Oletko nähnyt kummituksia?

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...

Oletko nähnyt kummituksia?

Olen.
56
46%
En
65
54%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 14 Huhti 2008, 14:55

Arctica kirjoitti:vai että kummitus 8-) te ootte kaikki varmasti mua vanhempia, ja te uskotte johonki kummituksiin ja mä en. eikös se ole niin että nuoremmat yleensä uskoo kummituksiin 8-)


Kun itse omin silmin näkee, niin kyllä se vaan on pakko uskoa! Ei sillä väliä, jos muut ei usko siihen, kun juttua kertoo.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Arctica » 14 Huhti 2008, 15:04

tuputhy kirjoitti:
Arctica kirjoitti:vai että kummitus 8-) te ootte kaikki varmasti mua vanhempia, ja te uskotte johonki kummituksiin ja mä en. eikös se ole niin että nuoremmat yleensä uskoo kummituksiin 8-)


Kun itse omin silmin näkee, niin kyllä se vaan on pakko uskoa! Ei sillä väliä, jos muut ei usko siihen, kun juttua kertoo.



niin... mitäs se oikeastaan mulle kuuluu uskooko kummituksiin vai ei. 8-)
Nyt kävi
näin

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 14 Huhti 2008, 19:03

Pikkulapset ovat kautta aikojen puhuneet "möröistä", lienevätkö nähneet..pikkuveljenikin puhui niistä, vaikka vanhemmat eivät ole koskaan meitä millään sellaisilla puheilla pelotelleet.

Hyvähän se on epäillä ja olla vähän skeptinen, eikä kaikkea uskoa, mutta aikanaan oppii vähän avarakatseisemmaksi, siis ettei ole niin jyrkkä mielipiteissään. Jokaisen pitää arvioida itse omat kokemuksensa ja tietenkin kaikki haluavat myös, että toiset ottavat kantaa.
(Nyt taisi tulla smalltalkia, paljon sanoja peräkkäin, asiaa ei yhtään..)

..suonette anteeksi, eikä se haittaa vaikka ette!!
Jalat maassa, pää pilvissä

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 14 Huhti 2008, 22:17

möröt sun muut on tullu muumeista :)

ps. maailman pelottavin kummitus on muumien mörkö :!:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja tuputhy » 14 Huhti 2008, 22:23

Silloin kun minun pikkuveli puhui möröistä, ei muumeja vielä ollut olemassakaan!
Jalat maassa, pää pilvissä

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 15 Huhti 2008, 13:53

kyllähän ne kaikista wanhimmat muumit oli jo joskus 50 luvulla :shock: mutta eiväthän ne ollee sellaisia kuin nykyään.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Pätsi » 15 Huhti 2008, 13:54

Zipuli kirjoitti:Kakka unohdin katsoa.... Tuleeko se uusintana joku päivä?


hmmm katostaanpa
oli ihan hyvä ohjelma...

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Arctica » 19 Huhti 2008, 17:00

Arctica kirjoitti:vai että kummitus 8-) te ootte kaikki varmasti mua vanhempia, ja te uskotte johonki kummituksiin ja mä en. eikös se ole niin että nuoremmat yleensä uskoo kummituksiin 8-)



öö... toi oli tosi tyhmä kommentti, unohtakaa se :D
Nyt kävi
näin

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja joni » 19 Huhti 2008, 17:36

Siis uskotko kummituksiin vai et?
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Arctica » 19 Huhti 2008, 17:54

mä en ainakaan usko kummituksiin.
Nyt kävi
näin

vake
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Huhti 2008, 21:31

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja vake » 20 Huhti 2008, 21:40

mottoni: uskon siihen mitä itse näen ja koen.

Ja kun en ole nähnyt niin en usko 100%... ehkä hiukan uskon koska haluaisin uskoa. Siksi olisi mukava "törmätä" semmoiseen... vaikkakin sillon voi olla hiukka kusisukassa.
Uskon siihen mitä näen tai koen.

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 22 Huhti 2008, 22:51

joni kirjoitti:Siis uskotko kummituksiin vai et?


Mä ainakin uskon! Olen itse kokenutkin tällaisia juttuja... :ghost3:
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
Thor
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Huhti 2008, 17:53

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Thor » 23 Huhti 2008, 17:53

Olen. Tästä on pari vuotta aikaa. Sillon olin yöllä tietokoneella ja alko tuntumaan, että joku katselee mua ja vilkasin sivulle niin näin jonkin tumman varjon, kerkesin katsoa sitä ehkä sekunnin kun se meni kovaa vauhtia seinän läpi.

Toinen sitten kun olin ehkä 5-vuotias olin mökillä ja tuosta mökistä on noin 300m päässä on joki.
Olin siinä iltasella (oli kesä ja aika kirkasta) heittelemässä kiviä jokeen, kun yhtäkkiä tuli kylmä ja joku meni semmosella vanhalla pitkällä veneellä noin 10metrin päästä, tämä seisoi siinä venessä ja oli ehkä 2m pitkä,klassisen viikatemiehen näkönen ei kuitenaan ollu viikatetta mukana, pitkä kaapu ei näkyny käsiä eikä kasvoja. Tämä katsoi mua ja minä sitä koko matkan kun lipui vedessä ohini. En kuitenkaan oo nähnyt tätä tämän jälkeen. Isänikin on nähnyt tämän kun oli 10-vuotias. isäni oli kalassa veneellä kun tuo tuli vastaan samalla joella.

Ei nyt ehkä kummitus mutta...

Avatar
Ghost Hunter
Valaistunut
Viestit: 39
Liittynyt: 02 Touko 2008, 15:53
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Ghost Hunter » 02 Touko 2008, 19:12

En oo nähny mut kokenu oon, Oltii Turussa ku siellä oli amway tapahtuma (älä kysy). Mentii tilaus-ajolla kuusamolaisten kanssa jotka oli menossa sinne. Mä, pikkusisko ja meidän kaveri joka oli mukana, oltii siel hotellis (Petrea) ku ne ihmiset lähti siihe tapaamiseen. Mä olin eniten siellä huoneessa joka oli erillisessä rakennuksessa, se oli joku kartano ,en muista nimee, ja mä kuulin ääniä ja tuntu ku joku ois tuijottanu mua. Mä en tietenkää sanonu mitää niille kahelle ku en halunnu säikäyttää niitä. Sitte ku lähettii sieltä 2 päivän päästä, linja-auton kuljettaja haki meidät 3 ja sitte mentii linja-autolla hakeen ne ihmiset. Matkalla mä kerroin mitä olin kokenu, ja arvatkaas mitä; neki oli kokenu kaikenlaista mutta ei ollu halunnu säikäyttää meitä muita! Vähä sitte pelotti ku tiesi että se ei ollukkaa omaa mielikuvitusta. o.O
Ei oo pakko uskoo mut tosi tarina on =D
Älä vaan katso taaksesi. Järkytyt.

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 02 Touko 2008, 22:00

Olen.

Mulla on muutama samankaltaisista asioista kiinnostunut kaveri, joiden kanssa ollaan kierretty paikkoja, mitä milloinkin ja mistäkin syistä.
Suurin osa paikoista on ollut vain pimeitä ja hylättyjä, mutta yhdessä paikassa, jonkinlainen hylätty kellari turun lähellä, on tullut kahtena kertana nähtyä jonkinlainen varjomainen hahmo tilan nurkassa.
Saattaa olla mielikuvituksen tuotetta, mutta silloinhan olisi myös kavereideni samankaltaiset näyt.

Avatar
hohto
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Touko 2008, 16:26

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja hohto » 15 Touko 2008, 16:42

En ole. Uskon enemmän että kokemilleni asioille on järkevä selitys, mutten aivan skeptikkokaan ole.
Joskus toivoisin oikeastaan näkeväni jonkinlaisen aaveen jolle selitystä minäkään en keksisi. Toisinaan taas en.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 15 Touko 2008, 23:02

En ole.

Kuitenkin minä tavallaan pelkään kummituksia, mutta olisi ihan jännää nähdä sellainen. Se on eri asia sitten, mitä se tekee mielenterveydelleni, kun minusta on nyt jo tullut pikkuisen vainoharhainen. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 17 Touko 2008, 13:26

Riikervo kirjoitti:En ole.

Kuitenkin minä tavallaan pelkään kummituksia, mutta olisi ihan jännää nähdä sellainen. Se on eri asia sitten, mitä se tekee mielenterveydelleni, kun minusta on nyt jo tullut pikkuisen vainoharhainen. :roll:


Ööööö....? :| OK!
Olen oikeasti Gh0stb0y :D

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 17 Touko 2008, 13:40

4li3nb0y kirjoitti:
Riikervo kirjoitti:En ole.

Kuitenkin minä tavallaan pelkään kummituksia, mutta olisi ihan jännää nähdä sellainen. Se on eri asia sitten, mitä se tekee mielenterveydelleni, kun minusta on nyt jo tullut pikkuisen vainoharhainen. :roll:


Ööööö....? :| OK!


Tai no, vainoharhainen ja vainoharhainen.. Joskus öisin herään siihen, kun asuntomme pitää meteliä. Putket paukkuvat ja joskus saattaa vessastakin kuulua veden ääniä. Aina, kun kuulen jonkin tälläisen äänen, minun on pakko nousta sängystä ja mennä tarkistamaan, josko se kuitenkin olisi kummitus.. :lol:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
4li3nb0y
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:46
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Oletko nähnyt kummituksia?

ViestiKirjoittaja 4li3nb0y » 18 Touko 2008, 14:04

Riikervo kirjoitti:
4li3nb0y kirjoitti:
Riikervo kirjoitti:En ole.

Kuitenkin minä tavallaan pelkään kummituksia, mutta olisi ihan jännää nähdä sellainen. Se on eri asia sitten, mitä se tekee mielenterveydelleni, kun minusta on nyt jo tullut pikkuisen vainoharhainen. :roll:


Ööööö....? :| OK!


Tai no, vainoharhainen ja vainoharhainen.. Joskus öisin herään siihen, kun asuntomme pitää meteliä. Putket paukkuvat ja joskus saattaa vessastakin kuulua veden ääniä. Aina, kun kuulen jonkin tälläisen äänen, minun on pakko nousta sängystä ja mennä tarkistamaan, josko se kuitenkin olisi kummitus.. :lol:


Putkien kolinat ja vessan äänet voi selittää helposti! Naapurit joko vetävät vessaa tai potkaisevat putkeen vahingossa.
Olen oikeasti Gh0stb0y :D


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa