.. epäselvän selvästi =)
 .. epäselvän selvästi =) Olimme kaikki eräässä huoneessa, josta ei ollut näköyhteyttä tielle tai ovelle. Tämä tyttö sitten sanoi nyt tulee "Pirkko" eli jonkun lapsen äiti. Hoitaja sanoi että no ei se nyt vielä oo tulossa. Vähän ajan kuluttua Pirkko tulikin, hän oli tuli aiottua aikaisemmin
 Olimme kaikki eräässä huoneessa, josta ei ollut näköyhteyttä tielle tai ovelle. Tämä tyttö sitten sanoi nyt tulee "Pirkko" eli jonkun lapsen äiti. Hoitaja sanoi että no ei se nyt vielä oo tulossa. Vähän ajan kuluttua Pirkko tulikin, hän oli tuli aiottua aikaisemmin  muulloinkin hän ilmoitti etukäteen millon joku on tulossa, ja eikös vain kyseinen henkilö kohta putkahtanut ovesta
 muulloinkin hän ilmoitti etukäteen millon joku on tulossa, ja eikös vain kyseinen henkilö kohta putkahtanut ovesta  kerran taas enää se tyttö oli lapsista jäljellä, muut oli jo haettu kotiin. Istuimme kaikki taas siinä huoneessa kun tyttö kysyi "kuka tonne keittiöön meni"
 kerran taas enää se tyttö oli lapsista jäljellä, muut oli jo haettu kotiin. Istuimme kaikki taas siinä huoneessa kun tyttö kysyi "kuka tonne keittiöön meni"  Me muut emme tietenkään mitään nähneet mutta ajattelin että ehkä se näki jonkun hengen
 Me muut emme tietenkään mitään nähneet mutta ajattelin että ehkä se näki jonkun hengen 

Elisabeth kirjoitti:Varmasti näkevät. Olen nähnyt ja kuullut monista tälläisista eläimistä. Eläimillähän on Kuudes aisti.

) tuolissa" sitten äitiki tuli kattoo mut ei sekää mtn nähny :S Miks noin nuori huijaisi äitiä ja mua?
) tuolissa" sitten äitiki tuli kattoo mut ei sekää mtn nähny :S Miks noin nuori huijaisi äitiä ja mua?
ropsoni kirjoitti:Eob kirjoitti:Werttinen kirjoitti:Eob kirjoitti:Pikkulapset ovat varmaan alttiimpia hengille, ainakin foorumin juttujen mukaan. En kyllä sitten tiedä että mistä voisi johtua.
Niinkuin Aikasemmin Mainittu Se luultavimmin johtuu siitä kun lapsia ei olla vielä aivopesty tähän "kummituksia ei ole olemassa" juttuun...
Mikseivät sitten kaikki paranormaaleihin asioihin syvästi uskovat aikuiset näe henkiä?
Sisimmässään ne ei usko niihin
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa