Oletko nähnyt kummituksia?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...

Oletko nähnyt kummituksia?

Olen.
56
46%
En
65
54%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Eob » 31 Maalis 2008, 17:31

En ole nähnyt. :l
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Skweel
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 22:27

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Skweel » 31 Maalis 2008, 22:13

En enkä haluakkaan

Avatar
B-note
Kummitus
Viestit: 54
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 20:12

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja B-note » 04 Huhti 2008, 18:43

Oon nähny semmosia epämääräsiä "on, vaiko ei" juttuja. Siis mistä en ole varma, mutta se voisi olla. Laitoin nyt ainakin vielä ei. :ghost:
ORANJE

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 06 Huhti 2008, 15:25

En varsinaisesti ole nähnyt kummitusta mutta kumminskin on sellaisia kokemuksia:

Olin n. 9w ja yksin kotona. Olin vessassa pesemässä käsiä kun katsoin peilistä vessan oveen. Näin oven kahvan liikkuvan ylös ja alas. Pelästyin kamalasti kun tajusin ettei kotona ole ketään, eli se ei voi olla veljeni joka pelästyttelee minua vähänväliä. :ghost:
Olen myös kuullut lepakon katonrajassa lentämässä, mutta ei siellä ollut mitään kun katsoin sinne äänen loputuua.
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Huhti 2008, 18:18

hmmm aika jännä juttu mutta mulle tuli ihan vaan mieleen että ettet vaan ollu niin unen pöpperössä että kuvittelit koko jutun :?: tai sitten vaan siinä talossa on asunut joskus joku tyyppi jolla on ollut monta kissaa jotka kusee sisälle ja naapuri on valittanut siitä ja on nyt alkanut valittamaan sulle :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 07 Huhti 2008, 20:43

Gitarre kirjoitti:hmmm aika jännä juttu mutta mulle tuli ihan vaan mieleen että ettet vaan ollu niin unen pöpperössä että kuvittelit koko jutun :?: tai sitten vaan siinä talossa on asunut joskus joku tyyppi jolla on ollut monta kissaa jotka kusee sisälle ja naapuri on valittanut siitä ja on nyt alkanut valittamaan sulle :D


ehkä ehkä..

Avatar
meikkimies
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:06

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja meikkimies » 07 Huhti 2008, 20:53

olen, ja paljon, tervakoskella on vanhan sepan talo, mihini seppa kuoli, hanen katensa jai hihnan ja rattaan valiin, ollaan kaverin kanssa kuvattu siela paljon, joka kerta ei tarppaa, kuvia oli paljon, mutta kaverin koneelle tuli virus, ja jouduttiin formaitoimaan se, mutta mulla on kammen tietokone, siina on evp ohjelma, ja aanitettiin talo about 5 kertaa ennen kuin tarppas, kaverilla on nytten se kone, mut sitten kun saan sen takas, niin voin teha oman sivuston ja laittaa tiedoston sinne, joten tekin voitte kuunnella, tai sitten tanne jos tanne voi laittaa, mut epailen, mut eihan sita tieda viela, kun vasta about 1h sitten kirjauduin tanne.... ja poltergeisteja olen tavannut kerran, asuin oma kotitalossa about 8 vanhana, porukat ja sisarukset lahtivat pois kauppaan, niin jain yksin taloon, yhtakkia tuli vittumainen olo, ihan kuin jotain kummaa on tapahtumassa, ala kerrassa oli ultimate hyva konsoli, nintendo, siina sitten pelailin ja oottelin porukoita, niin huomasin kun kissa juoksi akkia pois mun vieresta, ihmettelin hetken, mutta sitten ihmettelin sita miksi, sade kaihtimet oli kiinni, no ma sitten avasin ne uudelleen, niin nain kun ne menivat itsekseen kiinni:O etta mita ihmetta siela on tapahtunut, muistelee aika nuori vanha mies sita:O

Avatar
meikkimies
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:06

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja meikkimies » 07 Huhti 2008, 20:58

tuli mieleen siita lapsuuden kummitelevasta kodista:O..
kaverin kanssa joskus leikittiin siela sotaa, aseet oli mun komerossa sailytyksessa, deja vu tai jotain, taas oli porukat jossain nevadassa, niin olin kaverin kaa siela kahestaan, ja haluttiin leikkia sotaan, niin oltiin menossa sinne kaapille, ja avattiin se, niin joku puraisi minua:O... ja sitten paastettiin paskat pihalle ja juostiin vessaan ja ovi lukkoon...
oltiin joku 15min vessassa, ja tultiin sitten pois, ja uskallettiin katsoa uudelleen sinne kaappiin, niin ei mitaan nakynyt, mut ei kuitenkaan uskallettu menna sotaa enaan siina talossa, no samana painava sen kaverin kanssa aateltiin menna piilosta, kaveri oli mennyt alakerran sankylle piiloon, siis ei nakyvasti, vaan peiton alle, niin tulin siihen rappy kaytavaan ja katselin ymparille sinne alakertaan, huomasin et joku makaa sangyssa, sanoin kaverille et loysin sut tai jotain, niin samalla jonkun kasi tuli peiton alta, ihan kuin joku ruumis oli siina:O ja juostiin taas vessaan, talla kertaa ei paskat vaan kuset housuissa... ja about 10min jalkeen porukat tuli ja selitettiin asia niille mutta ne ei uskonut...

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja joni » 07 Huhti 2008, 21:10

Miksi et käytä Ä kirjainta? Oletko pelannut liikaa Runescapea?
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
meikkimies
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:06

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja meikkimies » 07 Huhti 2008, 21:18

tottunut siihen ettei tarvite kayttaa, kun pelaan paljon wowia, runee pelasin joskus kivikaudella, ja itse asiassa haluisin ne aat takaisin, mut perkule kun en muista miten, enka ole jaksanut kikkailla mitaan omaperaa, vaan ollut pelaamas tas kaverin koneella kun yksi nimeltamainitsematon henkilo on varastanut minun koneen, tai siis vallannut, ja pelaa itse siina wowii, kun siina toimii sentaan aanet:P... aanet kylla saisin tahan liiankin helposti, sen kun lataa oikeet ajurit http://www.mbnet.fi, mut en jaksa taas avata tata romua ja katsoa kenen firman tekijoilta aani kortti on.

Haamu
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 20:39

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Haamu » 07 Huhti 2008, 21:41

Useampia kertoja epämääräisiä varjoja kotona. Olen saanut myös kuvan (toisessa topicissa).

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 07 Huhti 2008, 21:57

en ole nähnyt mutta tavallaan toivon sitä mutta toisaalta en koska siinä saatta oikeesti sitten tippua muutama intiaani kanootista jos tajuatte mitä tarkoitan ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 07 Huhti 2008, 22:29

Gitarre kirjoitti:hmmm aika jännä juttu mutta mulle tuli ihan vaan mieleen että ettet vaan ollu niin unen pöpperössä että kuvittelit koko jutun :?: tai sitten vaan siinä talossa on asunut joskus joku tyyppi jolla on ollut monta kissaa jotka kusee sisälle ja naapuri on valittanut siitä ja on nyt alkanut valittamaan sulle :D


Miten tämä liittyy minun juttuuni?!
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 08 Huhti 2008, 12:02

4li3nb0y kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:hmmm aika jännä juttu mutta mulle tuli ihan vaan mieleen että ettet vaan ollu niin unen pöpperössä että kuvittelit koko jutun :?: tai sitten vaan siinä talossa on asunut joskus joku tyyppi jolla on ollut monta kissaa jotka kusee sisälle ja naapuri on valittanut siitä ja on nyt alkanut valittamaan sulle :D


Miten tämä liittyy minun juttuuni?!


Lueppa eka sivulta mun juttu ;)

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 08 Huhti 2008, 18:03

HAHAHAH!!!! :lol: Aika hauska tarina! :)
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Arctica » 13 Huhti 2008, 11:05

vai että kummitus 8-) te ootte kaikki varmasti mua vanhempia, ja te uskotte johonki kummituksiin ja mä en. eikös se ole niin että nuoremmat yleensä uskoo kummituksiin 8-)
Nyt kävi
näin

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 13 Huhti 2008, 15:04

Arctica kirjoitti:vai että kummitus 8-) te ootte kaikki varmasti mua vanhempia, ja te uskotte johonki kummituksiin ja mä en. eikös se ole niin että nuoremmat yleensä uskoo kummituksiin 8-)


taitaa olla jäppisellä väärä paikka jos luulee että vai nuoret ihmiset uskovat paranormaalin... :D

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Zipuli » 13 Huhti 2008, 15:09

Ei kyllä ole tullut törmättyä. Toivottavasti joskus törmäisin. Se olisi kyllä ihan mielenkiinotoista.

Olisin kyllä ihan pissat housuissa paniikissa jos törmäisin... Siis sellaiseen johon itsekkin uskoisin, en vaan mihinkään varjoon metsässä.

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 13 Huhti 2008, 18:51

22.00 Totta vai tarua?
Kummitustalot. Jaksossa tutustutaan kuuluisiin kummitustaloihin ja yritetään selvittää ovatko niiden kummitukset todellisia. Amerikkalainen sarja <--- jim:miltä tänään kannattaa katsoa ihan varmuuden vuoksi

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Zipuli » 14 Huhti 2008, 13:54

Kakka unohdin katsoa.... Tuleeko se uusintana joku päivä?

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa