Haluaisitko tutkia kohteita Kuopiosta ja läheltä?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Viole
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 14:56

Haluaisitko tutkia kohteita Kuopiosta ja läheltä?

ViestiKirjoittaja Viole » 20 Huhti 2012, 15:13

Etsin yhtä tai useampaa henkilöä kaverikseni tutkimaan Kuopion seudun potentiaalisia kohteita. Lienee suotavaa, että tulevat tutkijakaverini omaisivat ainakin jonkinnäköisen kameran ja jossain määrin kovan pään. Olen itse pyörinyt asioiden ympärillä vuosia eikä tarkoitukseni ole haaskata omaani, tai kenenkään muun aikaa, vaan toteuttaa "tutkimusretkiä" suht järjestelmällisesti, tietysti aina kohteiden ja ryhmäläisten niin salliessa.

Uutena paikkakuntalaisena kohteita on toistaiseksi vain kourallinen, mutta uskon, että niiden parissa vierähtää varmasti tarpeeksi aikaa, kunnes löydämme uusia kohteita. Kohteiden ei myöskään tarvitse rajoittua vain Kuopion seudulle, sillä kuten kohta huomaatte, käytössäni on myös auto. Auto + kesä antaa erinomaiset mahdollisuudet oikeastaan kaikkeen. Niin eikä minua kiinnosta pyytää sinulta taloudellista korvausta bensasta, tavaroista tms. jos ja kun niitä kulutat.

Laitteistona ovat toistaiseksi ystäväni EMF-mittari, erinomainen digikamera ja nauhuri. Lisäksi käytössä on tietysti pitkäaikainen ratsuni Fiat Punto ja loputtomasti aikaa iltaisin, öisin ja viikonloppuisin, ja aina sitä tarvittaessa. Lienee turha mainita perusvermeitä, kuten miljoona lamppua, teltta yms. jotka myöskin löytyvät.

Toivottavasti löydän täältä kaverin, jos toisen jonka kanssa jakaa tulevat kokemukset! Yksinkin on hienoa, mutta tietynlainen backup ja ryhmähenki on paikallaan jo monestakin syystä! :)

Anyway,

Parasta kevättä!

-Viole-

sbirro
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Kesä 2012, 16:00

Re: Haluaisitko tutkia kohteita Kuopiosta ja läheltä?

ViestiKirjoittaja sbirro » 01 Heinä 2012, 17:01

heips, laitoin viestiä yksärinä. :)

Avatar
Tuutti
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 11:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Haluaisitko tutkia kohteita Kuopiosta ja läheltä?

ViestiKirjoittaja Tuutti » 02 Joulu 2012, 18:33

Itse asun Kuopiossa, mutta en kyllä taida tuntemattomien kanssa hommaamaan mitään . Pahoittelut.
~ Activity


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa