Hei kaikille kysymys?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Xenia
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Touko 2014, 16:57
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja Xenia » 20 Touko 2014, 21:20

olisiko täälä semmoisia ihmisä kenellä on kykyjä ja keiden kanssa voisi jutella näistä?

en haluaisi tuntea että olisin ainut ketä tuntee...
katso silmilläsi,
kuuntele sydämmeläsi,
tunne käsilläsi

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 21 Touko 2014, 03:50

Yliaistillisia kykyjä omaavia henkilöitä on tällä foorumilla jutuista päätellen paljonkin, eri juttu on kuinka moni on valmis juttelemaan niistä nykyisin, tuskinpa kovin moni.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Xenia
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Touko 2014, 16:57
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

Re: Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja Xenia » 21 Touko 2014, 11:26

mm no se on totta.. mut aina voi laitta yksityis viestillä.. :D
katso silmilläsi,
kuuntele sydämmeläsi,
tunne käsilläsi

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja aava » 11 Kesä 2014, 20:17

kyllä näistä hyvin voi jutella ihmisten kanssa jotka jotakin on kokenut vaikka juttu olis mitä ihmeellisin mitä ihmisille on tapahtunut en itte ainankaan ole niitä kyseenalaistanut mitä muutama tuttu on jutustellut :)

jos nyt totta puhutaan niin joskus olen miettinyt että voisiko kuitenkin noilla (taru olennoillakin) olla jotain totuus pohjaa jollain lailla :) (vaikka esimerkiksi ihmis-susi tarut lienee pohjautuu vaan lähinnä joihinkin "hulluihin" mutta jospa kuitenkin.. mene ja tiedä :D)

mutta nämäkin vaan pohdintoja koska onhan maailma ihmeellinen paikka muutoinkin:)

itellä on siis näkemis kokemuksia ja paljon.. (lähinnä ennen jonkun kuolemaa).. tms:)

(aiempi nikki oli aavenainen mutta unohdin salasanan joten on se nykyään aava). noista molemmista voi lukea kokemuksia;D jos kiinnostaapi:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 12 Kesä 2014, 10:19

Eikö salasanan palautus ole mahdollinen täälläkin? Eli annat vain nikin ja s-postiosoitteen johon unohtamasi uusi salasana sitten lähetetään.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja aava » 12 Kesä 2014, 14:02

olen tottunut tähän aavaan joten ajattelin että olkoon nykyinen nimimerkki:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

vampyyrifani
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 17:18

Re: Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja vampyyrifani » 29 Kesä 2014, 23:15

Onkohan mulla joku kyky kun oon ihan pienestä saakka ollut kehittyneenpi kuin muut :angel:
unelmanani on muuttua vampyyriksi. Ja olen varma että se toteutuu jonakin päivänä...

avara
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Kesä 2014, 14:29

Re: Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja avara » 01 Heinä 2014, 15:11

Omista kyvyistä en ole ihan vielä täysin perillä, mutta aina saa viestiä pistää. :)

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: Hei kaikille kysymys?

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 01 Heinä 2014, 16:50

Meillä kaikilla on uskomattomia kykyjä, joista emme aina ole niin tietoisia. Usein monelle käy varmaan näin, että on jokin juttu mistä ei usko itse selviytyvänsä. Sitten huomaakin, kun uskaltaa vain aloittaa, että mähän osaan tämän homman.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa