosta ottamaan mukaan taas auroja kösittelevän kirjan. Sen luettua innostuin taas uudestaan aloittamaan aurojen katselun. Tällä kertaa olin kuitenkin jo täysin varma energiakehon olemassaolosta ja ymmärsin sen luonnollisuuden ja suuren vaikutuksen kaikkeen mitä olemme. Lisäksi olen päässyt peloistani tätä asiaa (ja montaa muutakin) kohtaan ja lähdin hommaan uteliaalla ja toiveikkaalla mielellä.
No niinkuin jo alussa kerroin, olen siis alkanut nyt nähdä auroja. Ensin vain pientä heijastusta, mutta nyt näen tasavärisiä (tummia ja vaaleita pääasiassa) taustoja vasten välillä ihan kunnollista sanoisinko että jopa metrin päähän ulottuvia auroja. En vaan jotenkin osaa vielä kontrolloida "näköäni" että on vaikea katsella silleensä tarkkailevasti sitä auraa. Lähinnä vaan ihailen sitä upeaa loistetta ja mietin että: "onpa kaunis" :D Ja jotenkin että jos katson yhteen kohtaan (esim. ihmisen pään yläpuolelle) saatan nähdä auran nousevan, mutta sitten kun alan liikuttaa katsettani ja yritän saada tarkempaa kokonaiskuvaa auran reunoista ja värien erotuskohdista alkaa aura silleen jännästi "hajoilla" että tosi vaikea no sanon "tarkkailla" sitä(kun en parempaa sanaa keksi), muutenkin hankala selittää tätä, mutta toivon että ketkä näitä auroja näkevät niin ymmärtävät jotenkin.
En ole koskaan tuntenut ketään auroja näkevää, joten siksi täällä kyselenkin viisaammilta/kokeneemmilta:

Miten teille auranäkö tuli, vai onko ollut aina?

Onko auranäkösi kehittynyt ja kuinka? Ajan kanssa vai treenaamalla?

Osaatteko antaa omakohtaisesti oppimianne/luotetuksi tietämiänne selityksiä väreille?(en oikein luota noihin google;sta löytyviin)

Siiten kun yritin omaa auraa katsella vessassa peilin kautta ja kun oli niin epäselvää niin sammutin valot. Pimeässä näin, no miten sen parhaiten sanoo, vaikuttavaa väriloistoa. Tavallaan näin aurani peilin kautta ja samalla itseni ympärillä. Myös tuntui että otsan korkeudella "pyörteili" värejä. Pääväri kai oli vihreä mutta paljon oli muitakin. Näen myös pimeässä hyvästi puiden aurat. Onko teillä kokemusta pimeässä aurojen katselusta, millaisia??

Sitten vielä, kun katson auroja(näen siis nyt parhaiten katsomalla/keskittymällä, vain välillä spontaanisti), niin otsassa keskellä tuntuu painetta ja jälkikäteen tykyttää, niinkuin verisuoni tykkyttäis, mutta silleensä paineella. Onko tietoa mistä johtuu? Mitä tarkoittaa? Onko vaarallista :)?

Muutenkin jos joku enemmän asioista tietävä osaisi antaa hieman neuvoja ja ohjeistusta tähän minulle uuteen, mutta hyvin kauniiseen ja mielenkiintoiseen maailmaan, niin olisin erittäin kiitollinen! Näitä kun itsekseen mietiskelee ja ei ole lähipiirissä nyt ketään kenen kanssa voisi keskustelua oikein käydä asiasta, niin olisin tosiaan otettu jos joku haluaisi minua neuvoa :)
Kaikenlaiset tietämykset ja vastaukset otan ilolla vastaan.

Rakkautta ja sydämen rauhaa kaikille teille <3
"Rakkauden lakia ei voi kieltää. Se on erottamattomasti kaikkeen sisältyvä ikuinen ja perimmäinen prinsiippi jokaisessa filosofisessa rakennelmassa, jokaisessa uskonnossa ja jokaisella tieteenalalla."
-C.H.(1866-1949)

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Aurojen näkijät!

ViestiKirjoittaja Yugata » 27 Syys 2012, 05:27

Itse kokeilin tuota joskus pari vuotta sitten. Samanlaisena se taito kai on pysynyt. Eihän veltto lihas vetreydy ellei sitä treenaa. En ole juuri viimeaikoina huomioinut tuota kykyäni nähdä auroja. Tässä paro päivää sitten (piiiitkästä aikaa) kokeiltiin (minä ja mieheni) kumpiki nähdä toistemme aurat siten, että vuorotellen toinen oli tässä sohvalla ja toinen seisoi vaaleaa seinää vasten parin metrin päässä. Itselläni näkyi kuulemma hänen mukaan jokseenkin vihreää ja minä näin hänellä oranssia/punaista pääosin. Värit sopivat kyllä luonteenpiirteisiimme.

Mulla kolmannen silmän aukeutuminen on näkyny mun elämässä siten, että nään asioita ennenkuin ne tapahtuu. Siitä vaan tulee tietty olo etukäteen. Kun asuin pohjois-amerikassa jonkun aikaa pätkittäin (viimekesänä, syksynä ja nyt kesällä) niin siellä huomasin tätä tapahtuvan paljon enemmän. Tosin pohjois-amerikka tuntui ilmapiiriltään/värähtelyltään hyvin epäharmoniselta ja sellaselta "vuoristoratamaiselta" ihan hiljaisina hetkinäkin (yksin asunnossa ja samalla oli silti henkisesti häiriintyny olo ympäristöstä johtuen). Asiaan voi vaikuttaa sekin, että pohjois-amerikkaan muutin yhden nettituttavuuden perusteella ja tän henkilön tavattuani tuntui sellanen astetta suurempi yhteys minun ja hänen välillä. Hänen läsnäollessa fiilikset on ihan kummalliset. Häneen liittyviä asioita olen monesti aistinut etukäteen ja jopa silloin, kun olen ollut Suomessa ja hän kotonaan Kanadassa...
Siellä melkein päivittäin ennaltanäkemistä, täällä Suomessa näen yhden tai kaksi ISOA asiaa puolivuotta etukäteen. Nämä asiat liittyy yleensä joko minuun tai häneen tai meihin molempiin...

Sori meni offtopiciksi koko homma.

arya
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Syys 2012, 17:59

Re: Aurojen näkijät!

ViestiKirjoittaja arya » 27 Syys 2012, 10:13

kiitos Yugata kun lähdit mukaan keskusteluun!
jos ymmärsin oikein niin sinullakin tuo auranäkö siis toimii silloin kun haluat tarkoituksella niitä katsella? siis ei jatkuvasti näy kaikkialla ilman keskittymistä?
kun sanot että :"värit sopivat kyllä luonteenpiirteisiimme", mihin pohjaat tämän? oletko omien kokemusten perusteella määritellyt väreille merkitystä, vai lukenut jostain luotettavaksi uskomiasi selityksiä väreille? jos, niin mistä ja kuina paikkaansa pitävinä olet nämä värien merkitykset kokenut?

Miten sinulla tuo "kolmassilmä" aukeni(enteiden näkeminen yms.), yhtäkkiä vai vähitellen, olitko pyrkinyt avaamaan sitä, millaisia tuntemuksia "kolmannensilmän" avautuminen herätti?
Osaatko kertoa onko auranäkö merkki kolmannensilmän avautumisesta, vai voiko olla auranäkökyky ilman "komannensilmän" aktiivisuutta? Meinaan, että itse en osaa sanoa näkeväni muuta kuin näitä auroja nimenomaan.
Onko sinulle tuttu tuntemuksena tämä paine/tykytys otsassa? Jos niin osaatko kertoa siitä lisää? Liittyykö jotenkin tähän, vai onko vaim minun henkilökohtainen tuntemus?

todellinen kysymyspommitus tuli nyt täältä :) Olen tosiaan kiitollinen kaikesta infosta näihin auroihin ja miksei hieman tuohin "kolmanteensilmäänkin"(jos liittyy auranäköön??) liittyen. Itse olen vielä hyvin tietämätön, joskin erittäin utelias :)
"Rakkauden lakia ei voi kieltää. Se on erottamattomasti kaikkeen sisältyvä ikuinen ja perimmäinen prinsiippi jokaisessa filosofisessa rakennelmassa, jokaisessa uskonnossa ja jokaisella tieteenalalla."
-C.H.(1866-1949)

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aurojen näkijät!

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 28 Syys 2012, 14:20

Itse näen kolmiulotteisia auroja mm. ihmisten ympärillä ns. välähdysauroina eli kun katson kohdetta jonkin aikaa en tuijottaen koska se lisää vastaväriefektin (tasomainen) vaan hyvin nopeita silmän räpäytyksiä tehden. Suljen silmät katselun lopuksi ja hetken aikaa mielikuvatasolla näen ihmisen kolmiulotteisen auran. Erotan useita eri kerroksia riippuen katseluajan pituudesta. Parisen vuotta sitten rupesin aktiivisesti harjoittelemaan auranäköä ja säännöllinen käyttö joko parantaa "kykyä" tai vähintääkin ylläpitää sen tason. Olin kyllä aikaisemminkin muissa yhteyksissä nähnyt "valokehiä" kohteiden ympärillä. Näen myös oman aurani peilin kautta. Itselläni on tuo "kolmas silmä" aktiivinen ainakin suuntaa-antavan chakratestin mukaan ja myös sen perusteella että näen ihmisten auroissa (myös omassa) chakrat (tai jotain mikä sopii kirjallisuuskuvauksiin chakroista) ainakin pidemmän tarkastelun yhteydessä. Näen itsekin hyvinkin pimeässä aurat enkä tarvitse valkeaa taustaa henkilön taakse (valkea tausta vahvistaa vastaväriefektiä jota ei pidä luulla auraksi), väritulkinnat ovat haastavia, olen itse lähinnä tutkinut erilaisia tulkintoja väreistä ja katsonut luettavimmiksi ne joista useimmat eri koulukunnat on samaa mieltä. Täytyy mainita myös se seikka että kun katsot toisen ihmisen auraa niin katsot sitä oman aurasi läpi ja se saattaa vaikuttaa toisen väreihin joten omien värien tunteminen on ehdoton edellytys järkevälle tulkinnalle. Keskittynyt tuijottaminen kyllä saattaa aiheuttaa erilaista painetuntemusta pään alueella. En itse tähän hätään muista ihmeellisempiä oireita itselläni "kolmannen silmän" aktivoitumisen/aktiivisuuden nousun yhteydessä, näkyi kyllä omassa aurassa erään värin hehkuna siinä kohdassa missä kirjallisuuslähteiden mukaan ja omien havaintojen perusteella kyseisen chakran pitäisi olla.

Omia väritulkintoja: punainen väri lisääntyy fyysisen suorituksen yhteydessä koko kehon alueella. Henkisillä ihmisillä on aika usein violettia tai indigoa väriä aurassa. Vaalean vihreä väri aurassa liittyy usein henkilöihin jotka tekee energiahoitoja (kuten reiki). Tumman vihreä tunneaurassa kielii masennuksesta. Ihminen joka on hermostollisesti hyvin rento niin sinistä väriä esiintyy auran fyysisessä osassa. Ruskeanpunainen väri lisääntyy aurassa kun on kyse ihmisestä joka hyvin materiaalisesti suuntautunut (ajattelee lähinnä rahaa).
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Aurojen näkijät!

ViestiKirjoittaja Yugata » 06 Loka 2012, 20:35

Kyllä mullaki otsassa tuntuu välillä tykytystä. Kolmas silmä aukeni vähitellen kun tein täyskäännöksen elämässäni syksyllä 2009. Kolmas silmä (eli kuudes chakra) on paranormaalien kokemusten, selvänäkemisen, aurojennäkemisen ja muut vastaavan keskus. Sanotaanko, että eniten selvänäköemistapauksia koin aina kun olin Kanadassa (alkoi siis kesällä 2011, jaksui syksyllä 2011 ja myt kesällä 2012) Suomessa näitä selvänäkötapauksia ei ole niin paljoa mulla. En sitten tiedä vaikuttaako asiaan planeetan eri paikoissa olevat eritaajuuksiset värähtelyt ja kentät.

Väreistä senverran, että itse noudatan/uskon/pohjaan tietämykseni chakratietouteen ja värien taajuusspektriin. Loogisesti mitä matalavärähteisempi, sitä "eläinmäisempi" ja alkeellisempi ja mitä korkeavärähteisempi, sitä "kehittyneempi"
Chakrojen liika toiminta tai toimimattomuus aiheuttaa sitten luonteenpiirteeseen erilaisia vivahteita.

Nämä on nyt minun omia "raakamalleja" millä vähän selostan tämän mihin perustan tietämykseni

1. chakra punainen = elinvoimaisuus/elämänhalu (esim. tämän chakran hidas toimivuus/toimimattomuus on masentuneen ihmisen ominaisuus)
2. chakra oranssi = tunteet (on yhteydessä 5. chakraan eli luovuuteen. voimakas toiminta tässä 2. chakrassa tekee ihmisestä levottoman ja tunnekuohuvaisen ja hyvin impulsiivisen)
3. chakra keltainen = sosiaalinen kanssakäyminen ja muiden huomioon ottaminen (HYVIN voimakas toiminta tässä chakrassa on itsekkään/narsistisen ihmisen merkki. voimakas toiminta selittää myöskin vatsakipuja)
4. chakra vihreä = ymmärtäväisyys, anteeksiantavaisuus ja kyky joustaa tilanteissa (ei tarvitse enempiä selitellä. usein "silmä silmästä, hammas hampaasta" ihmisillä tämä chakra on kiinni tai siinä ei ole toimintakykyä ja se auheuttaa ongelmia ja sairauksia eikä vihreää vivahdetta näy aurassa tällaisella ihmisellä)
5. chakra sininen = luovuus, itsensä-ilmaisukyky (toimimaton 5. chakra on sellaisen ihmisen, joka ei esim. osaa taidelajeja kuten kuvaamataitoa tai musiikkia tai muuta vastaavaa)
6. chakra tummansininen = paranormaalit kyvyt ja auennut kolmas silmä (myös luovuus, koska kaikki ajatustoimintasi on luovaa ja manifestoituu oikeaan elämään)
7. chakra violetti/kirkas valo pään ympärillä (vain valaistuneilla ihmisillä näkyy tämä aurassa)

Itselläni ja miehelläni siis näkyi sellasta puna-oranssi-keltaista, mutta minulla on kuulemma näkynyt välillä rintakehän kohdalla vihertävääkin. Nuo matalataajuuksiset punainen, oranssi ja keltainen ovat hyvin tyypillisiä koska melkeinpä kaikki maapallon ihmiset käyttäytyvät noiden mukaan. Itse olen pyrkinyt olemaan ymmärtäväisempi ja ystävällisempi ja mielestäni olen onnistunut siinä hyvin joten siksi vihreää aurassa. Asenteella "käännä toinenkin poski tuntematta itsesääliä" auttoi tuohon. Yleensä se olen minä kaikissa tapauksissa, joka uhraa omat halunsa muiden edelle muiden laittamatta tikkua ristiin...

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Aurojen näkijät!

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 08 Loka 2012, 14:19

Chakroista tulikin mieleen että auran pääväri vaikuttaa olevan aika ajoin sillä hetkellä aktiivisimman chakran värinen ainakin sen kokemuksen perusteella mitä itsellä on.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron