carcass kirjoitti:Ihmiset voivat nähdä aurat eri tavoin.
Itsehän näen toisen ihmisen "auran" tämän silmien kautta (en juurikaan "kehyksenä" hahmon ympärillä)
Samoin aistin silmien kautta chakrojen toiminnan/muutokset aurassa.
Ainakin itselleni tämä on varsin luonnollinen ominaisuus.
 Tai mistä sitä sitten tietää..
 Tai mistä sitä sitten tietää.. Täytyy kyllä ekas sanoa että loistavat sivut on...kiitokset siitä ylläpitäjille.
  Täytyy kyllä ekas sanoa että loistavat sivut on...kiitokset siitä ylläpitäjille. Aloin näkemään auroja kun keskityin siihen ihan kunnolla. Homma lähti silleen ,että tuijottelin omaa kättä valkeaa taustaa vasten ja yritin saada auran näkymään...lopulta huomasin tyylin miten se toimii, ja voin sanoa että kahvi oli mennä väärään kurkkuun.
 Aloin näkemään auroja kun keskityin siihen ihan kunnolla. Homma lähti silleen ,että tuijottelin omaa kättä valkeaa taustaa vasten ja yritin saada auran näkymään...lopulta huomasin tyylin miten se toimii, ja voin sanoa että kahvi oli mennä väärään kurkkuun.  Näin taivaansinistä ,oranssia ja vihreää väriä. Aina olen luullut että aura näkyy sellasena sumeena kerroksena, mutta nyt kun näin itse niin kyllä ne ennemmän neon valoja muistutti.
  Näin taivaansinistä ,oranssia ja vihreää väriä. Aina olen luullut että aura näkyy sellasena sumeena kerroksena, mutta nyt kun näin itse niin kyllä ne ennemmän neon valoja muistutti.  Varmasti hienointa mitä olen ikinä nähnyt. Lisäksi näin sellasiä käsistä lähteviä hassuja pyörteitä, vähän niinkuin savua tai jotain. En osaa sanoa mitä se "savu oli".
 Varmasti hienointa mitä olen ikinä nähnyt. Lisäksi näin sellasiä käsistä lähteviä hassuja pyörteitä, vähän niinkuin savua tai jotain. En osaa sanoa mitä se "savu oli".  Sellanen vihreä/keltainen aura...vähän himmeempi ku oman käden aura, mutta hyvin erottuva kuitenkin.
  Sellanen vihreä/keltainen aura...vähän himmeempi ku oman käden aura, mutta hyvin erottuva kuitenkin. 

No joo kyllä siinä voi toki olla yksilö eroja huomattavastikkin.
  No joo kyllä siinä voi toki olla yksilö eroja huomattavastikkin.
 ), niin tuntui melkein siltä että oma jalkani olisi tulessa, kun oli niin kuuma. Ja muutenkin se lämpö oikein hehkui hänestä, niin että hänen puoleinen osa vartalostani lämpeni aika häiritsevästi.
 ), niin tuntui melkein siltä että oma jalkani olisi tulessa, kun oli niin kuuma. Ja muutenkin se lämpö oikein hehkui hänestä, niin että hänen puoleinen osa vartalostani lämpeni aika häiritsevästi. 
 Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa