Toimiiko?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
kummitus
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 24 Marras 2016, 17:29

Toimiiko?

ViestiKirjoittaja kummitus » 24 Marras 2016, 17:58

Toimiiko RAPTOR spirit box niminen sovellus? Olen pari osumaa saanut, mutta mitään en varmaksi sano. Muutaman nimen olen saanut mm. Matti. Matti kyllä näyttää seuraavan AaveDatan Jupea aivan joka paikkaan. Kertokaa vastaus, jos tiedät jotain sovelluksesta. Vastaus olisi tarpeen. :ghost2: :ghost:
:ghost: :ghost2:

Avatar
lolthefloodWUT
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 23:29

Re: Toimiiko?

ViestiKirjoittaja lolthefloodWUT » 07 Touko 2017, 13:00

Ite sillon kön se sovellus oli tullu kokeilin kans ja äänitin studiomikillä ja erillisellä nauhotuslaitteella kahteen eri lähteeseen ja ku kuuntelin niitä ni molemmista kuulu vähä erinlaisia vastauksia mutta sitte taas ku kaverille soitin äänitteitä, se kuuli taas ihan eri hommia. Tästä voisi päätellä, että ihan on omasta mielikuvituksesta kiinni mitä sieltä saa aikaseksi. Tietenki kokeilin sitä ihan vaan kerran, että ei mulla mitään voimallista tai tieteellistä tai edes rajatieteellistä pohjaa oo vaan ihan mun mielipide yhen kokeilukerran jälkeen. Mutta jos oot testaillu enemmän tai saanu jotakin tuloksia, niin kerro toki! En sano ettei se voisi toimia, itellä vaan ei toiminu.
Naglfar-laiva, joka maailman lopussa Hrym-jättiläisen ohjaamana lähtee liikkeelle, on kokoonpantu kuolleitten kynsistä.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija