olen jo jonkin aikaa pyöritellyt tälläistä aihetta mielessäni. kun jotkut ihmiset tuntuu olevan todella kilttejä auttavaisia huomaavaisia kaikkea mitä "hyvä sielu/ihminen" voi olla.
sitten on taas nuo psykopaatit ja kouluampujat jne jne. jotka katumatta tekeevät mitä tekee ja viellä oikeusalissa ja sen jälkeenkin ovat mitä ovat (ei katumusta ei mitään ei kerrassaan mitään ja hymyilläänkin viellä päälle ja solvataan kuolleita ja heidän omaisiaan).
pohdiskelin aihetta kun lueskelin sellaista kirjaa jossa sanotaan että ihminen "valitsee oman elämän ja miten sen elää" päivästä päivään ennen syntymäänsä. voiko olla niin että jotkut valitsee (tuon murhaaja tms elämän) vai voiko olla niin että myös pahat henget/demonit voi ns "materialistua" tähän maailmaan. koska periaatteessa kirjassa jota luin oli vähän tälläinen periaate että jos murhaat jonkun se kostautuu seuraavassa elämässä syöpänä tms mutta silti "saat tekosi anteeksi" (että kyse on sairaasta keskeneräisestä sielusta joka hoidetaan ihmisen kuoltua kuntoon)..
sitten toinen jos riivaukset sun muut tapahtumat nyt jollain lailla on tosia miksi kaikkia ei pysty riivaamaan?? tai edes riivata nuokin kuitenkin tuntuu tapahtuvan vaan lähinnä uskovaisille vai onko kaikki ketkä kuulee näkee kokee ja on "puoli uskovaisia" jo menetettyjä tapauksia kuten uskovaiset monesti väittää. ni ei oo järkee riivata jo menetettyä tapausta
no mutta oli miten oli itse uskon että mitä kokee näkee on luonnollista eikä pahasta.. ja itseasiassa voihan se olla että ihmiset jotka on "pikku vanhoja" jo syntyessään on nähny jo monet elämät
tälläsia olen noin pelkistetysti miettinyt kyllähän tämän vois laajemminkin kirjottaa ja pohtia ja sorry jos tälläinen aihe täällä jo mutta haluaisin mielelläni lukea myös muiden mielipiteitä aiheesta