Kirous

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kirous

ViestiKirjoittaja Koalani » 14 Joulu 2011, 01:41

Et loukannut, sen sijaan eräs vanha tutu kyllä loukkaa sitä kun se kutsuu mua koalaksi sillä väiteellä, ettei se muista uutta nimeäni, koska se on tottunut vanhaan... Olipa sulle löytymispäivä, tiistai 13. päivä voi olla onnenkin päivä!

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kirous

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 19 Joulu 2011, 12:11

Näihin onnennumeroihin ja -päiviin en kyllä ole koskaan tuntenut suurta luottamusta. Numero kolmetoista kyllä tuntuu puhuttelevan minua ja se liittynee jotenkin siihen, että näen tai koen numerot jonkinlaisina hahmoina enkä niinkään lukuna. Se, miten tämä asia kiroukseen liittyy, on taas oikeastaan kaikki linkittyneenä tuohon perjantai 13. päivään. Se ei ole ollut minulle erityisesti hyvä eikä huono päivä.

Ai niin. Maya-skooppien mukaan lukuni on kolmetoista, joka aiheuttaa mm. kosmisen yksinäisyyden tunteita. Tai jotenkin noin se meni...

Eikö numero 3 pitäisi olla suojaava luku? Sitä nyt sitten käyttämään kaikki, jotka tuntevat kirouksen vaanivan edessä ja takana! :tapu:

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kirous

ViestiKirjoittaja Koalani » 19 Joulu 2011, 17:43

En ole hyvin perehtynyt numerologiaan, että osaisin kaikkien numeroiden merkitystä ulkoa, mutta enimmillä numeroilla on sekä hyvä että paha arvo. Pohjoiseuroopassa ja -Amerikassa on epäonnen päivä perjantai 13., kun taas etelä-euroopassa ja -Amerikassa se on tiistai 13. Tää johtuu varmaan pahoista historiallisista tapahtumista. Esim. Konstantinopolis kaatui sellaisena päivänä. Sillä ei tartte olla mitään tekemistä meidän kanssa henkilökohtaisesti. Muta kyllä kolmella voi olla erottava arvo.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Kirous

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 19 Joulu 2011, 19:19

Numerologiasta puhuttaessa täytyy myöntää, että kun mennään syntymäaikojen ja nimien kääntämiseen numerologiseen muotoon ja tutkitaan mm. elämänopetuksen numeroa, niin aivan käsittämättömän hurjia löytöjä sieltä tekee. Kävin lähipiirini läpi mm. elämänopetuksennumeron ja "viestin" löytämiseksi ja kyllä täytyy sanoa, että ei mennyt yksikään harhaan. Ja kun taas niitä yritti sovittaa jollekin toiselle, niin eivät ne oikein istuneet. Suurimmaksi osaksi sai selvyyden siihen, miksi elämä oli itse kullakin työntänyt koko ajan esille tietynlaista toimintaa. Toki yhteen numeroon ei ole tarttuminen vaan numerologiassakin on kyse kokonaisuudesta ja harmoniasta eri vaikuttimien kesken.

Jotenkin tulee sellainen olo, että mitä vähemmän maailmasta ja elämästä ymmärtää, niin sen mielenkiintoisemmaksi se käy. Painotan tässä kyllä heti sitä, että sen ymmärtämisen väheneminen on sitä aidompaa, mitä pidemmälle polkua taivaltaa. Eli se, että vain ykskantaan toteaa, ettei ymmärrä eikä tarvitsekaan eikä kiinnosta, niin se ei ole vielä ei-ymmärtämistä. Se on ohittamista. Selitys ei ehkä ollut aivan 10-suoritus, mutta annan siitä silti itselleni leiman vihkosen nurkkaan.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kirous

ViestiKirjoittaja Koalani » 19 Joulu 2011, 20:48

Joo, mäkin sain jossain vaiheessa täydellisen numerologisen analyysin ja kaikki osui täysin! Numerologia lienee taivaallista harmoniaa.

Se mitä sä puhuit ohittamisesta, mä luulen, et jokainen meistä haluaa ymmärtää sitä, mihin se on valmis. Jos ei ole vielä valmis, ohittaa.

Squid
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 23 Kesä 2012, 03:00

Re: Kirous

ViestiKirjoittaja Squid » 23 Kesä 2012, 07:14

Itse olen joskus kuvitellut olevani jollakin tapaa kirottu. Joskus skidinä (etenkin 10-vuotiaana) perässäni 'loikki' sellanen musta pieni otus. Se oli tosi nopea ja katosi aina johonkin pintaan osuessaan. Se myös ilmestyi aina jostain pinnasta, teki nopeita loikkia ja katosi sitten. Kerran näin sen hyppäävän vieressäni olevassa laatikossa ja näin minkä muotoinen se oli. (Hyvin vaikeasti selitettävissä, mutta olen joskus piirtänyt siitä kuvankin). En kiinnittänyt siihen mitään huomiota, sillä luulin näkeväni omiani eikä kukaan siihen mennessä ollut sitä nähnyt kun olin kysellyt heiltä että ''Näitkös ton?'', mutta tällä kertaa vieressäni istuva kaverini kysyi ''Mikä musta tuosta hyppäs?''. Vuosia myöhemmin toinen ystäväni näki otuksen hyppäävän peilistä samaan aikaan kun minäkin näin sen.
Nykyään näen otusta harvemmin, mutta en vieläkään tiedä mikä se on. Saattaa toki olla mieleni tuotos tai vastaava, mutta koska sen on muutama muukin ihminen nähnyt niin... jaa'a. En tiedä mikä se on.

Empä ole meedioilta apua pyytänyt tai auraani tarkistuttanut. Voisihan tuotakin harkita joskus.
That is not death which can eternal lie, and with strange aeons even death may die.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Kirous

ViestiKirjoittaja Koalani » 23 Kesä 2012, 20:31

Se voisi olla pelkkä ajatushahmo. Yksi mun asiakas pystyy näkemään niitä ja se on kuvaillut niitä tommoisina, vaikka ne ei näytä hyppäävän... Mut jos sulla ei oo ollut suuria vaikeuksia elämässäsi kyseessä ei oo mikään kirous. Elukka voisi olla joku kaveri edellisestä elämästä, vaikka lapsi tai eläin...


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron