TULEMINEN (JOKSIKIN)
Kirjoittanut Lena Jey (www.crimsoncircle.com)
Marraskuun 2024 Shaumbra-lehdestä
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
”Tuleminen (joksikin)”. Minulle tämä on ollut aina äärettömän kaunis sana joka tavalla, jolla voin aistia/tuntea. Se tulee minulle uudestaan ja uudestaan, useimmiten jonkin elämänvaiheen lopussa ja uuden alussa. ”Tuleminen (joksikin)” ei pysy paikoillaan – se avautuu kuin kaunis ja loputon kukka.
Tunsin ja kuulin tämän sanan täyden merkityksen Crimson Circlen Sexual Energy Schoolin aikana. Se tuntui kuin ukkoselta kirkkaalla taivalla – yhtäkkiä (joksikin) tulemisen merkitys avautui minulle, ja kaikesta tuli yksinkertaista, helppoa ja selkeää. Ensimmäistä kertaa tunsin: ”Tässä se on – se merkitys jota en ollut kyennyt käsittämään.” Nyt tajuan sen.
Tulemisesta (joksikin) on tullut paikkamerkkini. Se on kuin näkymätön ja kuitenkin konkreettinen muistutus siitä, kuka olen, ja syistä koko tämän kokemuksen takana, jonka läpi ihmisaspektini on kulkenut.
Tulemisella (joksikin) on vaikutusta, ei ainoastaan tunteessani elämästä. Se on myös tärkeä virstanpylväs, kuten silloin kun toukasta tulee perhonen. Olen varma, että olet kuullut tarinan tästä transformaatiosta monta kertaa, mutta nyt kutsun sinua tuntemaan sen hetken, kun kotelo halkeaa ja siivet ilmestyvät. Tämä on uuden olennon uskomaton esiintuleminen. Se on jännittävä transformaatio ja samaan aikaan täysin luonnollinen – uuden elämän tuleminen uuden kehon kera. Voisin nähdä samankaltaisuutta valokehon tuomisessa ihmisen fyysiseen kehoon. Se on epämiellyttävä ja uskomaton prosessi, samanlainen kuin toukan muuttuminen pöperöksi tullakseen erilaiseksi olemassaolomuodoksi.
Itsesi huomaaminen kaiken sen luojaksi, mitä sinulle tapahtuu, on samanlainen upea esimerkki tulemisesta (joksikin). Tunnistat oikeutesi luoda – ja myös poisluoda – asioita elämässäsi. Se merkitsee jumalaisen luontosi tunnistamista, oivaltaen itsesi jumalaksi.
Tuleminen (joksikin), sellaisena kuin tunnen sen, tuo sinut seuraavalle tasolle joka kerta, kun sanot: ”Olen valmis.” Mestari jokaisessa meissä tietää, miten hoidetaan tämä prosessi kauniisti ja elegantisti. Siivet ikään kuin avautuvat, ja olet valmis liitämään sulavasti uudessa todellisuudessasi, yhtä helposti kuin olisit aina ollut siinä, aivan kuten perhonen vain lentää pois. Tässä kohtaa menneisyydestä on jo päästetty irti, eikä tulevaisuus ole vielä tullut. Olet nyt-hetkessä, (joksikin) tulemisesi hetkessä.
Kaikki nämä transformaatiot eivät tapahdu ainoastaan mielikuvituksessa ja ei-fyysisissä todellisuuksissa – niiden heijastus löytyy luonnostaan jokapäiväisistä toimista täällä maan päällä.
Päivittäiseen elämääni sisältyy usein jonkinlaista ilmaisemisesta. Se voisi olla jotain yksinkertaista, kuten kuvien tekeminen tai ruuanlaitto, tai jotain monimutkaisempaa, kuten artikkelin tai tekstin kirjoittaminen kirjaan, koreografian luominen tai tanssivideon nauhoittaminen, tai videon tekeminen blogia varten. Pidän vuorovaikutuksesta maailman kanssa taiteen avulla – sama miten yksinkertainen tai monimutkainen prosessi on, sama mitä taitoja tarvitaan. Ja sitten kun kaikki on valmista, tunnen iloa ja tyydytystä.
Pidän aina siitä, mitä teen, vaikkei tämä todellakaan merkitse, että muut ihmiset pitävät siitä tai edes hyväksyvät sen. Hyvin herkkänä olentona voin tuntea kaiken, ilosta ja hymyistä välinpitämättömyyteen ja tuomitsemiseen, erityisesti kun luomukseni lähtee omasta ulottuvuudestani ja menee ulos maailmaan ja massatietoisuuteen. Ennen olin pitkään kamppaillut niiden vaikeiden tunteiden kanssa, silloin kun tunsin, ettei joku pitänyt luomuksestani eikä voinut nähdä, mitä minä näin ja tunsin siinä. Kuitenkin itserakkauden kehittymisen ja sen (joksikin) tulemisen myötä, mikä on luontaista jokaisessa tietoisuusmuutoksessa, olen tehnyt matkan. Monien menneisyyden mestarien tapaan, olen kulkenut jatkuvasta yrityksestä parantaa itseäni, sitä seuraavan välinpitämättömyyden myötä, pitämään ja säteilemään valoani, ensin itselleni, hyväksymällä itseni ja kunnioittamalla ja arvostamalla itseäni ja sitä, mitä minulla on tarjota. En enää haaskaa energiaani asioihin, jotka saavat oloni tuntumaan ei-rakastetulta, vähäpätöiseltä tai arvottomalta. Olen mieluummin omassa valossani ja jatkan visioideni ilmaisemista.
Sellaisessa (joksikin) tulemisessa fyysinen keho lakkaa tukemasta sellaista, mikä ei liity rakkauteen tai ole yhteensopiva rakkauden kanssa. Ja jos siihen kuitenkin tulee jotain ei-haluttua, kuten vilustuminen tai infektio, se lähtee pois hyvin nopeasti, kun tasapaino ja hyvinvointi palautetaan. Itse asiassa, koko suhdemaailmani energiaan on muuttunut. Henkilökohtaiset suhteet muihin, suhteet työhön, ruokaan, aspekteihin, rahaan tai fyysiseen kehoon – ne kaikki transformoituvat rakkaudeksi suhteen itseeni muuttuessa. Tämä on valtava muutos, ja ilman tätä tärkeää askelta ei olisi mahdollista tuoda valokeho olemukseeni.
Näin, miten (joksikin) tulemisen jaksot korvasivat, jokaisen laajentumisen myötä, ”klassisten” ihmisten vanhoja lineaarisia merkkejä. ”Lineaarisella” merkillä tarkoitan lineaarista aikajanaa, jolla ihminen syntyi, meni kouluun, valmistui yliopistosta, meni naimisiin, sai lapsia, osti auton, talon, istutti puun ja kuoli. Nämä elämänvaiheet ovat läsnä ja edelleen tärkeitä, mutta nyt vielä tärkeämpiä ovat muut jaksot, jotka sisältävät henkilökohtaisen transformaation ja siirtymisen oman sisäisen evoluutiomme, sielukseni tulemisen, seuraavaan askeleeseen. Jokaisella joka käy läpi oivaltamispolun, on monia sellaisia (joksikin) tulemisen hetkiä, sekä pieniä rajoja että suuria hyppyjä elämään, jota uneksii elävänsä.
Tarkkailen parhaillaan uutta (joksikin) tulemisen jaksoani. Minulle oli hyvin selvää, että minun täytyy aloittaa elämäni uudelleen työskenneltyäni muissa ulottuvuuksissa, vaikka ensin näytti siltä, että olin jo jäänyt eläkkeelle ja nyt istuisin sananmukaisesti puistonpenkillä loppuelämäni. Vuoden Taivaan ristin avautumisen jälkeen tein juuri sitä. Se oli ainoa asia, jonka voin tehdä – olla luonnossa ja tuntea itseni ja koko kehoni. Ja sitten jotenkin, melkein huomaamatta, aloin tuntea voimieni hitaasti lisääntyvän. Aloin opettaa taas tanssitunneilla ryhmiä, tein kahdet nettisivut ja lopulta viimeistelin toisen kirjani valokehosta. Aloin myös saada ensimmäisiä asiakkaita energiakurssilleni itserakkaudesta, jonka loin noin kolme vuotta sitten. Ja nyt haluan olla ihmisten kanssa, tanssia heidän kanssaan ja vain kommunikoida. Hitaasti – ja myös niin nopeasti kuin sallin – elämä täyttyy uusista luomuksistani. Nyt enemmän kuin koskaan, siksi tuleminen, kuka olen, tuntuu tiheydessä. Tunnistan tämän joka uudessa käänteessä, joka lauseessa ja vuorovaikutuksessa. Ja mikä tärkeintä, tunnen, miten tämä kukka kukkii loputtomasti sisälläni.
Jumalaiseksi ihmiseksi tuleminen on uskoakseni valtava kokemus itsessään. Oleminen valokehonsa kanssa on jotain uutta tällä planeetalla. Jokaisella joka voi antaa tämän itselleen, on ainutlaatuisia oivalluksia, paljastuksia ja vaikeuksia. Oma haasteeni oli tuntea minut sisälläni koko ajan, hyväksyä energiani täysin ihmiskehoon, mikä oli minulle mahdollista vasta Taivaan ristin jälkeen. Ja nyt ihmettelen jälleen, millaista on elää ihmiselämää maan päällä ja tietää jumaluuteni samanaikaisesti.
Haluaisin jakaa erään lainauksen. Muutama vuosi sitten olisin ehkä jakanut jotain kirjasta, joka kosketti tai oli tärkeä minulle jollain tavalla. Tai se olisi voinut olla lainaus joltain lempikirjailijalta, sillä ollessani kirjailija minulla on myös suosikkifraasini muilta. Mutta nyt henkilökohtaisen (joksikin) tulemiseni myötä, sopivin lainaus tulee omasta kirjastani The Body of Love, sillä se on sieluni ääni.
”Silloin kun kylven rakkaudessa itseäni kohtaan, myös kaikki muut kylpevät rakkaudessa minun maailmassani, siinä miten havaitsen maailman. Havainto on avaimeni. Se miten voin muuttaa havaintoani, muuttaa asennettani. Se muuttaa värejä kankaalla, kun maalaan todellisuuttani. Voin vaihtaa ja yhdistää valoja, muotoja, geometrioita, ääniä kuin kaleidoskoopissa, muuttaen vivahteita ja omaa havaintotapaani. Voin täyttää kuvan, levittää rajoja, kaventaa pisteisiin, sumentaa ja sutata, fokusoida ja rajata. Voin jakaa ja vastaanottaa anteliaasti.
Rakkaus tekee kaikesta erityislaatuista. Rakkaus täyttää kaiken, mitä se koskettaa. Tämä kulta-pinkki nektari, hyvin herkullinen ja makea. Rakkautta on mahdotonta ohittaa – se säteilee, soi, kutsuu ja vetää puoleensa kaikkea, mikä voi havaita sen. Ja kun se tulee ja asettuu sisälle, kaikki muu tapahtuu välittömästi. Se mikä on resonanssissa, lisääntyy, ja se mikä ei ole, putoaa pois tai häviää.
Rakkaus on yksi voimakkaimmista ja halutuimmista tunteista maan päällä – kukaan ei ole välinpitämätön siitä, kun sieluolento on kehossa. Sen lähde virtaa jokaisessa sydämessä, riippumatta kaikista heijastuksista ilmentymissä. Itserakkaus täyttää koko maailman. Itserakkaus täyttää koko maailmani."
Lena Jey on koreografi, kirjailija, energiatyöntekijä ja luoja suurimman osan ajasta. Yli 20 vuotta hän on opettanut ihmisille hip-hopia ja nykytanssia, kertoen energiatyöstä tanssin ja kehon kautta. Lena on kirjoittanut kaksi kirjaa tietoisuudesta, energiasta ja valokehosta, ja hänellä on uusi energiavalmennus nimeltään ”Open Potentials” englanniksi ja venäjäksi. Lenaan voi ottaa yhteyttä Facebookissa, sähköpostilla tai Instragramissa.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.