Mikään ei oikeuta sua olemaan töykeä kenellekään. Jos on vähän huono päivä, pura se paha olo jonnekin muualle, älä toisiin ihmisiin, sen enempää livenä kuin netissäkään.
Vai onko susta hauskaa saada joku pahalle mielelle?
Edelleen, jos nää ärsyttää niin missään ei lue että sun olis pakko lukea näitä. Lue jotai muuta, joka ei ärsytä.
Ja mitä ikään tulee, niin siihen ei kannata kiinnittyä, kun se henkinen puoli ei näemmä ole kehittynyt sen jälkeen kun kymmenen täytit.
Mä voin myöntää, etten mäkään taida ihan vastata kolmikymppistä, mutten mä tietentahtoen ala haukkumaan ketään hulluksi, etenkään, jos tämä pyytää apua.
Ja mitä tieteellisyyteen tulee, niin eikös se juuri ole tarkoitus että ensin käydään läpi ne todennäköisimmät/luonnolliset/järkeenkäyvät(sisältäen ne mielenterveysasiat myös, ettet taas jää siitä jauhamaan) asiat ja jos ja kun ne eivät sovikaan millään lailla kuvioihin, niin mitä jää käteen?
Eikohän aloittaja ole varmasti miettinyt kaikki mahdolliset järkeekäyvät asiat lävitse ja tutkinut, ettei vika ole esim talon rakenteissa tms. Mielenterveys asiathan tulikin jo selväksi.
Ei millään pahalla, mut sä vaikutat Vic melkoiselta provolta. Aika lapsellista touhua sulta, luulis nyt parikymppisen osaavan jo käyttäytyä fiksusti.

Meinaan luulin, et tajuaisin vähän miettiä mitä näppäimistöltä päästät, sillä jotkut jutuista on, mitä nyt keskustelua olen seurannut, olleet hyvinkin loukkaavia, lähinnä tuo ketjun aloittajan hulluksi leimaaminen/nimittely.