tomi kirjoitti:miten te jotkut onnistutte irtautumisessa? minulla vaan ei onnistu.
Apophis kirjoitti:Vielä toinen juttu tähän (ehkä) liittyen: Monesti iltaisin kun olen käynyt jo nukkumaan, nukahdan ja herään äkkiseltään uudelleen ja minusta tuntuu, että olen "väärässä" paikassa kunnes 1-2 sek päästä olo on normaali. Minkähän piikkiin tämmöisen voi laskea?
Wespa kirjoitti:Ymmärrykseni mukaan ruumiistairtautuminen on yleisempää/helpompaa nuorena. Saattaa liittyä siihen, että silloin käpyrauhanen on aktiivisemmin toiminnassa.
Jakemään kirjoitti:Taas oli kyllä aika sekava aloitusviesti, josta ei tajunnut puoliakaan. Voisivat täällä foorumilla vähän selkeyttää kirjoitustansa. Oma mielipiteeni on kuitenkin se, että ruumiistairtautuminen kuulostaa aika huuhaalta.
sumuleidi kirjoitti:Jakemään kirjoitti:Taas oli kyllä aika sekava aloitusviesti, josta ei tajunnut puoliakaan. Voisivat täällä foorumilla vähän selkeyttää kirjoitustansa. Oma mielipiteeni on kuitenkin se, että ruumiistairtautuminen kuulostaa aika huuhaalta.
miten sitte itse selittäisit nämä?
Jopelius kirjoitti:sumuleidi kirjoitti:Jakemään kirjoitti:Taas oli kyllä aika sekava aloitusviesti, josta ei tajunnut puoliakaan. Voisivat täällä foorumilla vähän selkeyttää kirjoitustansa. Oma mielipiteeni on kuitenkin se, että ruumiistairtautuminen kuulostaa aika huuhaalta.
miten sitte itse selittäisit nämä?
Ruumiistairtautuminen on vain aistiharha, joka on todistettu tieteellisesti. Lukekaa hyvät ihmiset edes Tiede-lehteä.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa